Ως άνθρωποι που δημιουργούν και μοιράζονται πληροφορίες, δεν μας αρέσουν τα μαθηματικά. Όταν ήμασταν στο σχολείο, δεν μας άρεσε όταν οι δάσκαλοί μας μας ζητούσαν να εξηγήσουμε πώς πήραμε την απάντηση σε ένα μαθηματικό πρόβλημα.
Αλλά παρόλο που δεν μας αρέσουν τα μαθηματικά, τώρα ξέρουμε ότι είναι σημαντικό να δείξουμε πώς λύσαμε ένα πρόβλημα. Αυτό μας βοηθά να καταλάβουμε γιατί φτάσαμε σε μια συγκεκριμένη απάντηση.
Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι σαν να επιλέγεις διαφορετικούς τρόπους για να πουλήσεις πράγματα. Θέλουμε να σας βοηθήσουμε να κατανοήσετε γιατί επιλέγουμε έναν τρόπο από τον άλλο. Έχουμε ένα σωρό αριθμούς να σας δείξουμε σε αυτά τα 165 Στατιστικά Ψηφιακού Μάρκετινγκπου θα σας βοηθήσουν να το εξηγήσετε καλύτερα.
Με αυτές τις πληροφορίες, μπορείτε να κάνετε καλές επιλογές για το πώς να προωθήσετε πλεόν τις υπηρεσίες ή τα προιοντα σας μελλοντικά.
Η μεγάλη λίστα στατιστικών ψηφιακού μάρκετινγκ 2023
Πόσο μεγάλη είναι η βιομηχανία του ψηφιακού μάρκετινγκ;
Η παγκόσμια αγορά ψηφιακής διαφήμισης και μάρκετινγκ υπολογίστηκε σε 350 δισεκατομμύρια δολάρια το 2020 και προβλέπεται να φτάσει τα 786,2 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2026.
Η αγορά ψηφιακής διαφήμισης και μάρκετινγκ των ΗΠΑ υπολογίζεται επί του παρόντος σε 460 δισεκατομμύρια δολάρια.
Ποιος είναι ο ρυθμός ανάπτυξης του ψηφιακού μάρκετινγκ;
Ο σύνθετος ετήσιος ρυθμός ανάπτυξης του ψηφιακού μάρκετινγκ από το 2020-2026 προβλέπεται στο 9%.
Η ψηφιακή οθόνη προβλέπεται να αυξηθεί κατά 15,5% CAGR, ενώ η αναζήτηση προβλέπεται να αυξηθεί κατά 12,2%. Η αναζήτηση αντιπροσωπεύει το 40,9% της παγκόσμιας αγοράς ψηφιακής διαφήμισης και μάρκετινγκ.
Το 63% των επιχειρήσεων αύξησαν τους προϋπολογισμούς τους για ψηφιακό μάρκετινγκ μόλις τον περασμένο χρόνο.
Μεταξύ 2020 και 2021, σημειώθηκε ρυθμός αύξησης 14% στις δαπάνες προϋπολογισμού για το ψηφιακό μάρκετινγκ σε όλες τις επιχειρήσεις.
Ποιο είναι το ποσοστό επιτυχίας του ψηφιακού μάρκετινγκ;
Δεν υπάρχει μια ενιαία απάντηση σε αυτή την ερώτηση, αλλά εδώ είναι μερικά στατιστικά στοιχεία που θα σας βοηθήσουν να σας δείξουμε τη σωστή κατεύθυνση.
Η PPC επιστρέφει $2 για κάθε $1 που ξοδεύεται—με αποτέλεσμα ROI 200%.
Τα κανάλια διαφημίσεων επί πληρωμή με το υψηλότερο αναφερόμενο ποσοστό απόδοσης επένδυσης είναι το Facebook Ads και το Google Ads.
Το 49% των επιχειρήσεων λένε ότι η οργανική αναζήτηση τους προσφέρει την καλύτερη απόδοση επένδυσης (ROI) μάρκετινγκ.
Το email marketing επιστρέφει 36 $ για κάθε 1 $ που ξοδεύετε.
Οι μικρές επιχειρήσεις ισχυρίζονται ότι το email marketing είναι το κανάλι μάρκετινγκ που τους φέρνει την υψηλότερη απόδοση επένδυσης.
Πάνω από το 20% των επιχειρήσεων λένε ότι ο αριθμός των δυνητικών πελατών που δημιουργούνται είναι ο πρωταρχικός παράγοντας που βασίζουν την επιτυχία των καναλιών μάρκετινγκ.
