10 Βέλτιστες πρακτικές SEO για αύξηση επισκεψιμότητας στο blog

10 Βέλτιστες πρακτικές SEO για αύξηση επισκεψιμότητας στο blog σας

Εδώ θα βρείτε συνοπτικά τις 10 Βέλτιστες πρακτικές SEO για αύξηση επισκεψιμότητας στο blog σας, με άμεσα αποτελέσματα στο traffic της σελίδας σας.

Επίσης θα ρωτήσετε..με τόσες πολλές άλλες εταιρείες να διατηρούν blog, γιατί να επενδύσετε χρόνο και πόρους; Είναι μήπως η αγορά εντελώς κορεσμένη;

Το επιχειρηματικό ιστολόγιο( blog ) δεν είναι πλέον ένα nice-to-have για την εταιρεία σας, είναι απαραίτητο για διάφορους λόγους.

Η Google είναι ο ιστότοπος με τις περισσότερες επισκέψεις στον κόσμο, με κάθε επισκέπτη να αφιερώνει κατά μέσο όρο 11,4 δευτερόλεπτα στη μηχανή αναζήτησης. Μόνο στις ΗΠΑ, 3,5 δισεκατομμύρια αναζητήσεις στο διαδίκτυο πραγματοποιούνται κάθε μέρα.

Feel the Web - Κατασκευή Ιστοσελίδων, Κατασκευή Eshop, Digital Marketing

Επίσης, το 79% των εταιρειών που διατηρούν ιστολόγιο ανέφεραν θετική απόδοση των προσπαθειών τους στο inbound marketing. Οι έμποροι που επενδύουν σε προσπάθειες blogging βλέπουν επίσης 67% περισσότερους leads σε σύγκριση με τους συναδέλφους τους που δεν κάνουν blogging.

Τώρα που έχετε αρκετούς λόγους για να ξεκινήσετε το blogging, τι μπορείτε να κάνετε για να βοηθήσετε τις αναρτήσεις σας να ξεχωρίσουν από όλο το θόρυβο εκεί έξω; Κάνοντας τα ιστολόγιά σας πιο φιλικά προς το SEO και σχετικά με τις μηχανές αναζήτησης, θα μπορέσετε να αυξήσετε τους επισκέπτες του ιστολογίου σας και τις μετατροπές.

1. Επιλέξτε τις σωστές λέξεις-κλειδιά

Οι μηχανές αναζήτησης βασίζονται στις λέξεις-κλειδιά για να καθορίσουν τι είναι και τι δεν είναι σχετικό με την αναζήτηση ενός χρήστη του διαδικτύου. Ένας χρήστης του διαδικτύου τυπικά πληκτρολογεί λέξεις ή μια σειρά λέξεων στη μηχανή αναζήτησης που σχετίζονται με το θέμα της επιλογής του. Στη συνέχεια, η μηχανή αναζήτησης παραθέτει τα κορυφαία αποτελέσματα που κρίνει ότι είναι πιο σχετικά με το θέμα.

Για να βελτιστοποιήσετε το ιστολόγιό σας, θα πρέπει να εντοπίσετε και να ενσωματώσετε στις δημοσιεύσεις σας λέξεις-κλειδιά που είναι ιδιαίτερα σχετικές με το συγκεκριμένο θέμα σας. Το εργαλείο λέξεων-κλειδιών της Google είναι ένας από τους πολλούς πόρους που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να αναζητήσετε τις μέσες μηνιαίες αναζητήσεις, τη συνάφεια και την ανταγωνιστικότητα μιας λέξης-κλειδιού, καθώς και παρόμοιες λέξεις-κλειδιά.

Βεβαιωθείτε ότι οι λέξεις-κλειδιά εμφανίζονται οργανικά σε όλη την ανάρτησή σας. Μην προσπαθείτε να “επιβάλλετε” λέξεις-κλειδιά στο ιστολόγιό σας, καθώς αυτό δεν θα βοηθήσει στην ενίσχυση της συνάφειας της ανάρτησής σας.

2. Βελτιστοποιήστε τον τίτλο σας

Το 80% των αναγνωστών δεν καταφέρνουν στην πραγματικότητα να περάσουν τον τίτλο, οπότε είναι εξαιρετικά σημαντικό να δημιουργήσετε έναν συναρπαστικό τίτλο. Πρέπει να κεντρίσετε το ενδιαφέρον του αναγνώστη και να συλλάβετε την ουσία ή τη βασική έννοια του ιστολογίου σας.

