Παρακάτω θα βρείτε και μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και εσείς τις καλύτερες τεχνικές για το 2021..
“CTR“ (Click Through Rate)
Η αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων καθορίζει το ρυθμό με τον οποίο οι εμφανίσεις αναζήτησης της σελίδας σας μετατρέπονται σε κλικ.
Ανεξάρτητα από το RankBrain, το CTR χρησιμοποιείται ακόμη από την Google για την κατάταξη σελίδων στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Για παράδειγμα, εάν η σελίδα σας στη θέση # 4 λαμβάνει περισσότερα κλικ από τη σελίδα στη θέση # 1, η Google θα αυξήσει τελικά την κατάταξή σας.
Αντίθετα, εάν η σελίδα σας στην πρώτη κατάταξη δεν λαμβάνει κλικ, η Google ενδέχεται να μειώσει τις τάξεις της.
Ωστόσο, εάν παρέχετε ήδη την απάντηση στο ερώτημα ενός χρήστη στο απόσπασμα αναζήτησης και συνεπώς δεν λαμβάνετε πολλά κλικ, η Google μπορεί να μειώσει την κατάταξή σας, ακόμη και αν η σελίδα σας είναι καλή ή χρήσιμη.
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι σημαντικό να αποκτήσετε και να διατηρήσετε καλό CTR προκειμένου να επιτύχετε καλύτερες βαθμολογίες στις κορυφαίες μηχανές αναζήτησης.
Ακολουθούν μερικά πράγματα που μπορούν να σας βοηθήσουν να βελτιώσετε το CTR αναζήτησης Google.
- Προσδιορίστε και βελτιστοποιήστε το περιεχόμενο του ιστότοπού σας με το χαμηλότερο CTR (χρησιμοποιήστε το Google Search Analytics)
- Δημιουργήστε μια λίστα με τις λέξεις-κλειδιά που κάνουν πολύ κακό ακόμα και μετά την κατάταξη στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης.
- Αποφύγετε να γεμίσετε τους τίτλους της σελίδας σας με λέξεις-κλειδιά που δεν εμπνέουν κλικ.
- Προσθέστε συναισθήματα στους τίτλους σας για να εμπνεύσετε περισσότερα κλικ.
- Κάντε τον τίτλο της σελίδας σας ελκυστικό και μοναδικό
- Χρησιμοποιήστε αριθμημένες λίστες, όπως είναι γνωστό ότι ενισχύουν το CTR
- Ο τίτλος σας θα πρέπει να διευκρινίζει τον σκοπό για τον οποίο κάποιος πρέπει να κάνει κλικ σε αυτόν.
- Προσθέστε λέξεις όπως “Καταπληκτικό”, “Φοβερό”, “Αποδεδειγμένο”, “Μυστικό” κ.λπ., που είναι άμεσα ικανά να τραβήξουν την προσοχή του χρήστη.
- Βεβαιωθείτε ότι το URL της σελίδας σας είναι περιγραφικό (αυτόνομο).
- Έρευνα ιδεών για τίτλους στο Google Adwords
“Featured Snippets“ Shortcuts
Το Επιλεγμένο απόσπασμα είναι ένα ειδικό αποτέλεσμα που εμφανίζεται στην κορυφή, ακόμη και πριν από το # 1 αποτέλεσμα, των αποτελεσμάτων αναζήτησης για μια λέξη-κλειδί.
Ένας μεγάλος αριθμός αποτελεσμάτων καλής αναζήτησης εμφανίζεται τώρα με τη μορφή Επιλεγμένων αποσπασμάτων και λαμβάνουν καλά κλικ, σε ορισμένες περιπτώσεις, ακόμη καλύτερα από τη θέση # 1.
Αναρωτιέστε πώς να προσθέσετε το περιεχόμενό σας σε αυτό το Επιλεγμένο απόσπασμα;
Αρχικά, πρέπει να μάθετε τις σχετικές λέξεις-κλειδιά για τις οποίες εμφανίζονται τα Επιλεγμένα αποσπάσματα.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εργαλεία όπως το Ahrefs.com για το σκοπό αυτό. Στη συνέχεια, υπολογίστε τις λέξεις-κλειδιά για τις οποίες έχετε ήδη κατατάξει στην πρώτη σελίδα.
