blog

Γιατί ο ιστότοπός σας πρέπει να έχει Blog

Πολλοί άνθρωποι σκέφτονται τα blog για επαγγελματικούς λόγους, ως απλώς ένα εταιρικό ημερολόγιο. Κάτι για να γράψουν όταν θέλουν να κάνουν μια ανακοίνωση  ή να πουλήσουν ένα νέο προϊόν σε μια λίστα email. Αλλά η λειτουργία ενός εύρυθμου επιχειρηματικού blog απέχει πολύ από αυτό..

Το αποτελεσματικά στρατηγικό μάρκετινγκ περιεχομένου, ειδικά μέσω του blogging, μπορεί να είναι ένα εξαιρετικά ισχυρό εργαλείο μάρκετινγκ για την επιχείρησή σας. Και όταν γίνονται καλά, τα ιστολόγια μπορούν να διευρύνουν την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας και να βελτιώσουν την ποιότητα της επισκεψιμότητας του ιστότοπού σας συνολικά. Εδώ δίνεται έμφαση στο να γίνει καλά. Ένα κακώς λειτουργικό ιστολόγιο μπορεί να κάνει ακριβώς το αντίθετο – αλλά δεν θα ασχοληθούμε με αυτό σήμερα. Είμαστε εδώ για να σας δείξουμε πώς μια αποτελεσματική στρατηγική ιστολογίου μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας να ευδοκιμήσει και να σας καθοδηγήσουμε στα βασικά για να ξεκινήσετε.

Να γιατί ο ιστότοπος της επιχείρησής σας θα πρέπει να έχει ιστολόγιο το 2022.

Το μάρκετινγκ περιεχομένου βρίσκεται σε άνοδο τα τελευταία χρόνια καθώς το διαδίκτυο και οι τρόποι που το χρησιμοποιούν οι άνθρωποι συνεχίζουν να εξελίσσονται. Στην πραγματικότητα, το 70% των ανθρώπων προτιμούν να λαμβάνουν πληροφορίες για εταιρείες από άρθρα ή αναρτήσεις ιστολογίου, παρά από παραδοσιακές διαφημίσεις. Αυτός είναι ένας αρκετά μεγάλος αριθμός.

Μέσω της δημιουργίας και της δημοσίευσης πολύτιμου, σχετικού και συνεπούς περιεχομένου για ένα κοινό-στόχο, οι στρατηγικές μάρκετινγκ περιεχομένου λειτουργούν για να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, την εμπιστοσύνη των πελατών και τις μετατροπές.

Τι είναι το μάρκετινγκ περιεχομένου;
Το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι μια ισχυρή μορφή μάρκετινγκ που πολλές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν είτε συμπληρωματικά είτε αντί της παραδοσιακής διαφήμισης. Το μάρκετινγκ περιεχομένου εστιάζει στη δημιουργία, την κυκλοφορία και τη διανομή πολύτιμου περιεχομένου μέσων στο διαδίκτυο που απευθύνεται σε ένα συγκεκριμένο κοινό-στόχο.

Ο γενικός στόχος του μάρκετινγκ περιεχομένου ποικίλλει από επιχείρηση σε επιχείρηση, αλλά γενικά τίθεται σε εφαρμογή για να αυξηθεί η αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, η εμπιστοσύνη και η συνολική επιτυχία.

Γιατί είναι σημαντικό το μάρκετινγκ περιεχομένου;
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ζούμε σε έναν πολύ ψηφιακό κόσμο. Την τελευταία δεκαετία, έχουμε δει πώς οι επιχειρήσεις που επιλέγουν να υιοθετήσουν στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ ανθίζουν σε σύγκριση με εκείνες που τηρούν τις μεθόδους της παλιάς σχολής. Ως επιχειρήσεις σε αυτόν τον ταχέως μεταβαλλόμενο ψηφιακό κόσμο, πρέπει να αποφασίσουμε αν θα προσαρμοστούμε ή θα μείνουμε πίσω.