Το μάρκετινγκ περιεχομένου και το SEO παρέχουν την καλύτερη απόδοση επένδυσης (ROI) σύμφωνα με τους marketeers σε αυτό το Databox.
Τι ποσοστό του μάρκετινγκ είναι ψηφιακό;
Το 72% των συνολικών προϋπολογισμών μάρκετινγκ διατίθεται σε κανάλια ψηφιακού μάρκετινγκ.
Το 55% του μάρκετινγκ είναι ψηφιακό. Η συνολική δαπάνη για ψηφιακή διαφήμιση το 2021 ήταν 436 δισεκατομμύρια δολάρια έναντι της διαφήμισης εκτός σύνδεσης στα 196 δισεκατομμύρια δολάρια.
Είναι το ψηφιακό μάρκετινγκ σε ζήτηση το 2023;
Σύμφωνα με το Γραφείο Στατιστικών Εργασίας, η ζήτηση εργασίας στο μάρκετινγκ αναμένεται να αυξηθεί κατά 10% έως το 2026—πάνω από τον μέσο όρο για όλες τις σταδιοδρομίες.
Οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ πελατών και οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ αναζήτησης βρίσκονται στη λίστα του CNBC με τις 10 ταχύτερα αναπτυσσόμενες θέσεις εργασίας στις ΗΠΑ το 2022.
Περισσότερα στατιστικά ψηφιακού μάρκετινγκ
Η μέση τοπική επιχείρηση τοποθετεί το 5-10% των εσόδων της στον προϋπολογισμό της για το ψηφιακό μάρκετινγκ, αλλά για τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις, ο αριθμός αυτός μπορεί να ανέλθει σε περίπου 14%.
Οι άνθρωποι ξοδεύουν 50% περισσότερα σε επιχειρήσεις που απαντούν τακτικά σε κριτικές.
Το 93% των ανθρώπων διαβάζουν online κριτικές πριν κάνουν μια αγορά.
Οι καταναλωτές μπορούν να περάσουν έως και 5 φορές περισσότερο σε έναν ιστότοπο, αφού αλληλεπιδράσουν με κακές κριτικές.
Η Google κατέχει το 92% του συνολικού μεριδίου αγοράς των μηχανών αναζήτησης παγκοσμίως.
Το 45% των αγοραστών αγοράζουν ηλεκτρονικά και στη συνέχεια παραλαμβάνουν από το κατάστημα.
Τα τρία τέταρτα των επιχειρήσεων αναφέρουν πώς οι καμπάνιες μάρκετινγκ επηρεάζουν άμεσα τα συνολικά έσοδα.
Το 52% των επιχειρήσεων χρησιμοποιεί αναφορές απόδοσης μάρκετινγκ.
Το 62% των επαγγελματιών μάρκετινγκ χρησιμοποιεί λογισμικό CRM για αναφορές.
Στατιστικά στοιχεία διαδικτυακής διαφήμισης 2022
Τα στατιστικά στοιχεία της διαδικτυακής διαφήμισης σάς βοηθούν να κατανοήσετε πού να ξοδέψετε, επομένως χρησιμοποιήστε αυτά τα σημεία δεδομένων για να διαμορφώσετε τη στρατηγική σας.
Πόσο αποτελεσματική είναι η διαδικτυακή διαφήμιση;
Οι ψηφιακές διαφημίσεις μπορούν να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας κατά 80%.
Οι καταναλωτές είναι 155% πιο πιθανό να αναζητήσουν τους όρους της επωνυμίας σας, αφού εκτεθούν σε διαφημίσεις προβολής.
Οι πελάτες έχουν 70% περισσότερες πιθανότητες να κάνουν μια αγορά από μια διαφήμιση επαναστόχευσης.
Η PPC επιστρέφει 2 $ για κάθε 1 $ που δαπανάται — ROI 200%.
Όταν κάποιος πραγματοποιεί μια αναζήτηση αφού πρώτα δει μια σχετική διαφήμιση προβολής, η πιθανότητα μετατροπής είναι 59%.
Η δραστηριότητα αναζήτησης ενός χρήστη αυξάνεται κατά 155% μετά την προβολή μιας διαφήμισης προβολής.
Το 27% των καταναλωτών πραγματοποιεί αναζήτηση για μια επιχείρηση αφού δουν τη διαφήμιση προβολής τους.