Ενισχύστε το «Περιεχόμενο» σας με τις παράκατω συμβουλές
Με το περιεχόμενο, μπορείτε να κάνετε πολλά. Το περιεχόμενο δεν λήγει ποτέ, γίνεται απλώς παρωχημένο και χρειάζεται τακτικές αναθεωρήσεις.
Το 2021, διατηρήστε την εστίασή σας σε σε βάθος περιεχόμενο πλούσιο σε περιβάλλον.
Αναρωτιέστε τι είναι αυτό;
Λοιπόν, τα Google Spiders έχουν γίνει πιο έξυπνα με την πάροδο του χρόνου. Οι λέξεις-κλειδιά δεν είναι πλέον το μόνο πράγμα που έχει σημασία για την Google όταν αποφασίζει πού να ταξινομήσει το περιεχόμενο.
Προηγμένες τεχνικές SEO το 2021 για να λάβετε κατάταξη στην 1η σελίδα στο Google (με τα πράγματα που πρέπει να κάνετε)
Επομένως, ξεχάστε να γεμίσετε το περιεχόμενό σας με πολλές λέξεις-κλειδιά και, αντίθετα, επικεντρωθείτε στο να κάνετε σε βάθος και πλούσιο σε περιεχόμενο. Δείτε πώς.
Χαρακτηριστικά του εξαιρετικού περιεχομένου:
- Τουλάχιστον 1500-2000 λέξεις για πλήρες περιεχόμενο.
- Περιεχόμενο με βάση την έρευνα
- Χρησιμοποιήστε λέξεις-κλειδιά LSI (Latent Semantic Indexing) ή στενά συνδεδεμένες λέξεις και
Φράσεις που σχετίζονται στενά με το περιεχόμενο. - Έγκυρο και αειθαλές περιεχόμενο
Mobile-First Index:
Με τα χρόνια, οι επιτραπέζιοι υπολογιστές έχουν αντικατασταθεί από φορητές συσκευές που περιλαμβάνουν smartphone, tablet, phablets κ.λπ. Αυτό ώθησε την Google να μεταβεί από επιτραπέζιο σε κινητό ευρετήριο.
Κινητός πρώτος δείκτης
Αυτό σημαίνει ότι η Google θα εξετάσει τώρα την έκδοση για κινητά του ιστότοπού σας, όπως η μοναδική έκδοση.
Λάβετε υπόψη τα ακόλουθα βασικά σημεία για περιεχόμενο ειδικά για το ευρετήριο First-Mobile της Google:
Εξετάστε το ενδεχόμενο να μεταβείτε σε μια αποκριτική σχεδίαση για μια έκδοση για κινητά του ιστότοπού σας, εάν δεν το έχετε κάνει ακόμη.
Δημιουργήστε περιεχόμενο αποκλειστικά για κινητά και επιτραπέζιους υπολογιστές.
Ελέγξτε την εμπειρία χρήστη του ιστότοπού σας σε κινητό και κάντε τις απαραίτητες αλλαγές ανάλογα.
Το Youtube είναι πλέον η δεύτερη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης. Δημιουργήστε περιεχόμενο βίντεο ή μην χάσετε το συγκρότημα αυτής της μηχανής αναζήτησης.
Συνδέστε τα ιστολόγιά σας με περιεχόμενο βίντεο. Υπόσχεται μια ενδιαφέρουσα σύντηξη και υπέροχο περιεχόμενο.
Σημασία του μάρκετινγκ περιεχομένου «βίντεο» για τις επιχειρήσεις
Το Youtube είναι πλέον η δεύτερη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης. Αυτό σημαίνει ότι πολλοί άνθρωποι αναζητούν και παρακολουθούν βίντεο στο διαδίκτυο.
Είναι σχεδόν βέβαιο ότι τα βίντεο θα έχουν μεγαλύτερη ζήτηση το 2021 και πέρα από αυτό. Επομένως, εάν δεν αξιοποιείτε αυτήν τη στρατηγική, ενδέχεται να χάσετε πολλή κίνηση.
