Ένας από τους κύριους λόγους για τους οποίους πολλοί άνθρωποι χρησιμοποιούν το Facebook, είναι να πουλάνε τα προϊόντα τους. Εάν χρησιμοποιείτε το Facebook ή το Instagram για ηλεκτρονικό εμπόριο, πιθανότατα πληρώνετε και για διαφημίσεις, οι οποίες μπορεί να γίνουν ακριβότερες με τον καιρό. Για αυτόν τον λόγο, είναι έξυπνο να βεβαιωθείτε ότι μεγιστοποιείτε όλες τις ευκαιρίες για να πραγματοποιήσετε πωλήσεις χρησιμοποιώντας κείμενο που έχει σχεδιαστεί για να πείσει το κοινό σας..
Υπάρχουν ορισμένοι βασικοί κανόνες που μπορείτε να ακολουθήσετε για να βελτιώσετε το κείμενο σας και μόλις τους μάθετε και αρχίσετε να τους ενσωματώνετε στις διαφημίσεις σας, θα δείτε πόσο δραματικά θα βελτιώσουν τα αποτελέσματά σας.
1) Βάλτε όλες τις κρίσιμες πληροφορίες στην αρχή του κειμένου σας
Εάν κάνετε εκπτώσεις ή προσφέρετε έκπτωση, δηλώστε το στην αρχική πρόταση. Συμπεριλάβετε τον αριθμό τηλεφώνου σας, τη διεύθυνση URL του ιστότοπού σας ή τον σύνδεσμο προσφοράς στον οποίο θέλετε να κάνουν κλικ οι πελάτες εκ των προτέρων, καθώς το Facebook κόβει πολύ κείμενο κατά την προεπισκόπηση για κινητά, επομένως τα σημαντικά πράγματα πρέπει να είναι ορατά.
2) Τα emoji είναι ο καλύτερος φίλος
Μπορεί να πιστεύετε ότι το κείμενο σας δεν θα ληφθεί σοβαρά υπόψη αν το γεμίσετε με emoji, και ενώ αυτό μπορεί να ισχύει για ένα επαγγελματικό email, συμβαίνει το αντίθετο στο Facebook και στο Insta. Τα emoji βοηθούν πραγματικά να τραβήξουν την προσοχή των ανθρώπων και θα κάνουν το αντίγραφό σας να ξεχωρίζει, επομένως προσπαθήστε να τα χρησιμοποιείτε πριν και μετά από σχεδόν κάθε πρόταση ( όχι όμως με υπερβολή ). Βοηθούν επίσης στη διάσπαση του κειμένου σας, επομένως είναι πολύ πιο εύκολο να διαβαστεί.
3) Κρατήστε το σύντομο
Στα κοινωνικά δίκτυα, το εύρος προσοχής των ανθρώπων είναι σύντομο, και ακόμη περισσότερο όταν πρόκειται για διαφημίσεις. Ο στόχος σας πρέπει να είναι να ιντριγκάρετε και να δελεάζετε, όχι να πείτε τα πάντα στους πιθανούς πελάτες. Δώστε στους ανθρώπους αρκετή ποσότητα ώστε να θέλουν να μάθουν περισσότερα, ώστε να κάνουν κλικ σε αυτόν τον σύνδεσμο ή να κάνουν κλήση . Εάν θέλετε πραγματικά να προχωρήσετε σε μια πιο δυναμική προσφορά μετά την επιλογή κλικ για ανάγνωση, μπορείτε, απλώς βεβαιωθείτε ότι το κάνετε αφού παρουσιάσετε μια γρήγορη, πιο σύντομη πώληση που θα μπορούσε να σταθεί καλά από μόνη της.
4) Η εικόνα είναι το παν
Χρησιμοποιείτε πάντα την πιο δελεαστική εικόνα που μπορείτε για τη διαφήμισή σας στο Facebook, καθώς θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στο να γίνει αντιληπτή η διαφήμισή σας. Βεβαιωθείτε ότι είναι υψηλής ποιότητας, σχετικό με το αντίγραφό σας και βελτιστοποιημένο ώστε να εμφανίζεται καλά και στο Facebook. Στην ιδανική περίπτωση, οι εικόνες που χρησιμοποιείτε θα πρέπει να εμπνέουν τους πελάτες σας, γι’ αυτό κάντε την έρευνα αγοράς για να μάθετε τι επιθυμούν και, στη συνέχεια, δημιουργήστε ή προμηθεύστε εικόνες που αξιοποιούν αυτά τα συναισθήματα. Εάν επιθυμούν την επιτυχία, οι εικόνες σας πρέπει να υποδεικνύουν ότι μπορούν να την επιτύχουν κάνοντας κλικ και πραγματοποιώντας μια αγορά. Αν θέλουν ρομαντισμό, προκαλέστε το στην επιλογή των γραφικών σας. Εργαλεία όπως το Canva και το Snappa είναι εξαιρετικά, εάν δεν έχετε μηδενικές δεξιότητες γραφιστικής, αλλά εξακολουθείτε να θέλετε να δημιουργείτε διαφημίσεις που φαίνονται επαγγελματίες.
