[vc_row][vc_column][vc_column_text]
Τα κοινωνικά μέσα δημιουργούν ορατότητα, αλλά ένας επαγγελματικός ιστότοπος δημιουργεί σχέσεις και πωλήσεις..
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]Εάν χρησιμοποιείτε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να δείξετε εξειδίκευση και να ενθαρρύνετε ένα κοινό να αλληλεπιδράσει με την επιχείρησή σας, ξεκινάτε αρκετά καλά.. Τώρα, δοκιμάστε να συμπληρώσετε αυτήν την προσπάθεια με έναν ιστότοπο, ώστε να μπορείτε να ενισχύσετε τις σχέσεις και να πραγματοποιήσετε μετατροπές.
Χρησιμοποιούνται πάντα μαζί, γιατί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ένας ιστότοπος δημιουργούν μια ισχυρή παρουσία στο διαδίκτυο. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προσελκύουν το κοινό σας και ένας επαγγελματικός ιστότοπος σάς παρέχει το χώρο για να αποδείξετε τι έχει να προσφέρει η επωνυμία σας, να εμβαθύνει την αφοσίωση και να επιτύχει τους στόχους μάρκετινγκ.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]
Πώς βασίζεται ένας ιστότοπος στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]Οι αναρτήσεις που κάνετε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παρέχουν ορατότητα στα άτομα που θέλετε να πλησιάσετε. Όταν κάποιος κάνει κλικ από το κοινωνικό σας περιεχόμενο στον ιστότοπό σας, μπορεί να δράσει πάνω σε κάτι – από το να μάθει περισσότερα σχετικά με το τι είναι η επιχείρησή σας και που ξεχωρίζει, να εγγραφεί για να διαβάζει τα νέα σας ή να εμπλακεί και να δημιουργήσει μια διαρκή σχέση.
Παρακάτω λοιπον βρίσκονται οι 6 τρόποι για να αξιοποιήσετε τις προσπάθειές σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να αξιοποιήσετε περισσότερο το μάρκετινγκ σας μέσα απο τον ιστότοπο σας.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]
1. Βελτιώνει την αξιοπιστία σας
Οι επιχειρήσεις με τους δικούς τους ιστότοπους φαίνονται αυτόματα πιο επαγγελματικές και αξιόπιστες. Σκεφτείτε τη δική σας εμπειρία. Εάν δεν έχετε ξανακούσει μια επιχείρηση στο παρελθόν, το γεγονός ότι έχει έναν αποκλειστικό ιστότοπο τους κάνει να φαίνονται πιο αξιόπιστοι επειδή έχουν επενδύσει στη δημιουργία μιας παρουσίας πέρα από έναν απλό λογαριασμό Twitter ή σελίδα Facebook.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]
2. Πείτε την ιστορία σας
Ενώ τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σάς επιτρέπουν να δημοσιεύετε πληροφορίες όπως εκπτώσεις, ένας ιστότοπος παρέχει ένα πιο εκτεταμένο φόρουμ για να επικοινωνήσετε ότι η επιχείρησή σας είναι η καλύτερη επιλογή σε μια ανταγωνιστική αγορά. Αυτή η διαφοροποίηση οδηγεί στην αφοσίωση και τη μετατροπή. Σε ένα προσεκτικά κατασκευασμένο περιβάλλον, ο ιστότοπός σας μπορεί να αναφέρει λεπτομερώς τις μοναδικές προσφορές σας, τις πλήρεις τιμές και τις επιλογές υπηρεσιών, την ομάδα παραγωγής πίσω από τις υπηρεσίες σας αλλά και κριτικές από ευχαριστημένους πελάτες.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]
3. Ανεβείτε στις μηχανές αναζήτησης
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης βελτιώνουν την κατάταξη αναζήτησης, καθώς ενθαρρύνει την κοινή χρήση. Οι μηχανές αναζήτησης, με τη σειρά τους, κατατάσσουν τους ιστότοπους ευνοϊκούς που έχουν συνδέσμους σε πλατφόρμες όπως το Facebook και το Twitter. Ένας ιστότοπος αφιερωμένος στον οργανισμό σας δίνει επίσης στις μηχανές αναζήτησης ένα μέρος για την αποστολή ατόμων εκεί . Οι σωστές λέξεις-κλειδιά,οι περιγραφές και οι σύνδεσμοι στον ιστότοπό σας μπορούν να προσελκύσουν έναν ενδιαφερόμενο χρήστη κοινωνικών μέσων και να τους μετατρέψουν σε αφοσιωμένο κοινό.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]