Σύμφωνα με το HubSpot, οι άνθρωποι θέλουν περισσότερο περιεχόμενο βίντεο. Λοιπόν, τι μπορείτε να κάνετε;
Δημιουργήστε περιεχόμενο βίντεο σχετικό με την επιχείρησή σας, τον ιστότοπο, τη θέση, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.
Σημασία του μάρκετινγκ περιεχομένου βίντεο για τις επιχειρήσεις
Ευτυχώς, δεν υπάρχει έλλειψη του τύπου των βίντεο που μπορείτε να δημιουργήσετε και των μερών που μπορείτε να μοιραστείτε το περιεχόμενο του βίντεό σας.
Εκτός από το YouTube, μπορείτε να μοιραστείτε τα βίντεό σας στο Facebook, το Instagram, το Twitter και άλλους δημοφιλείς ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης ή ακόμη και να προβάλλετε στον δικό σας ιστότοπο για να τα κάνετε viral.
Μια άλλη εξαιρετική ιδέα είναι να συνδέσετε τα ιστολόγιά σας με περιεχόμενο βίντεο. Υπόσχεται μια ενδιαφέρουσα σύντηξη και υπέροχο περιεχόμενο.
Εκτός από αυτό, μπορείτε επίσης να στοχεύσετε “Βίντεο με επιλεγμένα αποσπάσματα” για να αφήσετε τα βίντεό σας να εμφανίζονται στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης για ένα συγκεκριμένο ερώτημα.
Βελτιστοποίηση περιεχομένου για “Φωνητική αναζήτηση”
Η εξέλιξη της φωνητικής αναζήτησης αποδίδεται σε μεγάλο βαθμό στην κινητή επανάσταση.
Η δημοτικότητα των αναζητήσεων σε smartphone και κινητές συσκευές οδήγησε σε αύξηση του αριθμού των φωνητικών αναζητήσεων κατά το προηγούμενο έτος.
Βελτιστοποίηση φωνητικής αναζήτησης
Επί του παρόντος, το 20% των αναζητήσεων για κινητά βασίζονται σε φωνή. Αυτός ο αριθμός αναμένεται να φτάσει το σήμα 50% έως το 2021.
Ο Βοηθός Google, η Cortana, το Google Allo, το Bing Voice είναι μερικές από τις εφαρμογές φωνητικής αναζήτησης που χρησιμοποιούνται πιο συχνά σε smartphone.
Λοιπόν, πώς μπορείτε να βελτιστοποιήσετε το περιεχόμενό σας για φωνητική αναζήτηση; Ας ανακαλύψουμε.
Σύμφωνα με μια μελέτη του Backlinko, τα αποτελέσματα φωνητικής αναζήτησης του Google λαμβάνονται από τα κορυφαία αποτελέσματα αναζήτησης.
Το αποτέλεσμα # 1 συμβάλλει στο 38% περίπου των απαντήσεων φωνητικής αναζήτησης, ενώ οι σελίδες χαμηλής κατάταξης χρησιμοποιούνται λιγότερο.
Επομένως, για να χρησιμοποιηθεί το περιεχόμενό σας στα αποτελέσματα φωνητικής αναζήτησης, πρέπει να κατατάσσεται υψηλή στο SERP της Google.
Επίσης, εάν το περιεχόμενό σας εμφανίζεται ήδη σε ένα επιλεγμένο απόσπασμα, οι πιθανότητες είναι μεγάλες για να εμφανιστεί και στη φωνητική αναζήτηση.
Εκτός αυτού, μπορείτε να προσπαθήσετε να συμπεριλάβετε απαντήσεις στο περιεχόμενό σας σε συγκεκριμένες ερωτήσεις που κάνουν οι χρήστες μέσω φωνητικών αναζητήσεων.
Οι σελίδες FAQ είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα. Εάν έχετε ήδη περιεχόμενο συχνών ερωτήσεων στον ιστότοπό σας, δοκιμάστε να το στοχεύσετε για φωνητικά αποτελέσματα.
“Δημοσίευση επισκεπτών” Βοηθήστε να αυξήσετε το διαδικτυακό σας κοινό
Η δημοσίευση επισκεπτών είναι ένας από τους πιο γνήσιους τρόπους για τη δημιουργία συνδέσμων επιστροφής αρχών στον ιστότοπό σας.
