[vc_row][vc_column][vc_column_text]Πλέον δεν αρκεί απλώς η δημιουργία περιεχομένου αλλά, πρέπει να δημιουργήσετε περιεχόμενο που είναι και χρήσιμο για το κοινό σας, για να κερδίσει την εμπιστοσύνη του στην επιχείρηση σας.
Αυτό μπορεί να ακούγεται αρκετά εύκολο, αλλά η αλήθεια είναι ότι η επιλογή των σωστών τύπων περιεχομένου στο ψηφιακό μάρκετινγκ είναι κάτι πολύ περισσότερο τέχνη παρά επιστήμη. Αυτό που γνωρίζουμε ότι έχει λειτουργήσει για μια επωνυμία ή κοινό μπορεί να πέσει εντελώς εκτός για μια άλλη.
Ποιοι είναι όμως οι τύποι μάρκετινγκ περιεχομένου;
Το περιεχόμενο είναι, αναμφισβήτητα, οτιδήποτε δημιουργείτε και δεν περιέχει εμφανές μήνυμα πωλήσεων είναι πραγματικά τόσο πρακτικό. Αλλά είναι επίσης αρκετά ασαφές, οπότε το χωρίσαμε στις πιο κοινές κατηγορίες που πιθανότατα θα συναντήσετε.
Αυτές είναι:
- Τα γραφήματα
- Περιεχόμενο ιστολογίου
- Podcasts
- Βίντεο
- Social Media
Ας εξερευνήσουμε καθένα από αυτά και ας δούμε πώς να έχουμε τα καλύτερα αποτελέσματα από αυτά.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]
1. Μάρκετινγκ περιεχομένου ιστολογίου
Σε γενικές γραμμές, τα ιστολόγια εξακολουθούν να αντιπροσωπεύουν τη συντριπτική πλειονότητα του μάρκετινγκ περιεχομένου (86 τοις εκατό σύμφωνα με την κατάσταση της έκθεσης μάρκετινγκ περιεχομένου 2019: Παγκόσμια έκθεση), και είναι και λογικό άλλωστε.
Γνωρίζουμε ότι οι επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν ιστολόγια λαμβάνουν 97% περισσότερους συνδέσμους προς τους ιστότοπούς τους και, με τη σειρά τους, έχουν 434% περισσότερες ευρετηριασμένες σελίδες για τα SERP. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι σχεδόν μονόδρομος, καθώς το blogging μπορεί επίσης να είναι εξαιρετικά οικονομικό για τις μικρές επιχειρήσεις με περιορισμένο προϋπολογισμό.
Οι αναρτήσεις ιστολογίου είναι πιο αποτελεσματικές όταν χρησιμοποιούνται αυστηρά για τον τύπο μάρκετινγκ περιεχομένου. Αντί να γράφετε blog σχετικά με το πώς το νεότερο προϊόν σας θα αλλάξει τη ζωή τους, θα πρέπει να γράφετε θέματα που σχετίζονται με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.
Κυριολεκτικά δεν θα χρειαστεί να προωθήσετε τα προϊόντα σας όταν καθιερώσετε την εταιρεία σας ως κορυφαίος ειδικός στον κλάδο, είτε τοπικά είτε διεθνώς. Προσθέστε γνήσιο αντίκτυπο προσθέτοντας κάτι νέο και πολύτιμο, πάνω και πέρα από αυτό που προσφέρουν πολλοί και πολλά γενικά blogs εκεί έξω.
Σε τελική ανάλυση, οι αναγνώστες σας θέλουν να γνωρίζουν τι γνωρίζετε και πώς μπορείτε να βοηθήσετε στην επίλυση του προβλήματός τους, όχι σε όσα έχουν ήδη πει όλοι οι άλλοι. Σίγουρα μην στηρίζεστε μόνο στις λέξεις-κλειδιά, γιατί η εμπειρία χρήστη είναι πολύ πιο πολύτιμη σήμερα.
