You are currently viewing Γιατί η ταχύτητα της Ιστοσελίδας είναι κρίσιμη για το SEO της – και πώς να την επιταχύνετε 🚀

Γιατί η ταχύτητα της Ιστοσελίδας είναι κρίσιμη για το SEO της – και πώς να την επιταχύνετε 🚀

“Ενώ το UX, η πυκνότητα λέξεων-κλειδιών και η δομή του ιστότοπου (μεταξύ άλλων) κυριαρχούν στο SEO και σε θέματα που σχετίζονται με την κατάταξη, η ταχύτητα του ιστότοπου διαδραματίζει το πιο σημαντικό ρόλο.”

Η Google πρόσφατα έκανε μια ενημέρωση αλγορίθμου ειδικά για ταχύτητα ιστότοπου και όλοι γνωρίζουν ότι η ταχύτητα επηρεάζει το SEO του.

Γνωρίζατε όμως ότι το 2018 η Google δημοσίευσε μια συγκεκριμένη ταχύτητα για τον ιστότοπο στον αλγόριθμό της; Με την ονομασία “η ενημέρωση ταχύτητας”, οι αλλαγές έκαναν την ταχύτητα ενός ιστότοπου για κινητά να διαδραματίζει πιο σημαντικό ρόλο στην αναζήτηση καθώς και στις διαφημίσεις.

Κατά τη στιγμή της κυκλοφορίας της , η έρευνα της Google έδειξε ότι οι πιθανότητες αναπήδησης αυξήθηκαν 32% εάν ο χρόνος φόρτωσης ιστότοπου αυξανόταν από ένα δευτερόλεπτο σε τρία δευτερόλεπτα.

Οι πιθανότητες ποσοστού εγκατάλειψης αυξήθηκαν επίσης στο 90% εάν αυξανόταν σε πέντε δευτερόλεπτα και 123% στα 10 δευτερόλεπτα ή περισσότερο.

Η ταχύτητα του ιστότοπου επηρεάζει την πρόθεση αγοράς

Η σημασία της ταχύτητας του ιστότοπου υπερβαίνει τις βαθμολογίες. Η Google πραγματοποίησε διεξοδική ανασκόπηση του αντίκτυπου της ταχύτητας του ιστότοπου για κινητά στην προθυμία των καταναλωτών να αγοράσουν..

Η έκθεσή τους, που ονομάζεται Milliseconds Make Millions, έδειξε ένα τεράστιο φαινόμενο κινήσεων στο ηλεκτρονική πλοήγηση του αγοραστή από ακόμη και μια αλλαγή 0,1 δευτερολέπτων στο χρόνο φόρτωσης.

Για παράδειγμα, μια μείωση 0,1% στον χρόνο φόρτωσης ενός ιστότοπου λιανικής προκάλεσε αύξηση 9,2% στις διαδικτυακές αγορές.

Για τις μάρκες πολυτελείας, μια παρόμοια αύξηση της απόδοσης οδήγησε σε αύξηση 40% στην περιήγηση στον ιστότοπο και στην προσθήκη πριόντων στο καλάθι.

Παρόμοιες μελέτες έχουν βρει την  σχέση μεταξύ της δραστηριότητας του καταναλωτή και του χρόνου φόρτωσης ιστότοπου. Η Google δήλωσε ότι δύο δευτερόλεπτα είναι ο ιδανικός μέγιστος χρόνος φόρτωσης ιστότοπου για έναν ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου.

Η καλύτερη ταχύτητα ιστότοπου είναι ένα (κρυφό) ανταγωνιστικό πλεονέκτημα

Έτσι, έχουμε αποδείχτεί ότι η Google λατρεύει έναν ιστότοπο γρήγορης φόρτωσης, όπως και οι χρήστες του φυσικά. Ωστόσο, οι περισσότεροι webmaster δεν δίνουν την δέουσα προσοχή.

Μια έρευνα 5,2 εκατομμυρίων σελίδων για ιστότοπους για κινητά και επιτραπέζιους υπολογιστές διαπίστωσε ότι οι περισσότεροι χρόνοι φόρτωσης ιστότοπων ήταν εξαιρετικά ανεπαρκείς.

