Η παρακολούθηση των τάσεων στον κλάδο του ψηφιακού μάρκετινγκ για το 2022 είναι ζωτικής σημασίας, εάν θέλετε η επιχείρησή σας να βρίσκεται πάντα μπροστά. Οι δραστικές αλλαγές στην αγορά που προκλήθηκαν από την πανδημία, προκάλεσαν σύγχυση και άγχος στους περισσότερους πελάτες. Οι εταιρείες που μπόρεσαν να χειριστούν την κατάσταση με ευελιξία, είναι αυτές που κρίθηκαν τελικά ως αξιόπιστες.
Ποιά είναι λοιπόν τα Νέα των τάσεων στον κλάδο του ψηφιακού μάρκετινγκ για το 2022
( μέσα απο τα μάτια της ίδιας της πλατφόρμας WordPress )
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης – social media – θα κυριαρχήσουν στην αγορά
Όταν όλα μετακινήθηκαν στο διαδίκτυο – δουλειά, πανεπιστήμιο, σχολείο, συναντήσεις με φίλους, οι άνθρωποι “μετακινήθηκαν” στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όλο και περισσότερο. Μας έδωσαν έναν καινοτόμο τρόπο επικοινωνίας με τους φίλους μας και έναν τρόπο να επικοινωνούμε με τους κολλητούς μας όταν δεν μπορούσαμε να τους δούμε.
Για αυτόν τον λόγο, η WordPress ισχυρίζεται ότι το ψηφιακό μάρκετινγκ θα επηρεαστεί έντονα από τις πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Ωστόσο, οι περισσότερες επιχειρήσεις θα επικεντρωθούν σε λίγες μόνο πλατφόρμες – τρεις έως πέντε. Η δημιουργία περιεχομένου για τον καθένα δεν είναι αποτελεσματική μέθοδος γιατί θα στερήσει την ευκαιρία να δημιουργήσετε ποιοτικό εξατομικευμένο περιεχόμενο.
Από την άλλη πλευρά, η WordPress πιστεύει ότι η δημιουργία περιεχομένου για 3-5 πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι εφικτή. Δίνει τη δυνατότητα να προσεγγίσετε ένα ευρύ αλλά και αρκετά στοχευμένο κοινό.
Επιπλέον, η παραγωγή περιεχομένου για λίγα μόνο κανάλια θα κάνει την εργασία πιο διαχειρίσιμη. Θα ήταν καλύτερο να μπορείτε να επανατοποθετήσετε το περιεχόμενό σας μεταξύ διαφορετικών πλατφορμών.
Μια άλλη ενδιαφέρουσα τάση είναι ότι το influencer marketing που θα συνεχίσει να εξελίσσεται. Ως εκ τούτου, οι marketeers πρέπει να αναζητήσουν ευκαιρίες για να συνδεθούν με παράγοντες επιρροής που αλληλεπιδρούν με το κοινό τους. Οι άνθρωποι αισθάνονται συνδεδεμένοι με τους influencers που ακολουθούν και τους εμπιστεύονται όταν παίρνουν μια απόφαση.
Το μάρκετινγκ περιεχομένου – Content Marketing, θα παραμείνει o “βασιλιάς”
Οι επιχειρήσεις κάθε είδους έχουν επενδύσει περισσότερο από τον προϋπολογισμό τους στο μάρκετινγκ περιεχομένου. Είναι πολύ πιθανό να παρατηρήσετε αυξημένο ενδιαφέρον για τους δημιουργούς περιεχομένου, τους marketeer περιεχομένου και τους υπεύθυνους στρατηγικής περιεχομένου. Αυτό συμβαίνει επειδή οι περισσότεροι άνθρωποι ασχολούνται με το “περιεχόμενο” της εταιρείας προτού αποφασίσουν να κάνουν μια αγορά.
Ωστόσο, τα πρότυπα για τους δημιουργούς και τους marketeer που στοχεύουν στη δημιουργία ποιοτικού και ανιχνεύσιμου περιεχομένου θα τεθούν ακόμη υψηλότερα. Εκτός από την προσπάθεια να στοχεύσουν τις ιδανικές λέξεις-κλειδιά, οι marketeers πρέπει να κατανοήσουν ότι ο κύριος σκοπός του περιεχομένου είναι να δημιουργήσει μια σύνδεση μεταξύ της επωνυμίας και του κοινού.
