You are currently viewing 20 Εργαλεία Digital Marketing για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας!

20 Εργαλεία Digital Marketing για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας!

Σε μια επιχείρηση, θα πρέπει να μείνετε ενημερωμένοι για τις τελευταίες τάσεις για να αποφύγετε έτσι οποιαδήποτε πτωτική τάση. Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι η κύρια και πιο αποτελεσματική μέθοδος για να προσφέρετε στην επωνυμία σας πολύτιμη πορεία ανάπτυξης, χάρη στη δημοτικότητα και την ευρεία εμβέλεια του διαδικτύου.

Πολλές διαδικτυακές πλατφόρμες και λογισμικό μπορούν να σας βοηθήσουν στη δημιουργία και τη διατήρηση ποιοτικού περιεχομένου που θα οδηγήσει την επιχειρηματική σας ανάπτυξη. Αυτά τα ψηφιακά εργαλεία μάρκετινγκ θα σας βοηθήσουν επίσης να προσδιορίσετε και να προσεγγίσετε το κοινό-στόχο σας με ευκολία πλέον. Περιλαμβάνουν από τη διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έως τις εφαρμογές μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τα αναλυτικά στοιχεία ιστότοπων έως το λογισμικό δημιουργίας περιεχομένου και άλλα πολλά..

Δείτε τα αναλυτικά τα 20 digital marketing εργαλεία για το 2020+:

1. Google Analytics

Ο τεχνολογικός γίγαντας Google δείχνει τη δέσμευσή του να βοηθήσει τις νεοσύστατες και τις μεσαίες επιχειρήσεις να προχωρήσουν με το δωρεάν αναλυτικό εργαλείο της, το Google Analytics. Παρά την προηγμένη εμφάνισή του, είναι εύκολο να το μάθετε και είναι επίσης πολύτιμο για την ανάλυση των αλληλεπιδράσεων του κοινού σας με τον ιστότοπό σας. Το Google Analytics είναι το καλύτερο για την παρακολούθηση της απόδοσης του ιστότοπου. Μπορείτε, για παράδειγμα, να βρείτε την ιστοσελίδα που επισκέπτεστε περισσότερο, την πρώτη πηγή επισκεψιμότητας και συγκεκριμένες μετρήσεις (προβολές, διάρκεια σελίδας, ποσοστά εγκατάλειψης) που σχετίζονται με τις αναρτήσεις ιστολογίου σας.

2. HubSpot

Η γοητεία του συνδυασμού CRM και μάρκετινγκ σε ένα μέρος καθιστά το HubSpot ένα από τα καλύτερα εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας το 2020. Σας βοηθά να προσελκύσετε πιθανούς πελάτες ενώ δημιουργείτε επίσης μια λεωφόρο για να κλείσετε τις προσφορές σας. Ακολουθούν ορισμένες από τις δραστηριότητες που μπορείτε να εκτελέσετε χρησιμοποιώντας αυτό το εργαλείο:

Επιμέλεια περιεχομένου
Ανάπτυξη ιστοσελίδας
Ανάλυση
Αυτοματισμός μάρκετινγκ
Διαχείριση κοινωνικών μέσων

3. Mailchimp

Όταν αναζητάτε να επικοινωνείτε με τους πελάτες ή να τους ενημερώνετε για νέα προϊόντα ή υπηρεσίες, το μάρκετινγκ μέσω email είναι συχνά η τέλεια στρατηγική για πολλές επιχειρήσεις. Το Mailchimp σάς βοηθά να επικοινωνήσετε με πιθανούς πελάτες μέσω καμπανιών μέσω email. Προσφέρει ένα δωρεάν πακέτο, εξαιρετική υποστήριξη εξυπηρέτησης πελατών και πολλαπλές επιλογές ενοποίησης για ιδιοκτήτες επιχειρήσεων. Επιπλέον, έχετε τη δυνατότητα να δοκιμάσετε καμπάνιες A / B, να δημιουργήσετε τμήματα κοινού και να προγραμματίσετε εκ των προτέρων μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Αυτές είναι μόνο μερικές από τις δραστηριότητες που μπορείτε να κάνετε με το Mailchimp.