Το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι ένας εξαιρετικός τρόπος προσαρμογής σε αυτές τις αλλαγές. Ένας γενικός όρος, το «μάρκετινγκ περιεχομένου» αναφέρεται σε ιστολόγια, podcast, βίντεο, email, infographics και πολλά άλλα. Αυτό που ξεχωρίζει το μάρκετινγκ περιεχομένου από την τυπική διαφήμιση είναι η μοναδική προσέγγισή του. Το μάρκετινγκ περιεχομένου επικεντρώνεται στην παροχή πολύτιμου περιεχομένου για τους χρήστες και όχι στο περιεχόμενο αποκλειστικά με σκοπό τη δημιουργία πωλήσεων.

Πώς μπορώ να ξεκινήσω με το μάρκετινγκ περιεχομένου;
Το να ξεκινήσετε με το μάρκετινγκ περιεχομένου μπορεί να φαίνεται συντριπτικό στην αρχή, αλλά δεν χρειάζεται να είναι. Ένα εξαιρετικό πρώτο βήμα για να ξεκινήσετε με το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι απλώς να αναρωτηθείτε ποιοι είναι οι στόχοι σας. Καθορίζοντας τους στόχους σας, θα πρέπει να σκεφτείτε πραγματικά και να ξεκαθαρίσετε ποιο είναι το τρέχον κοινό σας, ποιο είναι το κοινό-στόχος σας και να εξετάσετε πώς μπορείτε να τους εξυπηρετήσετε αποτελεσματικά τη στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου σας.

Για παράδειγμα, εάν οι δημογραφικοί στόχοι σας ξοδεύουν τον περισσότερο χρόνο τους στο YouTube, το μάρκετινγκ περιεχομένου βίντεο μπορεί να είναι μια καλή στρατηγική για να επενδύσει η επιχείρησή σας. Αν όμως αφιερώνουν περισσότερο χρόνο στο Instagram, αναπτύσσοντας μια στρατηγική κοινωνικών μέσων με πολλά infographics και ελκυστική το περιεχόμενο μπορεί να αξίζει περισσότερο τον κόπο σας. Και αν δεν είστε απολύτως βέβαιοι ποια στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου είναι η καλύτερη για το κοινό-στόχο σας ή αν αναζητάτε περισσότερη προσέγγιση «ένα μέγεθος που ταιριάζει σε όλους», θα σας συμβουλεύαμε να ξεκινήσετε τα πράγματα με μια στρατηγική ιστολογίου.

Ενώ ορισμένοι τύποι μάρκετινγκ περιεχομένου μπορεί να λειτουργούν καλύτερα για διαφορετικές επιχειρήσεις, το blogging τείνει να είναι μια εξαιρετική στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου σε όλους τους τομείς. Τα ιστολόγια δεν αποτελούν μόνο μια προσέγγιση μάρκετινγκ για σχεδόν το 80% των επιχειρήσεων, αλλά τα ιστολόγια μπορούν πραγματικά να πολλαπλασιάσουν το ποσοστό μετατροπών μιας επιχείρησης επί 6.

Στατιστικά στοιχεία σε φορητό υπολογιστή που αντιπροσωπεύουν τα οφέλη των ιστολογίων για τις επιχειρήσεις

Οφέλη των ιστολογίων για επιχειρήσεις
Έτσι, έχετε πωληθεί στο μάρκετινγκ περιεχομένου – αλλά ίσως όχι 100% για το πώς μια στρατηγική ιστολογίου μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας. Είναι εντάξει. Γι’ αυτό είμαστε εδώ. Ας μπούμε σε μερικά από τα οφέλη.

Ενισχύστε την επισκεψιμότητα του ιστότοπού σας
Τα ιστολόγια μπορούν να ενισχύσουν την επισκεψιμότητα του ιστότοπού σας πάρα πολύ. Εάν κάνετε την έρευνά σας και καταλάβετε ποιες ερωτήσεις θέλει να απαντηθούν το κοινό-στόχος σας, θα αποκτήσετε εξαιρετικές ιδέες για θέματα ιστολογίου για να γράψετε.

