Ποια είναι τα μεγαλύτερα εμπόδια στην ανάπτυξη ενός Brand?

Οι έμποροι  B2B λένε ότι η μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετωπίζουν στην προσπάθεια ενίσχυσης της μάρκας τους δεν είναι να έχει μια σαφή στρατηγική, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα από την ON24 και την NetLine.

Η έκθεση βασίστηκε σε δεδομένα από μια έρευνα των εμπόρων B2B που εργάζονται σε ένα ευρύ φάσμα βιομηχανιών.

Περίπου το 43% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι η ασαφής στρατηγική είναι μια από τις σημαντικότερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν στην ενίσχυση της εμβέλειας της επωνυμίας μιας B2B επιχείρησης.

Άλλες κορυφαίες προκλήσεις είναι η αβεβαιότητα σχετικά με τον τρόπο μέτρησης της απόδοσης (το 37% το αναφέρει ως σημαντικό ζήτημα) και η αποτυχία να δοθεί προτεραιότητα στη δημιουργία αύξησης επωνυμίας (23%): Περίπου το 17% των εμπόρων B2B δηλώνουν ότι το εμπορικό σήμα της εταιρείας τους είναι πολύ ισχυρό, το 39% δηλώνει ότι είναι κάπως ισχυρό, το 26% λέει ότι χρειάζεται κάποια βελτίωση, το 16% λέει ότι χρειάζεται πολύ βελτίωση και το 2% δηλώνει ότι δεν είναι σίγουροι..

Παρακάτω θα δείτε και τα πιο κοινά προβλήματα που υπάρχουν για την ανάπτυξη ενός Brand:

  1. Ο χρόνος  μέχρι να είναι “επιτυχημένη” η Επωνυμία. Την 1η ημέρα – στην πραγματικότητα πριν από την 1η ημέρα – αφιερώστε χρόνο για να πείτε ποιος και γιατί  – γιατί υπάρχει η μάρκα, τι προσφέρει στους καταναλωτές και τι θέλει να κάνει ο ιδιοκτήτης καλύτερα από οποιονδήποτε άλλον. Σχεδιάστε το εμπορικό σήμα πριν δημιουργήσετε την επιχείρηση.
  2. Αγνόηση την αγοράς. Εάν ο ιδιοκτήτης πιστεύει ότι οι υπηρεσίες τους είναι μόνες του στον κλάδο – το πιθανότερο είναι να μην είναι.. Ο ιδιοκτήτης πρέπει να καταλάβει πού επικεντρώνεται  και πώς συμπεριφέρεται η αγορά στην οποία ανταγωνίζεται. Η έλλειψη κατανόησης των ανταγωνιστών και η δυναμική της αγοράς – δημογραφικά στοιχεία, βιομηχανικοί κανονισμοί – θα περιορίσουν την ικανότητα ανταγωνισμού της εταιρείας. Μόλις καθοριστεί το τρέχον επιχειρηματικό περιβάλλον και η κατάσταση της μάρκας, η εταιρεία μπορεί να αρχίσει να προχωρά.
  3. Προσπαθώντας να είναι όλα για όλους.. Μην προσπαθείτε να φροντίσετε και να μιλήσετε με όλους τους καταναλωτές. Ορίστε τον μοναδικό πελάτη της εταιρείας. Έχοντας έναν στόχο στο μυαλό σας θα σας βοηθήσει να εστιάσετε τις προσπάθειες της μάρκας, όπως η επικοινωνία και η ανάπτυξη προϊόντων. Ακολουθήστε τον κανόνα 80/20 – το 80% της δυνητικής αγοράς στόχου πιθανότατα δεν θα αγοράσει από την προσφορά της εταιρείας, οπότε μάθετε ποιος είναι το 20% και εστιάστε σε αυτούς.
  4. Παράλειψη στην έρευνα αγοράς όταν δεν υπάρχουν χρήματα: Η δοκιμή του προϊόντος και της δραστηριότητας μάρκετινγκ μπορεί να σας βοηθήσει να εστιάσετε τις προσπάθειες και τα χρήματα εκεί που έχουν μεγαλύτερη σημασία. Για παράδειγμα, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επιτρέπουν στους πελάτες να μιλήσουν στην εταιρεία, οπότε ζητήστε απόψεις, (καταπιείτε την υπερηφάνεια και ακούστε)! Σε αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες, προσφέρετέ τους κίνητρα όπως δωρεάν προϊόντα για να πουν τι σκέφτονται. Εάν μετρήσετε πόσο καλά λειτουργεί μια δραστηριότητα μάρκετινγκ – έκπτωση, μια διαφήμιση – επιλέξτε ένα συγκεκριμένο χρονικό πλαίσιο, περιοχή ή στόχο και συγκρίνετε τις πωλήσεις πριν και μετά τη δραστηριότητα για να μετρήσετε τον αντίκτυπο.
  5. Αφήστε τον «μακροπρόθεσμο προγραμματισμό» για αργότερα. Είναι δύσκολο να σκεφτούμε μακροπρόθεσμα όταν αντιμετωπίζουμε τις καθημερινές προκλήσεις μιας επιχείρησης. Ωστόσο, ο ρόλος του ιδιοκτήτη μιας επιχείρησης είναι να καθορίσει και να μοιραστεί το όραμά του. Δηλώστε τι πρέπει να επιτευχθεί, πού η εταιρεία θέλει να πάρει το εμπορικό σήμα και πώς φαίνεται η επιτυχία. Ένα τολμηρό και συνοπτικό όραμα μεγάλης εμβέλειας διατηρεί τους ηγέτες της εταιρείας να επιδιώκουν την ανάπτυξη ενώ παραμένουν στο δρόμο, φιλτράρουν τις σωστές ευκαιρίες και παρακινούν τους ανθρώπους που θα φέρουν την επιχείρησή σας στην επιτυχία.

Από Feel the Web

Μετάβαση στο περιεχόμενο