Ενημερωθείτε για τα τελευταία Nέα και Ειδήσεις της Τεχνολογίας και των Επιχειρήσεων


Κάθε εβδομάδα , ολα τα νεότερα και πιο επίκαιρα νέα απευθείας στο email σας, για είστε πάντα μπροστά

Πώς να δημιουργήσετε αντίγραφα ασφαλείας των δεδομένων σας στο Facebook

Συνιστούμε σε όλους τους χρήστες του Facebook να εξετάσουν το ενδεχόμενο λήψης από το Facebook αντίγραφο όλων των δεδομένων τους (δωρεάν). Αυτή η διαδικασία θα μπορούσε να είναι σημαντική για όσους πλησιάζουν στο τέλος της ζωής τους και για εκείνους που θέλουν να μοιραστούν ένα αρχείο του περιεχομένου τους (φωτογραφίες, βίντεο κ.λπ.) με τους επόμενους […]

Οι καλύτερες Τεχνικές SEO για το 2021+

  Παρακάτω θα βρείτε και μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και εσείς τις καλύτερες τεχνικές για το 2021.. “CTR“ (Click Through Rate) Η αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων καθορίζει το ρυθμό με τον οποίο οι εμφανίσεις αναζήτησης της σελίδας σας μετατρέπονται σε κλικ. Ανεξάρτητα από το RankBrain, το CTR χρησιμοποιείται ακόμη από την Google για την κατάταξη σελίδων […]

Το e-commerce των Ελλήνων στην πανδημία

Στο e-commerce στράφηκε το 79% των Ελλήνων λόγω πανδημίας Στο ηλεκτρονικό εμπόριο έχουν στραφεί οκτώ στους δέκα (79%) Έλληνες καταναλωτές, που επηρεάστηκαν από την έκρηξη της πανδημίας του Covid-19, χρησιμοποιώντας το συγκεκριμένο κανάλι 2-3 φορές συχνότερα από όσους δεν επηρεάστηκαν, σύμφωνα με τα στοιχεία της νέας έρευνας Nielsen IQ. Περίπου επτά στους δέκα διαδικτυακούς καταναλωτές […]

Πώς να επιλέξετε ένα όνομα τομέα

Πώς να επιλέξετε ένα όνομα τομέα 10 προτάσεις και συμβουλές (τo # 3 και # 8 είναι τα πιο σημαντικά) Πόσο καλά πρέπει να σκεφτείτε για το όνομα τομέα σας; Είναι πραγματικά τόσο σημαντικό; Εάν έχετε έναν ποιοτικό ιστότοπο και μια επιχείρηση, οι χρήστες θα επισκεφθούν τον ιστότοπό σας ανεξάρτητα από τον τομέα, σωστά; Λοιπόν, […]

5 συμβουλές για την επιλογή του σωστού λογότυπου

Αφού επιλέξετε ένα εμπορικό σήμα με το οποίο είστε ευχαριστημένοι, το οποίο πληροί όλες τις απαιτήσεις που πρέπει να έχει ένα εμπορικό σήμα  ήρθε η ώρα να δημιουργήσετε ένα λογότυπο. Το λογότυπο είναι μια ομάδα γραμμάτων και ή συμβόλων που χρησιμοποιούνται με συνεπή και μοναδικό τρόπο για την αναγνώριση μιας εταιρείας, προϊόντος ή υπηρεσίας. Λίγο […]

Οι πιο χρήσιμοι σύνδεσμοι για την επιτυχημένη διαφήμιση σας στο Facebook

Οι πιο χρήσιμοι σύνδεσμοι για την διαφήμιση σας στο Facebook θα γίνει ο οδηγός σας είτε είστε αρχάριος, είτε σε πιο προχωρημένο επίπεδο. Αν και υπάρχει πάντα κάτι νέο για να μάθετε, είναι σημαντικό να εκπαιδεύσετε τον εαυτό σας να σχεδιάσετε μια στρατηγική σας. Για να σας βοηθήσουμε να ξεκινήσετε, ακολουθεί μια λίστα με τους […]

Αύξηση – ρεκόρ 171% των ηλεκτρονικών αγορών στην Ελλάδα το 1ο εξάμηνο του 2020!

  Τη θέση της ότι η μετάβαση στο ηλεκτρονικό επιχειρείν χρειάζεται να γίνει δομημένα και με σοβαρό προγραμματισμό, διατύπωσε η Πρόεδρος του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A), Δρ. Κατερίνα Φραϊδάκη, καλώντας τους μικρομεσαίους επιχειρηματίες να σηκώσουν το γάντι της πρόκλησης. Η τοποθέτησή της έγινε στο πλαίσιο του webinar «Ηλεκτρονικά καταστήματα: πρακτικά εργαλεία για μεσαίες και […]

6 στους 10 Έλληνες αγοράζουν ηλεκτρονικά το 2020 !

Η έρευνα αποτυπώνει αξιόλογες διαφοροποιήσεις στην διάθεση, στις επιλογές και στις καταναλωτικές συνήθειες – όπως καταγράφονται μέσα από την οπτική των ίδιων των καταναλωτών – λόγω της πανδημίας και των οικονομικών συνεπειών της, στο τέλος του 2020 και στην αυγή του 2021.   Σχεδόν όλοι οι Έλληνες, το 89%, χρησιμοποιούν πλέον τακτικά το Ίντερνετ (από […]

Προδημοσίευση ΕΣΠΑ 2021 Eshop

Ενημέρωση Εσπα e-lianiki.  Στο πλαίσιο της έγκυρης πληροφόρησης των επιχειρήσεων – μελών μας σας ενημερώνουμε για την προδημοσίευση του νέου Προγράμματος του ΕΠΑνΕΚ: «e-λιανικό». Το πρόγραμμα έχει στόχο την επιχορήγηση ΜμΕ επιχειρήσεων για τη δημιουργία ή την αναβάθμιση ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) προκειμένου να στηριχθεί η λειτουργία τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας κορωνοϊού (COVID-19), να ενισχυθεί […]

Νέες αλλαγές στο Facebook Messenger 📲

Ορισμένες μετρήσεις μηνυμάτων δεν είναι διαθέσιμες Λόγω των νέων κανόνων απορρήτου στην Ευρώπη, ορισμένες μετρήσεις μηνυμάτων ενδέχεται να μην είναι διαθέσιμες. Ξεκινώντας από αρχές Δεκεμβρίου, κάποιες μετρήσεις αναφορών απόδοσης για διαφημίσεις που προβάλλονται από και προς την Ευρώπη δεν θα είναι διαθέσιμες. Άλλες λειτουργίες μηνυμάτων που θα επηρεαστούν περιλαμβάνουν: Διαφημιστικές εκστρατείες που σχετίζονται με μηνύματα […]