Πληρωμένη Διαφήμιση vs Διαφήμιση στο Facebook! Ποια είναι η διαφορά?

Θέλετε να μάθετε περισσότερα για την Πληρωμένη Διαφήμιση vs Διαφήμιση στο Facebook! Ποια είναι η διαφορά? Σε τι εξυπηρετεί κάθε είδος?

Τι είναι οι χορηγούμενες δημοσιεύσεις; ( boost post )

Οι διαφημιστικές αναρτήσεις στο Facebook, γνωστές και ως χορηγούμενες αναρτήσεις, είναι οργανικές αναρτήσεις που πληρώνετε για προβολή σε ένα ευρύτερο κοινό. Μπορείτε να ενισχύσετε μόνο μια οργανική ανάρτηση που δημοσιεύσατε στη σελίδα σας στο Facebook, η οποία θα εμφανίζεται μόνο στους οπαδούς της σελίδας σας. Ωστόσο, όταν ενισχύετε αυτήν την οργανική ανάρτηση, μπορείτε να επιλέξετε το κοινό-στόχο σας και να προβάλλετε αυτήν την ανάρτηση σε άτομα πέρα από τους οπαδούς της σελίδας σας.

Το Facebook συνήθως προτείνει την ενίσχυση μιας ανάρτησης εάν έχει καλή απόδοση στη σελίδα σας ή εάν άλλες επιχειρήσεις έχουν ενισχύσει παρόμοιο περιεχόμενο. Εάν επιλέξετε να ενισχύσετε την ανάρτησή σας, μπορείτε να καθορίσετε το κοινό-στόχο, τον προϋπολογισμό και τη διάρκεια της προώθησης. Εσείς και οποιοσδήποτε άλλος διαχειριστής για τη σελίδα σας έχετε τη δυνατότητα να ενισχύσετε μια ανάρτηση εφόσον έχετε πρόσβαση στον λογαριασμό διαφήμισης της σελίδας σας.

Πώς να διαφημίσετε μια ανάρτηση

Βήμα 1: Κάντε κλικ στο μπλε κουμπί “Boost Post” που βρίσκεται στην κάτω δεξιά γωνία της ανάρτησης.

 

Βήμα 2: Επιλέξτε τον στόχο σας.

Έχετε τρεις επιλογές:

Αποστολή κοινού στον ιστότοπό σας: Η δημοσίευσή σας θα εμφανίζεται σε άτομα που είναι πιο πιθανό να κάνουν κλικ στην ανάρτησή σας για να επισκεφτούν τον ιστότοπό σας. Αφού κάνετε κλικ, η διαφήμιση θα στείλει το κοινό-στόχο σας στη σελίδα προορισμού που έχετε επιλέξει.
Προσελκύστε περισσότερα άτομα για να αντιδράσουν, να σχολιάσουν και να μοιραστούν: Η ανάρτησή σας θα εμφανίζεται στο κοινό που είναι πιο πιθανό να αλληλεπιδράσει με το περιεχόμενό σας.
Συνδεθείτε και συνομιλήστε με πιθανούς πελάτες: Η ανάρτησή σας, μόλις κάνετε κλικ, θα ανοίξει μια συνομιλία Messenger μεταξύ εσάς και του κοινού-στόχου σας.

Βήμα 3: Επιλέξτε το κουμπί δημοσίευσης.

Βεβαιωθείτε ότι το κουμπί παρότρυνσης για δράση ταιριάζει με την ενέργεια που θέλετε να πραγματοποιήσει το κοινό-στόχος σας και τη σελίδα προορισμού όπου η διαφήμιση θα τους ανακατευθύνει. Για παράδειγμα, εάν επιλέξετε τον στόχο “σύνδεση και συνομιλία” και το Messenger ως σελίδα προορισμού, πρέπει να επιλέξετε το πιο σχετικό κουμπί ανάρτησης από τη λίστα, που είναι το κουμπί “Αποστολή μηνύματος”. Εάν επιλέξετε τον στόχο “αποστολή ατόμων στον ιστότοπό σας” και τον κατάλογο προϊόντων σας ως σελίδα προορισμού, τότε το “Αγορά τώρα” είναι το κατάλληλο κουμπί για χρήση.

Βήμα 4: Επιλέξτε το κοινό σας.

Το κοινό σας θα είναι η ομάδα χρηστών του Facebook που θα βλέπουν την ανάρτησή σας. Μπορείτε να επιλέξετε ένα κοινό με βάση την τοποθεσία, την ηλικία και τις συνδέσεις. Μπορείτε ακόμη και να ανεβάσετε ένα προσαρμοσμένο κοινό.

