You are currently viewing 10 πράγματα που πρέπει να κάνετε όταν ξεκινάτε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα!

10 πράγματα που πρέπει να κάνετε όταν ξεκινάτε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα!

Η δημιουργία ενός καταστήματος στο Διαδίκτυο είναι περίπου απλή πλέον.. Σοβαρά, αν κάποιος προσπαθήσει να σας χρεώσει χιλιάδες για την εγκατάσταση μιας λύσης ηλεκτρονικού εμπορίου, απλώς “ακυρώστε” τον. Το δύσκολο μέρος είναι να φροντίσετε τις μηχανές αναζήτησης (κατάταξη), να κάνετε τους πελάτες να αγοράσουν πραγματικά πράγματα (μετατροπή) και να τους κρατήσετε ξανά (διατήρηση).

Ακολουθούν 10 πράγματα που πρέπει να κάνετε ή να λάβετε υπόψη όταν ξεκινάτε το δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα.

1 Επιλέξτε την Πλατφόρμα σας Προσεκτικά!

Απομακρυνθείτε από εξειδικευμένες προσαρμοσμένες λύσεις που βασίζονται σε ασαφή και παλιό κώδικα – επιλέξτε ένα σύστημα που είναι δημοφιλές, καλά υποστηριζόμενο, με μια καλή κοινότητα πίσω από αυτό και που παράγει καταστήματα με εντυπωσιακή εμφάνιση. Εάν θέλετε να αποφύγετε οποιαδήποτε επαφή με τον κώδικα, μια φιλοξενούμενη πλατφόρμα όπως το Shopify είναι μια ευκαιρία να ξεκινήσετε και να λειτουργήσετε με σχέδια που ξεκινούν από περίπου 30 $/μήνα για έως και 100 προϊόντα.

Για πλήρη έλεγχο του ιστότοπου σε επίπεδο κώδικα, αναζητήστε είτε το WordPress με μια από τις δημοφιλείς προσθήκες ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως το Woocomerce / Jigoshop (που εμφανίζεται στη σελίδα Καλύτερων προσθηκών WordPress), είτε μια αποκλειστική λύση ανοιχτού κώδικα ηλεκτρονικού εμπορίου όπως το OpenCart.

Και στις δύο περιπτώσεις, συνήθως χρειάζεται να πληρώσετε για θέματα και πρόσθετες λειτουργίες, αν και το βασικό σύστημα είναι δωρεάν.

2 Βελτιστοποίηση, Βελτιστοποίηση και Βελτιστοποίηση

Οι αργοί χρόνοι φόρτωσης σελίδας σημαίνουν απώλεια πελατών. Εάν αναζητήσατε μια φιλοξενούμενη λύση κατά την έναρξη ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, δεν υπάρχουν πολλά που μπορείτε να κάνετε σε αυτό το μέτωπο και πιθανότατα δεν θα χρειαστείτε – αλλά όταν έχετε δημιουργήσει ένα κατάστημα χρησιμοποιώντας το WordPress ή άλλο σύστημα αυτο-φιλοξενούμενου, βελτιστοποιώντας η ταχύτητα φόρτωσης της σελίδας είναι απολύτως απαραίτητη.

3 Να είστε μοναδικοί!

Αν δεν παράγετε πραγματικά τα δικά σας προϊόντα, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να χρησιμοποιείτε ροές προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων περιγραφών και φωτογραφιών που παρέχονται από τον κατασκευαστή. Κακή ιδέα. Το περιεχόμενό σας θα είναι βασικά το ίδιο με εκατοντάδες άλλα ηλεκτρονικά καταστήματα που αγοράζουν από τον ίδιο προμηθευτή.

Τουλάχιστον, ξαναγράψτε όλες τις περιγραφές των προϊόντων και βάλτε τη δική σας περιστροφή σε αυτές. ιδανικά, τραβήξτε τις δικές σας εικόνες προϊόντων. Εάν ούτως ή άλλως τραβάτε ξανά εικόνες προϊόντων, τραβήξτε μερικές από κάθε γωνία και χρησιμοποιήστε αυτήν την προσθήκη jQuery για να δημιουργήσετε μια προβολή 360° που μπορεί να περιστραφεί.

4 Δείτε τον Ανταγωνισμό

Αυτό φυσικά δεν ισχύει μόνο για το ηλεκτρονικό εμπόριο, αλλά για οποιονδήποτε ιστότοπο. Αναζητήστε μια λέξη-κλειδί στην οποία ελπίζετε να εδραιωθείτε και συγκρίνετε τα αποτελέσματα. Εάν οι σελίδες είναι κακοσχεδιασμένες και ξεπερασμένες, συγχαρητήρια – έχετε καλές πιθανότητες επιτυχίας να πουλήσετε σε αυτή τη θέση, αλλά θα πρέπει να σκεφτείτε πώς θα ήταν καλύτερα αν κάποιος άλλος αποφάσιζε να μπει στον χώρο.