Όταν έχετε κάνει την έρευνά σας και έχετε δημοσιεύσει πολύτιμο περιεχόμενο που απαντά στις ερωτήσεις που γνωρίζετε ότι υπάρχει ζήτηση, οι πιθανότητες είναι σίγουρα υπέρ σας για την προσέλκυση κλικ στις αναρτήσεις του ιστολογίου σας.

Μόλις οι χρήστες προσγειωθούν στο ιστολόγιό σας και έχουν μια θετική εμπειρία με το περιεχόμενό σας, η ανάρτησή σας πιθανότατα θα συνεχίσει να κερδίζει αξιοπιστία, να έχει καλή απόδοση σε SERP και τελικά να προσελκύει περισσότερους χρήστες στον ιστότοπό σας.

Δημιουργήστε εμπιστοσύνη με τους αναγνώστες σας
Ποιοτικό περιεχόμενο που απαντά στις ερωτήσεις που υπόσχεται να απαντήσει, δημιουργεί εμπιστοσύνη. Περίοδος. Όταν δημοσιεύετε ιστολόγια που υποστηρίζονται από έρευνα και προσφέρετε πηγές για την υποστήριξη των ισχυρισμών σας, η αξιοπιστία σας ενισχύεται στο διαδίκτυο. Όταν οι χρήστες έχουν θετικές εμπειρίες με το περιεχόμενο που έχετε δημοσιεύσει, θα αρχίσουν να συνδέουν την αξιοπιστία, την εμπιστοσύνη και άλλα θετικά συναισθήματα με την επωνυμία σας.

Δημιουργήστε αναγνωρισιμότητα επωνυμίας
Όπως αναφέραμε παραπάνω, όσο περισσότερες θετικές εμπειρίες έχουν οι χρήστες με το δημοσιευμένο περιεχόμενό σας, τόσο πιο θετικές συσχετίσεις θα αρχίσουν να αναπτύσσουν με την επωνυμία σας συνολικά. Η οικοδόμηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας δεν χρειάζεται να είναι στρατηγικές άμεσης διαφήμισης «στο πρόσωπό σας». Στην πραγματικότητα, θα υποστηρίξαμε ότι ο πιο λεπτός τρόπος ενίσχυσης των σχέσεων με το κοινό-στόχο σας είναι η πιο σοφή στρατηγική για την αποτελεσματική οικοδόμηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας.

Δημιουργήστε σχέσεις με το κοινό σας
Εάν το περιεχόμενό σας είναι πολύτιμο και διασκεδαστικό, οι χρήστες θα αρχίσουν να αναπτύσσουν μια σχέση με εσάς και τις αναρτήσεις ιστολογίου που διαβάζουν. Όταν τα ιστολόγια προσφέρουν εκπαίδευση και αξία, οι άνθρωποι θα αρχίσουν να εμπιστεύονται περισσότερο την επωνυμία σας, γεγονός που οδηγεί σε αυξημένες μετατροπές με την πάροδο του χρόνου.

Δημιουργία μετατροπών
Οι άνθρωποι είναι πιθανό να είναι πιο διατεθειμένοι να αγοράζουν από επωνυμίες που εμπιστεύονται και επωνυμίες με τις οποίες έχουν θετική σχέση. Γενικά, οι άνθρωποι προτιμούν να δίνουν τα χρήματά τους εκεί που πιστεύουν ότι τα έχουν κερδίσει δικαιωματικά. Η οικοδόμηση εμπιστοσύνης και αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας μέσω μιας αποτελεσματικής στρατηγικής ιστολογίου είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να δημιουργήσετε δυνητικούς πελάτες και να αυξήσετε τις μετατροπές με την πάροδο του χρόνου.