Η WordPress πιστεύει ότι το ποιοτικό περιεχόμενο επικεντρώνεται στην πρόθεση του πελάτη. Τούτου λεχθέντος, στις μέρες μας το βίντεο είναι η πιο δημοφιλής μορφή μάρκετινγκ περιεχομένου και αυτό δεν θα αλλάξει σύντομα. Οι άνθρωποι προτιμούν να παρακολουθούν, γεγονός που εξηγεί τη δημοτικότητα των TikTok, Snapchat και Youtube.
Επομένως, η WordPress σας συμβουλεύει να σκεφτείτε να δημιουργήσετε ενδιαφέροντα και πολύτιμα βίντεο που σχετίζονται με την επιχείρησή σας. Θα σας επιτρέψουν να επεκτείνετε τις δυνατότητες της εταιρείας σας, να προσεγγίσετε ένα ευρύτερο κοινό. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα ενα δυνατό returning χρηστών.
Επιπλέον, η δημιουργία βίντεο έχει γίνει πιο εύκολη από ποτέ. Το μόνο που χρειάζεστε είναι ένα smartphone και ένα πρόγραμμα επεξεργασίας. Οι μέρες που έπρεπε να προσλάβεις μια ολόκληρη ομάδα παραγωγής έχουν περάσει προ πολλού.
Τα ιστολόγια – blogs θα παραμείνουν δημοφιλή. Χρησιμοποιούνται τόσο ευρέως επειδή είναι αποδεδειγμένο ότι δίνουν τα επιθυμητά αποτελέσματα. Οι περισσότερες εταιρείες που διαθέτουν ιστότοπους έχουν αναπτύξει μια στρατηγική περιεχομένου με βάση το ιστολόγιό τους. Πολλοί marketeers ισχυρίζονται ότι αυτή είναι η μορφή περιεχομένου που δημιουργεί τη μεγαλύτερη απόδοση επένδυσης (ROI). Επιπλέον, οι πελάτες συχνά διαβάζουν τα ιστολόγια των εταιρειών πριν κάνουν μια αγορά και μερικές φορές τα διαβάζουν από ευχαρίστηση. Αυτό, φυσικά, αυξάνει την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας. Ωστόσο, τα ιστολόγια έχουν μεγάλες δυνατότητες ανακάλυψης αναζήτησης.
Ένας άλλος τύπος περιεχομένου που η εταιρεία ανάπτυξης WordPress πιστεύει ότι θα συνεχίσει να αναπτύσσεται προέρχεται από μελέτες περιπτώσεων. Προσφέροντας μια βαθιά και αποκλειστική ματιά στα οφέλη του προϊόντος ή της υπηρεσίας μιας επωνυμίας, οι μελέτες περιπτώσεων έχουν γίνει μια εξαιρετική πηγή πολύτιμων πληροφοριών.
Το SEO θα είναι ακόμα πιο πολύτιμο
Οι περισσότερες επιχειρήσεις κατανοούν τη σημασία του SEO και τον αντίκτυπο που μπορεί να έχει στον ιστότοπό τους στο WordPress και τη συνολική επιτυχία τους. Αυτό συμβαίνει επειδή ως ιδιοκτήτες ιστότοπων, marketeers και δημιουργοί περιεχομένου, θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι ο ιστότοπος και το περιεχόμενο που δημιουργούμε είναι ανιχνεύσιμα. Αυτό καθορίζει την ανάγκη για αρκετή κίνηση.
Η εταιρεία ανάπτυξης WordPress πιστεύει ότι οι στρατηγικές SEO θα καθιερωθούν ακόμη περισσότερο στις προσπάθειες μάρκετινγκ των περισσότερων ομάδων. Οι περισσότεροι επαγγελματίες θα συνεχίσουν να εργάζονται στο σχέδιο SEO τους τον επόμενο χρόνο.
Επιπλέον, η εταιρεία ανάπτυξης WordPress σας υπενθυμίζει ότι οι αλγόριθμοι της Google αλλάζουν συνεχώς. Αυτό καθορίζει την ανάγκη για το SEO να εξελιχθεί μαζί τους. Αυτό είναι που το κάνει να λειτουργεί – δεν σταματά ποτέ να αναπτύσσεται και να αναζητά κάτι καλύτερο. Οι περισσότερες εταιρείες επενδύουν σε ειδικούς SEO που μπορούν να τις βοηθήσουν να γίνουν πιο ανιχνεύσιμες.
Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης έχει πολλά στοιχεία. Κάθε ένα από αυτά παίζει τεράστιο ρόλο στο αν οι προσπάθειές σας θα δώσουν τα επιθυμητά αποτελέσματα ή όχι. Οι λέξεις-κλειδιά είναι από τις πιο κρίσιμες. Η WordPress σάς συμβουλεύει να ανανεώσετε τις λέξεις-κλειδιά σας το επόμενο έτος σύμφωνα με τις πρόσφατες ψηφιακές τάσεις.
Ένα άλλο ενδιαφέρον πράγμα είναι ότι η εστίαση του SEO θα μετατοπιστεί στην εμπειρία χρήστη. Αυτό που εννοεί η WordPress με αυτή τη δήλωση είναι ότι οι προσδοκίες των πελατών είναι εξαιρετικά υψηλές. Θέλουν έναν γρήγορο ιστότοπο και ιδανικά προϊόντα και υπηρεσίες. Το κύριο πράγμα στο οποίο πρέπει να καταβάλουν επιπλέον δουλειά οι marketeers είναι να προσφέρουν μια ουσιαστική και αποτελεσματική εμπειρία χρήστη UX.
Για να το πετύχετε αυτό, βεβαιωθείτε ότι η φόρτωση της σελίδας είναι γρήγορη και ότι οι χρήστες δεν χρειάζεται να περιμένουν πολύ για να φορτωθούν κείμενο, εικόνες και βίντεο. Στη συνέχεια, βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας έχει εξαιρετική πλοήγηση και δομή. Τέλος, ο ιστότοπός σας πρέπει να έχει εξίσου καλή απόδοση σε κινητές συσκευές. Για να εξασφαλίσετε έναν τέτοιο ιστότοπο, θα ήταν καλύτερο να επικοινωνήσετε με επαγγελματίες προγραμματιστές του WordPress.
Αυξημένο ενδιαφέρον για την τεχνητή νοημοσύνη
Εδώ και πολλά χρόνια, η τεχνητή νοημοσύνη αποτελεί μόνιμο αντικείμενο ενδιαφέροντος για τους χρήστες του διαδικτύου, τους προγραμματιστές, τους marketeer και όλους στον ψηφιακό κόσμο. Αν και δεν μπορούμε να περιμένουμε ότι οι μηχανές υπολογιστών θα κατακτήσουν ξαφνικά το ψηφιακό μάρκετινγκ και τις ζωές μας το επόμενο έτος, θα υπάρξουν ορισμένες τάσεις αυτοματισμού που πρέπει να προσέξουμε.
Η WordPress σας υπενθυμίζει ότι η τεχνητή νοημοσύνη είναι γύρω μας για περισσότερο από όσο νομίζουμε. Όταν το Spotify προτείνει ένα τραγούδι ή όταν μιλάτε με την Alexa, χρησιμοποιείτε AI. Έχει μπει στη ζωή μας εδώ και πολύ καιρό και είναι εδώ για να μείνει. Οι πελάτες το απολαμβάνουν, επομένως οι marketeers, οι ιδιοκτήτες ιστότοπων και οι επιχειρήσεις θα πρέπει να προσαρμοστούν.
Ωστόσο, μην περιμένετε ότι η δουλειά σας θα αντικατασταθεί από ένα ρομπότ. Ο σκοπός του AI είναι να βελτιώσει την εμπειρία χρήστη και τις σχέσεις που έχουν οι επιχειρήσεις με το κοινό τους. Είναι χρήσιμο όταν συλλέγετε και αναλύετε επίσης ορισμένα δεδομένα.
Εκτός από αυτό, τα chatbots είναι επίσης μια εξαιρετική λύση στο πρόβλημα επικοινωνίας. Εξαλείφουν την ανάγκη για υποστήριξη ζωντανής συνομιλίας όταν οι πελάτες έχουν ερωτήσεις. Επιπλέον, η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να βοηθήσει στη σύνταξη σύντομων αντιγράφων για μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή αυτοματοποιημένων email. Η εταιρεία ανάπτυξης WordPress μας υπενθυμίζει ότι δεν θα αντικαταστήσει την ανάγκη για επαγγελματίες συγγραφείς.
Το Απόρρητο θα γίνει πιο σημαντικό
Στο ψηφιακό περιβάλλον οι πελάτες ανησυχούν εξαιρετικά για το απόρρητό τους, είτε όταν αγοράζουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία είτε όταν εγγράφονται σε έναν ιστότοπο. Αυτό περιλαμβάνει πολλά προσωπικά δεδομένα όπως ονόματα, ημερομηνία γέννησης, διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στοιχεία πιστωτικής κάρτας, τοποθεσία κ.λπ.
