Ακολουθούν 14 Συμβουλές για το Brand σας που θα βοηθήσουν στη δημιουργία μιας επιτυχημένης στρατηγικής

Ακολουθούν 14 Συμβουλές για το Brand σας που θα βοηθήσουν στη δημιουργία μιας επιτυχημένης στρατηγικής

Η σύνδεση με τους καταναλωτές είναι η βασική δεξιότητα που απαιτείται για την οικοδόμηση ισχυρότερων δεσμών. Απαιτεί έναν τελικό καταναλωτικό προσανατολισμό για την αξιολόγηση όλων όσων κάνετε, πράγμα που σημαίνει ότι ο υπεύθυνος σχεδιασμού της επωνυμίας πρέπει να γίνει ο εσωτερικός καταναλωτής και συνήγορος, λαμβάνοντας πάντα τις προοπτικές των καταναλωτών στις συναντήσεις, αξιολογώντας πώς όλα τα νέα προϊόντα και ιδέες θα μπορούσαν να γίνουν αντιληπτά και καλύτερα να αξιοποιηθούν με την ιδανική αντίληψη και απόδοση της μάρκας.

1. Να είστε ρεαλιστές

Κανένα εμπορικό σήμα ή προϊόν δεν είναι στο επίκεντρο του τρόπου με τον οποίο οι καταναλωτές ζουν τη ζωή τους, ωστόσο αυτή η υπόθεση γίνεται συχνά σε ερευνητικά έργα καταναλωτών όπου παρουσιάζεται ένα στενό σύνολο επιλογών για εξερεύνηση και επικύρωση. Το ρεαλιστικό πλαίσιο για την κατανόηση της συμμετοχής και του ενδιαφέροντος του καταναλωτή στην κατηγορία αποτελεί προϋπόθεση για αποτελεσματικό σχεδιασμό επωνυμίας.

2. Να είστε αναλυτικοί

Αναλύστε τα πλεονεκτήματα και τις αδυναμίες του προγράμματος μάρκετινγκ ετησίως για να αξιολογήσετε πόσο καλά λειτουργούν αυτά τα προγράμματα για τους καταναλωτές. Τι λειτούργησε; Τι απέτυχε; Τι πρέπει να αλλάξει;

3. Εκθέστε τις υποθέσεις

Πολύ συχνά υπάρχουν ανέκδοτες υποθέσεις, κρυφές αλλά λειτουργικές, σχετικά με τον τρόπο που πρέπει να γίνουν τα πράγματα. Είναι σημαντικό να αποκαλύψετε αυτές τις κρυφές υποθέσεις, ώστε να μπορούν να εξεταστούν και να δοκιμαστούν. Κάνουμε το λάθος να ενδιαφερόμαστε περισσότερο για την οδήγηση συναλλαγών παρά για την ποιότητα της επαφής με τον καταναλωτή;

4. Ανακαλύψτε τις ευκαιρίες

Καθώς κοιτάζουμε προς τα έξω στην αγορά, πού είναι οι αναδυόμενες ευκαιρίες; Από πού προέρχονται οι απειλές; Έχουν δημιουργηθεί ρεαλιστικά σενάρια που αντικατοπτρίζουν τις δυνάμεις που αλλάζουν το επιχειρηματικό μας μοντέλο και την αποτελεσματικότητα του μάρκετινγκ; Η εμφάνιση των ζητημάτων που αναδύονται μερικές φορές ονομάζεται “Ανάλυση ζητημάτων” και θα πρέπει να υπάρχει ένα στοιχείο σε κάθε σχέδιο μάρκετινγκ για ειλικρινείς μελέτες σχετικά με θέματα και δημιουργικές εναλλακτικές λύσεις για την αντιμετώπισή τους.

5. Να είστε προσεκτικοί

Πού βρίσκεται το συναισθηματικό υψηλό έδαφος σε αυτήν την κατηγορία; Είμαστε οπουδήποτε κοντά του; Καταλαβαίνουμε πραγματικά τη στιγμή κατανάλωσης όταν «είναι τόσο καλή όσο παίρνει»; Μιλάμε αυτή τη στιγμή; Ποιες καταστάσεις, ρυθμίσεις, διαθέσεις και συναισθήματα καθορίζουν πραγματικά τις στιγμές της αλήθειας γύρω από την κατανάλωση; Μερικές φορές η ταχύτητα, η αποδοτικότητα και η ευκολία συναλλαγών είναι τα μεγαλύτερα σημεία μόχλευσης. (Το Amazon το έχει καταλάβει ξεκάθαρα). Εκτός από αυτές τις βασικές τιμές, υπάρχουν και άλλα επίπεδα αξίας που περιμένουν να ενσωματωθούν; Υπάρχουν ευκαιρίες προϊόντων με μεγάλη ζήτηση;