Επαναπροσδιορίστε το περιεχόμενο
Τελευταίο (αλλά σίγουρα όχι λιγότερο σημαντικό) για τα κορυφαία πλεονεκτήματά μας από την κατοχή μιας στρατηγικής ιστολογίου για την επιχείρησή σας: την ατελείωτη ευκαιρία να επαναπροσδιορίσετε το περιεχόμενό σας. Η επαναχρησιμοποίηση περιεχομένου είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να διαφοροποιήσετε τη στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου σας και να προσεγγίσετε ένα ακόμη ευρύτερο κοινό μέσω πολλαπλών καναλιών μέσων. Τα ιστολόγια είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να ξεκινήσετε με επαναπροσδιορισμό περιεχομένου.

Εδώ  ένα παράδειγμα.

Ας υποθέσουμε ότι δημοσιεύετε ένα ιστολόγιο για ένα θέμα όπως “Λάθη SEO που κάνουν οι μικρές επιχειρήσεις” και αυτό απογειώνεται. Παρατηρείτε μεγάλη αύξηση στην επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας και παρατηρείτε μείωση στο ποσοστό εγκατάλειψης. Αυτά τα αναλυτικά στοιχεία σάς δίνουν μια εικόνα ότι το περιεχόμενό σας είναι πολύτιμο και ότι στους χρήστες αρέσει αυτό που βλέπουν. Αυτό θα ήταν ένα εξαιρετικό κομμάτι περιεχομένου για επαναχρησιμοποίηση.

Όταν πηγαίνετε να επανατοποθετήσετε αυτό το περιεχόμενο, είναι στην πραγματικότητα πολύ απλό να το κάνετε επειδή καταλαβαίνετε ήδη το μήνυμα που μεταδίδετε και το μόνο που απομένει είναι η διασκέδαση να το μετατρέψετε σε νέα κομμάτια μέσων. Ένας εξαιρετικός τρόπος για να επαναπροσδιορίσετε αυτό το περιεχόμενο θα ήταν να το μετατρέψετε σε βίντεο YouTube, να δημοσιεύσετε τις καλύτερες στιγμές στο Instagram ή ακόμα και να το μετατρέψετε σε TikTok. Οι δυνατότητες είναι απεριόριστες με τη μετατροπή επιτυχημένων ιστολογίων σε άλλες μορφές μέσων – και η διασκέδαση περιμένει όταν πρόκειται να γίνετε δημιουργικοί με τον τρόπο επαναχρησιμοποίησης του περιεχομένου.

Λίστα εκκρεμοτήτων για να ξεκινήσετε με ιστολόγια για επιχειρήσεις

Συμβουλές για τη σύνταξη αποτελεσματικών αναρτήσεων ιστολογίου
Τώρα που περάσαμε από τα βασικά της ενσωμάτωσης μιας στρατηγικής ιστολογίου στο μάρκετινγκ περιεχομένου σας, ας δούμε μερικές βασικές συμβουλές για να ξεκινήσετε τη σύνταξη αποτελεσματικών αναρτήσεων ιστολογίου για τις επιχειρήσεις.

1. Μη μιλάς μόνο για σένα
Όταν ξεκινάτε το blog για επαγγελματικούς λόγους, ένα από τα νούμερο ένα πράγματα που πρέπει να αποφύγετε είναι να μιλάτε μόνο για την επωνυμία σας. Οι άνθρωποι συνήθως απογοητεύονται από περιεχόμενο που είναι ξεκάθαρα γραμμένο προς όφελος μιας εταιρείας και θα προτιμούσαν πολύ να διαβάσουν περιεχόμενο που είναι γραμμένο προς το συμφέρον τους. Βάλτε τον εαυτό σας στη θέση των αναγνωστών και παρέχετε πολύτιμο περιεχόμενο σύμφωνα με τις ανάγκες τους. Η επιτυχία και η επωνυμία του ιστολογίου σας στο σύνολό τους θα είναι καλύτερα για αυτό.