To PPC δημιουργεί διπλάσιο αριθμό επισκεπτών ιστοτόπου που φέρνει το SEO.
Τα κανάλια διαφημίσεων επί πληρωμή με το υψηλότερο αναφερόμενο ποσοστό απόδοσης επένδυσης είναι οι διαφημίσεις Facebook και το Google Ads.
Πόσο μεγάλη είναι η βιομηχανία της διαδικτυακής διαφήμισης;
Η συνολική δαπάνη διαφήμισης αναζήτησης το 2021 ανήλθε σε 144,8 $
Η δαπάνη για ψηφιακές διαφημίσεις παγκοσμίως εκτιμάται σε 441 δισεκατομμύρια δολάρια το 2022 και προβλέπεται ότι θα φτάσει τα 485 δισεκατομμύρια δολάρια το 2023.
Τι ποσοστό της διαφήμισης είναι στο διαδίκτυο;
Η ψηφιακή διαφήμιση αντιπροσώπευε το 4% των συνολικών διαφημιστικών δαπανών το 2021.
Το 50% της διαφήμισης ήταν στο διαδίκτυο το 2020—οι δαπάνες για διαφημίσεις εκτός σύνδεσης ανήλθαν σε 196 δισεκατομμύρια δολάρια ενώ η ψηφιακή διαφήμιση έφτασε τα 378 δισεκατομμύρια δολάρια.
Ο ετήσιος ρυθμός αύξησης των ψηφιακών μέσων είναι υψηλότερος από αυτόν των μέσων εκτός σύνδεσης.
Ποιο είναι το ποσοστό της διαδικτυακής διαφήμισης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν το 33% του συνόλου των δαπανών για ψηφιακές διαφημίσεις το 2022.
Η ετήσια διαφημιστική δαπάνη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ανέρχεται στα 134 δισεκατομμύρια δολάρια το 2022, σημειώνοντας αύξηση 17% σε ετήσια βάση.
Το 15% της επισκεψιμότητας στον ιστότοπο της μέσης επιχείρησης προέρχεται από πληρωμένη αναζήτηση, ενώ η πληρωμένη επισκεψιμότητα στα κοινωνικά δίκτυα αποτελεί μόνο το 5% της συνολικής επισκεψιμότητας ιστότοπου.
Το 4% των digital marketers σχεδιάζει να αυξήσει τις αμειβόμενες κοινωνικές δαπάνες τους το 2022.
Πόσο δημοφιλής είναι η ψηφιακή διαφήμιση;
Το 65% των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων έχουν καμπάνια ΔΕΗ.
Το 45% των μικρών επιχειρήσεων διαθέτουν στρατηγική πληρωμένης αναζήτησης. Επιπλέον, το 55% χρησιμοποιεί διαφημίσεις προβολής.
Το 96% των εσόδων της Google προέρχεται από το Google Ads.
Περισσότερα στατιστικά διαδικτυακής διαφήμισης
Προτού ξοδέψετε μια δεκάρα στη διαφήμιση στο διαδίκτυο, φροντίστε να ελέγξετε αυτά τα στατιστικά στοιχεία της ΔΕΗ.
Για τις διαφημίσεις αναζήτησης, ακολουθούν ορισμένα σημεία αναφοράς του κλάδου που πρέπει να έχετε υπόψη:
Η μέση αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων σε όλους τους κλάδους για το Google Ads είναι 18%.
Το μέσο κόστος ανά κλικ σε όλους τους κλάδους είναι επί του παρόντος 3,53 $.
Το μέσο κόστος ανά απόκτηση σε όλους τους κλάδους είναι 41,40 $.
Το μέσο ποσοστό μετατροπής σε όλους τους κλάδους είναι 82%.
Η απάτη ψηφιακών διαφημίσεων κόστισε στους διαφημιστές των ΗΠΑ 15,9 δισεκατομμύρια δολάρια μόλις τον περασμένο χρόνο.
Λιγότερο από το 20% των επαγγελματιών μάρκετινγκ χρησιμοποιούν δοκιμές σελίδας προορισμού A/B για να βελτιώσουν τα ποσοστά μετατροπών. Δεν είστε σίγουροι τι να δοκιμάσετε; Πάρτε λίγη έμπνευση από αυτά τα παραδείγματα σελίδας προορισμού.
