Ποια είναι τα μεγαλύτερα εμπόδια στην ανάπτυξη ενός Brand? 🎢

Ποια είναι τα μεγαλύτερα εμπόδια στην ανάπτυξη ενός Brand? 🎢

[vc_row][vc_column][vc_column_text]Οι έμποροι της B2B λένε ότι η μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετωπίζουν στην προσπάθεια ενίσχυσης της μάρκας τους δεν είναι να έχει μια σαφή στρατηγική, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα από την ON24 και την NetLine.

Η έκθεση βασίστηκε σε δεδομένα από μια έρευνα των εμπόρων B2B που εργάζονται σε ένα ευρύ φάσμα βιομηχανιών.

Περίπου το 43% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι η ασαφής στρατηγική είναι μια από τις σημαντικότερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν στην ενίσχυση της εμβέλειας της επωνυμίας μιας B2B επιχείρησης.

Άλλες κορυφαίες προκλήσεις είναι η αβεβαιότητα σχετικά με τον τρόπο μέτρησης της απόδοσης (το 37% το αναφέρει ως σημαντικό ζήτημα) και η αποτυχία να δοθεί προτεραιότητα στη δημιουργία αύξησης επωνυμίας (23%):[/vc_column_text][vc_single_image image=”19785″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]Περίπου το 17% των εμπόρων B2B δηλώνουν ότι το εμπορικό σήμα της εταιρείας τους είναι πολύ ισχυρό, το 39% δηλώνει ότι είναι κάπως ισχυρό, το 26% λέει ότι χρειάζεται κάποια βελτίωση, το 16% λέει ότι χρειάζεται πολύ βελτίωση και το 2% δηλώνει ότι δεν είναι σίγουροι..[/vc_column_text][vc_single_image image=”19784″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row]

Σχόλια μέσω Facebook