6. Να είστε περίεργοι

Πώς μπορούμε να αλλάξουμε ευνοϊκότερα την πρόταση αξίας μας; Πώς μπορούμε να βελτιώσουμε το πρόσωπο / εικόνα της μάρκας; Πώς μπορούμε να δημιουργήσουμε buzz; Ποιες νέες καινοτόμες ιδέες υπάρχουν που θα μετατρέψουν την εμπειρία ή τα οφέλη που προσφέρονται σε αυτήν την κατηγορία; Σε όλες τις κατηγορίες; Ποιες προσεγγίσεις τοποθέτησης από το παρελθόν έχουν περάσει; Μήπως κάποια από τις προηγούμενες εργασίες περιέχει βαθιές γνώσεις που μπορούν να ερμηνευθούν εκ νέου με νέο φως σήμερα; Πρέπει να είστε περίεργοι να ανακαλύψετε ιδέες που θα οδηγήσουν σε ένα μεγαλύτερο μέλλον.

7. Να είστε προσεκτικοί

Οι ανταγωνιστές τοποθετούνται πιο ευνοϊκά σε ομάδες που έχουν σημασία για την ανάπτυξη και την επιτυχία της μάρκας μας; Σε ποιους απευθύνουμε έκκληση περισσότερο; (ηλικία, φύλο, εκπαίδευση, εισόδημα, κατάσταση σχέσης, συμπεριφορές, ψυχογραφία) Πώς αυτές οι ομάδες καταναλωτών ερμηνεύουν την επωνυμία μας; Οι συνεργάτες καναλιού παρουσιάζουν την επωνυμία μας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο; Η αφήγησή μας έρχεται σε επαφή με τον zeitgeist, το πνεύμα των καιρών; Πώς διαφέρουν οι απόψεις μας από τις απόψεις των ατόμων που προσπαθούμε να προσεγγίσουμε;

8. Να κοιτάτε με ανθρώπινο πρίσμα

Όλες οι εμφανίσεις της επωνυμίας λειτουργούν για τη δημιουργία μιας εικόνας. Είναι η προσέγγιση που ακολουθούμε προβάλλοντας ένα ανθρώπινο πρόσωπο ή η επικοινωνιακή μας προσέγγιση επικεντρώνεται σε πιο φυσική τοποθέτηση, υλικό ή προϊόν; Θεωρούμε έναν καλό πολίτη; Ως εταιρεία που νοιάζεται; Ως εταιρεία που χρησιμοποιεί τις υπεράνθρωπες δυνάμεις της για το καλό; Μήπως η επωνυμία μας έχει συνείδηση; Υπάρχουν ζεστά και ανθρώπινα χαρακτηριστικά και σημεία σύνδεσης στην επωνυμία μας; Η εταιρεία μας εμπλέκεται στην κοινότητα, ενδιαφέρεται για το περιβάλλον, συμμετέχει στο ανθρώπινο δράμα;

Η δημιουργία μιας πιο ανθρώπινης επωνυμίας περιλαμβάνει την ενίσχυση των ανθρώπινων σχέσεων. Ο συνδυασμός των μηνυμάτων σας πωλεί λειτουργικά οφέλη, συναισθηματικά οφέλη, αξίες ή προσωπικότητα; Ποιες από αυτές τις επιλογές τοποθέτησης έχουν τη μεγαλύτερη επίδραση στον καταναλωτή; Ποιες δημιουργικές προσεγγίσεις αφήνουν τους ανθρώπους με τα πιο θετικά συναισθήματα για την επωνυμία σας;

9. Να είστε ευφάνταστοι

Η δημιουργία ενός οράματος επωνυμίας απαιτεί πέρα ​​από το λογικό και στο ευφάνταστο. Οι δημιουργικές ομάδες που είναι επιφορτισμένες με το να οραματίζονται το μέλλον χρειάζονται την ελευθερία να κάνουν φανταστικά άλματα και η ουσία αυτής της πτυχής της δημιουργικότητας είναι να δούμε νέες συνδέσεις μεταξύ πραγμάτων όπου δεν υπήρχε προφανής σχέση πριν.