Ωστόσο, τα δεδομένα που συλλέγετε από αυτά προσδίδουν μεγάλη αξία στην επιχείρησή σας. Μπορεί να σας βοηθήσει να κατανοήσετε καλύτερα το κοινό σας και να βελτιώσετε τις σχέσεις σας. Η WordPress σας υπενθυμίζει ότι είναι δική σας ευθύνη να το φροντίζετε και να το διατηρείτε ιδιωτικό.
Πώς να ενσωματώσετε πληρωμένο και οργανικό περιεχόμενο στη στρατηγική μάρκετινγκ του WordPress;
Αναμένεται ότι η ασφάλεια θα αποτελέσει μεγάλη ανησυχία για τους χρήστες στο μέλλον. Θα απαιτήσουν εξαιρετική προστασία στα δεδομένα που μοιράζονται. Εάν με κάποιο τρόπο το χάσετε και πέσει σε λάθος χέρια, θα θεωρηθείτε υπεύθυνοι. Ως αποτέλεσμα, θα χάσετε την εμπιστοσύνη που σας προτιμούν οι άνθρωποι-πελάτες σας.
Η WordPress σας συμβουλεύει να τηρείτε αυστηρά τον GDPR. Μπορεί μερικές φορές να φαίνεται κουραστικό, αλλά η απώλεια της εξουσίας σας θα είναι πολύ πιο βαριά για την επιχείρησή σας μακροπρόθεσμα.
Πώς οι πελάτες θα έρθουν στην επιχείρηση..
Για να έχετε μια στρατηγική που δίνει αποτελέσματα, οι προσπάθειες μάρκετινγκ θα πρέπει να είναι αφιερωμένες στους πελάτες περισσότερο και λιγότερο στην επιχείρησή σας. Στο μέλλον, η εστίαση του ψηφιακού μάρκετινγκ θα είναι στις ανάγκες και τις επιθυμίες των πελατών. Αντί να πουλήσουν, οι επαγγελματίες θα πρέπει να χτίσουν σχέσεις.
Ως ιδιοκτήτης ιστότοπου και marketeer, θα χρειαστεί να προσφέρετε μια εξατομικευμένη εμπειρία και περιεχόμενο.
Έτσι θα καθιερώσετε την επιχείρησή σας ως ηγέτη στον κλάδο και θα μετατρέψετε τους επισκέπτες σε πελάτες. Η αφοσίωση στην επωνυμία είναι απαραίτητη και το να καταβάλλετε τις προσπάθειές σας στους πελάτες είναι ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση. Για να αυξήσετε τις πωλήσεις, θα πρέπει να καταλάβετε ότι κάθε άτομο είναι διαφορετικό και να δείξετε στους χρήστες ότι γνωρίζετε καλά πόσο μοναδικοί είναι.
Η WordPress σας υπενθυμίζει ότι δεν υπάρχει ούτε ένας χρήστης που θα απολαύσει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες να προωθούνται στο πρόσωπό του. Οι προσπάθειές σας για το μάρκετινγκ πρέπει να στοχεύουν στην επίλυση των προβλημάτων του κοινού αντί να πραγματοποιούν πωλήσεις. Εστιάστε στα χαρακτηριστικά των προϊόντων σας αντί να εστιάσετε σε μηνύματα όπως «αγοράστε το προϊόν μου». Η παροχή αξίας θα πρέπει να είναι η νούμερο ένα προτεραιότητά σας.
Χρησιμοποιήστε το Digital Marketing Trends ως πλεονέκτημα στον ιστότοπό σας στο WordPress
Το μέλλον της στρατηγικής μάρκετινγκ είναι ψηφιακό. Αυτό καθορίζει την ανάγκη να προσαρμόζεσαι εύκολα στο συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Ωστόσο, η εστίαση των προσπαθειών σας στη δημιουργία καμπανιών μάρκετινγκ αφιερωμένων στις ανάγκες των πελατών θα ενθαρρύνεται ιδιαίτερα στο μέλλον.
Οι καιροί είναι δύσκολοι για όλους, επομένως είναι κρίσιμο να συμβαδίζουμε με τις μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς. Η προσοχή στις απαιτήσεις και τα ενδιαφέροντα των πελατών είναι πιο σημαντική από ποτέ.
Οι τάσεις της εταιρείας ανάπτυξης WordPress που αναφέραμε παραπάνω θα είναι χρήσιμες για την επιχείρησή σας.