2. Μην προσπαθείς απλώς να πουλήσεις κάτι
Ένα άλλο μεγάλο “μην” όταν πρόκειται για τη σύνταξη ιστολογίων για επιχειρήσεις θα πρέπει να είναι αρκετά προφανές: μην προσπαθήσετε απλώς να πουλήσετε κάτι. Οι αναγνώστες σας δεν πρέπει να αισθάνονται ότι το ιστολόγιό σας είναι ένα τέχνασμα για να τους κάνετε να αγοράσουν κάτι. Στην πραγματικότητα, πιθανότατα προσπαθούν να αποφύγουν να παρασυρθούν σε μια πώληση εάν κατευθύνονται σε ένα άρθρο για να απαντήσουν στην ερώτησή τους σε αντίθεση με μια σελίδα προορισμού προϊόντος ή υπηρεσίας. Εστιάζοντας αντί να απαντήσετε στις ερωτήσεις τους, θα τους αφήσετε μακροπρόθεσμα να έχουν καλύτερη σχέση με την επωνυμία σας (κάτι που μπορεί να τους ενθαρρύνει να αγοράσουν από εσάς σε σχέση με άλλες επιχειρήσεις στη γραμμή).

3. Προσπαθήστε να συνδεθείτε με τον αναγνώστη σας
Οι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να υποστηρίζουν επωνυμίες με τις οποίες αισθάνονται συνδεδεμένοι και η χρήση του ιστολογίου σας είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να συνδεθείτε με το κοινό σας. Όταν πηγαίνετε να γράψετε το αντίγραφό σας, βάλτε στόχο να «μιλήσετε» απευθείας με τους αναγνώστες σας. Τα ιστολόγια προορίζονται να είναι ενημερωτικά και ευανάγνωστα, επομένως μην αγχώνεστε πολύ με το να ακούγεστε υπερβολικά επαγγελματικά. Διατηρήστε τον τόνο συνομιλητικό και ελαφρύ, αλλά να είστε άμεσοι όταν πρόκειται να απαντήσετε στις ερωτήσεις που έχει το κοινό σας.

4. Προσφέρετε πολύτιμο περιεχόμενο
Αν δεν το έχουμε τονίσει αρκετά μέχρι τώρα, οι αναρτήσεις ιστολογίου της επιχείρησής σας θα πρέπει να είναι πραγματικά χρήσιμες για το κοινό σας. Οι αναγνώστες πρέπει πάντα να φεύγουν από το ιστολόγιό σας με κάτι που τους βοηθάει. Με αυτόν τον τρόπο θα αυξήσουν την εμπιστοσύνη τους με την επωνυμία σας, θα σας αναφέρουν ως ισχυρό πόρο και θα είναι πιθανό να σας προσφέρουν επιχειρηματικές δραστηριότητες όταν έχουν ανάγκη από αυτό που έχετε να προσφέρετε.

5. Χρησιμοποιήστε ένα ημερολόγιο περιεχομένου
Αν και δεν απαιτείται, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι τα ημερολόγια περιεχομένου θέτουν τα θεμέλια για μια επιτυχημένη και βιώσιμη στρατηγική ιστολογίου. Χωρίς ένα σταθερό ημερολόγιο περιεχομένου ως πρόγραμμά σας, οι αναρτήσεις του ιστολογίου σας πιθανότατα θα χάσουν τη δυναμική τους με την πάροδο του χρόνου. Η συνέπεια είναι το κλειδί όταν πρόκειται για τη δημιουργία μιας στρατηγικής ιστολογίου που γίνεται επιτυχημένη με την πάροδο του χρόνου. Όταν χρησιμοποιείτε ένα ημερολόγιο περιεχομένου, είναι πολύ πιο εύκολο να παρακολουθείτε τις προθεσμίες, να επιτυγχάνετε στόχους και να δημοσιεύετε με συνέπεια.