Έχει αποκτήσει μεγάλη δημοτικότητα την τελευταία δεκαετία και θα συνεχίσει να αυξάνεται τον επόμενο χρόνο.
Το μόνο πράγμα που έχει αλλάξει ή βελτιωθεί, είναι η ποιότητα του περιεχομένου των επισκεπτών.
Με την πάροδο του χρόνου, οι άνθρωποι, ειδικά οι οπαδοί SEO μαύρου καπέλου, άρχισαν να αντιμετωπίζουν το blogging επισκεπτών ως έναν τρόπο για να αποκτήσουν συνδέσμους καλής ποιότητας γράφοντας οτιδήποτε.
Αν και αυτό μπορεί να λειτουργήσει σε κάποιο βαθμό, δεν είναι ο απόλυτος τρόπος να κάνετε blogging επισκεπτών.
16 γενικοί τρόποι για να βρείτε ευκαιρίες “Δημοσίευση επισκεπτών”:
“[Λέξη-κλειδί]” + “ανάρτηση επισκέπτη από”
“[Λέξη-κλειδί]” + “συνεισφορά επισκέπτη”
“[Λέξη-κλειδί]” + “συνεισφέρων συγγραφέας”
“[Λέξη-κλειδί]” + “επισκέπτης συγγραφέας”
“[Λέξη-κλειδί]” + Η ακόλουθη ανάρτηση επισκέπτη ”
“[Λέξη-κλειδί]” + “επισκέπτης blogger”
“[Λέξη-κλειδί]” + “στήλη επισκέπτη”
“[Λέξη-κλειδί]” + “άρθρο επισκέπτη”
“[Λέξη-κλειδί]” + inurl: δημοσιεύσεις επισκεπτών
“[Λέξη-κλειδί]” + inurl: εγγραφή για εμάς
“[Λέξη-κλειδί]” + inurl: οδηγίες επισκεπτών μετά τη δημοσίευση
“[Λέξη-κλειδί]” + inurl: προφίλ / blog / νέο
“[Λέξη-κλειδί]” + inurl: κατηγορία / επισκέπτης
“[Λέξη-κλειδί]” + inurl: συνεισφέροντες
“Δημοσίευση επισκέπτη” + “[όνομα επιρροής]”
“Συντελεστής” + “[όνομα επιρροής]”
Αυτή η τεχνική αφορούσε πάντα ποιοτικό περιεχόμενο και πώς μέσω αυτού του περιεχομένου μπορείτε να λάβετε καλής ποιότητας backlinks.
Εάν ψάχνετε τρόπους να κάνετε γνήσιο blogging επισκεπτών, ακολουθούν μερικές ιδέες.
Πρώτον, πρέπει να αποφασίσετε τον σκοπό σας για το blogging των επισκεπτών, σχετικά με το αν θέλετε να αποκτήσετε εξουσία και φήμη για την επιχείρησή σας ή απλά θέλετε περισσότερη επισκεψιμότητα μέσω ποιοτικών backlinks.
Μόλις καταλάβετε τον σκοπό, μπορείτε να καθορίσετε το είδος των ιστολογίων που θα ήταν καλύτερο για τις προσπάθειές σας στο blogging.
Το επόμενο πράγμα είναι να βρείτε τα σωστά ιστολόγια για τις αναρτήσεις των επισκεπτών σας. Οι ιστότοποι blogging που επιλέγετε πρέπει να είναι:
Σχετικό με τη θέση του ιστότοπου / της επιχείρησής σας
Δημοφιλές στα αντίστοιχα είδη κοινού τους
Ενεργός στα κοινωνικά μέσα
Κοινοποιήσιμο, χρήσιμο, ενημερωτικό και αναγνώσιμο
Μπορείτε να λάβετε τη βοήθεια της Google για την εύρεση σχετικών ευκαιριών απόσπασης επισκεπτών.
Εκτός από τις μηχανές αναζήτησης, μπορείτε επίσης να βρείτε ιστολόγια απόσπασης επισκεπτών μέσω συνδέσμων ανταγωνισμού, κοινωνικών δικτύων και κοινοτήτων επισκεπτών blogging.