Περίπου το 70% έως το 80% των ανθρώπων αγνοούν εντελώς τις ψηφιακές διαφημίσεις επί πληρωμή. Βεβαιωθείτε ότι το δικό σας ξεχωρίζει με το συναρπαστικό αντίγραφο διαφήμισης που μιλάει για την αγορά-στόχο σας.
Στατιστικά SEO 2023
Αυτές οι τάσεις και τα στατιστικά στοιχεία SEO θα ζωγραφίσουν την εικόνα του κλάδου μαζί με το πού ταιριάζει η επιχείρησή σας.
Πόσο αξίζει η βιομηχανία SEO;
Η βιομηχανία SEO αξίζει 80 δισεκατομμύρια δολάρια.
Το 2019, η βιομηχανία SEO είχε αξία 43 δισεκατομμυρίων δολαρίων και προβλέπεται να φτάσει τα 86 δισεκατομμύρια δολάρια το 2023.
Πόση επισκεψιμότητα δημιουργεί το SEO;
Το 53% της επισκεψιμότητας του ιστότοπου προέρχεται από οργανικές αναζητήσεις.
Οι επιχειρήσεις που κάνουν blog έχουν 55% περισσότερη επισκεψιμότητα στους ιστότοπούς τους.
Το SEO εξακολουθεί να είναι σχετικό το 2022;
Το 61% των επαγγελματιών μάρκετινγκ λέει ότι η δημιουργία επισκεψιμότητας και δυνητικών πελατών είναι η πρώτη τους πρόκληση… έτσι ναι.
Πώς το SEO αυξάνει την απόδοση επένδυσης;
Οι πελάτες SEO έχουν ποσοστό κλεισίματος σχεδόν 15%.
Το 49% των επιχειρήσεων λένε ότι η οργανική αναζήτηση τους προσφέρει την καλύτερη απόδοση επένδυσης (ROI) μάρκετινγκ.
Πόσα ξοδεύουν οι μεγάλες εταιρείες για SEO;
Οι μεγάλες εταιρείες μπορούν να ξοδέψουν από 10.000 $ έως 20.000 $ σε SEO ανά μήνα, ανάλογα με το πού βρίσκονται στη στρατηγική τους.
Οι μικρές έως μεσαίες εταιρείες μπορούν να ξοδέψουν οπουδήποτε από 5.000 $ έως 10.000 $ το μήνα για SEO.
Οι μικρές και τοπικές επιχειρήσεις ξοδεύουν $1.000-$5.000 το μήνα για SEO.
Τι ποσοστό των ατόμων πηγαίνει στη σελίδα 2 στο Google;
Μόνο το 25% των ανθρώπων πηγαίνει στη δεύτερη σελίδα στο Google. Με άλλα λόγια, το 75% των ανθρώπων δεν περνούν ποτέ την πρώτη σελίδα του SERP.
Τι είναι ένα καλό ποσοστό οργανικής αναζήτησης;
Ο ιστότοπος με την κορυφαία κατάταξη στα αποτελέσματα οργανικής αναζήτησης Google έχει μέσο CTR 31%.
Ένας καλός μέσος όρος οργανικού CTR είναι μεταξύ 3-5%.
Περισσότερα στατιστικά SEO
Ακολουθούν μερικές ακόμη τάσεις και στατιστικά SEO που πρέπει να προσέξετε φέτος.
Το μέσο αποτέλεσμα φωνητικής αναζήτησης είναι μόνο 29 λέξεις σε μήκος. Διατηρήστε τη φωνητική αναζήτηση ανταγωνιστική, διατηρώντας τα οργανικά αποτελέσματα της επωνυμίας σας συνοπτικά με ισχυρές λέξεις που σας βοηθούν να κατανοήσετε γρήγορα την άποψή σας.
Το 46% όλων των αναζητήσεων στο Google αφορούν ένα τοπικό προϊόν ή υπηρεσία.
Περίπου το 92% των λέξεων-κλειδιών λαμβάνουν δέκα μηνιαίες αναζητήσεις ή λιγότερες.
Εάν το τοπικό SEO είναι το επίκεντρο της επωνυμίας σας, είστε τυχεροί καθώς το 28% των τοπικών αναζητήσεων καταλήγει σε αγορά εντός 24 ωρών.
Υπάρχουν πάνω από 200 παράγοντες που εξετάζει ο αλγόριθμος της Google κατά την κατάταξη ενός ιστότοπου.