4. Κερδίστε νέους συνδρομητές
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να πουν μια συναρπαστική ιστορία οσον αφορά, το γιατί οι άνθρωποι να προτιμήσουν την επωνυμία σας και να κάνουν κλικ στον ιστότοπό σας. Μια αναδυόμενη φόρμα στον ιστότοπό σας που ενθαρρύνει κάποιον να εγγραφεί για περισσότερες πληροφορίες ή μια προσφορά μπορεί να μετατρέψει αυτό το άτομο σε συνδρομητή. Τα αναδυόμενα παράθυρα προστίθενται εύκολα στον ιστότοπό σας και, με την πάροδο του χρόνου, δημιουργείτε μια πολύτιμη λίστα ατόμων που ενδιαφέρονται να σας ακούσουν ξανά. Οι επισκέπτες του ιστότοπού σας είναι επίσης δυνητικό κοινό για πολλούς τύπους καμπανιών σε διαφορετικά τμήματα κοινού, συμπεριλαμβανομένων ενημερωτικών δελτίων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με εκπαιδευτικό περιεχόμενο και διαφημιστικές καμπάνιες σχετικά με νέες προσφορές.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]
5. Μάθετε περισσότερα για το κοινό σας
Ενώ η αφοσίωση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παρέχει σίγουρα μεγάλη εικόνα για τις συνήθειες και τις προτιμήσεις του κοινού, τα αναλυτικά στοιχεία ιστότοπων επεκτείνουν τη συλλογή δεδομένων με σημαντικούς τρόπους. Μέσα από εργαλεία όπως το Google Analytics, μπορείτε να παρακολουθείτε σε ποιες σελίδες επισκέπτονται οι επισκέπτες και να δημιουργείτε στοχευμένο μάρκετινγκ βάσει των συμπεριφορών τους στον ιστότοπό σας. Αυτή η γνώση του κοινού ενημερώνει επίσης τις υπηρεσίες και τις δυνατότητες που παρέχετε βάσει των προτεραιοτήτων των επισκεπτών του ιστότοπου.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]
6. Αποδείξτε την εμπειρία σας
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προσφέρουν κανάλια για να μοιραστούν την εμπειρία σας και να συγκεντρώσουν την προσοχή. Όταν κάποιος κάνει κλικ στον ιστότοπό σας από τους κοινωνικούς λογαριασμούς σας, περισσότερο σε βάθος ειδικό περιεχόμενο όπως δημοσιεύσεις ιστολογίου και βίντεο οδηγεί την εξουσία σας να ολοκληρώσει τη θέση σας ως ηγέτης της σκέψης. Το ειδικό περιεχόμενο στον ιστότοπό σας ανακοινώνει ότι κατανοείτε τις προτεραιότητες του κοινού, προσελκύετε άτομα για μεγάλες αποστάσεις και αυξάνουν τις μετατροπές.[/vc_column_text][vc_single_image image=”20171″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]Μικρή προσπάθεια με μεγάλη απόδοση
Η δημιουργία ιστότοπου δεν απαιτεί γνώσεις κωδικοποίησης ή τεράστιες χρηματοοικονομικές επενδύσεις. Όταν δημιουργείτε έναν ιστότοπο , είναι εύκολο να αξιοποιήσετε τις δυνατότητες του στο κοινωνικό σας περιεχόμενο και να ζωντανέψετε την επωνυμία σας.
Καθώς χτίζετε τον ιστότοπό σας, σκεφτείτε τους διάφορους τρόπους με τους οποίους το κοινό σας αλληλεπιδρά με εσάς, από τις πρώτες ερωτήσεις που θέτουν μέχρι το τελευταίο βήμα που ακολουθείτε μετά τη μετατροπή τους. Χρησιμοποιήστε αυτή την στρατηγική για να προσδιορίσετε τις δυνατότητες και το περιεχόμενο που έχουν μεγαλύτερη σημασία για τον ιστότοπό σας. Προτού το καταλάβετε, θα έχετε έναν κόμβο για το μάρκετινγκ σας που υποστηρίζει την προσέγγιση που κάνετε και σας βοηθά να συνεχίσετε να προχωράτε προς τους στόχους σας.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]