Βήμα 5: Επιλέξτε τις τοποθετήσεις και τον προϋπολογισμό σας.

Οι τοποθετήσεις που έχετε επιλέξει θα είναι εκεί όπου θα εμφανίζεται η χορηγούμενη ανάρτηση. Εάν επιλέξετε να τοποθετήσετε αυτόματα την ανάρτησή σας, θα εμφανιστεί στο Facebook, το Messenger και το Instagram. Εάν δεν σας αρέσουν οι επιλογές αυτόματης τοποθέτησης, μπορείτε να επιλέξετε να απενεργοποιήσετε τις αυτόματες τοποθετήσεις και να επιλέξετε χειροκίνητα τις επιλογές στις οποίες θέλετε να εμφανίζεται η ανάρτησή σας. Για τον προϋπολογισμό σας, μπορείτε να εισαγάγετε όποιο ποσό θέλετε να δαπανήσετε για τη διάρκεια που θέλετε να προβάλλεται η διαφήμιση.

Βήμα 6: Ενεργοποιήστε το Facebook Pixel

Για να ενεργοποιήσετε το Facebook Pixel, σύρετε το κουμπί εναλλαγής προς τα δεξιά. Αυτό το βήμα είναι σημαντικό επειδή το εικονοστοιχείο θα παρακολουθεί τη συμπεριφορά του κοινού-στόχου σας και θα επαναπροσδιορίζει εκείνους που αλληλεπίδρασαν με τη διαφήμισή σας, αλλά δεν πραγματοποίησαν μετατροπή.

Το καλό στην υπόθεση

Υπάρχουν δύο οφέλη από τη χρήση μιας χορηγούμενης ανάρτησης. Πρώτον, βοηθάει στην απόκτηση όσο το δυνατόν περισσότερων δεσμεύσεων για αυτήν τη μία ανάρτηση. Αυτό βοηθά στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας και στην αύξηση των ακόλουθων σελίδων. Αυτό βοηθά επίσης στην κοινωνική απόδειξη για την επωνυμία σας. Οι χρήστες θα δουν πόσοι χρήστες αλληλεπιδρούν με το περιεχόμενό σας και θα θέλουν να δουν γιατι πράγμα πρόκειται .

Ένα άλλο πλεονέκτημα είναι η δυνατότητα καθορισμού του κοινού-στόχου σας. Μπορείτε να στοχεύσετε χρήστες ανά τοποθεσία, ηλικιακό εύρος και ενδιαφέροντα. Αν θέλετε να προσεγγίσετε περισσότερους χρήστες στο Instagram, μπορείτε επίσης να επιλέξετε να εκτελέσετε την προώθησή σας και σε αυτήν την πλατφόρμα.

Εάν είστε εντελώς νέοι στη διαφήμιση στο Facebook, οι αναρτημένες αναρτήσεις είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ξεκινήσετε, ειδικά εάν δεν έχετε ακόμα μεγάλο προϋπολογισμό για να επενδύσετε σε διαφημιστικό δημιουργικό.

Το όχι τόσο καλό

Ένα μειονέκτημα στις αναρτημένες αναρτήσεις είναι ότι δεν μπορείτε να γίνετε δημιουργικοί με διαφορετικές μορφές. Όταν διαφημιζετε μια ανάρτηση, παραδίδεται ως έχει. Δεν έχετε τη δυνατότητα να το δημιουργήσετε ως διαφήμιση Carousel, Canvas ή Lead. Οι διαφημιστικές αναρτήσεις είναι πολύ πιο περιοριστικές σε μορφές από τις διαφημίσεις στο Facebook.

Ένα άλλο μειονέκτημα είναι ότι έχετε μόνο τρεις στόχους για να διαλέξετε: αφοσίωση, κλικ σε ιστότοπους και Messenger. Αν θέλετε να αυξήσετε την κυκλοφορία στο φυσικό σας κατάστημα, να αυξήσετε τις λήψεις εφαρμογών ή να αποκτήσετε περισσότερες συνδρομές, για παράδειγμα, δεν θα μπορείτε να προσαρμόσετε την ενισχυμένη ανάρτησή σας για να το κάνετε.

Επιπλέον, οι αναρτημένες αναρτήσεις δεν σας επιτρέπουν να ενεργοποιήσετε την υποβολή προσφορών και έχετε επίσης περιορισμένο αριθμό επιλογών τοποθέτησης. Η μη αυτόματη υποβολή προσφορών σάς επιτρέπει να καθορίσετε μια μέγιστη μέση προσφορά ή ένα μέγιστο ποσοστό ανά προσφορά, καθώς και να επιλέξετε εάν θέλετε να πληρώσετε για εμφανίσεις, κλικ ή άλλες επιλογές. Όσον αφορά τις τοποθετήσεις, οι μόνες επιλογές τοποθέτησης που έχετε για χορηγίες είναι οι Ροές Ειδήσεων Facebook και το Instagram. Οι διαφημίσεις Facebook σάς δίνουν περισσότερες τοποθετήσεις για να διαλέξετε (περισσότερες σε αυτές αργότερα..).

