Παρακάτω θα δείτε τι ακριβώς χρειάζεται για την δημιουργία ενος eshop, ανεξάρτητα απο το είδος του ή τον κλάδο του.
Είναι το πιο χρήσιμο κείμενο για να γνωρίζετε τι θα χρειαστείτε πριν , κατα την διάρκεια και μετά την έναρξή του!
]Η δημιουργία ενός ιστότοπου ηλεκτρονικού εμπορίου είναι λίγο διαφορετική από τη δημιουργία ενός τυπικού ιστότοπου ή την έναρξη ενός ιστολογίου. Πέρα από την εξασφάλιση ενός ονόματος τομέα και τη φιλοξενία, θα πρέπει επίσης να λάβετε υπόψη τα εργαλεία και το λογισμικό για την επεξεργασία πληρωμών, καθώς και τη δημιουργία και την κατασκευή των προϊόντων σας.
Ακολουθεί μια συγκεντρωτική λίστα σε ό, τι απαιτείται για τη δημιουργία ενός ιστότοπου από το μηδέν για ένα κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου:
- Ένα όνομα τομέα
- Ένας πάροχος φιλοξενίας ιστοσελίδων
- Ένας ολοκληρωμένος επεξεργαστής πληρωμών
- Μια πλατφόρμα ή εργαλείο για την κατασκευή του καταστήματός σας
- Αρχικό κεφάλαιο για τη δημιουργία των προϊόντων σας
- Συσκευασία για αποστολή προϊόντων
Ενώ η κατασκευή ενός καταστήματος ηλεκτρονικού εμπορίου είναι πολύ φθηνότερη και ευκολότερη από την κατασκευή μιας βιτρίνας, χρειάζεται ακόμα κάποια αρχικά κεφάλαια και εργασία. Βεβαιωθείτε ότι έχετε καταρτίσει έναν προϋπολογισμό που συμβαδίζει για τους στόχους σας.
Δημιουργία ιστότοπου ηλεκτρονικού εμπορίου με τον εύκολο τρόπο
Η δημιουργία ενός ιστότοπου ηλεκτρονικού εμπορίου είναι παρόμοια με τη διαδικασία δημιουργίας άλλων ιστότοπων, εκτός από το ότι πρέπει να δημιουργηθεί για την πώληση φυσικών προϊόντων. Θα πρέπει να σκεφτείτε την λίγο περισσότερη δουλειά εκ των προτέρων για να προετοιμάσετε το eshop σας.
Ακολουθεί η διαδικασία ανακάλυψης του κοινού σας, της εύρεσης τι πρόκειται να πουλήσετε και τελικά την δημιουργία του καταστήματός σας.
1. Έρευνα αγοράς και εύρεση της θέσης σας
Πριν ξεκινήσετε την επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου, χρειάζεστε ένα φυσικό προϊόν για πώληση. Αλλά σίγουρα δεν θέλετε να κάνετε την κατασκευή ενός διαδικτυακού καταστήματος μόνο για να ανακαλύψετε ότι κανείς δεν θέλει να αγοράσει αυτό που πουλάτε.
Για να αποφύγετε αυτήν τη μοίρα, αφιερώστε χρόνο εκ των προτέρων για να βρείτε τη σωστή αγορά και προϊόντα για πώληση. Ίσως γνωρίζετε ήδη τι θέλετε να πουλήσετε. Αλλά αν όχι, μην ανησυχείτε, αυτή η ανάρτηση θα σας καθοδηγήσει στη διαδικασία διεξαγωγής έρευνας αγοράς για μια μικρή επιχείρηση.
Στην ιδανική περίπτωση, θέλετε να ανακαλύψετε μια πιεστική ανάγκη στην αγορά και να την γεμίσετε με το προϊόν σας.
2. Ετοιμασία για πώληση
Πριν εγκατασταθείτε στο προϊόν που θέλετε να πουλήσετε, υπάρχουν μερικές ακόμη σκέψεις που πρέπει να λάβετε υπόψη.
