4 Έξυπνες στρατηγικές

[vc_row][vc_column][vc_column_text]Οι επιχειρήσεις B2B πρέπει να αναπτύξουν μια καινοτόμο στρατηγική μάρκετινγκ πλεον, για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων, ανάλογα με τα δεδομένα της βιομηχανίας για να βελτιώσουν την ανάπτυξη και να εμπλουτίσουν τις εμπειρίες των πελατών τους.

Σήμερα, οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων B2B αντιμετωπίζουν μοναδικές προκλήσεις για να πετύχουν τον εκάστοτε στόχο τους στην αγορά. Συνήθως, οι καταναλωτές είναι μπερδεμένοι και ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος. Αγορές κορεσμένες με πολύ προϊόντα. Η σημερινή καινοτομία μπορεί να γίνει γρήγορα το εμπόριο του αύριο.

Οι επιχειρήσεις B2B δεν πρέπει πλέον να επικεντρώνονται μόνο σε εισερχόμενες ή εξερχόμενες στρατηγικές μάρκετινγκ, όπως να επικοινωνούν απευθείας με επικείμενους πελάτες. Αν και μερικές από αυτές τις εξερχόμενες προσεγγίσεις επιτυγχάνουν, σίγουρα δεν είναι οι πιο αποτελεσματικές πρακτικές για την προσέλκυση νέων πελατών. Επιπλέον, η απρόβλεπτη οικονομία παρουσιάζει μια πιο σημαντική απειλή για μια επιχειρηματική στρατηγική: Αυξάνει τον κίνδυνο για νέες επενδύσεις, απειλεί την εμπιστοσύνη του πελάτη και καθιστά απλούστερο για τους παραγωγούς χαμηλότερου κόστους να υπονομεύσουν τη θέση τους. Επιπλέον, υπάρχουν αντιρρήσεις εντός του οργανισμού, οι οποίες συνήθως οδηγούνται από διάφορα τμήματα που καθιστούν δύσκολη την εκτέλεση αλλαγών σε ολόκληρη την επιχείρηση.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

Μάρκετινγκ περιεχομένου

Το πρώτο στοιχείο μιας στρατηγικής μελλοντικής σκέψης είναι το περιεχόμενο. Η δημιουργία περιεχομένου και το Blogging είναι η πιο επιτυχημένη επιλογή για την προσέλκυση και μετατροπή του κοινού σε αγοραστές. Όλο και περισσότεροι καταναλωτές κατευθύνονται προς τον Ιστό για να λαμβάνουν αποφάσεις αγοράς . Έχει γίνει εξαιρετικά δημοφιλές τα τελευταία χρόνια. Οι επιχειρήσεις μπορούν να αυξήσουν τη δημιουργία δυνητικών πελατών και να δημιουργήσουν μια διαδικτυακή παρουσία.

Οι έμποροι B2B χρησιμοποιούν διάφορους τύπους περιεχομένου από μέσα κοινωνικής δικτύωσης έως αναλυτικά έγγραφα έρευνας (εξωτερικούς συνδέσμους) για να προσελκύσουν υποψήφιους αγοραστές. Χρησιμοποιώντας ένα μείγμα δεδομένων έρευνας και πελατών, οι έμποροι B2B μπορούν να σχεδιάσουν αποτελεσματικές καμπάνιες για να ενημερώνουν τους πελάτες τους για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους και να τους παρουσιάζουν σχετικό και πολύτιμο περιεχόμενο.

Για να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη στρατηγική, είναι σημαντικό να αξιολογήσετε την απόδοση επένδυσης όλων των δραστηριοτήτων μάρκετινγκ περιεχομένου που εκτελείτε. Μετρήστε την επιτυχία σας σε σχέση με τους καθορισμένους στόχους και μετρήστε πόσο χρήσιμο κάθε κομμάτι περιεχομένου ήταν έναντι αυτών των κριτηρίων. Αυτό θα σας παρουσιάσει πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με το ποια στρατηγική λειτουργεί για την επιχείρησή σας και ποια όχι, ή ποια θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε την απόδοση!

Ευθυγραμμίστε τις στρατηγικές μάρκετινγκ και πωλήσεων

Η ευθυγράμμιση των πωλήσεων και του μάρκετινγκ είναι ένα παζλ που βασανίζει τις επιχειρήσεις εδώ και πολύ καιρό. Στον τρέχοντα επιχειρηματικό κόσμο, το μάρκετινγκ και οι πωλήσεις πρέπει να λειτουργούν παράλληλα, ευθυγραμμίζοντας τους ρόλους και τους στόχους τους, ώστε να διασφαλιστεί ότι η απόδοση επένδυσης (ROI) θα είναι ευθύνη ολόκληρου του οργανισμού και όχι μόνο των μεμονωμένων ομάδων. Για τις περισσότερες επιχειρήσεις B2B, η δουλειά του μάρκετινγκ είναι η δημιουργία δυνητικών πελατών και η πώληση είναι η μετατροπή αυτών των δυνητικών πελατών σε πελάτες.