Για παράδειγμα, ο μέσος χρόνος φόρτωσης για μια σελίδα επιτραπέζιου υπολογιστή σε αυτήν τη μελέτη ήταν 10,3 δευτερόλεπτα, ενώ ο χρόνος μιας ιστοσελίδας για κινητά ήταν 27,3 δευτερόλεπτα.

Η μέση ιστοσελίδα χρειάζεται 87,4% περισσότερο χρόνο για φόρτωση σε κινητά από την αναζήτηση στη Google.

Αυτή είναι μια τεράστια ευκαιρία για όποιον το διαβάζει αυτό το άρθρο. Μπορείτε εύκολα να ξεπεράσετε τον ανταγωνισμό σας απλώς βελτιώνοντας την ταχύτητα!!

Αυτό όχι μόνο θα αυξήσει την παρουσία σας στο SERP, αλλά μπορεί να μειώσει το ποσοστό εγκατάλειψης, ενώ ταυτόχρονα αυξάνει την επισκεψιμότητα.

Η μείωση του χρόνου φόρτωσης του ιστότοπού σας δεν είναι τόσο δύσκολη. Εδώ είναι τρεις τρόποι για να το πραγματοποιήσετε:

Βελτιστοποιήστε το μέγεθος αρχείου του ιστότοπού σας

Ένας ιστότοπος αποτελείται από διάφορα αρχεία HTML, JavaScript και CSS που υπαγορεύουν τον τρόπο εμφάνισης και λειτουργίας του. Αυτά τα αρχεία καταλαμβάνουν επίσης πολύ χώρο, ειδικά εάν κωδικοποιούνται αναποτελεσματικά.

 

Το πρώτο βήμα εδώ είναι να μειώσετε τον αριθμό των αιτημάτων που προκαλούν τα αρχεία του ιστότοπού σας.

Ένα αίτημα HTTP δημιουργείται από κάθε στοιχείο στη σελίδα. Όσο περισσότερα στοιχεία έχει ο ιστότοπός σας, τόσο περισσότερα αιτήματα δημιουργεί. Δυστυχώς, αυτό οδηγεί σε πιο αργές φορτώσεις ιστότοπου.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον Πίνακα δικτύου του Google Chrome για να βρείτε τον αριθμό αιτημάτων HTTP που δημιουργεί μια σελίδα. Σημειώστε περιττά αιτήματα και πάρτε τα.

Ένας ευκολότερος τρόπος εδώ είναι να συνδυάσετε απλά παρόμοια αρχεία HTML, JavaScript και CSS. Έτσι, αντί να έχετε πολλά αρχεία HTML, αντιγράψτε όλο τον κώδικα σε ένα αρχείο.

Επανάληψη για JavaScript και CSS. Λιγότερα αρχεία θα δημιουργήσουν λιγότερα αιτήματα HTTP, μειώνοντας έτσι τον χρόνο φόρτωσης του ιστότοπού σας.

Η ελαχιστοποίηση του κώδικα του ιστότοπού σας θα βοηθήσει επίσης πολύ. Αναζητήστε αφαιρούμενα κομμάτια κώδικα, αλλαγές γραμμής και κενό διάστημα στα αρχεία του ιστότοπού σας. Ενώ η ελαχιστοποίηση μπορεί να γίνει χειροκίνητα, υπάρχουν επίσης διαθέσιμα εργαλεία:

Το Terser είναι ένα πολύ δημοφιλές εργαλείο συμπίεσης JavaScript.
Το HTMLMinifier είναι ιδανικό για την αντιμετώπιση αρχείων HTML.
Το CSSNano μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη συμπίεση αρχείων CSS.
Εάν έχετε διαδραστικά στοιχεία του ιστότοπού σας, αυτά μπορεί να επιβραδύνουν συχνά τα πράγματα.