Το ένα τέταρτο των ιστότοπων μικρών επιχειρήσεων δεν έχουν καν ετικέτα H1.
Δεν είναι μυστικό ότι το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι το κλειδί για τις αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις — ειδικά επειδή οι επωνυμίες που κάνουν blog έχουν 434% περισσότερες σελίδες με ευρετήριο από αυτές που δεν έχουν.
Οι μισές από όλες τις αναζητήσεις που βασίζονται σε πρόγραμμα περιήγησης στο Google τελειώνουν χωρίς κλικ. Για να το καταπολεμήσετε αυτό, δοκιμάστε το μάρκετινγκ με συναίσθημα στο περιεχόμενό σας για να μετατρέψετε τους μη ενδιαφερόμενους χρήστες σε χαρούμενους επισκέπτες.
Το Google Analytics είναι το πιο ευρέως χρησιμοποιούμενο εργαλείο SEO αυτή τη στιγμή.
Στατιστικά μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης 2023
Τα στατιστικά στοιχεία μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης αποδεικνύουν πόσο γρήγορα μεγαλώνει ο χώρος και αυτά είναι σημεία δεδομένων που δεν θα θέλετε να χάσετε φέτος.
Πόσο μεγάλη είναι η αγορά των social media;
Το μέγεθος της αγοράς των μέσων κοινωνικής δικτύωσης εκτιμάται ότι ανέρχεται σε 72,2 δισεκατομμύρια δολάρια.
Τι ποσοστό του μάρκετινγκ γίνεται στα social media;
Κατά μέσο όρο, οι επιχειρήσεις διαθέτουν το 14,9% του προϋπολογισμού μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Πόσες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για μάρκετινγκ;
Πάνω από το 91% των επιχειρήσεων χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για μάρκετινγκ.
Πόσο ανταγωνιστική είναι η βιομηχανία των social media;
Το 93% των επιχειρήσεων είναι ενεργές στο Facebook και το 86% εκμεταλλεύεται επίσης τη διαφήμιση στο Facebook.
Επί του παρόντος, υπάρχουν 55 εκατομμύρια εταιρείες στο LinkedIn.
Υπάρχουν περισσότεροι από 200 εκατομμύρια επιχειρηματικοί λογαριασμοί στο Instagram.
Περισσότερες από 30 εκατομμύρια επιχειρήσεις είναι ορατές στο Snapchat.
Ποια είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης το 2022;
Το TikTok είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, με το 40% των επιχειρήσεων να σχεδιάζουν να ενσωματώσουν το TikTok στη στρατηγική τους για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για το 2022.
Το TikTok έφτασε το 1 δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες μέσα σε μόλις πέντε χρόνια (το Facebook χρειάστηκαν οκτώ!), με 100 εκατομμύρια από αυτούς τους χρήστες να έχουν έδρα τις ΗΠΑ.
Ποιο είναι το πιο δημοφιλές κανάλι κοινωνικής δικτύωσης για το 2022;
Η πιο δημοφιλής πλατφόρμα κοινωνικών μέσων για το 2022 είναι το Facebook, ωστόσο αυτό μπορεί να διαφέρει ανάλογα με τους τύπους δημογραφικών στοιχείων που αναζητά συγκεκριμένα η επιχείρησή σας. Ρίξτε μια ματιά στη εύχρηστη εικόνα μας παρακάτω για να δείτε ποια πλατφόρμα είναι πιο δημοφιλής για το κοινό και τον κλάδο σας:
Περισσότερα στατιστικά μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Ο μέσος ενήλικας στις ΗΠΑ ξοδεύει πάνω από 2 ώρες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κάθε μέρα.
Το 91% των καταναλωτών έχει πρόσβαση σε ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης από φορητή συσκευή. Αυτό σημαίνει ότι θα θέλετε να είστε σίγουροι ότι η στρατηγική μάρκετινγκ για κινητά περιλαμβάνει κοινωνικά μέσα.
Σχεδόν οι μισοί από τους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης βασίζονται σε προτάσεις επωνυμίας από influencers. Ρίξτε μια ματιά στην ανάλυση του Influencer Marketing για να δείτε πώς μπορείτε να επωφεληθείτε από αυτήν την τάση.
Λιγότερο από το 5% των επιχειρήσεων χρησιμοποιούν διαφημίσεις βίντεο στο Facebook, επομένως αυτή είναι μια σημαντική ευκαιρία για επωνυμίες που θέλουν να ξεχωρίσουν.