2. Μάρκετινγκ περιεχομένου Infographic
Από τις πολλές διαφορετικές μορφές μάρκετινγκ περιεχομένου, τα γραφήματα είναι εκείνα που μπορούν πραγματικά να αναπτύξουν την επιχείρηση σας. Είναι θετικό, γιατί ένα καλό infographic μπορεί να λάβει πολλή προσοχή με τη μορφή κοινών και εισερχόμενων συνδέσμων.
Φυσικά, δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα γράφημα για τα πάντα, ούτε πρέπει. Αλλά η σωστή ώρα και το σωστό γραφικό μπορεί να ανεβάσει αυτήν τη μορφή περιεχομένου σας αρκετά ψηλά στις αναζητήσεις.
Τα επιτυχημένα γραφήματα είναι απλά, αποτελεσματικά και με νόημα. Το θέμα είναι να πάρετε πολλές περίπλοκες πληροφορίες από μια μελέτη ή έρευνα και να τις χωρίσετε στα πιο σημαντικά σημεία.
Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τον εντοπισμό γραπτών ιστολογίων ή ως αυτόνομο περιεχόμενο τόσο για πλατφόρμες blogging όσο και για κοινωνικά μέσα – απλώς θυμηθείτε να το διατηρείτε απλό και αποτελεσματικό, γεμάτο με ισχυρά σημεία δεδομένων.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]
3. Μάρκετινγκ περιεχομένου Podcast
Τα podcast υψηλής ποιότητας ήταν εξαιρετικά επικερδή για ορισμένους ψηφιακούς εμπόρους, αν και απέχουν πολύ από μια καθολική λύση για τις ανάγκες περιεχομένου σας. Μόλις έχετε τον κατάλληλο εξοπλισμό, μπορεί να είναι απλό στην παραγωγή και, εάν διανέμεται μέσω ενός δικτύου podcast, μπορεί να έχει τεράστια εμβέλεια. Είναι ακόμα σημαντικό να σχεδιάσετε ένα podcast νωρίτερα, και όχι μόνο να προσπαθήσετε να το φτιάξετε – αυτό το μονοπάτι οδηγεί μόνο σε 😓.
Χρησιμοποιήστε το επαγγελματικά δημιουργημένο podcast σας, για να αποκτήσετε μεγαλύτερη ευαισθητοποίηση στην επωνυμία σας από δύσκολες διεισδύσεις σε αγορές με εξειδικευμένες εξειδικευμένες θέσεις, καθώς και ως τρόπος για να αναδείξετε την προσωπικότητα της επωνυμίας σας με έναν πολύ μεγάλο τρόπο.
Ακόμα κι αν χρησιμοποιείτε δίκτυο podcast, μπορείτε επίσης να ενσωματώσετε αυτά τα podcast στον ιστότοπο της επιχείρησής σας και στις προσπάθειες κοινωνικών μέσων ως επιπλέον περιεχόμενο για κοινή χρήση με το κοινό σας. Και όπως επισημαίνει η Lisa Buyer εδώ, “Το περιεχόμενο podcast μπορεί να είναι το επίκεντρο ενός άριστου περιεχομένου, να τεμαχιστεί και να επανατοποθετηθεί”.
4. Μάρκετινγκ περιεχομένου με βίντεο
Το μάρκετινκ περιεχόμενου με βίντεο μπορεί να είναι ακριβό στην παραγωγή, καθώς και χρονοβόρο, αλλά είναι ζεστό και σε ζήτηση μεταξύ πολλών καταναλωτών. Αν και πολλοί προτιμούν γραπτό περιεχόμενο, όσοι θέλουν βίντεο εξακολουθούν να θέλουν να δουν ακόμη περισσότερα από ό, τι μπορούν αποκομίσουν μέσα απο τις ενέργειες μαρκετινγκ.-
Ένα καλά παραγόμενο σημείο βίντεο δείχνει μια εντελώς διαφορετική πλευρά της επιχείρησής σας (όπως κάνει ένα podcast) και μπορεί να σας δώσει έναν καλύτερο τρόπο δημιουργίας περιεχομένου που δείχνει πώς να κάνετε κάτι ή πώς λειτουργεί κάτι.