Πώς να προωθήσετε το ιστολόγιό σας
Τώρα που έχετε τα βασικά για τη δημιουργία ιστολογίου κάτω από τη ζώνη σας, ήρθε η ώρα να σχεδιάσετε μια στρατηγική προώθησης για το περιεχόμενό σας. Η πλοήγηση στη σωστή στρατηγική για την προώθηση του ιστολογίου σας μπορεί να φαίνεται σαν μια τρομακτική εργασία στην αρχή, αλλά δεν χρειάζεται να είναι.

Η συμβουλή μας: Μείνετε στα βασικά.

Γίνε προσωποποιημένος, όχι πιεστικός
Η κοινή χρήση του ιστολογίου σας με προσωπικές συνδέσεις που γνωρίζετε και εμπιστεύεστε είναι πάντα μια εξαιρετική πρώτη κίνηση. Η δημοσίευση ενός συνδέσμου στο LinkedIn σας με λίγα λόγια για την τελευταία σας γραφή είναι επίσης μια εξαιρετική στρατηγική. Αλλά μην προσπαθήσετε να το πιέσετε πολύ.

Οι άνθρωποι γενικά δεν τους αρέσει να τους αναγκάζουν σε πράγματα, ειδικά όταν νομίζουν ότι τους πουλάνε. Αντί να εστιάσετε στην ποσότητα των κλικ και των προβολών που λαμβάνει το περιεχόμενό σας τις πρώτες εβδομάδες από τη δημοσίευση, επιλέξτε να εστιάσετε στην ποιότητα. Είναι εύκολο να αποθαρρυνθείτε από χαμηλότερες μετρήσεις από αυτές που περιμένατε όταν κάνατε κλικ στη «δημοσίευση» και η υπερβολική ανάλυση αυτών είναι δύσκολη.

Εστιάζοντας στην ποιότητα της δέσμευσής σας, θα είστε πολύ καλύτερα. Θα αποκτήσετε καλύτερη εικόνα για το κοινό-στόχο σας, θα ξέρετε ότι όλοι στη σελίδα σας θέλουν πραγματικά να διαβάσουν αυτά που έχετε να πείτε και θα είστε σε θέση να βελτιώσετε αποτελεσματικά τη στρατηγική σας δίνοντας προσοχή στο πόσο καλά αποδίδουν οι διαφορετικές αναρτήσεις.

Γράψτε περιεχόμενο προς το συμφέρον των αναγνωστών σας και θα ακολουθήσουν οι μετρήσεις. Γράψτε περιεχόμενο αποκλειστικά με σκοπό την ενίσχυση της επισκεψιμότητάς σας και το κοινό-στόχος σας θα προσελκύσει και θα πέσει γρήγορα.

SEO
Αυξήστε τη στρατηγική περιεχομένου σας: Πώς να μεταφέρετε το ιστολόγιό σας στο επόμενο επίπεδο
Ας υποθέσουμε ότι έχετε ήδη ένα ιστολόγιο ή δεν το έχετε ακόμα, αλλά νιώθετε ότι καταλαβαίνετε καλά πώς να ξεκινήσετε ένα. Είτε έτσι είτε αλλιώς, αυτό είναι φοβερό. Ακολουθούν μερικές συμβουλές για να ανεβάσετε τη στρατηγική του ιστολογίου σας στο επόμενο επίπεδο.*

*Πολλές από αυτές τις συμβουλές είναι στην πραγματικότητα αρκετά απλές και ενθαρρύνουμε ιδιαίτερα να τις ενσωματώσετε στη διαδικασία παραγωγής του ιστολογίου σας για να βελτιώσετε τη στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου σας.

