Πώς να βρείτε το κατάλληλο Content Marketing Agency, για να αναπτύξει την επιχείρηση σας?

Πώς να βρείτε το κατάλληλο Content Marketing Agency, για να αναπτύξει την επιχείρηση σας?

Φαίνεται ότι κάθε εταιρεία που προσφέρει κάθε είδους υπηρεσίες που σχετίζονται με το μάρκετινγκ ισχυρίζεται ότι “κάνει” μάρκετινγκ περιεχομένου και η εύρεση των πραγματικών εμπειρογνωμόνων δεν είναι εύκολη..

Αλλά λάβετε υπόψη : το μάρκετινγκ περιεχομένου έχει αποδειχθεί ότι είναι 3 φορές πιο αποτελεσματικό από το παραδοσιακό μάρκετινγκ και μπορεί να αυξήσει την οργανική επισκεψιμότητά σας, να αυξήσει την επωνυμία σας και να αυξήσει τα ποσοστά μετατροπών σας έξι φορές. Το πιο σημαντικό, τοποθετεί το εμπορικό σήμα σας ως έναν ηγέτη στον κλάδο σας – αυτόν που οι δυνητικοί πελάτες σας θα αισθάνονται ότι μπορούν να εμπιστευτούν.

Με τέτοιου είδους αποτελέσματα σε κίνδυνο; Η εύρεση του σωστού πρακτορείου μάρκετινγκ περιεχομένου αξίζει τον κόπο.

Γρήγορη ματιά:
*Το μέτριο περιεχόμενο δεν θα ενισχύσει ποτέ τη δημιουργία δυνητικών πελατών ούτε θα αυξήσει την αφοσίωση.
*Οι περισσότεροι οργανισμοί δεν είναι εξοπλισμένοι να δημιουργούν από μόνοι τους περιεχόμενο υψηλής ποιότητας.
*Είναι εύκολο για τις εταιρείες SEO και PR να ισχυριστούν ότι «κάνουν» μάρκετινγκ περιεχομένου.


Αλλά οι περισσότεροι από αυτούς δεν έχουν την εμπειρία να το κάνουν αποτελεσματικά.
Ένας εξειδικευμένος ειδικός περιεχομένου θα σας βοηθήσει πραγματικά να εξοικονομήσετε κόστος για τη δημιουργία και τη διανομή περιεχομένου.
Πρέπει να βρείτε μια εταιρεία που έχει αδιάλειπτη εστίαση στους επιχειρηματικούς στόχους, κατανοεί τη θέση σας και το κοινό σας και μπορεί να εξυπηρετήσει τις μελλοντικές σας ανάγκες επίσης.
Η επαγγελματική ευθυγράμμιση είναι εξίσου σημαντική με τις υπηρεσίες που παρέχει ένας οργανισμός. Είναι σημαντικό να βρείτε μια εταιρεία που κατανοεί το όραμά σας και της οποίας ο τρόπος επικοινωνίας και παράδοσης λειτουργεί για την επωνυμία σας.

Τι κάνει μια καλή στρατηγική περιεχομένου;


Το θεμέλιο μιας ισχυρής στρατηγικής μάρκετινγκ περιεχομένου είναι το ποιοτικό περιεχόμενο. Φαίνεται αυτονόητο, σωστά;

Ναι, αλλά θα εκπλαγείτε από το πόσες εταιρείες συμφωνούν να δημιουργήσουν μέτριο περιεχόμενο γεμάτο με λέξεις -κλειδιά και μεγάλο κείμενο. Πολλοί ειδικοί περιεχομένου κάνουν χρήση ξεπερασμένων τακτικών για να βοηθήσουν τις εταιρείες να λάβουν αποτελέσματα που μερικές φορές μπορεί να φαίνονται καλά στο γραπτό, αλλά δεν πραγματικά δεν είναι το είδος της επισκεψιμότητας που θέλουν.

