Πώς να επιλέξετε ένα όνομα τομέα

Πώς να επιλέξετε ένα όνομα τομέα

Πώς να επιλέξετε ένα όνομα τομέα

10 προτάσεις και συμβουλές (τo # 3 και # 8 είναι τα πιο σημαντικά)

Πόσο καλά πρέπει να σκεφτείτε για το όνομα τομέα σας; Είναι πραγματικά τόσο σημαντικό;

Εάν έχετε έναν ποιοτικό ιστότοπο και μια επιχείρηση, οι χρήστες θα επισκεφθούν τον ιστότοπό σας ανεξάρτητα από τον τομέα, σωστά;

Λοιπόν, όχι τόσο γρήγορα…

Βλέπετε, το όνομα τομέα σας είναι το βασικό στοιχείο του ιστότοπού σας. Μπορεί να σας κάνει ή να σας σπάσει, επομένως είναι σημαντικό να επιλέξετε ένα όνομα τομέα που να λειτουργεί για την επιχείρησή σας.

Αλλά περιμένετε, γιατί είναι τόσο σημαντικό το όνομα τομέα σας;

Είναι η «πρώτη σας εντύπωση». Η διεύθυνση URL σας είναι το πρώτο πράγμα που θα βλέπουν οι επισκέπτες σας. Ένα καλό όνομα τομέα μπορεί να κάνει μια θετική και διαρκή εντύπωση, ενώ ένα κακό όνομα τομέα μπορεί να κάνει τους επισκέπτες να τρέχουν.
Επηρεάζει SEO. Ενώ οι τομείς ακριβούς αντιστοίχισης (EMD) δεν είναι πλέον αναγκαιότητα, οι λέξεις-κλειδιά στο όνομα τομέα σας μπορούν ακόμα να βοηθήσουν στην κατάταξη SEO.
Καθορίζει την επωνυμία σας. Θα μιλήσουμε για αυτό σε ένα λεπτό – το όνομα τομέα σας είναι μια ευκαιρία επωνυμίας! Το σωστό όνομα τομέα μπορεί να αυξήσει την αναγνώριση της επωνυμίας.

1. Χρησιμοποιήστε τις σωστές επεκτάσεις ονομάτων τομέα (.com, .org, .net)

Όταν επιλέγετε την επέκταση ονόματος τομέα, μπορείτε να είστε σίγουροι για ένα πράγμα: Το “.com” εξακολουθεί να είναι το καλύτερο.

Σύμφωνα με έρευνα από το Domain Name Stat, το 43% όλων των τομέων έχουν την επέκταση “.com”.

Γιατί; Λοιπόν, το “.com” είναι το πιο οικείο και πιο εύκολο να το θυμάστε.

Ενώ υπάρχουν πολλοί επιτυχημένοι ιστότοποι με “.net” και “.org”, ο ιστότοπός σας πιθανότατα θα βελτιωθεί εάν έχει επέκταση “.com”. Είναι το ασφαλέστερο στοίχημα.

Οι συμβουλές μας: Πηγαίνετε στο .com. Εάν έχει γίνει, δοκιμάστε .net ή .org. Εάν ληφθούν και αυτά, θα ήταν καλύτερα να κάνετε ανταλλαγή απόψεων για ένα νέο όνομα τομέα. Και ω! – Αποφύγετε αυτές τις παράξενες επεκτάσεις όπως “.club”, “.space”, “.pizza” και ούτω καθεξής.

2. Επώνυμο Over Generic

Το δημιουργικό και το brandable είναι πάντα καλύτερο από το γενικό.

Θυμηθείτε: Το όνομα τομέα σας είναι ο τρόπος με τον οποίο οι επισκέπτες θα βρουν, θα θυμούνται και θα μοιράζονται την εταιρεία σας στον ιστό. Είναι το θεμέλιο της μάρκας σας.

Ακολουθεί η κύρια διαφορά μεταξύ ενός ονόματος τομέα με δυνατότητα επωνυμίας και γενικής χρήσης:

Ένα όνομα τομέα με δυνατότητα επωνυμίας είναι μοναδικό και ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό, ενώ ένα γενικό όνομα τομέα γεμίζει συνήθως με λέξεις-κλειδιά και αξέχαστες.