Πότε να χρησιμοποιείτε χορηγίες

Αν και κάπως περιορισμένες, οι δημοσιεύσεις που υποστηρίζονται είναι επωφελείς για ορισμένες περιστάσεις, ιδιαίτερα όταν θέλετε να διαδώσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας και να δημιουργήσετε κοινωνικές αποδείξεις. Ακολουθούν ορισμένες περιπτώσεις στις οποίες μια διαφημιστική ανάρτηση είναι ο τρόπος για να προχωρήσετε:

  • Θέλετε να κάνετε μια ανακοίνωση.
  • Θέλετε να προωθήσετε μια επερχόμενη εκδήλωση τόσο για τη δημιουργία κοινωνικής απόδειξης όσο και για την αύξηση της συμμετοχής στην εκδήλωση.
  • Έχετε στη σελίδα σας περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες που μπορεί να κερδίσει την εμπιστοσύνη των πελατών και να συγκεντρώσει νέους ακόλουθους.

Τι είναι τώρα οι διαφημίσεις στο Facebook?

Οι διαφημίσεις στο Facebook διαφέρουν από τις αναρτημένες αναρτήσεις, επειδή συνεπάγονται περισσότερο στρατηγικό σχεδιασμό και σας δίνουν μεγαλύτερη δημιουργική ευελιξία, επιλογές στόχευσης και δεδομένα απόδοσης. Όταν θέλετε να δημιουργήσετε μια πιο στιλβωμένη, επαγγελματική και εκλεπτυσμένη καμπάνια, οι διαφημίσεις στο Facebook είναι ο τρόπος να πάτε.

Το καλό στην υπόθεση

Υπάρχουν διάφοροι λόγοι για τους οποίους οι διαφημίσεις Facebook μπορούν να είναι επωφελείς για την επιχείρησή σας. Πρώτον, σε αντίθεση με τις χορηγίες, οι διαφημίσεις στο Facebook σας δίνουν περισσότερους στόχους για να διαλέξετε για να βεβαιωθείτε ότι η καμπάνια σας αποφέρει τα αποτελέσματα που θέλετε. Παρόλο που οι χορηγίες έχουν μόνο στόχους αφοσίωσης, Messenger και επισκεψιμότητας ιστότοπων, οι διαφημίσεις Facebook περιλαμβάνουν αυτούς τους δύο στόχους, καθώς και τους ακόλουθους:

  • Κϊνηση στο eshop
  • Μετατροπές
  • Κίνηση στον κατάλογο
  • Κίνηση για αντιδράσεις
  • Video κίνηση
  • App εγκαταστάσεις
  • Απήχηση Brand
  • Απήχηση και έκταση

Αυτοί οι στόχοι σας δίνουν περισσότερες επιλογές για την επίτευξη των επιχειρηματικών σας στόχων. Για παράδειγμα, εάν θέλετε να κάνετε περισσότερα άτομα να κατεβάσουν την εφαρμογή σας, ο στόχος εγκαταστάσεων της εφαρμογής θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε διαφημίσεις με στόχο αυτόν τον στόχο.

Το Facebook θα σας βοηθήσει στη συνέχεια να προβάλλετε τις διαφημίσεις σας σε χρήστες που είναι πιο πιθανό να κάνουν λήψη της εφαρμογής σας κτλ. Ομοίως, εάν θέλετε να δημιουργήσετε δυνητικούς πελάτες για την επιχείρησή σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον στόχο δημιουργίας δυνητικών πελατών για την προβολή διαφημίσεων που συλλέγουν δυνητικούς πελάτες από το κοινό-στόχο σας.