Βελτιστοποιήστε τα blogs με SEO
Το Search Engine Optimization (SEO) θέτει το πλαίσιο ώστε ένας ιστότοπος να κατατάσσεται καλά σε μηχανές αναζήτησης όπως το Google. Το SEO αναφέρεται στη διαδικασία βελτίωσης μιας ιστοσελίδας σε μια προσπάθεια αύξησης της ποσότητας και της ποιότητας της επισκεψιμότητάς της. Βελτιστοποιώντας τα ιστολόγιά σας με στρατηγική SEO, θα δείτε αύξηση της επισκεψιμότητας της σελίδας λόγω της υψηλότερης κατάταξης στα αποτελέσματα αναζήτησης, εντελώς οργανικά. Δεν είστε σίγουροι πώς να ξεκινήσετε με το SEO; Μην ανησυχείς. Δείτε την ανάρτηση του ιστολογίου μας εδώ ή συνομιλήστε μαζί μας σχετικά με την ανάπτυξη μιας προσαρμοσμένης στρατηγικής SEO.

Συμπεριλάβετε εικόνες στο ιστολόγιό σας
Η συμπερίληψη εικόνων στις αναρτήσεις του ιστολογίου σας αυξάνει τις προβολές του ιστολογίου σας κατά 94%. Εάν αυτό το στατιστικό στοιχείο δεν είναι αρκετά πειστικό, θυμηθείτε απλώς να λάβετε υπόψη το κοινό σας. Θα προτιμούσατε να διαβάσετε ένα ατελείωτο κυλιόμενο μπλοκ κειμένου ή θα προτιμούσατε να ανακαλύψετε περιεχόμενο που χωρίζεται σε εύπεπτες ενότητες με υποστηρικτικές εικόνες; αυτό σκεφτήκαμε.

Ενσωματώστε βίντεο στο ιστολόγιό σας
Η ενσωμάτωση βίντεο στο ιστολόγιό σας είναι ένας άλλος ισχυρός τρόπος για να βελτιώσετε τις αναρτήσεις σας. Οι χρήστες ξοδεύουν στην πραγματικότητα 88% περισσότερο χρόνο σε ιστότοπους που διαθέτουν βίντεο σε σύγκριση με αυτούς που δεν διαθέτουν. Και με την ταχεία αύξηση της δημοτικότητας του περιεχομένου βίντεο τα τελευταία χρόνια, αυτός ο αριθμός είναι πολύ απίθανο να μειωθεί σύντομα. Ενσωματώστε σχετικά βίντεο στις αναρτήσεις του ιστολογίου σας που προσθέτουν αξία στο περιεχόμενό σας και θα είστε χρυσοί το 2022.

Χρησιμοποιήστε εσωτερική και εξωτερική σύνδεση
Όπως θα παρατηρήσετε όταν αρχίσετε να μαθαίνετε περισσότερα για τις τεχνικές SEO για τη βελτιστοποίηση ιστολογίων, η χρήση εσωτερικών και εξωτερικών συνδέσμων εντός του περιεχομένου της ιστοσελίδας σας είναι πάντα μια εξαιρετική κίνηση. Η εξωτερική σύνδεση με στατιστικά στοιχεία αναφοράς ή εσωτερικά με σχετικές σελίδες στον ιστότοπό σας είναι αποτελεσματική για την οικοδόμηση αξιοπιστίας για τους ανθρώπους και τους ανιχνευτές μηχανών αναζήτησης. Φροντίστε να ενσωματώσετε τη σύνδεση στη στρατηγική περιεχομένου του ιστολογίου σας για να βοηθήσετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου σας να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητές τους!

Συμπερασματικά..
Με την ενσωμάτωση ενός ιστολογίου στη στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου, η ευκαιρία της επιχείρησής σας να αναπτυχθεί πολλαπλασιάζεται πάρα πολύ. Με ένα ιστολόγιο, έχετε την ευκαιρία να συνδεθείτε με το κοινό σας σε βαθύτερο επίπεδο, να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας, να μετατρέψετε την επισκεψιμότητα σε δυνητικούς πελάτες και να θέσετε το πλαίσιο για μακροπρόθεσμη ανάπτυξη της επιχείρησης.

Είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε;

Σχόλια μέσω Facebook

Αφήστε μια απάντηση