Για παράδειγμα, γνωρίζετε τη διαφορά μεταξύ Healthinsurance.net, Newhealthinsurance.com ή Healthinsurancesort.com; Μάλλον όχι, σωστά;

Αυτά είναι τρομερά γενικά. Δεν έχουν κανένα νόημα. Δεν θα ακούσετε κανέναν να μιλάει για το πόσο φοβερό είναι το “Insurance.com”. Οι παραλλαγές της λέξης «ασφάλιση» θα αυξήσουν τον ανταγωνισμό και θα τον κάνουν ακόμη περισσότερο.

Ιστότοποι όπως το UnitedHealthCareOnline.com και το Anthem.com ξεχωρίζουν επειδή αντιπροσωπεύουν κάτι. Όταν οι άνθρωποι ακούνε αυτά τα ονόματα τομέα, υπάρχει ένας παράγοντας εμπιστοσύνης εκεί.

Δείτε πώς μπορείτε να βρείτε ένα πιο επώνυμο όνομα τομέα:

Δημιουργήστε νέες λέξεις. Μπορείτε να φτιάξετε τις δικές σας πιασάρικες, νέες λέξεις. Αυτό έκαναν οι Google, Bing και Yahoo.

Χρησιμοποιήστε υπάρχουσες λέξεις. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έναν θησαυρό για να βρείτε ενδιαφέρουσες λέξεις που ταιριάζουν στην επωνυμία σας.

Χρησιμοποιήστε γεννήτριες ονόματος τομέα. Αυτά τα εργαλεία μπορούν να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε ένα μοναδικό, επώνυμο όνομα τομέα από τις αρχικές ιδέες και λέξεις-κλειδιά τομέα σας. (Θα επισημάνουμε μερικές από τις αγαπημένες μας δημιουργίες ονομάτων τομέα αργότερα σε αυτήν την ανάρτηση.)

3. Το Short είναι καλύτερο από το Long

Σε γενικές γραμμές, όταν πρόκειται για το μήκος του τομέα σας, το μικρότερο είναι καλύτερο.

Σύμφωνα με έρευνα από το DataGenetics.com, ένα blog του Nick Berry, το πιο κοινό μήκος ονόματος είναι περίπου 12 χαρακτήρες.

(Η δημοτικότητα, σε αυτήν την περίπτωση, αναφέρεται στο ποσό της κίνησης ιστού που λαμβάνει ο ιστότοπος.)

Όλα αυτά τα δεδομένα δείχνουν ότι θα πρέπει να διατηρήσετε το όνομα τομέα σας περιεκτικό.

Στοχεύστε για 6-14 χαρακτήρες – και θυμηθείτε όσο μικρότερο, τόσο το καλύτερο. Πιθανότατα τα μικρότερα ονόματα τομέα έχουν ληφθεί πολύ καιρό και πωλούνται για χιλιάδες δολάρια. Εάν δεν μπορείτε να βρείτε κάτι σύντομο, κάντε το με δυνατότητα επωνυμίας.

Ο δικός μας ιστότοπος – sitesetup.org είναι ακριβώς 12 χαρακτήρες.

4. Βεβαιωθείτε ότι είναι εύκολο να πληκτρολογήσετε

Σκεφτείτε μερικούς από τους πιο δημοφιλείς ιστότοπους στον κόσμο. Τι έρχεται στο μυαλό;

Google, Facebook, Twitter, Instagram, Yahoo, CNN…

Ένα μεγάλο πράγμα που έχουν κοινό είναι ότι είναι εύκολο να το ξόρκι.

Οι επισκέπτες σας θα πρέπει να μπορούν να πληκτρολογήσουν το όνομα τομέα σας χωρίς πρόβλημα. Αν πρέπει να εξηγήσετε την ορθογραφία περισσότερες από μία φορές για να γίνει κατανοητή, είναι πολύ περίπλοκη!

Το τελευταίο πράγμα που θέλετε είναι οι πιθανοί επισκέπτες να πληκτρολογήσουν εσφαλμένα τον τομέα σας και να καταλήξουν σε διαφορετικό ιστότοπο!

Εδώ είναι ένας εύκολος τρόπος να το δοκιμάσετε…

Πείτε σε 10 άτομα το πιθανό όνομα τομέα σας και ζητήστε τους να το γράψουν. Εάν περισσότεροι από λίγοι άνθρωποι δυσκολεύονται να το γράψουν, πρέπει να το απλοποιήσετε.

