Η στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου B2B εστιάζει στη δημιουργία και διανομή περιεχομένου που στοχεύει στο να ενισχύσει το brand awareness, να αυξήσει την αναγνωρισιμότητα και την εμπιστοσύνη των πελατών, να προσελκύσει νέους πελάτες και να αυξήσει τις πωλήσεις.
Ορισμένες από τις κορυφαίες ιδέες στρατηγικής μάρκετινγκ περιεχομένου B2B είναι οι εξής:
Οι επωνυμίες μπορούν να χρησιμοποιήσουν την τεχνητή νοημοσύνη για την παραγωγή και την προώθηση περιεχομένου στο βέλτιστο επίπεδο.
Το εξατομικευμένο περιεχόμενο βελτιώνει τα ποσοστά μετατροπών σας και δημιουργεί μια προσωπική σχέση μεταξύ επωνυμίας και πελάτη.
Οι υπάλληλοί σας μπορούν να πουν την ιστορία της επωνυμίας σας πιο συναρπαστικά από οποιονδήποτε άλλον.
Τα ζωντανά βίντεο δείχνουν στους πελάτες την αυθεντικότητα και τη διαφάνειά σας.
Τα δεδομένα επιτρέπουν στις εταιρείες να βελτιώνουν και να βελτιώνουν συνεχώς τις στρατηγικές τους με βάση πραγματικές γνώσεις.
Οι εταιρείες μάρκετινγκ περιεχομένου συμβάλλουν στη μείωση του κόστους και στην εφαρμογή επεκτάσιμων στρατηγικών.
Ξεκινώντας, η κατανόηση των πελατών σας είναι ο βασικός πυλώνας της στρατηγικής σας. Μελετήστε τις ανάγκες τους και δημιουργήστε περιεχόμενο που τους βοηθά να επιλύσουν προβλήματα.
Συνέχεια, βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας για τις μηχανές αναζήτησης, ώστε να είναι εύκολο να βρεθεί από τον στόχο σας.
Παράλληλα, δημιουργήστε περιεχόμενο που θα αναδείξει την εταιρική σας ταυτότητα. Αυτό μπορεί να γίνει με βίντεο, άρθρα, και μικρές ιστορίες που θα ενισχύσουν το brand σας.
Μην ξεχνάτε ότι το περιεχόμενο σας πρέπει να είναι συναρπαστικό και ενδιαφέρον για τους πελάτες σας. Δημιουργήστε περιεχόμενο που θα είναι εκπαιδευτικό, χρήσιμο και συναρπαστικό.
Τέλος, μετρήστε την απόδοση του περιεχομένου σας και προσαρμόστε τη στρατηγική σας ανάλογα. Με αυτόν τον τρόπο θα βελτιώσετε σταθερά τη στρατηγική σας και θα επιτύχετε καλύτερα αποτελέσματα στο B2B Content Marketing.
Στρατηγική περιεχομένου που βασίζεται σε δεδομένα
Το μάρκετινγκ περιεχομένου δεν είναι πλέον προαιρετικό μέρος της στρατηγικής μάρκετινγκ, αλλά απαραίτητο στη σημερινή ψηφιακή εποχή. Είναι δύσκολο να βρείτε μια εταιρεία ή μια επωνυμία που να μην κάνει κάποια μορφή μάρκετινγκ περιεχομένου.
Οι επιτυχημένοι έμποροι περιεχομένου B2B σήμερα διαθέτουν ολοένα και πιο εξελιγμένες στρατηγικές περιεχομένου που βασίζονται σε δεδομένα, με μετρήσιμους στόχους και βελτιστοποίηση βασισμένη σε πληροφορίες που προσφέρει μεγαλύτερη απόδοση επένδυσης (ROI).
Σκεφτείτε ότι ενώ το 94% των εταιρειών κάνει κάποια μορφή μάρκετινγκ περιεχομένου, μόνο το 9% λέει ότι η στρατηγική τους είναι πολύ επιτυχημένη. Πολλοί δεν γνωρίζουν καν αν η στρατηγική τους είναι επιτυχημένη ή όχι. Για αυτές τις εταιρείες, θα υποψιαζόμουν έντονα ότι ένα κομμάτι του παζλ που λείπει είναι η έλλειψη πληροφοριών για τα δεδομένα. Επιπλέον, η συντριπτική πλειοψηφία των επαγγελματιών του μάρκετινγκ – το 87% – λέει ότι τα δεδομένα είναι το περιουσιακό τους στοιχείο που δεν χρησιμοποιείται περισσότερο.
Live video
Η πρόσφατη αναφορά κατάστασης βίντεο του HubSpot υπογραμμίζει γιατί είναι πιο σημαντικό από ποτέ να ενσωματώνετε βίντεο στη στρατηγική ψηφιακού περιεχομένου σας. Η έρευνα διαπίστωσε ότι το 90% των επαγγελματιών μάρκετινγκ λέει ότι το βίντεο έχει αυξήσει τους δυνητικούς πελάτες για την επιχείρησή τους, από 86% το 2022 και το υψηλότερο από τότε που πραγματοποιήθηκε η έρευνα.
Γραφικό από την αναφορά κατάστασης βίντεο του HubSpot: Το 90% των επαγγελματιών μάρκετινγκ λένε ότι το βίντεο έχει αυξήσει τους δυνητικούς πελάτες για την επιχείρησή τους.