Ένα άλλο πράγμα που μπορείτε να κάνετε είναι να δοκιμάσετε να βρείτε ιστότοπους όπου οι ανταγωνιστές σας ή άλλοι διάσημοι μπλόγκερ στη θέση σας επισκέπτονται επισκέπτες. Στη συνέχεια, μπορείτε να δοκιμάσετε να δημοσιεύσετε και εκεί.
Αποκτήστε καλύτερα αποτελέσματα “Entity SEO” μέσω απλών βημάτων
Το Entity SEO είναι ένας σχετικά νέος όρος που δεν γνωρίζουν πολλοί άνθρωποι, πόσο μάλλον να τον ακολουθούν.
Βασικά, αυτή η τεχνική υποδηλώνει ότι κάθε παράγοντας που εξετάζουμε για τη στρατηγική SEO πρέπει να αντιμετωπίζεται ως οντότητα.
Τώρα, διάφορες οντότητες συνδέονται μεταξύ τους με πράγματα όπως συνάφεια, λογική κ.λπ.
Για παράδειγμα, σε μια ιστοσελίδα, υπάρχουν πολλές οντότητες, όπως σχεδιασμό, περιεχόμενο, λέξεις-κλειδιά, τίτλος, πλευρική γραμμή, μενού κ.λπ.
Είναι εκεί επειδή καθένα από αυτά συμβάλλει στην αρχή της σελίδας. Είναι σημαντικά για την ύπαρξη της σελίδας. Λοιπόν, τι μπορείτε να κάνετε ως SEO;
Λοιπόν, μπορείτε να βεβαιωθείτε ότι όλες οι κρίσιμες οντότητες μιας ιστοσελίδας υπάρχουν στη σελίδα.
Εάν είστε μπερδεμένοι σχετικά με το ποια οντότητα θα συμπεριλάβετε και ποια να παραλείψετε, ρίξτε μια ματιά στους 10 κορυφαίους ιστότοπους στη θέση σας και σε όλες τις οντότητες που διαθέτουν στις ιστοσελίδες τους.
Με βάση αυτό, μπορείτε να αποφασίσετε ποιες οντότητες θα πρέπει να έχουν οι ιστοσελίδες σας.
Ομοίως, όταν δημιουργείτε συνδέσμους, σκεφτείτε οντότητες (ιστότοπους) που σχετίζονται περισσότερο με την επιχείρησή σας και θα σας ωφελήσουν μακροπρόθεσμα. λάβετε συνδέσμους από αυτούς τους ιστότοπους.
Οι οντότητες, καθώς και η σχέση μεταξύ διαφόρων οντοτήτων, είναι σημαντικές και, ως εκ τούτου, η Google τις χρησιμοποιεί για να μας δώσει τα καλύτερα αποτελέσματα ως απάντηση στα ερωτήματα αναζήτησης.
Ο καλύτερος τρόπος για «Broken Link Building»
Είναι σημαντικό να δημιουργήσετε συνδέσμους, αλλά είναι ακόμη πιο σημαντικό να ξαναχτίσετε συνδέσμους Advanced SEO Techniques το 2021 για να λάβετε την κατάταξη στην 1η σελίδα στο Google (με Do’s And Don’ts) που έχουν καταστραφεί.
Προηγμένες τεχνικές SEO το 2021 για να λάβετε την κατάταξη στην 1η σελίδα στο Google (με το Do’s And Don’ts)
Λοιπόν, ποιοι είναι οι σπασμένοι σύνδεσμοι;
Αυτοί είναι οι σύνδεσμοι που δεν λειτουργούν πλέον, είτε επειδή η συνδεδεμένη σελίδα διαγράφηκε είτε η διεύθυνση URL είναι λανθασμένη.
Σπασμένο κτίριο συνδέσμων
Όποιος και αν είναι ο λόγος, είναι συχνότερα χρήσιμο να επιδιορθώνονται οι σπασμένοι σύνδεσμοι. Λοιπόν, πώς τα ξαναφτιάχνεις;
Οι κατεστραμμένοι σύνδεσμοι ανακατευθύνουν συνήθως στις 404 σελίδες του ιστότοπου. Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να βρείτε / εντοπίσετε τους κατεστραμμένους συνδέσμους που θα έπρεπε να είχαν έρθει σε περιεχόμενο στον ιστότοπό σας, αλλά χαμένοι.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα εργαλείο όπως το Site Explorer για το σκοπό αυτό. Θα σας δείξει όλους τους εισερχόμενους συνδέσμους προς έναν κατεστραμμένο πόρο (σελίδα) στον ιστότοπό σας.