Προσπαθήστε να κρατήσετε τον τίτλο σας κάτω από 66 χαρακτήρες, αν μπορείτε, καθώς αυτό επιτρέπει σε ολόκληρο τον τίτλο να χωρέσει σε μια σελίδα αναζήτησης. Θα πρέπει επίσης να ενσωματώσετε στον τίτλο τις κορυφαίες φράσεις-κλειδιά που έχετε χρησιμοποιήσει σε όλο το ιστολόγιό σας για να αυξήσετε τη σχετικότητά του.

3. Δημιουργείτε και δημοσιεύετε μόνο πρωτότυπο περιεχόμενο

Είναι σημαντικό να δημιουργείτε πρωτότυπο περιεχόμενο που παρέχει χρήσιμες πληροφορίες στους αναγνώστες σας. Η Google λατρεύει το πρωτότυπο περιεχόμενο επειδή βοηθά τους αλγόριθμούς της να κάνουν τη δουλειά τους. Κανείς δεν θέλει να κάνει κλικ σε τρία ιστολόγια που προσφέρουν τις ίδιες συμβουλές λέξη προς λέξη, όταν χρειάζεται διαφοροποιημένες απαντήσεις. Η Google το γνωρίζει αυτό.

Όταν γράφετε το ιστολόγιό σας, χρησιμοποιήστε υπότιτλους για να διαχωρίσετε το κείμενό σας και να βοηθήσετε επίσης τις μηχανές αναζήτησης να σαρώσουν και να ευρετηριάσουν ευκολότερα την ανάρτησή σας. Αυτό θα πει στη Google περί τίνος πρόκειται στο ιστολόγιό σας και θα σας βοηθήσει να αποσπάσετε την αποτελεσματικότητα από το αρχικό σας αντίγραφο.

Όπου κρίνεται σκόπιμο, συμπεριλάβετε τουλάχιστον τρεις συνδέσμους προς άλλους ιστότοπους, κανάλια κοινωνικής δικτύωσης ή σελίδες στο ιστολόγιό σας για να βοηθήσετε στην αύξηση της επισκεψιμότητας στην ανάρτησή σας. Όταν παραπέμπετε σε άλλους ιστότοπους, αυτοί μπορεί επίσης να παραπέμπουν το περιεχόμενό τους στον ιστότοπό σας, γεγονός που συμβάλλει επίσης στην αύξηση της επισκεψιμότητάς σας – αλλά μόνο αν είναι πρωτότυπο.

4. Το κείμενα πρέπει να είναι μεγάλο αλλά αναγνώσιμο απο την Google

Το περιεχόμενο μεγαλύτερης μορφής – αναρτήσεις άνω των 1.000 λέξεων – τείνει να κατατάσσεται καλύτερα στις μηχανές αναζήτησης. Στην πραγματικότητα, τα blogs μάρκετινγκ με τις καλύτερες επιδόσεις είναι περίπου 5.700 λέξεις. Γενικά, τα άρθρα άνω των 3.000 λέξεων παίρνουν:

3 φορές μεγαλύτερη εμπλοκή
4x περισσότερες κοινοποιήσεις
5x περισσότερα backlinks
Αλλά αν το ιστολόγιό σας είναι ένα μεγάλο μπλοκ κειμένου, οι θεατές που το βλέπουν αρχικά μπορεί να αποθαρρυνθούν από το να διαβάσουν περισσότερο. Μικρά τεχνάσματα σας βοηθούν να το αποφύγετε αυτό. Για παράδειγμα, μπορείτε να εμφανίσετε μια σύντομη προεπισκόπηση του ιστολογίου σας και να χρησιμοποιήσετε ετικέτες ή κουμπιά “διαβάστε περισσότερα” για να κάνουν κλικ οι αναγνώστες για να συνεχίσουν την ανάγνωση.

Οι περισσότεροι άνθρωποι διαβάζουν επίσης μόνο περίπου το 28% των λέξεων σε μια ανάρτηση ιστολογίου κατά τη διάρκεια μιας μέσης επίσκεψης στη σελίδα. Για να καταστήσετε την ανάρτησή σας πιο φιλική προς τη σάρωση, χρησιμοποιήστε σύντομες παραγράφους, bullet points, αριθμητικές λίστες και εισαγωγικά σε τετράγωνα για να βοηθήσετε τους αναγνώστες σας να εντοπίσουν γρήγορα τα βασικά σημεία και να βρουν τις πληροφορίες που χρειάζονται.