5. Βεβαιωθείτε ότι είναι εύκολο να προφέρετε

Όσο εύκολα και αν το όνομα τομέα σας ξεδιπλώνει τις άκρες των δακτύλων σας, θα πρέπει να ξεδιπλώνεται από την άκρη της γλώσσας σας.

Αυτό διευκολύνει τους επισκέπτες να μοιράζονται το όνομα τομέα σας από στόμα σε στόμα και διευκολύνουν την κοινή χρήση του ιστότοπού σας με φίλους και πιθανούς πελάτες.

Μπορείτε να το δοκιμάσετε με τον ίδιο τρόπο όπως και με την «ορθογραφία».

Γράψτε το όνομα τομέα σας σε ένα κομμάτι χαρτί και ζητήστε από 10 άτομα να το προφέρουν. Εάν περισσότερα από λίγα άτομα δυσκολεύονται να το προφέρουν, θα πρέπει να το απλοποιήσετε.

Να τι πρέπει να θυμάστε: Θέλετε το όνομα τομέα σας να μεταδίδεται εύκολα από εσάς και άλλους. Ο μόνος τρόπος για να είναι εφικτός είναι εάν είναι 1) εύκολο να συλλαβιστεί και 2) εύκολο να προφερθεί.

6. Αποφύγετε τις παύλες και τους αριθμούς

Θυμάστε πώς το όνομα τομέα σας πρέπει να είναι εύκολο να συλλαβιστεί και να προφέρεται; Οι παύλες και οι αριθμοί το καθιστούν πιο δύσκολο.

Φανταστείτε να εξηγείτε το Facebook εάν είχε παύλα εκεί…

«Έχετε δει αυτόν τον νέο ιστότοπο Face-Book; Υπάρχει μια παύλα εκεί παρεμπιπτόντως, ανάμεσα στο «Πρόσωπο» και το «Βιβλίο». ”

Το Facebook μπορεί να μην είχε εξαπλωθεί τόσο γρήγορα αν συνέβαινε αυτό.

Η κατώτατη γραμμή? Το όνομα τομέα σας θα πρέπει να είναι ομαλό και ασταθές – ενωτικά και αριθμοί παρεμποδίζουν αυτό.

Παραμείνετε στα γράμματα!

7. Εξετάστε το ενδεχόμενο χρήσης λέξεων-κλειδιών “Niche” που αντικατοπτρίζουν τον ιστότοπό σας

Ο ιστότοπός μας αφορά κυρίως την ανάπτυξη ιστού ή βοηθώντας τους ανθρώπους να δημιουργήσουν μια ιστοσελίδα Ως εκ τούτου, επιλέξαμε να προσθέσουμε ένα όνομα που να αντικατοπτρίζει όλα αυτά – «ιστότοπος». Προφανώς το website.com (ή .org, .net) δεν ήταν πλέον διαθέσιμο, απλώς επιλέξαμε το “WebsiteSetup”.

Οι λέξεις-κλειδιά μπορούν να βοηθήσουν στη βελτίωση του SEO σας – πρέπει να ακολουθήσετε προσεκτικά εδώ! Εάν προσπαθείτε να προσθέσετε αδέξια λέξεις-κλειδιά στον τομέα σας, εμφανίζεται τόσο γενική (όπως μιλήσαμε προηγουμένως).

Εάν επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε λέξεις-κλειδιά, τοποθετήστε τις λέξεις-κλειδιά στην αρχή του τομέα σας. Εκεί θα είναι τα πιο ισχυρά για την κατάταξή σας.

Μπορείτε να βρείτε λέξεις-κλειδιά με εργαλεία όπως το Google Keyword Planner και το Keywordtool.io.

8. Σκεφτείτε μακροπρόθεσμα και οχι βραχυπρόθεσμα

Είστε έτοιμοι να παντρευτείτε τον τομέα σας; Πρέπει να είστε γιατί θα είναι ένα από τα μεγαλύτερα στοιχεία που καθορίζουν την επιχείρησή σας και την επωνυμία σας για χρόνια.

Εάν αποφασίσετε να αλλάξετε τον τομέα στο μέλλον, θα σας κοστίσει χρήματα, branding και SEO κατάταξη. Εν ολίγοις – είναι ένας τεράστιος πόνος!

Όταν επιλέγετε τον τομέα σας, σκεφτείτε μακροπρόθεσμα.

