Τα πιο κοινά σφάλματα WordPress και πώς να τα διορθώσετε!


H WordPress είναι ένα μεγάλο κομμάτι του λογισμικού που λειτουργεί ικανοποιητικά τις περισσότερες φορές. Αλλά υπάρχουν στιγμές που τα πράγματα σταματούν να λειτουργούν, όπως πρέπει. Ίσως το WordPress δεν μπορεί να συνδεθεί στη βάση δεδομένων… Ή ίσως κάποια αρχεία έχουν καταστραφεί..

Όποια και αν είναι η περίπτωση, εδώ είναι από τα πιο συχνά εμφανιζόμενα σφάλματα του WordPress και πώς μπορείτε να τα διορθώσετε:

Λόγος προειδοποίησης: Δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας της ιστοσελίδας σας

Πριν συνεχίσετε και ακολουθήστε κάποιο από τα παρακάτω βήματα, κάντε ένα αντίγραφο ασφαλείας ολόκληρου του ιστότοπού σας. Όταν προσπαθείτε να διορθώσετε τον ιστότοπό σας, μπορείτε να το σπάσετε ακόμη περισσότερο. Η δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας διασφαλίζει ότι μπορείτε πάντα να επιστρέψετε στην κατάσταση “λιγότερο διαλυμένων στοιχείων” του ιστότοπού σας.

Έτσι, πριν κάνετε οποιεσδήποτε αλλαγές στον ιστότοπό σας, δημιουργήστε αντίγραφα ασφαλείας.

Σφάλμα κατά την εγκαθίδρυση σύνδεσης βάσης δεδομένων

Αυτός είναι ο πιο συνηθισμένος τρόπος αντιμετώπισης των σφαλμάτων του WordPress. Εάν είστε χρήστης του WordPress, πιθανότατα θα αντιμετωπίσετε αυτό το σφάλμα τουλάχιστον πολλές φορές .
Όταν δείτε το μήνυμα σφάλματος “Σφάλμα κατά την εγκατάσταση μιας σύνδεσης βάσης δεδομένων”, σημαίνει απλώς ότι το WordPress δεν μπόρεσε να συνδεθεί με τον διακομιστή βάσης δεδομένων MySQL.

Ο συνηθέστερος λόγος για αυτό το πρόβλημα είναι οι εσφαλμένες πιστοποιήσεις σύνδεσης στη βάση δεδομένων. Ίσως ο κωδικός σας ή το όνομα χρήστη να είναι λάθος.
Για να ελέγξετε εάν ο κωδικός πρόσβασής σας και το όνομα χρήστη είναι σωστά, επεξεργαστείτε το αρχείο wp-config.php και αναζητήστε τον ακόλουθο κώδικα:

Στο παραπάνω δείγμα κώδικα:

username είναι το όνομα χρήστη του χρήστη της βάσης δεδομένων MySQL που έχει πρόσβαση στη βάση δεδομένων WordPress.
ο κωδικός πρόσβασης είναι ο κωδικός πρόσβασης του χρήστη της βάσης δεδομένων MySQL.
host είναι η διεύθυνση του διακομιστή που φιλοξενεί τη βάση δεδομένων σας. Ακολουθεί μια λίστα κοινών ονομάτων host MySQL.
name_name_name είναι το όνομα της βάσης δεδομένων WordPress που προσπαθείτε να αποκτήσετε πρόσβαση.
Ελέγξτε τα διαπιστευτήρια σύνδεσης στη βάση δεδομένων στο αρχείο wp-config.php και διορθώστε τα αν είναι λάθος.

Στις περισσότερες περιπτώσεις, αυτό το σφάλμα εμφανίζεται όταν τα διαπιστευτήρια σύνδεσης στη βάση δεδομένων δεν είναι έγκυρα.

Αλλά υπάρχουν στιγμές που άλλα πράγματα μπορεί να προκαλούν αυτό το λάθος. Ένα από αυτά είναι ότι ο διακομιστής βάσης δεδομένων σας δεν ανταποκρίνεται. Σε αυτή την περίπτωση, το μόνο που μπορείτε να κάνετε είναι να επικοινωνήσετε με τον hosting σας και να του ζητήσετε να διορθώσει το πρόβλημα.