Εάν είναι όμορφα σχεδιασμένα και ξεκάθαρα τα πάνε καλά, σκεφτείτε πολύ καλά εάν μπορείτε να τα ανταγωνιστείτε πραγματικά. Τι μπορείτε να προσφέρετε που δεν έχουν ήδη καταφέρει;

5 Δεν αρκεί να πουλάτε

Η επιλογή του πού να ψωνίσετε στο διαδίκτυο είναι τόσο εκτεταμένη που οι καταναλωτές έχουν πραγματικά το πάνω χέρι – μπορούν να επιλέξουν κυριολεκτικά από οποιονδήποτε ιστότοπο στον κόσμο τελικά. Εκτός αν ανταγωνίζεστε στην τιμή – κάτι που είναι και πάλι πολύ δύσκολο, καθώς ο καθένας μπορεί να δημιουργήσει ένα κατάστημα χωρίς σχεδόν κανένα κόστος και να ανταγωνιστεί με χαμηλότερες τιμές – ο ιστότοπός σας πρέπει να είναι κάτι περισσότερο από ένα κατάστημα. Οι καθιερωμένες επωνυμίες ξεπερνούν αυτό – και μπορούν να χρεώσουν ένα ασφάλιστρο – από το γεγονός ότι έχουν μια πελατειακή βάση που τους εμπιστεύεται και τους απευθύνεται πρώτα για οποιεσδήποτε ανάγκες.

Ως νέος πωλητής, δεν έχετε ούτε επωνυμία ούτε τη δυνατότητα να μειώσετε το κόστος περισσότερο από τον επόμενο τύπο, επομένως χρησιμοποιήστε τις μοναδικές γνώσεις και τις δεξιότητές σας για το προϊόν για να προσφέρετε κάτι περισσότερο από ένα απλό κατάστημα. Γράψτε αναρτήσεις ιστολογίου υψηλής ποιότητας για το θέμα, συνδέστε τα δικά σας προϊόντα και καθιερώστε τον εαυτό σας ως ειδικός. Μοιραστείτε τις γνώσεις σας και γίνετε μέλος της κοινότητας γύρω από τα προϊόντα (αν υπάρχει) – μην προσπαθείτε απλώς να πουλήσετε …

6 Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στο SEO

Οι μπλόγκερ το έχουν εύκολα – μπορούν να αναπτύξουν μια περσόνα, να γράφουν εκατοντάδες λέξεις την ημέρα με μοναδικό περιεχόμενο και αν είναι αρκετά καλό, θα έρθουν. Το ηλεκτρονικό εμπόριο δυστυχώς δεν είναι έτσι – είναι ιδιαίτερα ευάλωτο σε προβλήματα SEO και πολλά ηλεκτρονικά καταστήματα έχουν βρεθεί να αγωνίζονται στη ζώνη του υποβιβασμού μετά από τα τελευταία χρόνια των αλλαγών στον αλγόριθμο της Google. Γιατί;

*Οι περιγραφές προϊόντων τείνουν να είναι σύντομες, οδηγώντας σε ενα μικρό πραγματικά περιεχομένο στη σελίδα – που μπορεί να θεωρηθεί “χαμηλής ποιότητας” από τις μηχανές αναζήτησης.
*Οι παραλλαγές προϊόντων, όπως το μέγεθος ή το χρώμα, μπορούν να δημιουργήσουν μοναδικές διευθύνσεις URL με ουσιαστικά διπλότυπο περιεχόμενο. Όλα αυτά θα πρέπει να είναι κανονικά (που έχουν γίνει;) πίσω στην κύρια σελίδα του προϊόντος.
*Τα προϊόντα σε πολλές κατηγορίες δημιουργούν διπλότυπες διευθύνσεις URL. και πάλι, βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε το rel-canonical.
*Οι κατηγορίες προϊόντων καλύπτουν συχνά πολλές σελίδες και χιλιάδες προϊόντα – βεβαιωθείτε ότι όλα τα στοιχεία έχουν ευρετηριαστεί με σωστή χρήση των ετικετών rel=next και rel=prev.

7 Αναπτύξτε το περιεχόμενο της σελίδας με εισαγωγή πελατών

Το να έχετε απλώς μια εικόνα προϊόντος και μια σύντομη παράγραφο του κειμένου περιγραφής δεν αρκεί πλέον – αλλά θα έχετε έναν ισχυρό πόρο που πιθανότατα θα μείνει αναξιοποίητος – πελάτες. Μην υποτιμάτε την επιθυμία των ανθρώπων να μοιραστούν τις απόψεις τους και τις δράσεις τους για το προϊόν – ειδικά εάν προσφέρετε βραβεία στις καλύτερες υποβολές κάθε μήνα.