Αρχικά, βεβαιωθείτε ότι το προϊόν είναι αρκετά ελαφρύ ώστε να είναι εύκολο να αποσταλεί. Τις πρώτες μέρες του καταστήματος ηλεκτρονικού εμπορίου σας, θα χειρίζεστε το μεγαλύτερο μέρος της συσκευασίας και θα στέλνετε μόνοι σας. Το να κολλήσετε με προϊόντα που δεν ζυγίζουν πολύ θα κάνει τη ζωή σας πιο εύκολη, αλλά θα μπορείτε να διατηρήσετε καλύτερα περιθώρια προϊόντων, τα οποία μπορεί να είναι κρίσιμα στις πρώτες μέρες του καταστήματός σας.
Τέλος, σκεφτείτε να δημιουργήσετε ένα πρωτότυπο για το προϊόν σας. Αυτό σημαίνει ότι ξεκινάτε με ένα δείγμα του προϊόντος που έχετε κατά νου ότι μπορείτε να το δοκιμάσετε στην αγορά. Εάν δημιουργείτε ένα νέο προϊόν, πιθανότατα δεν θα το κάνετε τέλειο για πρώτη φορά. Το πρωτότυπο σάς δίνει χώρο για να επαναλάβετε και να βελτιώσετε με βάση τα σχόλια, προτού πραγματοποιήσετε μια τεράστια επένδυση στο απόθεμα. Αυτό θα σας βοηθήσει να φτάσετε στην αγορά πιο γρήγορα και να δημιουργήσετε ένα καλύτερο προϊόν με την πάροδο του χρόνου.
3. Επιλογή της πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου
Όταν έρθει η ώρα να επιλέξετε την πλατφόρμα για το κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου σας, θα έχετε στη διάθεσή σας πολλές διαφορετικές επιλογές. Για επιχειρηματίες για πρώτη φορά στο ηλεκτρονικό εμπόριο, μερικές από τις πιο δημοφιλείς επιλογές περιλαμβάνουν:
WordPress / WooCommerce
Ματζέντο
Κατασκευαστές ιστοσελίδων
4. Επιλέξτε τα Στοιχεία που θα συμπεριλάβετε στον ιστότοπό σας
Προτού ξεκινήσετε, αφιερώστε λίγο χρόνο για να σκεφτείτε ποιες λειτουργίες θέλετε ο ιστότοπός σας και πώς να τον οργανώσετε καλύτερα.
Οργανώστε τον ιστότοπό σας ηλεκτρονικού εμπορίου βάσει του τρόπου με τον οποίο οι άνθρωποι ψωνίζουν
Ένα από τα πρώτα βήματα για την οργάνωση ενός ιστότοπου ηλεκτρονικού εμπορίου είναι να βρείτε ποιες σελίδες και κατηγορίες θα συμπεριλάβετε.
Προφανώς θα θέλετε μια αρχική σελίδα και σελίδες για κάθε ένα από τα διαφορετικά προϊόντα σας. Αλλά πώς θα οργανώσετε όλες αυτές τις σελίδες προϊόντων, ώστε οι χρήστες να μπορούν να βρουν αυτό που ψάχνουν;
Σκεφτείτε πώς είναι πιθανό οι δυνητικοί πελάτες σας να ψωνίσουν και να περιηγηθούν και να δημιουργήσετε την αρχιτεκτονική του ιστότοπου που έχει τη μεγαλύτερη λογική βάσει αυτού.
Για παράδειγμα, εάν πουλάτε τροφές για ζώα συντροφιάς και προμήθειες, μπορείτε να οργανώσετε τον ιστότοπό σας με βάση τον τύπο κατοικιδίου που έχουν οι επισκέπτες σας (σκύλος, γάτα, ψάρι, ποντίκι κ.λπ.) με υποκατηγορίες για κάθε τύπο προϊόντος (παιχνίδια, λιχουδιές, τρόφιμα , και τα λοιπά.). Όποιος επισκέπτεται τον ιστότοπο μπορεί γρήγορα να καταλάβει πώς να περιορίσει την αναζήτησή του με βάση τις ιδιαίτερες ανάγκες του. Και μεταβαίνοντας σε μια σελίδα που ομαδοποιεί πολλά παρόμοια προϊόντα, μπορούν να περιηγηθούν σε όλες τις διαθέσιμες περιποιήσεις σκύλων ή παιχνίδια γάτας και να επιλέξουν αυτό που θέλουν περισσότερο.