Βελτιστοποιήστε τις εικόνες του ιστότοπού σας

Ενώ οι εικόνες είναι απαραίτητες για μια καλή διαδικτυακή εμπειρία, μπορούν να τρώνε γρήγορα στον χρόνο φόρτωσης του ιστότοπού σας. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου που χρησιμοποιούν πολλές εικόνες, όπως το Sleep Junkie, που απεικονίζεται εδώ.

 

Παρόλο που οι περισσότερες ιστοσελίδες ζυγίζουν 2 MB σήμερα, η Google συνιστά τη διατήρησή τους κάτω από 500 KB. Φυσικά, αυτό αποτελεί πρόκληση, καθώς οι εικόνες είναι συνήθως το βαρύτερο στοιχείο της σελίδας.

Η συμπίεση των εικόνων είναι επίσης μια λεπτή πράξη εξισορρόπησης, καθώς μειώνει την ποιότητα της εικόνας. Το καλύτερο μέρος για να ξεκινήσετε είναι να επιλέξετε μια κατάλληλη μορφή εικόνας.

Οι εικόνες PNG είναι υψηλής ποιότητας, αλλά τείνουν να είναι βαρύτερες, επομένως είναι ιδανικές για απλά σχέδια και εικόνες κειμένου.
Το JPEG χρησιμοποιεί συμπίεση με απώλειες και επιτρέπει καλύτερες αναλογίες μεγέθους ποιότητας, ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί για κανονικές φωτογραφίες και περίπλοκα γραφικά.
Τέλος, τα Gif είναι απλές, επαναλαμβανόμενες εικόνες χαμηλής ανάλυσης.
Υπάρχουν διάφοροι τρόποι με τους οποίους μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εικόνες υψηλής ποιότητας χωρίς να προσθέσετε στον χρόνο φόρτωσης του ιστότοπού σας. Ένα δίκτυο παράδοσης περιεχομένου όπως το AWS Cloudfront μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αποφόρτωση των εικόνων σας, οι οποίες μπορούν να προβάλλονται κατ ‘απαίτηση.

Δεύτερον, μπορείτε επίσης να ρυθμίσετε το CMS σας ώστε να κλιμακώσει τις εικόνες σε ολόκληρο τον ιστότοπο. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να δημιουργήσετε ένα πρότυπο για εικόνες μικρογραφιών και τον τρόπο εμφάνισης των πλήρων εκδόσεών τους.

Εάν χρησιμοποιείτε το WordPress, εξετάστε το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσετε το πρόσθετο Imsanity για να ρυθμίσετε τη συμπίεση εικόνας.

Εναλλακτικά, μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε δωρεάν διαδικτυακούς συμπιεστές εικόνων όπως Jpeg-Optimizer, Optimizilla και Kraken για να συμπιέσετε μη αυτόματα τις εικόνες του ιστότοπού σας.[/vc_column_text][vc_column_text]

Περιληπτικά ακόμοι μερικοί κρίσιμοι τρόποι βελτιστοποίησης του ιστότοπού σας

  • HOSTING
  • CACHING PLUGIN
  • CDN
  • IMAGE OPTIMIZATION
  • RESPONSIVE DESIGNS
  • WIDGET OPTIMIZATION

 

Συμπερασματικά

Ενσωματώστε αυτήν την εκμάθηση στις τεχνικές σας γνώσεις σήμερα. Αλλάξτε τον τρόπο σχεδίασης και κατασκευής.

Είναι καλύτερο να κάνετε αυτές τις μάθηση αναπόσπαστο μέρος της ψηφιακής σας στρατηγικής.

Εναλλακτικά, μπορείτε να προσλάβετε ένα γραφείο SEO να το φροντίζει για εσάς. Δεδομένου ότι η βελτιστοποίηση εικόνας αποτελεί μέρος του SEO, μια στοχευμένη καμπάνια μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε έναν σωστά μορφοποιημένο ιστότοπο από την αρχή.

Η επιλογή είναι δική σας και οι χρήστες σας – όπως οι μηχανές αναζήτησης – θα ανταμείψουν αυτήν την προσοχή σας στη λεπτομέρεια..

Σχόλια μέσω Facebook