Οι διαφημίσεις Facebook σάς επιτρέπουν επίσης να επιλέξετε από μια ποικιλία επιλογών τοποθέτησης. Ενώ οι αναρτημένες αναρτήσεις σάς επιτρέπουν να επιλέξετε μόνο τη ροή ειδήσεων Facebook και το Instagram για τοποθετήσεις, οι διαφημίσεις σας παρέχουν τις πρόσθετες επιλογές τοποθέτησης των παρακάτω:

  • Marketplace
  • Right Column
  • Suggested Videos
  • Facebook Stories
  • Facebook Instant Articles
  • Instagram Stories
  • Instant Articles
  • Messenger
  • Audience Network
  • Facebook In-Stream Videos

Αυτές οι τοποθετήσεις σάς παρέχουν περισσότερους τρόπους προσέγγισης χρηστών, διασφαλίζοντας ότι το μήνυμά σας παραδίδεται με τον βέλτιστο τρόπο για τους στόχους της καμπάνιας σας. Μπορείτε να καθορίσετε αν θέλετε οι διαφημίσεις σας να προβάλλονται μόνο σε χρήστες κινητών συσκευών, μόνο σε επιτραπέζιους χρήστες ή σε όλες τις συσκευές.

Οι διαφημίσεις Facebook σάς επιτρέπουν επίσης να εφαρμόσετε πιο εκλεπτυσμένη στόχευση κοινού. Εκτός από τις βασικές επιλογές στόχευσης, όπως ανά ηλικία, τοποθεσία και φύλο, μπορείτε να επικαλύψετε άλλες προσαρμογές. Για παράδειγμα, μπορείτε να προσθέσετε στόχευση βάσει ενδιαφερόντων, συμπεριφορών και δημογραφικών στοιχείων. Μπορείτε επίσης να ανεβάσετε ένα προσαρμοσμένο κοινό ή να δημιουργήσετε ένα παρόμοιο κοινό. Ένα προσαρμοσμένο κοινό δημιουργείται από μια λίστα δυνητικών πελατών που έχετε ήδη συλλέξει και μπορείτε να ανεβάσετε στο Facebook. Το Facebook στη συνέχεια χρησιμοποιεί αυτές τις πληροφορίες για να παραδώσει τις διαφημίσεις σας σε χρήστες που βρίσκονται στη λίστα. Το Κοινό Lookalike προσφέρει διαφημίσεις σε νέους χρήστες που μοιάζουν με το προσαρμοσμένο κοινό σας.

Με τις διαφημίσεις Facebook, μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε σε βάθος τη μη αυτόματη υποβολή προσφορών. Μπορείτε να καθορίσετε μια μέγιστη μέση προσφορά ή ένα μέγιστο ποσοστό ανά προσφορά και αν θέλετε να πληρώσετε για εμφανίσεις, κλικ ή άλλες επιλογές. Η δυνατότητα ενεργοποίησης της μη αυτόματης υποβολής προσφορών είναι ιδιαίτερα χρήσιμη αν θέλετε να κλιμακώσετε τις διαφημίσεις σας στο Facebook.

Ένα άλλο πλεονέκτημα των διαφημίσεων Facebook είναι η πρόσβαση που έχετε σε βάθος παρακολούθησης και μετρήσεις καμπάνιας. Για παράδειγμα, μπορείτε να εγκαταστήσετε το Facebook Pixel στον ιστότοπό σας για να παρακολουθείτε τη δραστηριότητα των χρηστών στον ιστότοπό σας σε σχέση με μια διαφήμιση στο Facebook που έκαναν κλικ. Αυτό σας βοηθά να μάθετε πώς αλληλεπιδρά το κοινό σας με τις διαφημίσεις σας, καθώς και να προσδιορίσετε εάν οι διαφημίσεις σας δημιουργούν τα επιθυμητά αποτελέσματα. Επιπλέον, το Facebook ανακοίνωσε πέρυσι ότι απλοποιεί τις μετρήσεις διαφημίσεων με νέες ετικέτες, διευκολύνοντας την κατανόηση των καμπανιών σας από ποτέ.

Τελευταίο αλλά όχι λιγότερο σημαντικό, ίσως ο καλύτερος λόγος για τη χρήση διαφημίσεων Facebook είναι η ποικιλία των μορφών διαφημίσεων που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε, συμπεριλαμβανομένων των διαφημίσεων καρουζέλ, των διαφημίσεων καμβά, των ιστοριών, των βίντεο και των άρθρων. Οι χρήστες κουράζονται εύκολα να βλέπουν τις ίδιες διαφημίσεις ξανά και ξανά. Οι διαφημίσεις στο Facebook καθιστούν δυνατή την παράδοση του ίδιου μηνύματος με διάφορους διαφορετικούς τρόπους, ώστε το κοινό σας να ενδιαφέρεται και να αισθάνεται ότι βλέπει ολοκαίνουργιο περιεχόμενο. Ως αποτέλεσμα, η επιχείρησή σας φαίνεται πιο στιλβωμένη, αξιόπιστη και δημιουργική.