Αντ ‘αυτού, το μάρκετινγκ περιεχομένου χρησιμοποιεί κανονικό, υψηλής ποιότητας, γνήσιο περιεχόμενο για να επιτύχει πραγματικά αποτελέσματα από μια καλά μελετημένη στρατηγική. Δεν συμβαίνει από τη μια μέρα στην άλλη, ούτε καν σε ένα μήνα. Θέλει χρόνο, προσπάθεια και δέσμευση. Αλλά το καλό είναι ότι, με συνέπεια προβολή περιεχομένου μπορεί να μεταμορφώσει τις δυνατότητες της επιχείρησής σας και να ανοίξει την πόρτα στην εκθετική ανάπτυξη.

Αυτό οδηγεί στο νούμερο ένα πρόβλημα περιεχομένου για τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς: εάν ο οργανισμός σας δεν έχει ήδη εσωτερικούς δημιουργούς περιεχομένου, από πού θα προέρχεται αυτό το ποιοτικό, πρωτότυπο, υπερσχετικό, προσανατολισμένο στην αξία και εξειδικευμένο περιεχόμενο;

Η απάντηση είναι : πρακτορεία μάρκετινγκ περιεχομένου.

Ας δούμε γιατί κάθε εταιρεία θέλει να συμμετάσχει στο παιχνίδι μάρκετινγκ περιεχομένου, πώς μπορείτε να εντοπίσετε το πραγματικό πράγμα και πώς ένας καλός οργανισμός μάρκετινγκ περιεχομένου μπορεί να αναπτύξει σοβαρά την επιχείρησή σας.

Γιατί ορισμένοι οργανισμοί είναι τόσο “άνετοι” να πουν ότι «κάνουν» μάρκετινγκ περιεχομένου;
Πολλοί οργανισμοί των οποίων η κύρια δραστηριότητα είναι το SEO ή το PR θα ισχυριστούν ότι μπορούν να «κάνουν» περιεχόμενο με μικρή εμπειρία ή εξειδίκευση. Πώς υποτίθεται ότι μια εταιρεία που αναζητά υπηρεσίες μάρκετινγκ περιεχομένου γνωρίζει ποιος το κάνει καλά και ποιος όχι; Και γιατί οι εταιρείες λένε ότι κάνουν μάρκετινγκ περιεχομένου χωρίς την ανάλογη τεχνογνωσία;

Λοιπόν, το 70% των εμπόρων επενδύει ενεργά στο μάρκετινγκ περιεχομένου και ο κλάδος προβλέπεται να παραμείνει σε άνοδο. Ακόμα πιο ενδιαφέρον, μια έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την SEMrush αναφέρει ότι ενώ το 84% των εταιρειών χρησιμοποιούν στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου, μόνο το 51% θα το βαθμολογούσε ως πάνω από το μέσο όρο.

Graph showing 84% of companies report having a content marketing strategy
Graph Showing 51% of companies rate their content marketing strategy as good

Image Source

Γιατί πρέπει να συνεργαστείτε με έναν ειδικό περιεχομένου;
Η συνεργασία με μια εταιρεία δεν αφορά μόνο την αναζήτηση υψηλού επιπέδου περιεχομένου. Υπάρχουν πολλοί πρακτικοί λόγοι για τους οποίους μπορεί να θέλετε να προσλάβετε και όχι να χειριστείτε περιεχόμενο στο σπίτι.

Οικονομικά αποδοτική δημιουργία περιεχομένου
Η πρόσληψη ενός συγγραφέα περιεχομένου πλήρους απασχόλησης, παραγωγού βίντεο, προγραμματιστή εκδηλώσεων μάρκετινγκ ή άλλου ρόλου θα κοστίζει πάντα περισσότερο από την εξωτερική ανάθεση. Όταν συνεργάζεστε με μια αξιόπιστη εταιρεία, πληρώνετε μόνο για το περιεχόμενο που χρειάζεστε για τον οργανισμό σας χωρίς να χρειάζεται να ανησυχείτε για το κόστος ενσωμάτωσης και εκπαίδευσης, τα οφέλη και τον μισθό πλήρους απασχόλησης.