Μην ξεχνάτε να συμπεριλάβετε στην ανάρτησή σας κλήσεις προς δράση, όπως η προώθηση των κοινωνικών σας καναλιών ή άλλων ιστολογίων, καθώς αυτό βοηθά στη δημιουργία περισσότερης επισκεψιμότητας για τον ιστότοπό σας.

5. Να συμπεριλαμβάνετε πάντα σχετικές εικόνες

Σε γενικές γραμμές, οι αναρτήσεις ιστολογίου με εικόνες τείνουν να είναι πιο δημοφιλείς από εκείνες που δεν έχουν εικόνες. Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι οι εικόνες βοηθούν στο σπάσιμο του κειμένου σας και μπορούν να κάνουν τα blogs σας πιο αξιομνημόνευτα, καθώς οι άνθρωποι θυμούνται τις εικόνες 6 φορές ευκολότερα από το κείμενο.

Ακόμη πιο σημαντικό είναι ότι η Google θέλει τις εικόνες σας. Οι εφαρμογές και οι μηχανές αναζήτησης αναβαθμίζουν το παιχνίδι της αναγνώρισης εικόνων με οπτικά στοιχεία αναζήτησης και αποσπάσματα εντός του SERP. Με άλλα λόγια, θα πρέπει να ακολουθήσετε το παράδειγμά τους και να συμπεριλάβετε περισσότερες εικόνες.

Μην ξεχνάτε να προσθέτετε τίτλους ή λεζάντες εικόνων χρησιμοποιώντας τις κορυφαίες λέξεις-κλειδιά σας μαζί με ετικέτες ALT και να αναφέρετε τις πηγές σας.

6. Εξετάστε την περιγραφή και τις ετικέτες σας Meta Description και Meta Tags

Η προσθήκη μιας σύντομης μετα-περιγραφής στο ιστολόγιό σας διευκολύνει τις μηχανές αναζήτησης να βρουν την ανάρτησή σας. Μια μετα-περιγραφή θα πρέπει να συνοψίζει με ακρίβεια το ιστολόγιό σας και να περιλαμβάνει τις κορυφαίες λέξεις-κλειδιά σας.

Θα πρέπει επίσης να δημιουργήσετε σχετικές κατηγορίες και ετικέτες για να βοηθήσετε στην οργάνωση των ιστολογίων σας, ώστε οι αναγνώστες να μπορούν να βρίσκουν γρήγορα συγκεκριμένες δημοσιεύσεις από την αρχική σελίδα ή την κύρια οθόνη του ιστολογίου σας. Οι ετικέτες μπορούν επίσης να οργανώνονται με βάση τη δημοτικότητα ή άλλους παράγοντες με το κατάλληλο πρόσθετο WordPress.

7. Συμπεριλάβετε αυτόματη συμπλήρωση συνώνυμων λέξεων-κλειδιών και ερωτήσεων

Κάντε μια αναζήτηση στο Google και θα ξεκλειδώσετε δεκάδες ιδέες για λέξεις-κλειδιά και θέματα – συνώνυμες ιδέες. Η Google παρέχει πολύτιμες πληροφορίες εδώ.

Η μηχανή αναζήτησης θέλει να απαντήσει στο ερώτημα κάθε χρήστη το συντομότερο δυνατό. Συνεπώς, αν μπορείτε να απαντήσετε σε πιο σχετικές ερωτήσεις και συνώνυμα ερωτήματα, το SEO για το ιστολόγιό σας θα βελτιωθεί. Καταλαβαίνετε γιατί οι μεγάλοι αριθμοί λέξεων είναι τόσο ευεργετικοί;

8. Δώστε προσοχή στις υποκεφαλίδες και τις λίστες σας

Καθώς περιηγείστε σε αυτές τις συνώνυμες λέξεις-κλειδιά και ερωτήσεις, σκεφτείτε τις ως υποθέματα για τις υποκεφαλίδες και τις bulleted lists του ιστολογίου σας.

Οι υπότιτλοι είναι καλοί για κάτι περισσότερο από το σπάσιμο του κειμένου σας – βοηθούν επίσης τη Google να δει τι υπάρχει μέσα στο ιστολόγιό σας και να σαρώσει το κείμενο ακριβώς όπως ένας άνθρωπος. Το ίδιο ισχύει και για τις λίστες με κουκκίδες και τις αριθμημένες λίστες. Γιατί να μην δώσετε στη Google αυτό που θέλει;

9. Να είστε επιλεκτικοί σχετικά με τους συνδέσμους σας

Μην πετάτε συνδέσμους στο ιστολόγιό σας μόνο και μόνο επειδή είναι κάπως σχετικοί. Η Google θέλει να βλέπει συνδέσμους στο ιστολόγιό σας επειδή αποδεικνύει ότι έχετε κάνει την έρευνά σας και ότι αναφέρετε τις πηγές σας.