4. Hootsuite

Θα πρέπει να παρακολουθείτε την απόδοση των λογαριασμών κοινωνικών μέσων για να αξιοποιήσετε στο έπακρο. Η άριστη γνώση των στατιστικών των δημοσιεύσεών σας είναι ένα από τα βασικά κριτήρια όταν αναζητάτε συγκεκριμένους στόχους κοινωνικών μέσων, όπως ο διπλασιασμός των οπαδών σας στο Instagram. Το Hootsuite σάς βοηθά να επιτύχετε αυτόν τον στόχο: Παρακολουθεί τις αναφορές προϊόντων, υπηρεσιών, απόδοση επένδυσης, περιεχόμενο και άλλα. Μπορείτε επίσης να το χρησιμοποιήσετε για να προγραμματίσετε και να αποθηκεύσετε αναρτήσεις σε πολλές πλατφόρμες.

5. Slack

Αν θέλετε να διασφαλίσετε την απρόσκοπτη και αποτελεσματική επικοινωνία με μέλη της επιχείρησής σας, τότε το Slack είναι κατάλληλο για εσάς. Προσφέρει πολλές ενσωματώσεις και είναι εύκολο να ρυθμιστεί. Οι αργοί χρήστες μπορούν εύκολα να εναλλάσσουν κανάλια χωρίς να χρειάζεται να περάσουν από πολλαπλούς ελέγχους χρόνου. Αυτό το εργαλείο είναι μια καλύτερη εναλλακτική λύση στα μεγάλα νήματα email, αποφεύγοντας τα εισερχόμενά σας από πάρα πολλά μη αναγνωσμένα, διατηρώντας ταυτόχρονα γρήγορη την επικοινωνία.[/vc_column_text][/vc_column]6. Brand24
Είναι σημαντικό να γνωρίζετε τι λένε οι άνθρωποι για το προϊόν ή την υπηρεσία σας, ειδικά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Είναι αδύνατο να παρακολουθείτε τις αναφορές σας, δεδομένου ότι περίπου 3,6 δισεκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν κοινωνικά μέσα. Το Brand24 σάς βοηθά να λύσετε αυτό το δίλημμα. Παρακολουθεί τις αναφορές της επωνυμίας σας και διασφαλίζει ότι θα παρακολουθείτε τις συζητήσεις σχετικά με την επιχείρησή σας.

7. Trello

Όσον αφορά τη διαχείριση περιεχομένου, λίγα ψηφιακά εργαλεία κάνουν τη διαδικασία απρόσκοπτη και οργανωμένη όσο το Trello. Τα μέλη του οργανισμού σας μπορούν να παρακολουθούν τα χρονοδιαγράμματα δημοσιεύσεων και μπορείτε εύκολα να αναθέσετε εργασίες στην ομάδα προγραμματιστών, εμπόρων ή συγγραφέων. Με αυτόν τον τρόπο, κανένα μέλος της ομάδας δεν μπερδεύεται, καθώς όλοι γνωρίζουν το έργο που πρέπει να αναλάβουν.

8. Google Adwords

Το Google Adwords είναι μια πληρωμένη πλατφόρμα διαφήμισης για επιχειρήσεις που θέλουν να αποκτήσουν έκθεση στο κοινό-στόχο τους μέσω της σελίδας αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης της Google. Οι διαφημίσεις πληρωμής ανά κλικ εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης ανάλογα με τις λέξεις-κλειδιά που τοποθετούν οι χρήστες στην αναζήτηση. Αυτές οι διαφημίσεις στη συνέχεια τις κατευθύνουν στον ιστότοπό σας. Η πληρωμή είναι ευέλικτη εδώ, καθώς μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα στην επιλογή pay-per-call ή pay-per-click.

