Πώς να κάνετε την κορυφαία “εξ’αποστάσεως” συνάντηση με τους πελάτες σας (virtual meeting)! 💻

Πώς να κάνετε την κορυφαία “εξ’αποστάσεως” συνάντηση με τους πελάτες σας (virtual meeting)! 💻

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

Μέχρι το τέλος αυτής της ανάρτησης, θα μάθετε πώς να κάνετε τις διαδυκτικές συναντήσεις σας πιο χρήσιμες και ενδιαφέρουσες – οδηγώντας σε καλύτερα και μεγαλύτερα αποτελέσματα τόσο για εσάς όσο και για τους πελάτες σας.

4 Αρχές για καλύτερες εικονικές συναντήσεις ( virtual meeting )

Για να εκτελέσετε καλύτερες διαδικτυακές συναντήσεις, υπάρχουν 4 αρχές που θα πρέπει εφαρμόσετε.

Χώρος
Συχνά, όταν κάποιος παρουσιάζει, παρουσιάζει ένα γραμμικό ίχνος σκέψης. Το πρόβλημα με αυτό είναι ότι δεν αφήνει αρκετά κενά για να επιτρέψει σε άλλους να σκέφτονται.

Θα πρέπει να δημιουργήσετε παύσεις – ή “κενά” – στις συναντήσεις σας για να επιτρέψετε τον διάλογο δηλαδή. Ο διάλογος υπάρχει άλλωστε και για να δημιουργούνται νέες και συναρπαστικές ιδέες.

Ασφάλεια
Μια αποτελεσματική συνάντηση είναι εκείνη που αισθάνεται ασφαλής ό συνομιλητής να σκέφτεσαι δυνατά.

Μερικοί άνθρωποι είναι φυσικά πιο ήσυχοι από κάποιους άλλους. Μπορεί να θέλουν να μοιραστούν, αλλά η ιδιοσυγκρασία τους τους συγκρατεί. Αλλά συχνά αυτοί οι άνθρωποι έχουν ενδιαφέρουσες, χρήσιμες ιδέες.

Εάν μπορείτε να τον κάνετε να αισθάνεται ασφαλής με το να σκέφτεστε δυνατά και να τους συμπεριλάβετε όλους, θα έχετε ένα πιο διαφορετικό μείγμα σκέψης.

Συνεργατική ειλικρίνεια
Το να είσαι άμεσος ή ειλικρινής δεν έρχεται φυσικά σε όλους μας. Αλλά, εάν μπορείτε να μιλήσετε με ειλικρίνεια, με έναν συνεργατικό τρόπο, θα έχετε το καλύτερο αποτέλεσμα και των δύο πλευρών.

Έχετε μια ημερήσια διάταξη με κάθε συνάντηση, όπως και όλοι οι άλλοι. Η συνεργατική ειλικρίνεια έχει να κάνει με την εύρεση τρόπων συναντήσεων στο ενδιάμεσο όπως γνωρίζετε.

Μην θυσιάζετε όλες τις ανάγκες σας για την ομάδα και μην είστε μόνοι σας. Προσπαθήστε να κάνετε όλους να κερδίσουν και οι συναντήσεις σας θα είναι πολύ πιο αποτελεσματικές.

Εμπάθεια και Ενσυναίσθηση
Στο The Culture Code, ο Daniel Coyle παρουσιάζει ένα δείγμα ψυχολογικής έρευνας που δείχνει ότι όταν επισημαίνετε την ενσυναίσθηση και την ευπάθεια, η ομάδα είναι πιο συνεργατική.

Δεν υποθέτει ότι όλοι καταλάβαιναν την άποψή του. Αυτό σηματοδοτεί την ευπάθεια, επειδή ρωτά αν ήταν αρκετά σαφής ή όχι.

Με το να είστε “ανοιχτοί” και να αφαιθείτε , θα κάνετε τους άλλους να αισθάνονται άνετα – και αυτό τους βοηθά να γίνουν πιο συνεργάτικοί.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

Δύο τακτικές: Ορίστε τις διαδικασίες για την διαδικτυακή σας συνάντηση

Τώρα που καταλαβαίνετε το θεμέλιο των παραγωγικών εικονικών συναντήσεων, ήρθε η ώρα να δημιουργήσετε ένα πλαίσιο όπου αυτό μπορεί να υλοποιηθεί.