Συμπεριλάβετε μια γραμμή αναζήτησης.
Πολλοί από τους επισκέπτες σας θα είναι ικανοποιημένοι για να περιηγηθούν στον ιστότοπο για να βρουν αντικείμενα που τους αρέσουν, αλλά ορισμένοι θα γνωρίζουν ακριβώς τι ψάχνουν. Μια γραμμή αναζήτησης τους δίνει έναν τρόπο να μεταβούν απευθείας στη σελίδα που χρειάζονται και, ως εκ τούτου, είναι ένα από αυτά τα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει κάθε ιστότοπος ηλεκτρονικού εμπορίου.
Συμπεριλάβετε κριτικές.
Πάνω από τους μισούς κανονικούς αγοραστές στο διαδίκτυο λένε ότι διαβάζουν κριτικές σχεδόν κάθε φορά που πραγματοποιούν αγορές στο διαδίκτυο. Η εξέταση των κριτικών των πελατών έχει γίνει τακτικό μέρος της διαδικασίας αγοράς. Συμπεριλαμβάνοντας μια δυνατότητα αξιολόγησης στον ιστότοπό σας, δίνετε στους πελάτες σας έναν τρόπο να ακούνε ο ένας τον άλλον – κάτι που είναι πιο ισχυρό από αυτό που μπορείτε να τους πείτε.
Η ενεργοποίηση κριτικών από τρίτα μέρη δείχνει στους πελάτες σας ότι είστε σίγουροι ότι τα προϊόντα σας μπορούν να ανταποκριθούν στα ειλικρινά σχόλια των πελατών. Και αν οι κριτικές είναι θετικές (που θα πρέπει να είναι αν τα προϊόντα σας είναι σταθερά), θα αυξήσουν τις πωλήσεις σας.
Ως πρόσθετο όφελος, οι κριτικές μπορούν να σας βοηθήσουν να αποκτήσετε πολύτιμα σχόλια σχετικά με τα προϊόντα που προσφέρετε και την εμπειρία υπηρεσιών που έχουν οι πελάτες σας. Μπορεί να μπορείτε να πάρετε μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε τα αποτελέσματα του ηλεκτρονικού εμπορίου σας με την πάροδο του χρόνου.
Μάρκετινγκ στον ιστότοπό σας
Το Διαδίκτυο είναι τεράστιο και έχετε πολύ ανταγωνισμό. Εάν δεν καταβάλετε προσπάθεια να εμφανίσετε τον ιστότοπό σας μπροστά στο κοινό σας, είναι απίθανο να σας βρουν, πολύ λιγότερο να αγοράσουν από εσάς. Για να είναι επιτυχής, πρέπει να επενδύσετε στο μάρκετινγκ του καταστήματος σας.
Ας ελπίσουμε ότι, μέχρι τώρα, έχετε καλύτερη κατανόηση του τι χρειάζεται για να φτιάξετε το δικό σας κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου από την αρχή. Είναι πολλή δουλειά για να δημιουργήσετε μια διαδικτυακή επιχείρηση, αλλά με την αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου να συνεχίζει να αναπτύσσεται, θα είστε έτοιμοι για επιτυχία μακροπρόθεσμα.
Εάν θέλετε πραγματικά να δημιουργήσετε τον δικό σας ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου, το μόνο που χρειάζεται είναι η φιλοδοξία, ο χρόνος, η εργασία και λίγο κεφάλαιο εκκίνησης. Το πιο σημαντικό βήμα είναι να αποφασίσετε να ξεκινήσετε. Δεν θα κάνετε τα πάντα σωστά με την πρώτη σας απόπειρα.
Να είστε πρόθυμοι να πειραματιστείτε, να αποτύχετε και να προχωρήσετε μπροστά.
Αυτός είναι ο δρόμος για την επιτυχή επιχειρηματικότητα.