500 Server Error

Αυτό το σφάλμα εμφανίζεται όταν υπήρξε κάποιο σφάλμα στο διακομιστή, αλλά το λογισμικό διακομιστή δεν μπόρεσε να εντοπίσει το ακριβές σφάλμα.

Υπάρχουν κυριολεκτικά εκατομμύρια λόγοι για τους οποίους ενδέχεται να βλέπετε αυτό το σφάλμα. Ίσως εγκαταστήσατε ένα σπασμένο plugin ή κάνατε κάποιες αλλαγές στο WordPress codebase.

Εδώ είναι μερικά πράγματα που πρέπει να δοκιμάσετε:

Ελέγξτε το αρχείο .htaccess

Το αρχείο .htaccess χρησιμοποιείται για να ξαναγράψει τις διευθύνσεις URL και να τους κάνει να φαίνονται όμορφα. Το “όμορφο permalinks” επιλογή στο WordPress permalinks ρυθμίσεις χρησιμοποιεί αυτό το αρχείο για να κάνουν τις διευθύνσεις URL της ιστοσελίδας σας φαίνονται “όμορφο”.
Εάν το αρχείο .htaccess έχει καταστραφεί, ο διακομιστής σας θα εμφανίσει το σφάλμα εσωτερικού διακομιστή 500.
Για να μάθετε αν το αρχείο .htaccess δημιουργεί το πρόβλημα, πρέπει να συνδεθείτε στον υπολογιστή-πελάτη FTP ή στην εφαρμογή Διαχείριση αρχείων που παρέχεται από τον κεντρικό υπολογιστή σας και μετονομάστε το αρχείο .htaccess σε “.htaccess_backup”
Αφού μετονομάσετε το αρχείο, δοκιμάστε να ανοίξετε την αρχική σελίδα του ιστότοπού σας. Εάν ο ιστότοπός σας λειτουργεί τώρα, επισκεφθείτε τη σελίδα ρυθμίσεων permalinks από τον πίνακα ελέγχου του WordPress και κάντε κλικ στην επιλογή Αποθήκευση αλλαγών.

Μετάβαση στο προεπιλεγμένο θέμα
Εάν βλέπετε το μήνυμα σφάλματος 500 εσωτερικού διακομιστή, τότε πιθανότατα δεν μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στον πίνακα ελέγχου.
Εάν μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στον πίνακα ελέγχου, επισκεφθείτε την ενότητα Θέματα και αλλάξτε το θέμα στην προεπιλεγμένη που συνοδεύει το WordPress.
Αν δεν μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στον πίνακα ελέγχου ή εάν δεν έχετε εγκαταστήσει το προεπιλεγμένο θέμα, συνδεθείτε στο πρόγραμμα-πελάτη FTP, μεταβείτε στο φάκελο wp-themes και μετονομάστε το φάκελο του τρέχοντος σας θέματος σε κάτι άλλο.
Αυτό θα αναγκάσει το WordPress να μεταβεί στο προεπιλεγμένο θέμα και σε περίπτωση που δεν έχετε ήδη το προεπιλεγμένο θέμα, το WordPress θα κατεβάσει το προεπιλεγμένο θέμα και θα το εγκαταστήσει.

Αυξήστε το όριο μνήμης
Αυτή είναι σπάνια η αιτία για το Σφάλμα εσωτερικού διακομιστή 500, αλλά μερικές φορές ο ιστότοπος WordPress μπορεί να μεταβεί στο προεπιλεγμένο όριο μνήμης PHP που έχει οριστεί στο αρχείο wp-config.php. Όταν συμβεί αυτό, βλέπετε το σφάλμα εσωτερικού διακομιστή 500.
Για να το διορθώσετε, συνδεθείτε στον υπολογιστή-πελάτη FTP και προσθέστε την ακόλουθη γραμμή κώδικα στο τέλος του αρχείου wp-config.php:
καθορίστε (‘WP_MEMORY_LIMIT’, ’64M’)

