tiktok

Πώς το TikTok μπορεί να βοηθήσει την επιχείρηση σου?

Ένας καλός marketeer γνωρίζει ότι ο μόνος τρόπος για να μείνει μπροστά από τον ανταγωνισμό είναι να έχει μια προορατική προσέγγιση για τη δημιουργία στρατηγικών μάρκετινγκ. Η χρήση του TikTok για την επιχείρησή σας είναι μάλλον μια παραγωγική, υπολογισμένη απόφαση παρά μια τολμηρή προαίσθηση.

Οι πρώτοι χρήστες του Instagram και του Snapchat είχαν αποδείξει ότι εάν μπορείτε να αναγνωρίσετε και να αξιοποιήσετε μια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης κατά τις πρώτες μέρες της, μπορείτε εύκολα να γίνετε επηρεαστής και να αξιοποιήσετε στο έπακρο το μάρκετινγκ σε αυτήν την πλατφόρμα.

Ρίξτε μια ματιά στις 4 μεγάλες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων Facebook, Twitter, LinkedIn και Instagram. Ήταν κάποτε στην κορυφή του μάρκετινγκ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Αλλά με την ταχεία αύξηση του συνολικού αριθμού ενεργών χρηστών, ο αριθμός των διαφημιζόμενων έχει επίσης αυξηθεί.

Τι συμβαίνει με τις μεγάλες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης;
Σήμερα, αυτές οι πλατφόρμες έχουν φτάσει σε ένα σημείο κορεσμού όπου γίνεται εξαιρετικά δύσκολο να μεταδώσετε το μήνυμα της επωνυμίας σας στο κοινό-στόχο σας μέσα σε όλο τον θόρυβο.

Επιπλέον, οι χρήστες μπορούν να ενισχύσουν τα likes και τους followers της σελίδας τους ξοδεύοντας μερικά δολάρια. Έτσι, καθίσταται δύσκολο να προσδιοριστεί ποια σελίδα έχει γνήσιο ακόλουθο.

Πάνω απ ‘όλα, οι συνεχείς ενημερώσεις στους αλγόριθμους από τους κατασκευαστές των πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης έχουν ως αποτέλεσμα τη συνεχή μείωση της οργανικής απήχησης. Τώρα, οι χρήστες πρέπει είτε να ξοδέψουν περισσότερα για να προσεγγίσουν τους πελάτες τους είτε να βρουν μια νέα πλατφόρμα κοινωνικών μέσων.

Μπείτε στο TikTok – Η πιο γρήγορα αναπτυσσόμενη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων της δεκαετίας

Με τη μαζική δημοτικότητα του TikTok, βρισκόμαστε τώρα στα πρόθυρα μιας άλλης αλλαγής παραδείγματος στον κόσμο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Πολλοί ειδικοί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως ο GaryVee, η Rachel Pederson, έχουν δώσει ιδιαίτερη προσοχή στη διαφημιστική εκστρατεία γύρω από το TikTok και είναι πεπεισμένοι ότι θα είναι σημαντικός παίκτης στην αγορά της πλατφόρμας κοινωνικών μέσων.

Ακολουθούν μερικά στατιστικά στοιχεία που δείχνουν γιατί μια επιχείρηση δεν έχει την πολυτέλεια να αγνοήσει το TikTok.

  • Έχει 500 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες παγκοσμίως
  • Με 33 εκατομμύρια λήψεις το 1ο τρίμηνο του 2019, ήταν η εφαρμογή με τις περισσότερες λήψεις στο AppStore
  • Είναι διαθέσιμο σε 155 χώρες
  • Το 90% των χρηστών του TikTok έχουν πρόσβαση στην εφαρμογή πολλές φορές την ημέρα
  • Κατά μέσο όρο, 1 εκατομμύριο βίντεο προβάλλονται στο TikTok καθημερινάΔεδομένου ότι το TikTok είναι μια σχετικά νέα πλατφόρμα και επικεντρώνεται κυρίως στην απόκτηση περισσότερων χρηστών και όχι στην επιθετική δημιουργία εσόδων από την πλατφόρμα. Ως εκ τούτου, οι marketeers μπορούν εύκολα να αξιοποιήσουν στο έπακρο αυτήν την πλατφόρμα ξοδεύοντας μόνο για τη δημιουργία περιεχομένου και να συγκεντρώσουν τη μέγιστη απήχηση σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Πως? Ας το δούμε παρακάτω