Το 90% των χρηστών του Instagram ακολουθούν τουλάχιστον μία επιχείρηση στην πλατφόρμα.
Πάνω από το 80% των επιχειρήσεων B2B χρησιμοποιούν το Twitter για οργανικό μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης και διαφημίσεις Twitter.
Υπάρχουν 265 εκατομμύρια ενεργοί χρήστες Snapchat καθημερινά και ανοίγουν την εφαρμογή περισσότερες από 30 φορές την ημέρα.
Οι χρήστες του Snapchat είναι πιο πιθανό να αγοράσουν προϊόντα ή υπηρεσίες από την κινητή συσκευή τους. Είναι επίσης 60% πιο πιθανό να κάνουν παρορμητικές αγορές.
Το μέσο ποσοστό ολίσθησης προς τα πάνω για τις διαφημίσεις Snapchat είναι 50% και το μέσο κόστος ανά σάρωση είναι μόλις $,30-$1,00.
Η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης που εμπιστεύονται περισσότερο οι καταναλωτές των ΗΠΑ είναι το LinkedIn.
Το 80% των επιχειρήσεων B2B χρησιμοποιούν τη διαφήμιση LinkedIn και το 96% των marketeers περιεχομένου B2B χρησιμοποιούν το LinkedIn για οργανικό μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Το 30% της δέσμευσης της μέσης επιχείρησης στο LinkedIn προέρχεται από τους υπαλλήλους της.
Το LinkedIn Ads είναι μια κορυφαία πλατφόρμα για στόχευση κοινού με περισσότερα από 200 χαρακτηριστικά στόχευσης από τα οποία μπορούν να επιλέξουν οι marketeers.
Το TikTok κερδίζει ως η πλατφόρμα κοινωνικών μέσων με το υψηλότερο ποσοστό αφοσίωσης ανά ανάρτηση.
Το 72% των χρηστών του TikTok βρίσκουν τις διαφημίσεις TikTok «εμπνευσμένες» και το 70% των χρηστών είπε ότι οι διαφημίσεις TikTok ήταν ακόμη και απολαυστικές.
Το 25% των ατόμων στο TikTok έχουν ερευνήσει ή αγοράσει ένα προϊόν αφού είδαν ένα TikTok σχετικά με αυτό.
Το 95% των χρηστών του Pinterest έχουν την εφαρμογή για να τους βοηθήσει να προγραμματίσουν ή να κάνουν μια αγορά. Στην πραγματικότητα, το 52% των χρηστών του Pinterest έχουν δει κάτι στην εφαρμογή και έκαναν την αγορά στο διαδίκτυο αργότερα.
Το 64% των καταναλωτών που παρακολουθούσαν επώνυμα βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πραγματοποίησαν μια αγορά μετά.
Στατιστικά μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου 2023
Ελέγξτε αυτά τα στατιστικά στοιχεία που δείχνουν πόσο αποτελεσματικό μπορεί να είναι το email marketing.
Πόσο αξίζει ο κλάδος του email marketing;
Ο κλάδος του μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αξίζει επί του παρόντος 9,62 δισεκατομμύρια δολάρια, αλλά πρόκειται να αυξηθεί στα 17,9 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2027.
Πόσο μεγάλη είναι η βιομηχανία email marketing;
Ο αριθμός των παγκόσμιων χρηστών email προβλέπεται να αυξηθεί σε 48 δισεκατομμύρια χρήστες έως το 2024.
Ποιο είναι το ποσοστό επιτυχίας του email marketing;
Το μέσο επιτόκιο ανοίγματος σε όλους τους κλάδους είναι 80% και η μέση αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων είναι 2,78%.
Οι μικρές επιχειρήσεις ισχυρίζονται ότι το email marketing είναι το κανάλι μάρκετινγκ που τους φέρνει την υψηλότερη απόδοση επένδυσης.
Ποιο είναι το μέσο ROI για το email marketing;
Η μέση απόδοση επένδυσης για το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι 36 $ για κάθε 1 $.
Τι ποσοστό των email αφορούν το μάρκετινγκ;
Υπάρχουν πολλά μηνύματα μάρκετινγκ που λαμβάνουν οι άνθρωποι καθημερινά. Στην πραγματικότητα, αποστέλλονται 2 δισεκατομμύρια email κάθε μέρα και οι άνθρωποι λαμβάνουν περίπου 120 email μάρκετινγκ.