Απενεργοποιήστε όλες τις προσθήκες WordPress
Ένα σπασμένο plugin μπορεί να είναι ο λόγος για τον οποίο βλέπετε αυτό το σφάλμα.
Εάν δεν γνωρίζετε ποιο plugin προκαλεί αυτό το πρόβλημα, θα πρέπει να απενεργοποιήσετε όλα τα πρόσθετα WordPress.
Στις περισσότερες περιπτώσεις, εάν βλέπετε αυτό το σφάλμα, δεν θα έχετε πρόσβαση στον πίνακα ελέγχου του WordPress. Εάν μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στη σελίδα Plugins από τον πίνακα ελέγχου του WordPress, απενεργοποιήστε όλες τις προσθήκες από εκεί.
Από την άλλη πλευρά, εάν δεν μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στην περιοχή διαχειριστή, συνδεθείτε στο πρόγραμμα-πελάτη FTP και μετονομάστε το φάκελο plugins σε φάκελο wp-content.
Αυτό θα απενεργοποιήσει όλα τα ενεργά πρόσθετα.

Λευκή οθόνη του θανάτου

Αυτό είναι το πιο τρομακτικό σφάλμα στην κοινότητα WordPress επειδή δεν βλέπετε ένα μήνυμα σφάλματος που να σας λέει γιατί βλέπετε αυτή την άσπρη οθόνη.

Ακολουθούν μερικά πράγματα που μπορείτε να δοκιμάσετε:

Ενεργοποίηση σφαλμάτων
Όταν ενεργοποιείτε την εντοπισμό σφαλμάτων στο WordPress, το WordPress θα εμφανίσει μηνύματα σφάλματος που θα κρύβει σε περιβάλλον παραγωγής. Ο λόγος για τον οποίο το WordPress κρύβει αυτά τα μηνύματα λάθους είναι επειδή ένας χάκερ μπορεί να καταχραστεί τις πληροφορίες που αυτά τα λάθη προσφέρουν.
Μόλις ενεργοποιήσετε το σφάλμα, ενδέχεται να δείτε το πραγματικό σφάλμα.
Για να ενεργοποιήσετε την εντοπισμό σφαλμάτων, αναζητήστε την ακόλουθη γραμμή κώδικα στο αρχείο wp-config.php:
καθορίστε (‘WP_DEBUG’, false);
Θα το βρείτε κάπου στο κάτω μέρος του αρχείου. Αλλάξτε το ψευδές σε true για να ενεργοποιήσετε το σφάλμα.
Χρησιμοποιήστε το προεπιλεγμένο θέμα
Εάν έχετε πρόσβαση στον πίνακα ελέγχου, μεταβείτε στο προεπιλεγμένο θέμα. Αυτό συνήθως προκαλείται από σπασμένα θέματα.
Εάν δεν μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στον Πίνακα ελέγχου διαχειριστή, δοκιμάστε τα βήματα που αναφέρονται στην ενότητα “Σφάλμα 500 εσωτερικού διακομιστή” παραπάνω.
Απενεργοποιήστε όλες τις προσθήκες
Τα πρόσθετα που προσπαθούν να αλλάξουν την εμφάνιση του ιστότοπού σας ή του Πίνακα ελέγχου του ιστότοπού σας ενδέχεται να προκαλέσουν αυτό το σφάλμα.
Απενεργοποιήστε όλες τις προσθήκες ακολουθώντας τις οδηγίες στην ενότητα παραπάνω.
Αυξήστε το όριο μνήμης
Αυτό συνήθως δεν είναι ο λόγος, αλλά προσπαθήστε να αυξήσετε το όριο μνήμης ακολουθώντας τις οδηγίες στην ενότητα παραπάνω.
Πλευρική γραμμή του WordPress κάτω από το περιεχόμενο
Εάν η πλαϊνή σας μπάρα εμφανίζεται κάτω από το περιεχόμενό σας αντί της αριστεράς ή της δεξιάς πλευράς (ανάλογα με το θέμα σας), τότε μπορεί να σημαίνει ένα από τα δύο πράγματα: είτε το θέμα σας έχει καταστραφεί είτε το html δεν είναι έγκυρο.