Το Black Milk Clothing, που φιλοξενείται στο Shopify, είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα αυτού. Κάθε προϊόν έχει ένα ξεχωριστό hashtag και τα ίδια τα προϊόντα είναι απίστευτα “κοινοποιήσιμα” – θέλετε να τα επιδείξετε.

Όταν οι χρήστες μοιράζονται μια φωτογραφία και την επισημαίνουν στο Instagram, αυτή θα εμφανίζεται στη σελίδα του προϊόντος. Γιατί να περιοριστείτε σε μία φωτογραφία προϊόντος όταν μπορείτε να έχετε 20;

8 Εφαρμογή δομημένων δεδομένων και βίντεο

Τα δομημένα δεδομένα ή τα “πλούσια αποσπάσματα” είναι ειδικός κώδικας που προστίθεται σε μια σελίδα για να περιγράψει το είδος του περιεχομένου – αυτό μπορεί να περιλαμβάνει βίντεο ή κριτικές μέσων πελατών. Συμπεριλάβετε αυτήν τη σήμανση στη σελίδα σας και η Google μπορεί να τη χρησιμοποιήσει (καμία εγγύηση) όταν η σελίδα εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης. Κοιτάξτε το παρακάτω παράδειγμα.Σε αυτήν την περίπτωση, το Zappos έχει συμπεριλάβει δεδομένα σχετικά με τις κριτικές χρηστών. Το 6 μ.μ. περιλαμβάνει ένα βίντεο προϊόντος. Και τα δύο είναι πολύ πιο πιθανό να κατατάξουν καλά και να προσελκύσουν την προσοχή των πιθανών πελατών σε σύγκριση με τα αποτελέσματα μόνο με κείμενο. Μην είστε απλώς ένα άλλο αποτέλεσμα αναζήτησης – ξεχωρίστε από το πλήθος!

9 Εκτελέστε ένα ενημερωτικό δελτίο

Τα ενημερωτικά δελτία είναι το μυστικό όπλο του ηλεκτρονικού εμπορίου – είναι μια δέσμια πελατειακή βάση πιστών πελατών. Όταν πραγματοποιείτε μια πώληση, ζητήστε από τον χρήστη να εγγραφεί για ένα ενημερωτικό δελτίο και να το σημειώσει από προεπιλογή. Επιπλέον, βεβαιωθείτε ότι υπάρχει μια σαφής περιοχή εγγραφής στην αρχική σελίδα ή στην πλαϊνή γραμμή και εάν το σύστημά σας το επιτρέπει, δώστε κίνητρο με ένα μικρό κουπόνι από την πρώτη τους παραγγελία. Η αποστολή μιας υπενθύμισης για να γράψετε μια κριτική ή να υποβάλετε φωτογραφίες μια εβδομάδα μετά την αγορά είναι επίσης ένας αποτελεσματικός τρόπος για να συνεχίσετε να επιστρέφουν – το Amazon και το eBay το κάνουν και οι δύο.

10 Αποκτήστε κοινωνική παρουσία

Λίγο κλισέ ίσως – αλλά όλοι και ο σκύλος τους έχουν Facebook, και το κατάστημά σας πρέπει επίσης. Είναι ένα άλλο εργαλείο άμεσου μάρκετινγκ που μπορείτε και πρέπει να χρησιμοποιήσετε: αλληλεπίδραση με τους πελάτες, απαντήσεις σε ερωτήσεις με ανοιχτό και δημόσιο τρόπο, προσφέροντας κρυφές κορυφές σε μελλοντικά προϊόντα που θα κυκλοφορήσουν σύντομα και δίνοντας εκπτώσεις.

Επίσης, σκεφτείτε να καρφιτσώσετε τα καλύτερα στοιχεία σας στο Pinterest, το οποίο χρησιμοποιείται όλο και περισσότερο για την αύξηση των πωλήσεων.

Θα πρέπει επίσης να είναι αυτονόητο ότι ένα σύνολο κουμπιών κοινής χρήσης κοινωνικών δικτύων σε κάθε σελίδα είναι βασικά απαραίτητο σε αυτή τη χρονική στιγμή. Α, και ο δωρεάν οδηγός μας για την έναρξη  είναι ίσως κάτι που πρέπει να διαβάσετε επίσης.

Δεν υπάρχει αμφιβολία για αυτό – το να ξεκινήσετε ένα επιτυχημένο ηλεκτρονικό κατάστημα είναι πιο δύσκολο από ποτέ, αλλά αυτές οι συμβουλές θα σας βοηθήσουν κάπως στην πορεία προς την επιτυχία των πωλήσεων.

Σχόλια μέσω Facebook