9. Buffer

Οι λογαριασμοί κοινωνικών μέσων είναι εξαιρετικές πλατφόρμες μάρκετινγκ για μάρκες που επιθυμούν να αναπτύξουν τις επιχειρήσεις τους. Θα πρέπει να έχετε ισχυρή παρουσία σε πολλές μεγάλες πλατφόρμες όπως το Facebook, το Twitter, το Instagram και άλλα. Το Buffer σάς βοηθά να διαχειριστείτε όλους τους λογαριασμούς κοινωνικών μέσων σε ένα μέρος. Θα πρέπει να δημιουργήσετε και να προγραμματίσετε τις αναρτήσεις σας, να αλληλεπιδράσετε με ακόλουθους και πολλά άλλα.

10. Asana

Στον κόσμο του μάρκετινγκ, η αποτελεσματική επικοινωνία με τα μέλη της ομάδας σας είναι κρίσιμη για την επιτυχία. Η Asana προσφέρει στους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων ένα συλλογικό σύστημα διαχείρισης ροής εργασιών. Τα μέλη της ομάδας μπορούν να πραγματοποιήσουν τις ακόλουθες ενέργειες χρησιμοποιώντας αυτό το ψηφιακό εργαλείο μάρκετινγκ:

Προτεραιότητα στις εργασίες και χαρτογράφηση προθεσμιών

Εκχώρηση εργασιών

Καταγραφή έργων

11. Databox

Σήμερα, οι περισσότερες επιχειρήσεις έχουν παρουσία σε πολλές διαδικτυακές πλατφόρμες. Πρόκειται για μια απόπειρα βελτίωσης και ανάλυσης πρακτικών σε όλους τους τομείς τους. Ως ιδιοκτήτης επιχείρησης, η δυνατότητα διαχείρισης της παρουσίας σας από όλες αυτές τις πλατφόρμες με ένα μόνο εργαλείο μπορεί να σας βοηθήσει να εξοικονομήσετε πολύ χρόνο και προσπάθεια. Αυτό μπορεί να κάνει το Databox, καθώς οι προγραμματιστές του το δημιούργησαν για να τραβήξουν όλα τα δεδομένα σας σε ένα μέρος.

12. Twitter

Εκτός από την εξαιρετική πλατφόρμα κοινωνικών μέσων για την απόκτηση των τελευταίων ειδήσεων και τάσεων, το Twitter είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο ψηφιακού μάρκετινγκ. Το δίκτυο προσφέρει ένα ευρύ φάσμα προωθητικών δυνατοτήτων, συμπεριλαμβανομένων διαφημίσεων, retweets και άλλων, που επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να πραγματοποιούν το μάρκετινγκ των ψηφιακών προϊόντων τους με ευκολία. Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτό, μπορείτε πάντα να δείτε μερικές κορυφαίες συμβουλές και στρατηγικές μάρκετινγκ twitter από ειδικούς του κλάδου.

13. Διαχειριστής διαφημίσεων Facebook

Το Facebook διαθέτει μια πλατφόρμα διαφημίσεων. Ένας μεγάλος αριθμός επιχειρήσεων χρησιμοποιούν αυτήν την πλατφόρμα για να στοχεύσουν συγκεκριμένες αγορές και με τον Διαχειριστή διαφημίσεων Facebook η όλη διαδικασία είναι πολύ πιο εύκολη. Το Facebook δημιούργησε το Ads Manager σε μια προσπάθεια να βελτιώσει συγκεκριμένες διαφημιστικές καμπάνιες. Σήμερα, παρέχει νέες δυνατότητες στόχευσης και προϋπολογισμού για τους χρήστες.

14. SEMrush

Το SEMrush είναι ένα από τα κορυφαία εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας το 2020. Προσφέρει μια πλατφόρμα για να βρείτε λύσεις για περιεχόμενο, SEO, PPC, κοινωνικά μέσα και ανταγωνιστική έρευνα. Από το ευρύ φάσμα σχεδίων και τιμών, μπορείτε να επιλέξετε ένα πολύτιμο εργαλείο που υποστηρίζει την επιχείρησή σας. Πολλά από τα διαθέσιμα εργαλεία περιλαμβάνουν ερευνητικά εργαλεία για λέξεις-κλειδιά, έναν έλεγχο επιστροφής συνδέσμων και πολλά άλλα.