10. Να είστε εκτεταμένοι

Για να επεκτείνετε την έννοια της επωνυμίας, επεκτείνετε τους τρόπους αναζήτησης και σκέψης για νέες ευκαιρίες επωνυμίας. Σε πρώιμα στάδια, τα εργαστήρια δημιουργίας ιδεών μπορούν να είναι παραγωγικά. Μερικές απλές οδηγίες βοηθούν στο να αξιοποιήσουν στο έπακρο τα εργαστήρια ιδεολογίας: Αποκτήστε εκτός ιστότοπου, διασκεδάστε, σκεφτείτε σαν παιδί, χαλαρώστε παλιούς κανόνες, κρατήστε την ομάδα μικρή, προσκαλέστε μια σειρά από δημιουργικούς στοχαστές, χρησιμοποιήστε δημιουργικές ασκήσεις και προ-προγραμματισμένο ερέθισμα για να δημιουργήσετε πολλές ιδέες και δεν επιτρέπεται η θανάτωση ιδεών κατά τη διάρκεια του ιδεασμού.

Προβάλετε τις ιδέες αργότερα για να βρείτε αυτές με τις περισσότερες δυνατότητες, αξιοποιήστε αυτές τις ιδέες και, στη συνέχεια, βάλτε τις μέσω ενός αυστηρού νέου φίλτρου ανάπτυξης επιχειρήσεων.

Εξερευνήστε πώς να προσθέσετε περισσότερο νόημα στην επωνυμία σας. Ποιες ιστορίες, εικόνες και μύθοι θα προσθέσουν υπέροχα κεφάλαια στο ιστορικό της επωνυμίας σας; Ποια νέα προϊόντα και υπηρεσίες συνδέονται με την ουσία της επωνυμίας; Εξερευνήστε τρόπους για να προσθέσετε ιδιότητες που θα προσθέσουν στην αντιληπτή αξία του προϊόντος σας και φανταστείτε πώς να συνδεθείτε καλύτερα με σημαντικές υποκαλλιέργειες ή δραστηριότητες καταναλωτών.

11. Αναζητήστε τις δυνατότητες ολοκλήρωσης

Μπορούν οι επικοινωνίες να βελτιωθούν συνδέοντας θέματα μεταξύ των τμημάτων ή του συνδυασμού προϊόντων; Ποιοι δημιουργικοί τρόποι υπάρχουν για την επέκταση της δραστηριότητας επωνυμίας σε συνεργασία με συνεργάτες ή συνεργάτες;

12. Να είστε υπομονετικοί

Η μετακίνηση της εικόνας της επωνυμίας σε μια κατηγορία ενηλίκων μπορεί να φαίνεται καθυστερημένη, αλλά μια συνεχής ροή καινοτόμων διαφημίσεων μπορεί να επιταχύνει τη μετατόπιση των συναισθημάτων δημιουργώντας πολιτιστική φήμη. Τα μέτρα συνάφειας και εικόνας μπορούν να κινηθούν σε μικρότερο χρονικό διάστημα.

13. Παρακολούθηση για κρούση

Εάν η αρχική εικόνα που συνδέει την επωνυμία με τους καταναλωτές είναι μοναδική, ευνοϊκή και ισχυρή και ότι η διορατικότητα οδηγεί τις επικοινωνίες σας, τότε αναμένεται βελτίωση της ισχύος της επωνυμίας. Η μέτρηση της επωνυμίας επωνυμίας με ευαισθησία στο σχεδιασμό των περιγραφικών εικόνων επωνυμίας είναι ο καλύτερος τρόπος παρακολούθησης των προσπαθειών επανατοποθέτησης επωνυμίας με την πάροδο του χρόνου.

14. Γνωρίστε το “Γιατί” σας

Γιατί είστε εδώ? Ποιος είναι ο σκοπός ; Πώς χρησιμεύει η υπόσχεση της επιχείρησής σας για την εκπλήρωση του σκοπού σας; Μόλις μάθετε την απάντηση σε αυτό, η δημιουργία της επωνυμίας σας είναι απλά να βρείτε έναν μοναδικό και αξέχαστο τρόπο για να εκφράσετε πώς η υπόσχεση της επιχείρησής σας εκπληρώνει το σκοπό σας στην αγορά σας, με τρόπο που να αναγνωρίζει κάτι που θέλει / χρειάζεται / επιθυμεί και πώς ο σας σκοπός συγχρονίζεται με το δικό τους..

Από Feel the Web

Μετάβαση στο περιεχόμενο