5) Δώστε στους ανθρώπους έναν λόγο να αγοράσουν
Το ηλεκτρονικό εμπόριο στα κοινωνικά δίκτυα είναι τόσο ανταγωνιστικό που χρειάζεστε για να βοηθήσετε τους ανθρώπους να δικαιολογήσουν το να κάνουν κλικ και να βγάζουν τα πορτοφόλια τους. Μια ειδική έκπτωση περιορισμένου χρόνου ή ένα καταπληκτικό πακέτο εισαγωγικής προσφοράς δημιουργεί επείγουσα ανάγκη και προσελκύει περισσότερους πελάτες στον ιστότοπό σας από ό,τι αν λέγατε απλώς «αγοράστε τα καταπληκτικά μου πράγματα». Στους ανθρώπους δεν αρέσει να χάνουν πράγματα, γι’ αυτό κάντε τους να σκεφτούν ότι θα μπορούσαν αν δεν ενεργήσουν αμέσως κάνοντας κλικ για αγορά και θα διπλασιάσετε την επιτυχία των πωλήσεών σας.
6) Θυμηθείτε – είναι πάντα θέμα πώλησης
Ανεξάρτητα από το τι, αν δημιουργείτε μια διαφήμιση στο Facebook ή στο Instagram, ο στόχος σας πρέπει πάντα να είναι η πώληση. Γιατί αλλιώς θα μπείτε στον κόπο να ξοδέψετε χρήματα για διαφήμιση; Πρέπει να κερδίσετε χρήματα από την επένδυσή σας και για να το κάνετε αυτό, όλα στο κείμενο σας θα πρέπει να είναι στραμμένα ώστε να ενθαρρύνουν τους ανθρώπους να αγοράσουν. Κόψτε οτιδήποτε δεν σας βοηθά να το κάνετε αυτό και κάντε έρευνα αγοράς για να ανακαλύψετε ποιες φράσεις και συναισθήματα λειτουργούν για να πείσουν το κοινό σας. Διευκολύνετε και τα άτομα να κάνουν αυτήν την αγορά, εμφανίζοντας ξεκάθαρα εκ των προτέρων τους συνδέσμους επικοινωνίας σας/αγοράς.
7) Βελτιστοποιήστε τον προϋπολογισμό της καμπάνιας σας
Ακόμη και όταν γνωρίζετε τους βασικούς κανόνες πώλησης στο Facebook, θα επωφεληθείτε από την ανάλυση των στατιστικών σας και τη βελτίωση της προσέγγισής σας. Μπορείτε να βρείτε την καλύτερη διαφήμιση για χρήση δημιουργώντας 2-5 διαφορετικές εκδόσεις της διαφήμισής σας και αφήνοντας το Facebook να επιλέξει αυτή με την καλύτερη απόδοση. Θα πρέπει να ελέγχετε την απόδοση των διαφημίσεών σας τουλάχιστον μία φορά την ημέρα, ώστε να μπορείτε να απενεργοποιήσετε όσες δεν σας προσφέρουν τα βέλτιστα αποτελέσματα. Αυτή η λειτουργία ονομάζεται Campaign Budget Optimization και μπορείτε να την ενεργοποιήσετε κατά τη δημιουργία της καμπάνιας. Θα καθοδηγηθείτε σε βάθος για να χρησιμοποιήσετε αυτήν την έξυπνη λειτουργία κατά τη διάρκεια του μαθήματος.
8) Δημιουργήστε αντίγραφο προσαρμοσμένο στο κοινό σας
Είστε ψύχραιμοι στο μάρκετινγκ με άτομα με τα οποία είχατε μηδενική αλληλεπίδραση ή χρησιμοποιείτε επαναστόχευση για να προσελκύσετε άτομα που έχουν ήδη αλληλεπιδράσει με την επωνυμία σας; Θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσετε ελαφρώς διαφορετικές προσεγγίσεις, ανάλογα με το ποιο είναι το κοινό σας, καθώς η πρώτη κατηγορία ανθρώπων θα πρέπει να γνωρίζει ποιος είστε και γιατί πρέπει να αγοράσουν από εσάς, ενώ στη δεύτερη θα πρέπει να υπενθυμιστεί γιατί δεν πρέπει να χάνουν η μεγάλη προσφορά που προσφέρεις.