Αν το θέμα σας είναι κατεστραμμένο, το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε είναι να ενημερώσετε το θέμα εάν είναι διαθέσιμη μια ενημερωμένη έκδοση ή εγκαταστήστε ξανά την πιο πρόσφατη έκδοση του θέματος.

Ωστόσο, εάν ο κώδικας HTML στον ιστότοπό σας είναι κατεστραμμένος τότε θα πρέπει να διορθώσετε τον μη έγκυρο κώδικα. Αυτό συμβαίνει συνήθως όταν δεν έχετε κλείσει μια ετικέτα <div> με μια ετικέτα κλεισίματος </ div>.

Για να διαπιστώσετε αν αυτό συμβαίνει, ανοίξτε την ιστοσελίδα όπου εμφανίζεται αυτό το σφάλμα, κάντε δεξί κλικ και κάντε κλικ στην επιλογή “Προβολή πηγαίου κώδικα”.

Θα εμφανίσει όλο τον κώδικα HTML που χρησιμοποιεί η ιστοσελίδα σας. Αντιγράψτε αυτόν τον κώδικα, ανοίξτε αυτό το εργαλείο Ελέγχου επικύρωσης HTML και επικολλήστε τον κώδικα εκεί για να ελέγξετε αν η HTML σας είναι έγκυρη.

Αν δείτε σφάλμα στη συγκεκριμένη σελίδα, θα πρέπει να αναζητήσετε το αρχείο που περιέχει τον μη έγκυρο κώδικα HTML και να διορθώσετε τον κώδικα σε αυτό. Δυστυχώς, κάθε θέμα είναι διαφορετικό και έχει εκατοντάδες αρχεία. Θα πρέπει να αναζητήσετε το αρχείο και στη συνέχεια να αναζητήσετε το λάθος που προκαλεί εσφαλμένα τον κώδικα μόνοι σας. Δεν μπορούμε να σας βοηθήσουμε με αυτό.

Αν ο κώδικας HTML είναι έγκυρος και εξακολουθείτε να βλέπετε αυτό το σφάλμα, το θέμα ενδέχεται να είναι κατεστραμμένο. Ή το αρχείο style.css στο τρέχον θέμα μπορεί να έχει κάποιο σπασμένο κώδικα. Εάν το αρχείο style.css σπάσει, θα πρέπει να μισθώσετε έναν προγραμματιστή για να το διορθώσετε.

Λήξη χρονικού ορίου σύνδεσης

Αυτό το σφάλμα εμφανίζεται συνήθως όταν το WordPress δεν έχει αρκετή μνήμη για να παίξει με. Σε αυτή την περίπτωση, θα πρέπει να αυξήσετε το όριο μνήμης στο αρχείο wp-config.php. Για να το κάνετε αυτό, τοποθετήστε την ακόλουθη γραμμή κώδικα στο τέλος του αρχείου wp-config.php:

καθορίστε (‘WP_MEMORY_LIMIT’, ’64M’);
Αν αυτό δεν διορθώνει το σφάλμα σας, δοκιμάστε να απενεργοποιήσετε όλες τις προσθήκες και να μεταβείτε στο προεπιλεγμένο θέμα. Δείτε τις οδηγίες στην ενότητα Internal Error Server 500 παραπάνω.

Ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασης διαχειριστή

Είμαστε όλοι ένοχοι για να ξεχάσουμε τον κωδικό πρόσβασης διαχειριστή για τους ιστότοπούς μας. Όχι μόνο μία φορά αλλά περισσότερες από χίλιες φορές. Αν αυτό συμβαίνει σε σας, μην πανικοβληθείτε.
Είναι πολύ εύκολο να επαναφέρετε τον κωδικό πρόσβασης διαχειριστή.