Οι καιροί εξελίσσονται κάθε μέρα. Το πρώτο βήμα για τη συνεργασία πωλήσεων και μάρκετινγκ είναι η προώθηση της τακτικής και ανοιχτής επικοινωνίας.  Αυτή η διαδικασία θα ενθαρρύνει τους πωλητές να κατανοήσουν ποιοι τύποι δυνητικών πελατών είναι πιθανότερο να κλείσουν, ώστε να μπορούν να δημιουργήσουν αγοραστές καλύτερης ποιότητας.

Μόλις προχωρήσει η διαδικασία επικοινωνίας μεταξύ αυτών των δύο ομάδων, συνεχίζει να κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση. Επίσης, για να συνεργαστούν, οι ομάδες πρέπει να ενθαρρυνθούν να μιλήσουν για τυχόν απογοητεύσεις ή κακή ευθυγράμμιση, έτσι ώστε οι λύσεις να λειτουργούν εποικοδομητικά.[/vc_column_text][vc_single_image image=”19734″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

Συμπεριλάβετε Ειδική Εξατομίκευση

Σύμφωνα με μια μελέτη, σχεδόν το 50% των επιχειρηματικών πελατών επιθυμούν εξατομίκευση από μια εταιρεία. Οι έμποροι B2B εφαρμόζουν εξατομίκευση στις στρατηγικές μάρκετινγκ τους για να αυξήσουν τα ποσοστά απόκρισης από τους πελάτες τους. Για παράδειγμα, οι πιο διαδεδομένες μέθοδοι εξατομίκευσης που πρέπει να λάβετε υπόψη για τις επιχειρήσεις περιλαμβάνουν:

  • Εξατομικευμένος ιστότοπος
  • Εξατομικευμένο περιεχόμενο
  • Εξατομικευμένες εφαρμογές
  • Εξατομικευμένες προσφορές
  • Εξατομικευμένο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Αυτές οι προσπάθειες εξατομίκευσης θα έχουν υψηλή απόδοση από μια γενική εμπειρία καταναλωτή, καθώς οι άνθρωποι αισθάνονται καλύτερη σύνδεση με την εταιρεία.

Γνωρίστε το κοινό και την αγορά σας

Οι επιχειρήσεις B2B δίσταζαν παλαιότερα να υιοθετήσουν διαδικτυακή εξατομίκευση. Αυτό είναι αρκετά περίεργο, καθώς η τμηματοποίηση των πελατών είναι μια πολύτιμη επιχειρηματική στρατηγική σε όλες τις μεγάλες βιομηχανίες ή τις νεοσύστατες επιχειρήσεις. Η εξατομίκευση της εμπειρίας των πελατών είναι ευκολότερη από ποτέ, ειδικά με το λογισμικό αυτοματοποίησης μάρκετινγκ που είναι διαθέσιμο στους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων σήμερα.

Τι είναι λοιπόν το Persona Buyer;

Ένας τύπος αγοραστή είναι οι πλήρεις πληροφορίες του πελάτη-στόχου ή του αγοραστή σας. Αυτό είναι συνήθως ένα ολοκληρωμένο προφίλ, συμπεριλαμβανομένων των σκοπών και των προκλησεων τους, της δημογραφικής θέσης του τόπου διαμονής τους και των γενικών τους συμφερόντων. Έχοντας ένα συγκεκριμένο προφίλ του κοινού-στόχου, βοηθάτε στην καλύτερη κατανόηση των απαιτήσεων των πελατών σας και των εμποδίων που αντιμετωπίζουν. Αυτό επιτρέπει στις επιχειρήσεις να παρουσιάζουν τις δραστηριότητες μάρκετινγκ σε αυτά τα προφίλ με τρόπο που θα βρίσκουν σχετικές και χρήσιμες.

Αν και η οικοδόμηση ενός πλήρους και χρήσιμου προσώπου αγοραστή μπορεί να είναι πιο περίπλοκη με εξειδικευμένο κοινό, παίρνοντας λίγο περισσότερο χρόνο για να βρούμε ιδιαίτερα στοχευμένες προσωπικότητες για καθεμία από τις τακτικές μάρκετινγκ B2B θα προσφέρει περισσότερους δυνητικούς πελάτες, καθώς οι προοπτικές είναι πιο πιθανό να αντιδράσουν στο περιεχόμενο που τους ενδιαφέρει.

Μην νομίζετε ότι πρέπει να δώσετε προσοχή σε όλες αυτές τις στρατηγικές ανάπτυξης των επιχειρήσεων αμέσως. Δεν είναι κατάλληλη κάθε μέθοδος που αναφέρεται εδώ για κάθε επιχείρηση B2B. Ερευνήστε ποιες τακτικές θα είναι πιο αποτελεσματικές για τις απαιτήσεις της επιχείρησής σας και εφαρμόστε μια εξαιρετική στρατηγική μάρκετινγκ δημιουργικά και έξυπνα.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Από Feel the Web

Μετάβαση στο περιεχόμενο