15. Moz

Το Moz είναι ένα ισχυρό εργαλείο για στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ που περιλαμβάνουν SEO. Έρχεται ως εργαλείο λογισμικού που έχει δύο ξεχωριστές εκδόσεις για κλασικές και τοπικές πρακτικές SEO. Μέσω της τοποθεσίας της επιχείρησής σας, το Moz μπορεί να βελτιώσει την παρουσία σας στις μηχανές αναζήτησης.

16. Infusionsoft
Ένα άλλο από τα κορυφαία εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας είναι το Infusionsoft. Έρχεται ως εργαλείο λογισμικού που επιτρέπει στους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων να αποθηκεύουν στοιχεία επικοινωνίας και ιστορικό δραστηριότητας των δυνητικών πελατών τους, των προοπτικών και των πελατών τους. Τμηματοποιεί και αναλύει τα δεδομένα για να επιτρέψει στις επιχειρήσεις να έχουν πρόσβαση σε αυτά με αποτελεσματικότητα.

17. BuzzSumo

Ως αναπτυσσόμενη επιχείρηση, υπάρχουν πολλές στρατηγικές που μπορείτε να εφαρμόσετε για να επιταχύνετε τη διαδικασία. Το ένα περιλαμβάνει τη σύνταξη περιεχομένου με δημοφιλείς τάσεις που σχετίζονται με τον κλάδο σας. Υπάρχουν διάφοροι τύποι τάσεων, όπως τάσεις ηλεκτρονικού εμπορίου, τάσεις κοινωνικών μέσων, τάσεις διαφήμισης και άλλα. Όσον αφορά την εύρεση αυτών των τάσεων μέσω της έρευνας και της παρακολούθησης, το BuzzSumo είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο που μπορεί να σας βοηθήσει. Σας βοηθά να βρείτε το πιο κοινόχρηστο περιεχόμενο σε πολλά κανάλια κοινωνικών μέσων.

18. Canva.com

Το Canva είναι ένα από τα κορυφαία εργαλεία που οι επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιήσουν για τις στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ που περιλαμβάνουν σχέδια. Το εργαλείο παρέχει ένα ευρύ φάσμα δυνατοτήτων που επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να δημιουργούν σχέδια για ενημερωτικά δελτία, δημοσιεύσεις κοινωνικών μέσων, λογότυπα, πανό και πολλά άλλα.

19. Ahrefs

Το Ahrefs είναι ένας ιστότοπος που αναπτύχθηκε για να βοηθήσει τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων να βρουν απαντήσεις στις ερωτήσεις τους για SEO. Διαθέτει ένα σύνολο εργαλείων SEO που τους επιτρέπουν να εκτελούν πλήρεις ελέγχους SEO ιστότοπου, έρευνα λέξεων-κλειδιών, ανάλυση ιστότοπων ανταγωνιστών και πολλά άλλα.

20. Yoast

Εάν η επιχείρησή σας διαθέτει ιστότοπο WordPress, τότε ένα εργαλείο που πρέπει να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε είναι το εργαλείο Yoast SEO. Παρέχει δωρεάν και επί πληρωμή εκδόσεις που συνοδεύονται από ένα ευρύ φάσμα δυνατοτήτων για να σας βοηθήσουν να βελτιώσετε το SEO σας. Μερικά οφέλη που έχετε για τη χρήση του Yoast για τον ιστότοπό σας είναι η αυτόματη δημιουργία αρχείων SEO, ο έλεγχος SEO ιστότοπου, οι λύσεις SEO για το περιεχόμενό σας και πολλά άλλα.

Συνοψίζοντας..

Όταν κοιτάζουμε μερικές από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες στον κόσμο, το μάρκετινγκ δεν μένει ποτέ εκτός . Σήμερα, οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων υιοθετούν τώρα τη χρήση πολλών ψηφιακών στρατηγικών μάρκετινγκ για να οδηγήσουν το κοινό τους και να βελτιώσουν τις πωλήσεις. Ευτυχώς, πολλά εργαλεία μπορούν να το κάνουν πολύ πιο εύκολα. Το παραπάνω άρθρο λοιπον αναφέρει για τα 20 κορυφαία εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων.

Καλή τύχη!

Σχόλια μέσω Facebook