Πηγή εικόνας: HubSpot
Άλλα βασικά στατιστικά στοιχεία από την έρευνα υπογραμμίζουν περαιτέρω αυτό το σημείο:
Το 91% των εταιρειών χρησιμοποιεί το βίντεο ως εργαλείο μάρκετινγκ και το 96% το βλέπει ως σημαντικό μέρος της στρατηγικής του. Το 92% των επαγγελματιών μάρκετινγκ λέει ότι τα βίντεο τους δίνουν θετική απόδοση επένδυσης (ROI) (άλλο ένα υψηλό ρεκόρ)
Το 87% των επαγγελματιών μάρκετινγκ λέει ότι τα βίντεο έχουν άμεσο θετικό αντίκτυπο στις πωλήσεις. 96% δηλώνουν ότι βοηθούν στη βελτίωση της κατανόησης των προϊόντων και των υπηρεσιών τους από τους χρήστες. 96% των καταναλωτών λένε ότι παρακολουθούν βίντεο για να μάθουν για προϊόντα και υπηρεσίες Κάνε μια αγορά
Περιεχόμενο που δημιουργείται από εργαζόμενους
Το Influencer Marketing μπορεί σίγουρα να είναι αποτελεσματικό, αλλά μπορεί επίσης να είναι δύσκολο να εκτελεστεί σε περιβάλλον B2B.
Η απάντηση βρίσκεται στο να χρησιμοποιήσετε τους δικούς σας υπαλλήλους ως επηρεαστές – οι άνθρωποι που εργάζονται για εσάς είναι οι καλύτεροι υποστηρικτές της εταιρείας σας. Γι’ αυτό πάνω από το 70% των marketers χρησιμοποιούν τους υπαλλήλους τους ως influencers.
Οι εργαζόμενοι που υποστηρίζουν την εταιρεία τους (με την κοινή χρήση επώνυμου περιεχομένου, για παράδειγμα!) συμβάλλουν επίσης στη σημαντική ανάπτυξη – οι αναρτήσεις που μοιράζονται οι εργαζόμενοι προσεγγίζουν 571% μεγαλύτερο κοινό και οι δυνητικοί πελάτες που δημιουργούν έχουν 7 φορές περισσότερες πιθανότητες να μετατραπούν σε πωλήσεις.
Εξατομικευμένες εμπειρίες
Η τεχνητή νοημοσύνη και η αυξημένη συλλογή δεδομένων κατέστησαν επίσης δυνατή την παροχή εξαιρετικά εξατομικευμένων εμπειριών σε κάθε μέλος του κοινού σας.
Εάν έχετε δεδομένα σχετικά με δημογραφικά στοιχεία, συμπεριφορά περιήγησης και προηγούμενη επαφή με την επωνυμία σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτές τις πληροφορίες για να παρέχετε σε κάθε χρήστη “υπερ-εξατομικευμένο” περιεχόμενο που έχει σχεδιαστεί ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο χρήσιμο και ελκυστικό.
Η Salesforce αναφέρει ότι το 84% των πελατών λέει ότι είναι πολύ σημαντικό γι ‘αυτούς να τους φέρονται σαν άτομο, όχι σαν αριθμός (AKA ). Αυτό ισχύει τόσο για το μάρκετινγκ περιεχομένου B2C όσο και για το πλαίσιο B2B.
Παραγωγή και διανομή περιεχομένου που βασίζεται σε AI
Ο όγκος των δεδομένων που συλλέγουν οι ιστότοποι, οι εφαρμογές και οι επιχειρήσεις σχετικά με τη διαδικτυακή συμπεριφορά και τους πελάτες αυξάνεται εκθετικά. Στην πραγματικότητα, η παγκόσμια κατανάλωση δεδομένων αναμένεται να φτάσει τα 174 zettabyte (δηλαδή 21 μηδενικά!) έως το 2024 – σχεδόν διπλάσιο από το ποσό το 2021.
Η παγκόσμια κατανάλωση δεδομένων αναμένεται να φτάσει τα 174 zettabyte έως το 2024, σχεδόν διπλάσιο από το ποσό το 2021.
Ενώ ο τεράστιος όγκος αυτών των δεδομένων σημαίνει ότι μπορεί να είναι δύσκολο για τους ανθρώπους να επεξεργαστούν αποτελεσματικά και να αποκτήσουν γνώσεις από αυτά, η αναγνώριση προτύπων και τάσεων στα δεδομένα είναι κάτι στο οποίο οι μηχανές είναι πολύ καλές.
Το λογισμικό τεχνητής νοημοσύνης μπορεί πλέον να βοηθήσει σε όλες τις φάσεις του μάρκετινγκ περιεχομένου – από τον εντοπισμό επερχόμενων θεματικών τάσεων στη φάση της έρευνας και τη βελτιστοποίηση των επικεφαλίδων για μέγιστο αντίκτυπο και αναλογίες κλικ προς αριθμό εμφανίσεων, έως τον αυτόματο προσδιορισμό των καλύτερων κοινωνικών δικτύων και πότε θα δημοσιεύεται περιεχόμενο.
Το έξυπνο λογισμικό μπορεί όχι μόνο να επιταχύνει τη διαδικασία δημιουργίας περιεχομένου και να την κάνει πιο αποτελεσματική, αλλά και να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε περιεχόμενο που ανταποκρίνεται καλύτερα στις ανάγκες του κοινού-στόχου σας.