Πολλές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν το email marketing για να μοιράζονται το περιεχόμενό τους και είναι ο δεύτερος πιο δημοφιλής τρόπος μάρκετινγκ μετά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αναμένεται επίσης ότι στο μέλλον θα σταλούν ακόμη περισσότερα email.
Το μάρκετινγκ μέσω email αυξάνεται και γίνεται όλο και πιο σημαντικό για τις επιχειρήσεις να είναι επιτυχημένες. Πολλές μικρές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν ήδη το email marketing για να προσεγγίσουν τους πελάτες τους. Είναι επίσης σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορούν να διαβαστούν εύκολα σε κινητές συσκευές. Πολλοί marketeers πιστεύουν ότι το email marketing είναι πιο σημαντικό από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Έτσι, εάν έχετε μια επιχείρηση, είναι καλή ιδέα να χρησιμοποιήσετε το email marketing γιατί είναι ένας φθηνός τρόπος για να προωθήσετε την επιχείρησή σας. Πολλοί άνθρωποι αποφασίζουν να ανοίξουν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μόνο με βάση τη γραμμή θέματος, επομένως είναι σημαντικό να το κάνετε ενδιαφέρον.
Το 64% των μικρών επιχειρήσεων λένε ότι χρησιμοποιούν email marketing για να προσεγγίσουν τους ιδανικούς πελάτες τους.
Περίπου 1 στις 5 καμπάνιες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δεν είναι φιλική προς κινητές συσκευές.
Το 80% των επαγγελματιών μάρκετινγκ λένε ότι προτιμούν να εγκαταλείψουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παρά το μάρκετινγκ μέσω email.
Το 64% των μικρών επιχειρήσεων αξιοποιούν ήδη το μάρκετινγκ μέσω email, επομένως δεν θα θέλετε να χάσετε να επωφεληθείτε από αυτόν τον τρόπο χαμηλού κόστους για την προώθηση της επιχείρησής σας.
Το 33% των ανθρώπων θα ανοίξουν ένα email απλώς και μόνο επειδή πιστεύουν ότι το θέμα είναι ελκυστικό.
Το 47% των παραληπτών email αποφασίζει να ανοίξει ένα email με βάση μόνο το θέμα.
Στατιστικά ιστότοπου 2023
Χρησιμοποιήστε αυτά τα στατιστικά στοιχεία ιστότοπου για να αυξήσετε την προβολή και την απόδοση του ιστότοπού σας.
Γιατί είναι σημαντική η βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας;
Χρειάζεται περίπου μισό δευτερόλεπτο για να σχηματίσουν οι επισκέπτες μια γνώμη για τον ιστότοπό σας.
Το 38% των ανθρώπων θα σταματήσουν να ασχολούνται με έναν ιστότοπο εάν το περιεχόμενο ή η διάταξη δεν είναι ελκυστικά.
Τα τρία τέταρτα των καταναλωτών λένε ότι κρίνουν την αξιοπιστία μιας εταιρείας βάσει του σχεδιασμού της ιστοσελίδας της.
Οι ιστότοποι που έχουν ανώτερη εμπειρία χρήστη δημιουργούν 400% υψηλότερο ποσοστό μετατροπών.
Ποια είναι μια καλή ταχύτητα φόρτωσης σελίδας ιστότοπου;
Σχεδόν οι μισοί από τους καταναλωτές αναμένουν μέγιστο χρόνο φόρτωσης 2 δευτερολέπτων για τον μέσο ιστότοπο.
Τι ποσοστό των επιχειρήσεων έχει ιστότοπο;
Το 72% των μικρών επιχειρήσεων έχουν ιστότοπο.
Περισσότερα στατιστικά για τα websites
Σχεδόν το 60% των ανθρώπων δήλωσαν ότι δεν θα συνιστούσαν μια επιχείρηση εάν είχε έναν κακοσχεδιασμένο ιστότοπο για κινητά.
Περίπου το 40% των ανθρώπων θα σταματήσουν να αλληλεπιδρούν με έναν ιστότοπο εάν η φόρτωση των εικόνων αργεί πολύ.
Στο 70% των ιστοτόπων μικρών επιχειρήσεων λείπει μια παρότρυνση για δράση στην αρχική τους σελίδα.
Σχεδόν το 90% των καταναλωτών θα ψωνίσει από έναν ανταγωνιστή μετά από μια κακή εμπειρία στον ιστότοπο.