Το όχι τόσο καλό αποτέλεσμα

Όσον αφορά την αποτελεσματικότητα, υπάρχουν πολύ λίγα μειονεκτήματα στη χρήση διαφημίσεων Facebook. Ωστόσο, εάν έχετε περιορισμένο προϋπολογισμό και δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημίσεις Facebook σε κανονικές καμπάνιες, ενδέχεται να μην είναι (ακόμη) η προσέγγιση για εσάς. Επιπλέον, η διαφήμιση στο Facebook είναι ένα πολύπλοκο σύστημα. Μπορεί να είναι δύσκολο να κατανοήσετε τις μετρήσεις απόδοσης και να δημιουργήσετε τις πιο αποτελεσματικές διαφημίσεις για τη συγκεκριμένη επιχείρησή σας. Εάν δεν είστε εξοικειωμένοι με το σύστημα, θα μπορούσατε να σπαταλήσετε πολλά χρήματα σε μια αποτυχημένη καμπάνια.

Για να διασφαλίσετε ότι οποιαδήποτε καμπάνια με διαφημίσεις στο Facebook είναι επιτυχής, προσλάβετε μια διαφημιστική εταιρεία στο Facebook. Παρόλο που θα πρέπει πάντα να εξοικειωθείτε με τη διαδικασία πριν από την κατάδυση, ένα πρακτορείο γνωρίζει ήδη τα πάντα. Είναι η απόλυτη εξοικονόμηση χρόνου εάν πρέπει να εστιάσετε σε άλλους τομείς της επιχείρησής σας.

Πότε να χρησιμοποιείτε Πληρωμένη Διαφήμιση vs Διαφήμιση στο Facebook

Τις περισσότερες φορές, οι διαφημίσεις Facebook είναι η προτιμώμενη επιλογή σε σχέση με τις χορηγίες. Τα οφέλη αξίζουν πάντα την επένδυση σας και υπάρχει πολύ μεγαλύτερη ευελιξία. Ακολουθούν ορισμένοι από τους λόγους για τη χρήση διαφημίσεων στο Facebook:

Θέλετε περισσότερες δημιουργικές επιλογές.
Έχετε ένα συγκεκριμένο κοινό που θέλετε να στοχεύσετε.
Θέλετε να αποκτήσετε νέους πελάτες.
Θέλετε να προσεγγίσετε υπάρχοντες πελάτες.
Θέλετε πρόσβαση σε λεπτομερείς μετρήσεις καμπάνιας.
Θέλετε να χρησιμοποιήσετε το Facebook Pixel.
Έχετε έναν πολύ συγκεκριμένο στόχο καμπάνιας.
Θέλετε να έχετε πρόσβαση σε περισσότερες τοποθετήσεις.
Θέλετε να χρησιμοποιήσετε μη αυτόματη υποβολή προσφορών.

Εάν προγραμματιστεί καλά, το μάρκετινγκ με διαφημίσεις Facebook μπορεί να σας βοηθήσει να επιτύχετε χαμηλό κόστος ανά απόκτηση πελάτη (CPA) ή κόστος ανά κλικ (CPC). Και πάλι, ένας από τους καλύτερους τρόπους για να διατηρήσετε το κόστος σας χαμηλό και τα αποτελέσματα είναι επιτυχημένα να εξετάσετε το ενδεχόμενο πρόσληψης διαφημιστικού γραφείου για καμπάνιες Facebook.

Η επιλογή εξαρτάται από εσάς

Κάθε απόφαση μάρκετινγκ απαιτεί πλήρη κατανόηση των πλεονεκτημάτων και των μειονεκτημάτων που εμπλέκονται πριν πραγματοποιήσετε την επένδυση. Όσον αφορά τη διαφήμιση στο Facebook, οι δυνατότητες είναι εκτεταμένες. Αν προσπαθείτε να αποφασίσετε αν θα πρέπει να πάτε με διαφημιστικές αναρτήσεις ή διαφημίσεις στο Facebook, λάβετε υπόψη σας τα οφέλη και τους περιορισμούς που αναφέρονται σε αυτό το άρθρο και σταθμίστε τα με τις συγκεκριμένες ανάγκες της επιχείρησής σας και την οικονομική σας κατάσταση.

Μπορεί να διαπιστώσετε ότι η ενσωμάτωση και των δύο στη συνολική στρατηγική μάρκετινγκ Facebook λειτουργεί καλύτερα για την επιχείρησή σας. Μην φοβάστε να πειραματιστείτε (φυσικά μέσα σε πλαίσια). Ποτέ δεν ξέρετε πόσο υπέροχα μπορεί να είναι τα αποτελέσματα μέχρι να δοκιμάσετε ..

Από Feel the Web

Μετάβαση στο περιεχόμενο