10. Παρακολούθηση, αναφορά και βελτίωση

Ίσως η καλύτερη συμβουλή SEO που μπορούμε να δώσουμε είναι ότι το SEO δεν είναι σπριντ, αλλά μαραθώνιος. Οι επιτυχίες είναι συχνά το αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς μηνών, συνεχών ενημερώσεων περιεχομένου και βελτιστοποιήσεων, ενώ παράλληλα βελτιώνεται η εσωτερική σύνδεση και οι τεχνικές διορθώσεις SEO.

Για να βεβαιωθείτε ότι αυτή η σκληρή δουλειά αποδίδει και για να δείξετε πώς επιτυγχάνετε τους KPIs σας, θα πρέπει να κάνετε την παρακολούθηση των κατατάξεων και της οργανικής σας κίνησης αναπόσπαστο μέρος της ροής εργασίας σας στο SEO.

Για να το κάνετε αυτό, κάντε τα βασικά εργαλεία ανάλυσης ιστού – Google Search Console, Google Analytics (σύντομα GA4) και άλλα διάφορα εργαλεία παρακολούθησης λέξεων-κλειδιών τους καλύτερους φίλους σας.

Αυτά τα εργαλεία θα σας βοηθήσουν να καταλάβετε αν κατατάσσεστε για τις λέξεις-κλειδιά που στοχεύετε (ή και για νέες) και πόση επισκεψιμότητα κερδίζετε ως αποτέλεσμα των κατατάξεών σας. Θα είστε επίσης σε θέση να παρατηρήσετε και να δράσετε σε περιπτώσεις πτώσης της κατάταξης της επισκεψιμότητας, απώλειας των χαρακτηριστικών SERP και τυχόν επακόλουθων μειώσεων της οργανικής επισκεψιμότητας. Οι πτώσεις και οι μειώσεις μπορεί να σημαίνουν ότι πρέπει να βελτιστοποιήσετε καλύτερα μια σελίδα, ή να ενημερώσετε το περιεχόμενό της, ή να αντιμετωπίσετε εάν έχει αλλάξει η πρόθεση SERP για τη συγκεκριμένη λέξη-στόχο.

Αλλά η Google δεν θέλει να κάνετε έρευνα και να αναφέρετε οποιαδήποτε πηγή. Όχι, η Google θέλει ποιότητα. Γενικά, οι ιστότοποι που απολαμβάνουν χαμηλή βαθμολογία Alexa είναι οι καλύτεροι για SEO για το ιστολόγιό σας.

Ωστόσο, ιστότοποι χαμηλότερης δημοτικότητας με υψηλή βαθμολογία Alexa μπορεί να σημαίνουν υψηλή συνάφεια και υψηλό κύρος στον κλάδο σας, οπότε μην τους αποκλείετε αν είναι σημαντικοί – όπως επαγγελματικές οργανώσεις ή εξειδικευμένες αρχές.

Feel the Web - Κατασκευή Ιστοσελίδων, Κατασκευή Eshop, Digital Marketing

Συνοπτικά συμπεράσματα:

Η βελτιστοποίηση των μηχανών αναζήτησης αποτελεί κρίσιμο μέρος κάθε στρατηγικής για το blogging. Είναι ο μόνος τρόπος για να φτιάξετε οργανική επισκεψιμότητα με συνέπεια.
Το SEO είναι επίσης απαραίτητο για το ιστολόγιό σας, επειδή σας βοηθά να εξερευνήσετε θέματα και ιδέες για τις οποίες το κοινό σας μιλάει και ενδιαφέρεται να μάθει.
Για τα ιστολόγια, το SEO είναι κάτι που απαιτεί προσοχή ως μέρος της συνολικής στρατηγικής σας. Ακολουθήστε τις βέλτιστες πρακτικές για να διασφαλίσετε ότι το περιεχόμενό σας βρίσκεται σε καλό δρόμο για να καταταγεί και να αποδώσει αποτελέσματα..

Σχόλια μέσω Facebook

Αφήστε μια απάντηση