Ως marketeer, σκεφτόμαστε συνεχώς τον ιστότοπο της εταιρείας μας και βρίσκουμε τρόπους για να τον βελτιώσουμε.
Οι ερωτήσεις λοιπον που μας κρατούν πάντα σε εγρήγορση μπορεί να είναι… Θα μπορούσαμε να βελτιώσουμε τη διάταξη; Χρειαζόμαστε μια σαφέστερη παρότρυνση για δράση cta στην αρχική σελίδα; Χρειαζόμαστε ένα responsive site; Εκτός από το να καταπνίγετε τις καθημερινές σας ανησυχίες, πρέπει επίσης να γνωρίζετε
και τις τάσεις στον σχεδιασμό ιστοσελίδων. Και αυτό είναι πολύ ανησυχητικό … ειδικά όταν ο χρόνος σας είναι μικρός μεταξύ των άλλων projects.
Εδώ θα δείτε τα 17 Στατιστικά που πρέπει να διαβάσετε σχετικά με την Κατασκευή Ιστοσελίδων και τη Βελτιστοποίηση τους!
1) Το 40% των ανθρώπων θα εγκαταλείψουν μια ιστοσελίδα εάν χρειαστούν περισσότερα από 3-4 δευτερόλεπτα για να φορτώσει. (Πηγή: Econsultancy)
2) 1,1 τρισεκατομμύρια δολάρια από όλες τις λιανικές πωλήσεις το 2020 «επηρεάστηκαν από τον ιστότοπο». (Πηγή: Forrester Research)
3) Το 46% των χρηστών κινητής τηλεφωνίας αναφέρει ότι δυσκολεύεται να αλληλεπιδράσει με μια ιστοσελίδα και το 44% παραπονιέται ότι η πλοήγηση ήταν δύσκολος. (Πηγή: Keynote)
4) Η αλλαγή στο ποσοστό εγκατάλειψης ενός ιστότοπου αυξάνεται στο 100% όταν μια σελίδα χρειάζεται 4 δευτερόλεπτα ή περισσότερα για να φορτώσει, Μεταπηδά σε 150% εάν μια σελίδα χρειάζεται 8 δευτερόλεπτα ή περισσότερα για να φορτώσει. (Πηγή: Mobile Joomla)
5) Πάνω από το 80% των επαγγελματιών μάρκετινγκ θεωρούν την αύξηση της συνολικής μετατροπής ως κυρίαρχη προτεραιότητα για τη βελτιστοποίηση του ιστότοπού τους προγράμματα. (Πηγή: MarketingSherpa)
6) Το 78% των ερωτηθέντων από την πλευρά του πελάτη δήλωσαν ότι η εταιρεία τους ήταν εξαιρετικά ή αρκετά αφοσιωμένη στην παροχή του καλύτερη διαδικτυακή εμπειρία χρήστη. (Πηγή: Econsultancy)
7) Το 70% των επαγγελματιών μάρκετινγκ ανέφεραν ότι χρησιμοποιούν μαθήματα βελτιστοποίησης ιστότοπου για να ενημερώνουν εκτός σύνδεσης καμπάνιες και άλλες επικοινωνίες μάρκετινγκ. (Πηγή: MarketingSherpa)
8) Μια μελέτη ιστοτόπων του Fortune 500 έδειξε ότι το 63% έχει περιεχόμενο πάνω από το μ.ο., το 50% διαθέτει περιεχόμενο κύλισης ή κάποιου είδους παράθυρο, το 63% χρησιμοποιεί εικόνες υψηλής ποιότητας που συνδέονται με τους χρήστες του και ο μέσος χρόνος φόρτωσης είναι 6,5 δευτερόλεπτα. (Πηγή: Go-Globe.com)
9) Το 48% των χρηστών λένε ότι αν φτάσουν σε έναν ιστότοπο επιχείρησης που δεν λειτουργεί καλά σε κινητά, το θεωρούν ως ένδειξη της επιχείρησης που απλώς δεν ενδιαφέρεται. (Πηγή: MarginMedia)
10) Το 62% των εταιρειών που σχεδίασαν έναν ιστότοπο ειδικά για κινητά είχαν αυξημένες πωλήσεις.
(Πηγή: Econsultancy)
11) Το 29% λέει έχουν «μέσο» επίπεδο εμπειρίας, το 23% λέει ότι είναι πίσω από την εποχή και το 4% λέει ότι είναι αγανακτισμένο. (Πηγή:eMarketer)
12) Το 69% των marketeer λένε ότι το δυναμικό, εξατομικευμένο περιεχόμενο είναι σημαντικό για τον ιστότοπό τους, μόνο 5% λένε ότι είναι μικρής σημασίας. (Πηγή: Marketing Charts)
13) Μόνο το 55% των εταιρειών πραγματοποιεί αυτήν τη στιγμή οποιαδήποτε διαδικτυακή δοκιμή εμπειρίας χρήστη. (Πηγή: Econsultancy)
14) Ενώ το 78% των επαγγελματιών του μάρκετινγκ ανέφερε ότι οι ευρύτερες εκστρατείες μάρκετινγκ καθοδηγούνταν τουλάχιστον κάπως από αποτελέσματα βελτιστοποίησης ιστοσελίδων, μόνο το 47% των marketeer ανέφερε ότι ο σχεδιασμός ιστοσελίδων ή η ανάπτυξη προϊόντων στην πραγματικότητα άλλαξε ως αποτέλεσμα των μαθημάτων βελτιστοποίησης. (Πηγή: MarketingSherpa)
15) Το 86,6% των μικρομεσαίων επιχειρήσεων των ΗΠΑ αναφέρουν τους ιστότοπους ως τη σημαντικότερη τακτική ψηφιακού μάρκετινγκ. (Πηγή: eMarketer)
16) Το 90% των ανθρώπων χρησιμοποιούν πολλαπλές οθόνες διαδοχικά. (Πηγή: uberflip)
17) Περισσότεροι από 9 στους 10 ερωτηθέντες (95%) συμφώνησαν με τη δήλωση ότι «η καλή εμπειρία χρήστη κάνει αίσθηση.” (Πηγή: Econsultancy)