9) Χρησιμοποιήστε λέξεις – κίνητρα για να εμπνεύσετε συναισθήματα, να αυξήσετε τις ενέργειες και να δημιουργήσετε τη σωστή διάθεση
Οι άνθρωποι ανταποκρίνονται καλά στα συναισθήματα, αλλά πρέπει να χρησιμοποιήσετε τον σωστό τόνο. Βεβαιωθείτε ότι γνωρίζετε το κοινό σας και, στη συνέχεια, επιλέξτε λέξεις και φράσεις που θα συνδεθούν μαζί του. Αν θέλουν να είναι πιο αδύνατοι, για παράδειγμα, χρησιμοποιήστε συναισθηματικές βασικές ερωτήσεις που πατούν τα “κουμπιά” του πελάτη σας, όπως “Νιώθετε μοναδικά όταν για όλη την μέρα διατηρείται αυτό το άρωμα πάνω σας;”
10) Συμπεριλάβετε κριτικές
Εάν έχετε εξαιρετικές κριτικές πελατών σε ιστότοπους όπως το Google, αναφέρετε αυτό όσο το δυνατόν περισσότερο στο κείμενο της διαφήμισής σας. Εάν όχι, αλλά έχετε αυθεντικές μαρτυρίες πελατών ή διασημοτήτων, συμπεριλάβετε τες στο κείμενο σας. Εάν δεν έχετε κανένα από τα δύο, αντλήστε στατιστικά από μια αξιόπιστη αρχή που υπογραμμίζουν γιατί το προϊόν σας θα ωφελήσει το κοινό σας. Πχ. Έχει αποδειχθεί ότι το ενεργό συστατικό σας είναι αποτελεσματικό στο να βοηθά τους ανθρώπους να χάσουν βάρος ή να σταματήσουν το κάπνισμα; Η έρευνα δείχνει ότι οι άνθρωποι είναι πιο παραγωγικοί όταν χρησιμοποιούν εφαρμογές πχ σαν τη δική σας;
11) Μην φοβάστε να χρησιμοποιήσετε τον φόβο ως κίνητρο
Είναι κόλπο, αλλά η επίκληση του φόβου μπορεί πραγματικά να σας βοηθήσει να πραγματοποιήσετε μια πώληση, παρέχοντάς σας να προσαρμόσετε το αντίγραφό σας και τον φόβο που επικαλείστε, στο κοινό σας. Εάν τα δημογραφικά σας στοιχεία φοβούνται να είστε ελεύθεροι, για παράδειγμα, και θέλετε να πουλήσετε τη μέθοδο επιτυχίας των γνωριμιών σας, θα μπορούσατε να πρωτοστατήσετε λέγοντας «Μην αφήσετε τη ντροπαλότητα σας να σας εμποδίσει να προσελκύσετε τη γυναίκα των ονείρων σας την επόμενη φορά που θα βγείτε έξω. .» στο κείμενο της διαφήμισής σας.
12) Ένα κορυφαίο χαρακτηριστικό μπορεί να ξεχωρίσει την επιχείρησή σας
Εάν το προϊόν ή η υπηρεσία σας έχει αποδεδειγμένο πλεονέκτημα ή μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στατιστικά στοιχεία για να υποδείξετε γιατί οι άνθρωποι πρέπει να αγοράζουν από εσάς, φωνάξτε το από τις στέγες. Στο Facebook και στο Instagram, τα στατιστικά θα σας βοηθήσουν να ξεχωρίσετε. Για παράδειγμα, εάν πουλάτε συμπληρώματα βιταμίνης C βραδείας αποδέσμευσης και έχετε ένα στατιστικό στοιχείο από μια έγκυρη πηγή που δείχνει ότι μόνο η Βιταμίνη C βραδείας αποδέσμευσης συμβάλλει στη δημιουργία ανοσίας, θα ήταν καλή ιδέα να το επισημάνετε στο αντίγραφο της διαφήμισής σας. Ωστόσο, μην κάνετε ποτέ ψευδείς ισχυρισμούς και χρησιμοποιήστε μόνο αξιόπιστες πηγές, διαφορετικά θα βλάψετε τη φήμη σας και θα κάνετε λιγότερο πιθανό να σας εμπιστευτούν οι άνθρωποι.
13) Παρακολουθήστε τον ανταγωνισμό σας για να μάθετε τι λειτουργεί
Ελέγξτε ποιες διαφημίσεις προβάλλει ο ανταγωνισμός σας μέσω της Βιβλιοθήκης Διαφημίσεων του Facebook ή της Επιχειρηματικής Σελίδας τους, για να δείτε τι κάνουν και τι δεν είναι καλή ιδέα. Αυτός είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να δείτε σε τι θα ανταποκριθούν τα δημογραφικά στοιχεία στόχων σας και τι τα απενεργοποιεί, χωρίς να χρειαστεί να επιβαρυνθείτε μόνοι σας με τα έξοδα δοκιμής των διαφημίσεων. Φυσικά, θα πρέπει ακόμα να πειραματιστείτε με τις δικές σας διαφημίσεις, αλλά χρησιμοποιώντας τους ανταγωνιστές σας για να πραγματοποιήσετε προκαταρκτική έρευνα, μπορείτε να μειώσετε το ποσό των δαπανών δοκιμών και σφαλμάτων.
Και καλές διαφημίσεις και αποτελέσματα..