Ο ευκολότερος τρόπος για να το κάνετε είναι μέσω του συνδέσμου Forgot Your Password στη σελίδα σύνδεσης της περιοχής διαχείρισής σας στο WordPress.
Αν το χαρακτηριστικό Forgot Your Password που σας προσφέρει το WordPress δεν λειτουργεί για εσάς, συνδεθείτε στο PHPMyAdmin και επιλέξτε τη βάση δεδομένων του ιστότοπου του WordPress:

phpMyAdmin επιλέξτε τη βάση δεδομένων

Τώρα, επιλέξτε τον πίνακα wp_users από τη λίστα των πινάκων:

Επιλέξτε wp_users

Θα δείτε όλους τους χρήστες που υπάρχουν στην ιστοσελίδα σας WordPress (συμπεριλαμβανομένου You) ως καταχώρηση βάσης δεδομένων. Βρείτε το όνομα χρήστη σας ανάμεσα στη λίστα και κάντε κλικ στο σύνδεσμο Επεξεργασία στα αριστερά της γραμμής εισόδου:

Επιλέξτε επεξεργασία

Στη σελίδα Επεξεργασία, θα δείτε επιλογές για να επεξεργαστείτε το user_pass:

Αλλαξε κωδικό

Όπως και στο παραπάνω στιγμιότυπο οθόνης, επιλέξτε το MD5 από το αναπτυσσόμενο μενού και μετά εισαγάγετε τον νέο κωδικό πρόσβασης στο πεδίο τιμών.
Κάντε κλικ στο κουμπί GO στο κάτω μέρος και συνδεθείτε χρησιμοποιώντας τον νέο κωδικό πρόσβασής σας.

Σελίδες και μηνύματα επιστρέφουν ένα σφάλμα 404

Το αρχείο .htaccess είναι συνήθως η αιτία αυτού του σφάλματος. Εάν βλέπετε το σφάλμα 404 σε μηνύματα και σελίδες, αυτό σημαίνει δύο πράγματα: πιθανώς να χρησιμοποιείτε Pretty Permalinks και το WordPress δεν ήταν σε θέση να επεξεργαστεί το αρχείο .htaccess όταν αποθηκεύσατε τις ρυθμίσεις.

Σε 99% των περιπτώσεων, το πρόβλημα αυτό απομακρύνεται απλά κάνοντας κλικ στο κουμπί Αποθήκευση αλλαγών στη σελίδα Ρυθμίσεις Permalinks στον πίνακα ελέγχου του WordPress Admin. Αυτό θα αναγκάσει το WordPress να ξαναγράψει τις νέες αλλαγές στο αρχείο .htaccess.

Αν αυτό δεν λειτούργησε, θα πρέπει να επεξεργαστείτε το αρχείο .htaccess και να τοποθετήσετε τον ακόλουθο κώδικα:
Ο παραπάνω κώδικας πρέπει να λειτουργήσει.

Κολλημένo στη λειτουργία συντήρησης μετά την ενημέρωση

Αυτό είναι ένα σπάνιο πρόβλημα. Εάν το WordPress περνάει από τη διαδικασία ενημέρωσης και για κάποιο λόγο διακόπτεται στη μέση του, θα δείτε το μήνυμα λειτουργίας συντήρησης όλη την ώρα στον ιστότοπό σας.

Αν αυτό είναι το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε, απλώς διαγράψτε το αρχείο .maintenance, από τον κατάλογο εγκατάστασης του WordPress και επισκεφτείτε τον ιστότοπό σας. Διορθώνει το πρόβλημα τις περισσότερες φορές.

Ελπίζουμε οι παραπάνω λύσεις να δουλέψουν για εσάς. Εάν δεν, θα πρέπει να βρείτε έναν προγραμματιστή ιστού ο οποίος μπορεί να διορθώσει αυτά τα σφάλματα.

Τώρα, προτού φύγετε από αυτή τη σελίδα, ενημερώστε μας στα σχόλια για τυχόν εμπειρίες που είχατε με το WordPress και πώς τις διορθώσατε…

Spread the love
  • 1
    Share