You are currently viewing Πώς να κάνετε SEO χωρίς να ξοδευτείτε!

Πώς να κάνετε SEO χωρίς να ξοδευτείτε!

Εδώ, όλα αφορούν τις προτεραιότητες της επιχείρησής σας σήμερα – να εξοικονομήσετε χρήματα σε εργαλεία SEO ή να ελευθερώσετε λίγο χρόνο στο SEO και να το ξοδέψετε σε πιο πιεστικά θέματα της επιχείρησής σας.

Στον σημερινό οδηγό, θα μιλήσουμε και για τους τρόπους χειροκίνητης SEO και πώς τα εργαλεία SEO μπορούν να επιταχύνουν αυτές τις διαδικασίες και να τις καθιστούν λιγότερο χρονοβόρες.

Ας ξεκινήσουμε με την έρευνα λέξεων-κλειδιών.

Έρευνα λέξεων-κλειδιών


Η καλά μελετημένη έρευνα λέξεων-κλειδιών είναι αυτό που εγγυάται ότι το περιεχόμενό σας οδηγεί σχετική και συνεπή επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας.

Αν και είναι μια εργασία που γίνεται γενικά με τη βοήθεια των εργαλείων, μπορείτε ακόμα να ακολουθήσετε ορισμένες ανορθόδοξες μεθόδους για να το αντιμετωπίσετε.
Ακολουθούν μερικές ιδέες για το πώς να κάνετε έρευνα λέξεων-κλειδιών χωρίς να χρησιμοποιήσετε εργαλεία:

*Συλλέξτε λέξεις-κλειδιά που έχετε ήδη
Μπορείτε να πείτε ότι δεν έχετε ακόμη λέξεις-κλειδιά στη λίστα σας.

Αλλά αυτό είναι μια τεράστια πλάνη.

Ας προσποιηθούμε ότι διευθύνει ένα ταξιδιωτικό γραφείο στη Βοστώνη.

Λοιπόν, το «ταξιδιωτικό πρακτορείο» μπορεί να χρησιμεύσει ως ίδια η λέξη-κλειδί, ωστόσο, τέτοιες λέξεις-κλειδιά μικρής ουράς μπορεί να είναι δύσκολο να ταξινομηθούν, καθώς ο ανταγωνισμός είναι πιθανό να είναι πολύ σκληρός.

Αντ ‘αυτού, θα προχωρήσουμε αλλιώς και θα προσπαθήσουμε να κατατάξουμε λέξεις-κλειδιά με μεγάλη ουρά.

*Πού τα βρίσκετε; Αρχικά, σκεφτείτε και γράψτε τη λίστα λέξεων και φράσεων που περιγράφουν την επιχείρησή σας και τι κάνει για τους πελάτες.

Rank tracking

Στον ταχέως μεταβαλλόμενο κόσμο SEO, μια χαμένη μέρα μπορεί να οδηγήσει σε τεράστιες απώλειες.

Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για την κατάταξή σας που μπορεί να πέσει μετά από μια άλλη ενημέρωση Google ή εάν οι ανταγωνιστές σας σας ξεπεράσουν. Ειδοποίηση Spoiler: αυτό συμβαίνει συνεχώς.

Για να πραγματοποιήσετε έγκαιρες ενέργειες, είναι απαραίτητο να παρακολουθείτε την κατάταξη για τις λέξεις-κλειδιά που πληρώνουν χρήματα.

Πώς το χειρίζεστε χειροκίνητα;
Εάν θέλετε να ελέγξετε την κατάταξη μερικών λέξεων-κλειδιών, τότε αυτή η εργασία μπορεί να γίνει χειροκίνητα και δεν θα σας κοστίσει πολύ χρόνο.

Θα πρέπει να μεταβείτε στο Google, να πληκτρολογήσετε τη λέξη-κλειδί σας στη γραμμή αναζήτησης και να ελέγξετε με μη αυτόματο τρόπο εάν ο ιστότοπός σας εμφανίζεται στις πρώτες σελίδες του Google.

Website audit

Οι έλεγχοι ιστότοπων αποτελούν ουσιαστικό μέτρο για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας και της προβολής του ιστότοπού σας.

Κατά κανόνα, αυτή η εργασία γίνεται με τη βοήθεια εργαλείων SEO, αλλά εάν ο ιστότοπός σας δεν είναι τόσο μεγάλος και δεν έχετε ορίσει τον προϋπολογισμό μάρκετινγκ ακόμα, μπορείτε να κάνετε το όλο πράγμα χειροκίνητα.

Αποποίηση ευθυνών: Παρόλο που ο ίδιος ο μη αυτόματος έλεγχος ιστοτόπων δεν είναι τόσο δύσκολος, είναι πρώτον φρικτά χρονοβόρο. Ειδικά αν ο ιστότοπός σας έχει περισσότερες από 100 σελίδες.


Προτού εστιάσετε στον έλεγχο, ας επισημάνουμε τους παράγοντες βάσει των οποίων θα ελέγχετε κάθε σελίδα του ιστότοπού σας.

Σύμφωνα με τις οδηγίες της Google και τις βέλτιστες πρακτικές SEO, μπορούμε να μειώσουμε τον έλεγχο του ιστότοπού σας σε 6 βασικούς παράγοντες που πρέπει να εξετάσετε.

Αυτοί είναι:

Τίτλοι σελίδας, περιγραφές και διευθύνσεις URL
Ποιότητα περιεχομένου
Ποσότητα περιεχομένου & ποικιλομορφία
Δομή ιστότοπου και δυνατότητα ευρετηρίου
Ταχύτητα και λειτουργικότητα σελίδας
Εμπειρία χρήστη

Link Building

Οι σύνδεσμοι εξακολουθούν να θεωρούνται ένα από τα βασικά στοιχεία του αλγορίθμου αναζήτησης του Google.

Έτσι, η δημιουργία και η ανάπτυξη του προφίλ σας συνδέσμου είναι ένα σημαντικό μέρος της στρατηγικής SEO που δεν μπορείτε να αγνοήσετε.

Η δημιουργία συνδέσμων χωρίς τη χρήση εργαλείων SEO δεν είναι κάτι νέο. Υπάρχουν εκατοντάδες τεχνικές δημιουργίας συνδέσμων, όλες ποικίλλουν ανάλογα με το χρόνο που είστε έτοιμοι να περάσετε.
Τα μόνα τρία εργαλεία που θα χρειαστείτε για τη δημιουργία μη αυτόματων συνδέσμων είναι:

Google
Ένα υπολογιστικό φύλλο (Excel, Έγγραφα Google κ.λπ.)
Client email

Συμπέρασμα
Για μια δεκαετία περίπου, πολλά SEO βελτιστοποιούν τους ιστότοπους χωρίς φανταχτερά εργαλεία.

Όμως οι αλγόριθμοι των μηχανών αναζήτησης εξελίσσονται πάντοτε, καθιστώντας το πεδίο των πραγμάτων SEO που πρέπει να προσέχετε εντυπωσιακά.

Όλα αυτά οδήγησαν στην επιλογή κάθε ιδιοκτήτη επιχείρησης να κάνει σήμερα – εξοικονομήστε χρόνο ή εξοικονομήστε χρήματα στο SEO.

Σχόλια μέσω Facebook