Μέσω της δυνατότητας πρόκλησης του TikTok, μπορείτε να προσεγγίσετε τη Generation Z καθώς το 65% των χρηστών του TikTok είναι κάτω των 30 ετών και συμμετέχουν εκτενώς σε αυτές τις προκλήσεις. Μπορείτε να αξιοποιήσετε αυτήν την ιδέα και να δημιουργήσετε τις δικές σας προκλήσεις και να προσφέρετε μερικά ενδιαφέροντα δωρεάν ή βραβεία σε αντάλλαγμα.

Γιατί είναι η κατάλληλη στιγμή για να ενσωματώσετε το TikTok στη στρατηγική μάρκετινγκ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης;

Ακολουθούν οι 3 κορυφαίοι λόγοι για τους οποίους πρέπει να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε το TikTok για το μάρκετινγκ της επωνυμίας σας στο διαδίκτυο.

Ένας εύκολος τρόπος για να δημιουργήσετε κοινότητες:

Οι σύγχρονοι χρήστες καταναλώνουν το μέγιστο περιεχόμενο μέσω βίντεο και, επομένως, θα πρέπει να βλέπετε τους χρήστες σας ως μέρος μιας κοινότητας. Η κοινή χρήση ιδεών μέσω βίντεο και η επίκληση του ενδιαφέροντος των ομοϊδεατών είναι αυτό που έχει σημασία. Αν και η πλατφόρμα δεν έχει ακόμη ομαδικό στοιχείο, ένας καλός marketeer μπορεί να αναγνωρίσει ότι η οικοδόμηση κοινότητας βρίσκεται στην καρδιά αυτής της πλατφόρμας και μια επίσημη ομάδα χαρακτηριστικό θα συμπεριληφθεί σε αυτό σύντομα.

Μάρκετινγκ που δεν μοιάζει με μάρκετινγκ:

Στη γενιά Z δεν αρέσει να ενοχλείται από διαφημίσεις και αυτός είναι ο λόγος που το 51% από αυτούς χρησιμοποιεί προγράμματα αποκλεισμού διαφημίσεων. Θα πρέπει να είναι σαφές ότι οι παλιές τεχνικές μάρκετινγκ δεν θα είναι καλές με αυτούς τους χρήστες. Ως έξυπνος marketeer, θα πρέπει να βρείτε λιγότερο επεμβατικές τεχνικές και να τραβήξετε γρήγορα την προσοχή του κοινού-στόχου σας μέσω ελκυστικού περιεχομένου. Μόλις κατακτήσετε την τεχνική της ενσωμάτωσης της επωνυμίας σας σε καλά δομημένες ιστορίες, κερδίζετε.

Τέλειο μέρος για περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες:

Οι Millennials εκτιμούν την αυθεντικότητα πάνω από οτιδήποτε άλλο. Γνωρίζουν τις τακτικές μάρκετινγκ και έτσι δεν θα πέφτουν σε παλαιές έννοιες. Το TikTok είναι η μεγαλύτερη πηγή περιεχομένου που δημιουργείται από χρήστες και έχει το πλεονέκτημα ότι είναι το νέο παιδί στο μπλοκ. Ακόμη και ορισμένες δημοφιλείς πλατφόρμες δημοσίευσης βίντεο μαστίζονται από ψεύτικες προβολές εδώ και αρκετό καιρό, και αυτό έχει οδηγήσει σε προβλήματα εμπιστοσύνης των χρηστών με τι βλέπουν σε αυτές τις πλατφόρμες. Το TikTok οδηγεί το περιεχόμενο οργανικά ως μέρος του σχεδιασμού του και ενθαρρύνει το περιεχόμενο που δημιουργείται από τους χρήστες μέσω της ιδέας πρόκλησης του όποτε είναι δυνατόν.

Συμβουλές για να ξεκινήσετε

Έτσι, είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε την επιχειρηματική στρατηγική TikTok. Φοβερό! Για να γίνει αυτό, είναι σημαντικό να κατανοήσετε ορισμένες αρχές για να ξεκινήσετε.