Για παράδειγμα, εάν η εταιρεία σας βοηθήσει τις επιχειρήσεις να βελτιστοποιήσουν τους ιστότοπούς τους για SEO, θα μπορούσατε να επιλέξετε ένα όνομα τομέα, όπως “OptimizedSEO.com”

Εάν πιστεύετε ότι υπάρχει πιθανότητα να επεκταθείτε σε γενικότερες υπηρεσίες ψηφιακού μάρκετινγκ στο μέλλον, όπως το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, η ΔΕΗ κ.λπ., τότε θα ήταν καλό να επανεξετάσετε το όνομα τομέα σας.

Δεν θέλετε να κολλήσετε τον εαυτό σας σε μια συγκεκριμένη θέση εάν νομίζετε ότι μπορεί να επεκταθείτε από αυτήν τη θέση.

Επομένως, λάβετε υπόψη το μακροπρόθεσμο όραμά σας κατά την επιλογή του ονόματος domain σας.

9. Ελέγξτε εάν δεν έχει εμπορικό σήμα ή χρησιμοποιείται ήδη

Πριν προχωρήσετε με ένα συγκεκριμένο όνομα τομέα, ελέγξτε για να δείτε εάν το όνομα είναι διαθέσιμο σε ιστότοπους κοινωνικών μέσων, καθώς και εάν υπάρχουν ήδη εμπορικά σήματα που έχουν ήδη καταχωριστεί στο όνομα.

Για να δημιουργήσετε την επωνυμία σας, είναι ιδανικό να έχετε το ίδιο όνομα στον τομέα και στα κοινωνικά σας δίκτυα. Αυτό ενισχύει την οικειότητα και διευκολύνει τους επισκέπτες, τους θαυμαστές και τους πελάτες σας να σας βρουν στον ιστό.

Αποφύγετε νομικά ζητήματα. θα πρέπει να μείνετε μακριά από ονόματα που έχουν ήδη εμπορικά σήματα.

Πώς μπορείτε να ελέγξετε γρήγορα κοινωνικά δίκτυα και εμπορικά σήματα για το πιθανό όνομα τομέα σας;

Είναι αρκετά εύκολο με ένα εργαλείο όπως το Knowem. Αναζητήστε το πιθανό όνομα τομέα σας – θα σας δείξει εάν είναι διαθέσιμο σε περισσότερα από 25 δημοφιλή κοινωνικά δίκτυα και εάν υπάρχουν ήδη εμπορικά σήματα που έχουν ήδη καταχωριστεί στο όνομα.

Εάν έχει ληφθεί, σκεφτείτε να το τροποποιήσετε έτσι ώστε να μπορείτε να δημιουργήσετε πρωτότυπα προφίλ κοινωνικών μέσων.

10. Χρησιμοποιήστε τις γεννήτριες ονομάτων τομέα όταν κολλήσετε

Σε αυτό το σημείο, θα πρέπει να έχετε τουλάχιστον μια γενική ιδέα ορισμένων πιθανών λέξεων που μπορείτε να βάλετε στον τομέα σας. Ορισμένες από αυτές τις λέξεις μπορεί να έχουν ήδη ληφθεί, εμπορικά σήματα ή απλά να μην έχουν τον «ήχο» που ψάχνετε.

Εκεί παίζουν οι δημιουργοί ονομάτων τομέα. Αυτές οι γεννήτριες μπορούν να μετατρέψουν τις ιδέες σας σε νέους, διαθέσιμους τομείς.

Ακολουθούν μερικές από τις αγαπημένες μας δημιουργίες ονομάτων τομέα για να δοκιμάσετε:

  • Wordoid Αυτό το εργαλείο σάς επιτρέπει να συνδέσετε μια λέξη. Θα βρει ιδέες που είτε περιέχουν αυτή τη λέξη, ξεκινούν με αυτήν τη λέξη ή τελειώνουν με αυτήν τη λέξη.
  • Lean Domain Search Αυτό το εργαλείο ταιριάζει με τη λέξη-κλειδί σας με άλλες λέξεις-κλειδιά και δημιουργεί μια λίστα με τους διαθέσιμους τομείς.
  • DomainHole Αυτό το εργαλείο σάς επιτρέπει να αναζητάτε λέξεις-κλειδιά, να βρίσκετε τομείς που έχουν λήξει, να δημιουργήσετε νέα ονόματα και πολλά άλλα.

 

Σχόλια μέσω Facebook