Πόροι για την αντιμετώπιση έργων υψηλής ζήτησης
Όταν πρέπει να αυξήσετε γρήγορα το περιεχόμενό σας για μια νέα καμπάνια ή να ενισχύσετε τη συνολική στρατηγική σας, μια εταιρεία περιεχομένου θα έχει τους πόρους για να αντιμετωπίσει την επιπλέον εργασία.

Ένα ευρύ σύστημα περιεχομένου
Αντί να περιορίσετε τη στρατηγική σας από τις δεξιότητες της εσωτερικής σας ομάδας, μπορείτε να συνεργαστείτε με μια εταιρεία για να ικανοποιήσετε όλες τις ανάγκες περιεχομένου σας από ειδικούς. Μπορεί να έχετε κάποιον στο σπίτι για να αναπτύξει καλά μελετημένα λευκά χαρτιά και δημοσιεύσεις ιστολογίου και έναν ταλαντούχο ψηφιακό εικονογράφο για να δημιουργήσει infographics, αλλά με έναν οργανισμό δημιουργίας περιεχομένου, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε όλο το φάσμα εξειδικευμένων δεξιοτήτων που αναπτύσσουν εξαιρετικό περιεχόμενο είναι κενά στο τι μπορεί να κάνει η εσωτερική ομάδα σας.

Δυνατότητα παραμονής στην κορυφή των τάσεων μάρκετινγκ
Όταν ψάχνετε για έναν οργανισμό μάρκετινγκ περιεχομένου, βεβαιωθείτε ότι τα άτομα με τα οποία μιλάτε ήταν στη βιομηχανία, έχουν οδηγήσει έργα μάρκετινγκ περιεχομένου από την πλευρά του πελάτη και έχουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν την επιχειρηματική υπόθεση που χρειάζεστε για να πετύχετε, για να αναπτύξετε το περιεχόμενό σας το κοινό θέλει και για να μετρήσει τα αποτελέσματα που θέλουν να δουν τα στελέχη σας.

Τι να αναζητήσετε σε έναν ειδικό μάρκετινγκ περιεχομένου
Υπάρχουν πολλά πρακτορεία δημιουργίας περιεχομένου εκεί έξω, αλλά δεν θα είναι όλα ιδανικά για την επωνυμία σας. Ακολουθούν οι παράγοντες που θέλετε να λάβετε υπόψη για να βεβαιωθείτε ότι συνδέεστε με τον σωστό.

Καλογραμμένο Περιεχόμενο
Ένας καλός οργανισμός περιεχομένου πρέπει να ξέρει πώς να λέει την ιστορία του μόνος του και να το κάνει με ενδιαφέροντα τρόπο. Αυτό σημαίνει σαφή περιγραφή των υπηρεσιών και της διαδικασίας τους, παροχή μερικών χρήσιμων περιπτώσεων και περιεχομένου που θα σας βοηθήσουν να τις αξιολογήσετε και να πάρετε μια απόφαση.

Κατά τη γνώμη μας, η εξαιρετική γραφή είναι ένα αδιαπραγμάτευτο must-have. Ακόμα κι αν δημιουργείτε infographics, βίντεο ή λιγότερο περιεχόμενο που προσανατολίζεται στην αντιγραφή για τα κοινωνικά μέσα, η εταιρεία που προσλαμβάνετε πρέπει να μπορεί να συνδυάζει τις λέξεις για να πει την ιστορία.