Ακολουθούν 3 βασικές συμβουλές που πρέπει να έχετε μαζί σας

1. Καθορίστε τους στόχους σας
Η πρώτη συμβουλή για να ξεκινήσετε με το TikTok για επιχειρήσεις είναι να κατανοήσετε τι θέλετε να βγει η επωνυμία σας από την πλατφόρμα. Δεν χρειάζεται να έχετε την πιο συγκεκριμένη απάντηση σε αυτό αμέσως και η απάντησή σας είναι πιθανό να αλλάξει με την πάροδο του χρόνου – ωστόσο, είναι καλό να έχετε μια ιδέα για την αρχική κατεύθυνση προς την οποία θέλετε να κινηθείτε. Ακολουθούν μερικές ιδέες για το ‘ στόχους» που θα σας βοηθήσουν να θέσετε τα θεμέλια για τον επιχειρηματικό σας λογαριασμό TikTok:

  • Αυξήστε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας
  • Εκπαιδεύστε το κοινό-στόχο
  • Στοχεύστε σε μελλοντικούς υπαλλήλους
  • Στοχεύστε μελλοντικούς πελάτες ή πελάτες
  • Αύξηση πωλήσεων
  • Μείνετε στην επωνυμία
  • Αυξήστε τα κλικ στον ιστότοπο
  • Αυξήστε την προσέγγιση του κοινού σας

2. Μοιραστείτε πολύτιμες πληροφορίες
Τώρα που έχετε τους στόχους σας, είναι σημαντικό να δημιουργήσετε πολύτιμο περιεχόμενο που εξυπηρετεί το σκοπό αυτών των στόχων. Σκεφτείτε τον γενικό σας στόχο ως ένα φυτό που μεγαλώνετε και κάθε TikTok που ανεβάζετε εκπληρώνει αυτόν τον στόχο. Όσο πιο πολύτιμο είναι το περιεχόμενο, τόσο μεγαλύτερο είναι το πότισμα που μεγαλώνει το συνολικό φυτό-στόχο σας.

Με άλλα λόγια, είναι πολύ σημαντικό να λαμβάνετε υπόψη το κοινό σας όταν δημιουργείτε περιεχόμενο και να παρέχετε αυτό που ξέρετε ότι αναζητά μέσω των βίντεό σας. Εάν το περιεχόμενό σας δεν είναι πολύτιμο για το κοινό-στόχο σας, πιθανότατα θα μπει στον αλγόριθμο ή θα καταλήξει στη σελίδα κάποιου που είναι πολύ απίθανο να ενδιαφέρεται για την επιχείρησή σας. Περιεχόμενο με μικρή έως καθόλου αξία δεν ανταμείβεται και θα πρέπει να αποφεύγεται με κάθε κόστος.

3. Να είστε συνεπείς
Η συνέπεια είναι το κλειδί. Συνεχίστε να έρχονται δημοσιεύσεις δημοσιεύοντας σε τακτική βάση, εάν είναι δυνατόν. Όταν ξεκινάτε για πρώτη φορά, μπορεί να αισθάνεστε ότι το περιεχόμενό σας δεν λαμβάνει το μερίδιο της προσοχής που του αναλογεί, κάτι που μπορεί να είναι αποθαρρυντικό και να σας κάνει να θέλετε να σταματήσετε. Η συμβουλή μας: Μείνετε σε αυτό. Δώστε προσοχή στο περιεχόμενό σας που αποδίδει (έστω και ελαφρώς) καλύτερα από άλλα και εξελίξτε ανάλογα τη στρατηγική μάρκετινγκ TikTok. Είναι ένας κύκλος μάθησης που δεν τελειώνει ποτέ, αλλά με συνεχή προσπάθεια και δοκιμή και λάθος, είναι βέβαιο ότι θα ανταμειφθείτε. Πιστεύουμε σε σένα!

Αν αναρωτιέστε πώς να ενσωματώσετε το TikTok στη στρατηγική σας για το ψηφιακό μάρκετινγκ ή σκέφτεστε αν αξίζει να το κάνετε – ελπίζουμε ότι αυτή η ανάρτηση να  σας βοήθησε να πάρετε την απόφασή σας. Εάν έχετε ερωτήσεις, θέλετε να μάθετε περισσότερα ή ενδιαφέρεστε για επαγγελματικές υπηρεσίες ψηφιακού μάρκετινγκ, στείλτε μας ένα μύνημα!

Σχόλια μέσω Facebook

Αφήστε μια απάντηση