Το επόμενο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να ξαναχτίσετε τη σπασμένη σελίδα. Εάν έχετε καταργήσει περιεχόμενο για κάποιο σκοπό, μπορείτε να το αντικαταστήσετε με κάποιο άλλο περιεχόμενο στο ίδιο / παρόμοιο θέμα.
Είναι σημαντικό να έχετε μια ιστοσελίδα με σχετικό και ποιοτικό περιεχόμενο στο οποίο θα μπορούσαν να επισημανθούν όλοι αυτοί οι σπασμένοι σύνδεσμοι.
Μόλις αποκτήσετε αυτήν τη σελίδα ζωντανά, μπορείτε να επικοινωνήσετε με όλους τους ιστότοπους που προηγουμένως συνδέονταν με τη σπασμένη σελίδα σας και να τους ζητήσετε να συνδεθούν στη νέα σελίδα.
Γνωρίστε ότι η δημιουργία σπασμένων συνδέσμων είναι τυχαίο παιχνίδι και δεν θα λειτουργεί συνεχώς.
Η βαθμολογία Google E-A-T είναι το μέλλον του μάρκετινγκ περιεχομένου
Η τελευταία ενημέρωση του αλγορίθμου E-A-T της Google είναι ένα από τα πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε ως SEO, ειδικά εάν χρησιμοποιείτε το περιεχόμενο για σκοπούς μάρκετινγκ.
Το E-A-T, που αντιπροσωπεύει την εξειδίκευση, την εγκυρότητα και την αξιοπιστία, είναι μια σύνθεση των οδηγιών της Google για την αξιολόγηση της ποιότητας του περιεχομένου με βάση την εξουσία και την τεχνογνωσία του συγγραφέα.
Ναι, το άκουσες σωστά.
Εάν είστε διάσημος συγγραφέας για τον οποίο οι άνθρωποι γνωρίζουν, οι πιθανότητες είναι ότι το περιεχόμενό σας θα καταταχθεί πριν από τον διαγωνισμό.
Λοιπόν, τι μπορείτε να κάνετε για την ενημέρωση E-A-T του Google;
Ακολουθούν μερικές συμβουλές για να ξεκινήσετε:
Προσθέστε ονόματα συγγραφέα και βιογραφικό για όλο το συντακτικό σας περιεχόμενο
Εστίαση στην προσωπική επωνυμία
Επεξεργασία ή κατάργηση περιεχομένου με τη χαμηλή βαθμολογία E-A-T
Βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπος / το περιεχόμενό σας είναι τεχνικά ασφαλές
Μερικές ακόμη σκέψεις:
Το SEO δεν αφορά μόνο τις τεχνικές και τις συμβουλές, το SEO βασίζεται στη δημιουργικότητα, όσο περισσότερη δημιουργικότητα και καινοτομία σημαίνει τα ταχύτερα αποτελέσματα.
Η βαθύτερη έρευνα και η ανάγνωση των τελευταίων τάσεων σάς βοηθούν να λάβετε ταχύτερα αποτελέσματα και τις επιθυμητές βαθμολογίες.
Έτσι, αυτές είναι οι παλιές και νέες τεχνικές με μια λεπτομερή σύγκριση.
Ελπίζουμε να βρείτε αυτές τις τεχνικές τις καλύτερες. Εάν έχετε κάποια ερωτήματα και σύγχυση σχετικά με ορισμένες τεχνικές, παρακαλούμε ενημερώστε μας κάνοντας ένα σχόλιο. Είμαστε πάντα εδώ για να απαντήσουμε σε όλες τις ερωτήσεις σας.
Image Source: searchenginejournal
Image Source: wikipedia
Image Source: linkody
GIF Image Source: giphy
GIF Image Source: blog.google
GIF Image Source: interaction-design
Image Source: roypovarchik