Σαφής στρατηγική και διαδικασία
Το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι κάτι περισσότερο από το να γράφετε μερικές αναρτήσεις ιστολογίου. Χρειάζεται κατανόηση του ταξιδιού του αγοραστή και των στόχων του πελάτη. Οι ειδικοί μάρκετινγκ περιεχομένου θα σας βοηθήσουν να καταλάβετε σε ποιον να μιλήσετε, πότε να τους μιλήσετε και για τι να τους μιλήσετε. Και μια διαδικασία περιεχομένου θα σας βοηθήσει να φτάσετε ομαλά από την ιδέα στην έκδοση και τη διανομή.

Μια προσέγγιση κοινού-πρώτη
Οι αγοραστές έχουν απόλυτο έλεγχο της διαδικασίας αυτές τις μέρες, πράγμα που σημαίνει ότι το περιεχόμενο πρέπει να είναι βοηθητικό και όχι διαφημιστικό – τουλάχιστον στην κορυφή της διοχέτευσης πωλήσεων όταν προσπαθείτε να προσελκύσετε την προσοχή και να δημιουργήσετε εμπιστοσύνη. Το κοινό-πρώτα σημαίνει ότι πρέπει να καταλάβετε τι θέλει το κοινό σας σε κάθε βήμα του ταξιδιού του αγοραστή και ένας καλός οργανισμός μάρκετινγκ περιεχομένου θα ξέρει πώς να σας καθοδηγήσει.

Βρείτε τη σωστή εταιρεία για εσάς
Έτσι, ο οργανισμός μάρκετινγκ περιεχομένου σας πρέπει να είναι στρατηγικός, κατά προτίμηση στελεχώνεται από διεθνείς πρωταθλητές σκακιού, να έχει αναλυτικά μυαλά που ανταγωνίζονται τους υπαλλήλους του Deepmind και την ικανότητα οραματισμού, ας πούμε, του Stanley Kubrick. Χρειάζονται ένα δωμάτιο με τρόπαια στο γραφείο για όλα τα βραβεία τους. Και, πρέπει να τα πάτε καλά μαζί τους.

Αλλά σοβαρά, μπορεί να σκέφτεστε: από πού να ξεκινήσω βρίσκοντας έναν οργανισμό μάρκετινγκ περιεχομένου που ελέγχει όλα τα κουτιά;

Στην πράξη, καμία εταιρεία μάρκετινγκ περιεχομένου δεν πρόκειται να αποκτήσει ένα χρυσό αστέρι για κάθε ποιότητα και προσόν που αναζητάτε. Αλλά, με τη σωστή προσέγγιση, μπορείτε να βρείτε μια εταιρεία που θα ευθυγραμμιστεί με το όραμά σας και θα σας βοηθήσει να επιτύχετε τους στόχους μάρκετινγκ.

Ακολουθούν μερικά βήματα για να ξεκινήσετε:

Κάντε την έρευνά σας – γνωρίστε πιθανούς οργανισμούς διαβάζοντας το περιεχόμενό τους, μαθαίνοντας για τις υπηρεσίες τους και ακολουθώντας τα προφίλ τους στα κοινωνικά μέσα. Με την πάροδο του χρόνου, θα έχετε την αίσθηση για ποια θα μπορούσαν να ταιριάζουν.
Περιορίστε τη λίστα σας σε 2-5 εταιρείες που εξετάζετε σοβαρά.
Ξεκινήστε τη συζήτηση.
Αναφέρετε τα δυνατά και αδύνατα σημεία κάθε μιας από τις κορυφαίες επιλογές σας, τόσο γενικά όσο και σε σχέση με το πώς ταιριάζουν συγκεκριμένα με την εταιρεία σας.
Μιλήστε με ενδιαφερόμενα μέρη, όπως αμοιβαίους εταίρους και άλλους πελάτες, για να αποκτήσετε μια πιο δυναμική προοπτική και να λάβετε μια καλύτερα ενημερωμένη απόφαση.
Τέλος, επιλέξτε το πρακτορείο μάρκετινγκ περιεχομένου με το οποίο θέλετε να συνεργαστείτε και ξεκινήστε το έργο σας..

Σχόλια μέσω Facebook