Η επένδυση στην εμπειρία χρήστη του ιστότοπού σας οδηγεί σε απόδοση 100 $ για κάθε 1 $ που ξοδεύετε.
Το 73% των επιχειρήσεων επενδύουν στον σχεδιασμό ιστοσελίδων για να βοηθήσουν την επωνυμία τους να ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές.
Το 44% των καταναλωτών λέει σε άλλους για αρνητικές εμπειρίες στον ιστότοπο.
Κατά μέσο όρο, οι χρήστες διαβάζουν το 28% του κειμένου στη σελίδα ενός ιστότοπου.
Το 90% των ιστοσελίδων δεν παράγουν οργανική επισκεψιμότητα. Βρείτε ποιες βελτιστοποιήσεις μπορείτε να εφαρμόσετε στον ιστότοπό σας με τον πλήρη, οπτικό οδηγό μας για το SEO στη σελίδα.
Πάνω από το ήμισυ της παγκόσμιας επισκεψιμότητας ιστοτόπων προέρχεται από κινητά τηλέφωνα.
Οι χρόνοι φόρτωσης άνω των 2 δευτερολέπτων θα αυξήσουν τα ποσοστά εγκατάλειψης κατά 50%.
Περίπου οι μισοί από τους ιστότοπους που κατατάσσονται ψηλά στο SERP είναι HTTPS. Το 85% των ανθρώπων θα εγκαταλείψουν μια σελίδα αν συνειδητοποιήσουν ότι πρόκειται για έναν μη ασφαλή ιστότοπο, ακόμα κι αν έχουν ήδη μια αγορά σε εξέλιξη.
Το 43% των μικρών επιχειρήσεων που έχουν έναν ιστότοπο σχεδιάζουν να βελτιώσουν την απόδοση του ιστότοπού τους φέτος.
Ακόμα περισσότερα στατιστικά ψηφιακού μάρκετινγκ για το 2023
Τα έσοδα από το ηλεκτρονικό εμπόριο των ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 7% μεταξύ 2021 και 2022. Οι συνολικές πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου στις ΗΠΑ προβλέπεται να φτάσουν τα 1.001,5 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2023.
Το 60% των επαγγελματιών του μάρκετινγκ είτε δεν γνωρίζουν είτε δεν κατανοούν τα βασικά στοιχεία του Ιστού τους.
Το μάρκετινγκ βίντεο είναι η πιο δημοφιλής τακτική μέσων για τους content marketeers.
Το 49% των επιχειρήσεων αναφέρει ότι αυξάνει τα έσοδα πιο γρήγορα όταν χρησιμοποιούν περιεχόμενο βίντεο.
Το 86% των καταναλωτών λέει ότι θα ήθελε να δει περισσότερο περιεχόμενο βίντεο από επωνυμίες που αγαπούν.
Το 73% των πελατών είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν περισσότερα με μια επωνυμία που έχει πλήρη διαφάνεια στο διαδίκτυο.
Το 76% των εμπορικών σημάτων αναφέρει ότι χρησιμοποίησε αυτοματοποίηση μάρκετινγκ μόλις τον περασμένο χρόνο.
Το 2021, το 35% των επωνυμιών αξιοποιούσαν το AR ή το VR στις στρατηγικές τους. Με αυτό, το 42% σχεδιάζει να αυξήσει τις επενδύσεις του το 2022.
Οι καταναλωτές έχουν 35 φορές περισσότερες πιθανότητες να ανοίξουν μηνύματα για κινητά από ότι τα email.
Οι παγκόσμιες λιανικές πωλήσεις προβλέπεται να ανέλθουν στα 26 τρισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το τέλος του 2022.
Χρησιμοποιήστε αυτά τα 165 Στατιστικά Ψηφιακού Μάρκετινγκ για να καθοδηγήσετε τη στρατηγική σας για το 2023
Την επόμενη φορά που θα χρειαστεί να δείξετε το «γιατί» πίσω από τις στρατηγικές μάρκετινγκ που έχετε, συγκεντρώστε αυτά τα χρήσιμα στατιστικά ψηφιακού μάρκετινγκ. Όταν αισθάνεστε ότι μπορεί να μην υπάρχει ομοιοκαταληξία ή λόγος για την τακτική σας (έχω πάει εκεί), οι αριθμοί είναι εκεί για να σας βοηθήσουν.