Εξετάστε την περίπτωση βίντεο για κάτι περισσότερο από το blogging. Είναι επίσης εξαιρετικό για να διδάξουν σε κάποιον πώς να επανατοποθετήσει τη δική του συσκευή χρησιμοποιώντας το προϊόν σας ή να δείξει στους πιθανούς πελάτες πώς κατασκευάζετε το προιόν σας, από την αρχή έως το τέλος.
Μην ξεχάσετε να δημιουργήσετε υπότιτλους για τα βίντεό σας και να συμπεριλάβετε μια εισαγωγή κειμένου για να βοηθήσετε τους ανθρώπους να πλοηγηθούν καλύτερα σε αυτό που πραγματικά θέλουν να δουν. Στη συνέχεια, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτό το περιεχόμενο σχεδόν οπουδήποτε, από τον κύριο ιστότοπό σας έως το ιστολόγιό σας, τη σελίδα κοινωνικών μέσων ή ακόμα και σε καμπάνιες μέσω email.[/vc_column_text][vc_single_image image=”19814″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]
5. Μάρκετινγκ περιεχομένου κοινωνικών μέσων
Από τις πολλές μορφές μάρκετινγκ περιεχομένου, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι αυτά που συγκαταλέγονται συχνά μόνα τους επειδή ακολουθούν ένα ελαφρώς διαφορετικό σύνολο κανόνων. Σε αντίθεση με άλλο περιεχόμενο ψηφιακού μάρκετινγκ που αναφέρεται παραπάνω, το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων έχει να κάνει με τους ανθρώπους που το βλέπουν και να ανταποκρίνονται άμεσα.
Μπορεί να χρειαστεί λίγη προσπάθεια για να βρείτε τόσο τον τύπο περιεχομένου όσο και το μέσο που ταιριάζει πραγματικά με τους οπαδούς των κοινωνικών μέσων σας, αλλά εάν παράγετε ήδη άλλους τύπους περιεχομένου για το μάρκετινγκ, τα καλά νέα είναι ότι μπορείτε εύκολα να τους επαναχρησιμοποιήσετε για τα κοινωνικά μέσα σας.
Παρακολουθώντας αναλυτικά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, θα μπορείτε να καταλάβετε πολύ γρήγορα αν το κοινό σας είναι ο τύπος που προτιμά βίντεο ή ιστολόγια, σοβαρές αναρτήσεις από τον διευθύνοντά σας σύμβουλο ή αστείες δημοσιεύσεις από τους συγγραφείς του προσωπικού σας. Επιπλέον, θα είστε σε θέση να μετρήσετε πόση κυκλοφορία δημιουργούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στον ιστότοπό σας.
Μπορείτε επίσης να παρακολουθήσετε και τους ανταγωνιστές σας και να βρείτε μια καλύτερη στρατηγική.
Το απόλυτο κόλπο για το μάρκετινγκ περιεχομένου
Το μεγαλύτερο χάκ για την επιτυχία με το μάρκετινγκ περιεχομένου, στην πραγματικότητα, είναι να βάλετε ολο το είναι σας σε αυτό και να γνωρίζετε τι χρειάζεται το κοινό σας. Όσο περισσότερο το αισθάνεστε, τόσο καλύτερα θα μεταφράζεται στο κοινό σας και θα βοηθήσει να ανακαλύψετε αυτό που αναζητούν.
Ίσως χρειαστεί να πειραματιστείτε λίγο στις προσπάθειες μάρκετινγκ για να μάθετε ποιοι τύποι περιεχομένου θα ταιριάξουν καλύτερα στους πελάτες σας, αλλά δεν είναι δύσκολο να δείτε την επιτυχία σας όταν έχετε πρόσβαση σε δεδομένα αναλυτικών στοιχείων.
Ένα πακέτο όπως η πλατφόρμα μάρκετινγκ περιεχομένου της Feel the Web μπορεί να σας βοηθήσει όχι μόνο να δημιουργήσετε ένα σχέδιο περιεχομένου, αλλά και να βελτιστοποιήσετε το περιεχόμενο που δημιουργείτε για το κοινό σας και να παρακολουθήσετε την απόδοσή του έως ότου διαμοιραστεί.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]