Δομή Συζήτησης και Ατζέντα
Αντί να περιμένετε όλοι στη συνάντηση να παρακολουθούν όλες τις λέξεις που έχουν στο μυαλό τους, αρχίστε να κρατάτε σημειώσεις. Μετατρέψτε τον διάλογο σε μια δομή.

Πολλοί άνθρωποι μαθαίνουν με οπτικά μέσα και δίνοντας στη συνάντηση μια οπτική δομή, διευκολύνετε τους χρήστες να ακολουθήσουν.

Αυτό σας βοηθά επίσης να ανατρέχετε μεταξύ των θεμάτων. Μπορείτε εύκολα να επιστρέψετε σε συγκεκριμένα θέματα εάν τα έχετε ακριβώς μπροστά σε όλους.

Τέλος, σημειώνοντας τον διάλογο, μπορείτε να γυρίσετε πίσω και να κάνετε και νέα δομή. Εάν κάποιος προτείνει μια καλή ιδέα, κάντε το με δυνατότητα δράσης. Ρωτήστε τους έπειτα ποια είναι τα επόμενα βήματα.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]Ενεργητική Ακοή
Όταν βρίσκεστε σε μια σύσκεψη, είναι εξίσου σημαντικό να ακούτε τι δεν λέγεται. Εκεί συχνά βρίσκονται οι υποκείμενες εντάσεις.

Εάν μπορέσετε να αναδείξετε αυτές τις εντάσεις, θα δώσετε σε όλους μια συλλογική ανακούφιση – και έπειτα όλοι μπορούν να σημειώσουν μεγαλύτερη πρόοδο.

Μπορεί να δημιουργήσει κάποια βραχυπρόθεσμη σύγκρουση. Όμως, θα κάνει τα πάντα ευκολότερα μακροπρόθεσμα.

Ακούστε, όταν οι άνθρωποι διστάζουν. Αυτό σας δίνει ένδειξη ότι υπάρχει κάποια υποκείμενη ένταση ή κάτι που είναι άβολο να πουν.

Και δώστε στον εαυτό σας την άδεια να είστε ενα ειλικρινές άτομο. Ενθαρρύνετε την ομάδα να λάβει αποφάσεις. Όσο το κάνετε με συνεργατικό τρόπο, οι άνθρωποι θα εκτιμήσουν ότι παίρνετε την πρωτοβουλία.[/vc_column_text][vc_single_image image=”19860″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

Βήμα δράσης: Κάντε την επόμενη online συνάντησή σας ακόμα καλύτερη

Δεν χρειάζεται να αγχώνεστε πλέον όταν σκέφτεστε μια διαδικτυακή εικονική συνάντηση.

Χρησιμοποιώντας αυτές τις αρχές, τακτικές και εργαλεία, θα κάνετε τις εικονικές σας συναντήσεις πιο ελκυστικές, πιο παραγωγικές και ακόμη πιο διασκεδαστικές.

Το βήμα δράσης σας για αυτό το άρθρο είναι να κάνετε 4 από αυτές τις τακτικές κατά τις επόμενες εικονικές συναντήσεις σας – και να σημειώνετε.  Όποιο εργαλείο κι αν χρησιμοποιείτε, σημειώστε!

Πάνω απ ‘όλα, να θυμάστε αυτό: τα στελέχη – οι πελάτες σας – περιβάλλονται από πρόμυθους και καλοθελητές🤨 να σας απομυθοποιήσουν.

Θα τοποθετήσετε τον εαυτό σας ως αξιόπιστο σύμβουλό τους ακολουθώντας την αντίθετη προσέγγιση.

Μην ωραιοποιείτε τα πράγματα και αναφέρετε οτι οι πελάτες σας κάνουν λάθος. Θα σας εμπιστεύονται ακόμη περισσότερο, επειδή γνωρίζουν ότι μπορούν να βασίζονται σε εσάς για πιο αντικειμενικές συμβουλές.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Σχόλια μέσω Facebook