Όταν ξεκίνησα αρχικά το ψηφιακό μάρκετινγκ, έκανα τους ανθρώπους να χτυπούν την πόρτα μου ζητώντας να χρησιμοποιήσω το μαγικό μου ραβδί και – Μπαμ! – εκατομμύρια επισκέπτες στις σελίδες τους…
Ήταν αρκετά απογοητευμένοι, για να μάθουν ότι δεν είχα κανένα μαγικό ραβδί και ότι SEO δεν λειτουργούσε με αυτόν τον τρόπο!
Παρουσιάζοντας την πραγματικότητα της Google
Σκεφτείτε μόνο αυτό: Γιατί θα έπρεπε η Google να σας βάλει στην κατάταξη των μηχανών αναζήτησης; Ακριβώς επειδή δημιουργήσατε έναν νέο και μοντέρνο ιστότοπο;
Επιτρέψτε μου να το εξηγήσω αυτό λίγο περισσότερο. Ας υποθέσουμε ότι είμαστε μια start up, και κάνουμε βιολογικά προϊόντα φροντίδας του δέρματος. Ας ψάξουμε για “προϊόντα βιολογικά για φροντίδας του δέρματος”.
Αν κοιτάξετε ακριβώς κάτω από τη μηχανή αναζήτησης, λέει ότι υπάρχουν περισσότερα από 140.000 αποτελέσματα για αυτό το ερώτημα αναζήτησης. Αυτό σημαίνει ότι αν ξεκινήσετε έναν ιστότοπο και θέλετε να ταξινομηθείτε, θα είστε ανάμεσα στα 140.000 κάπου στο Google. Το SEO σάς βοηθά να κατατάσσεστε υψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google. Ο στόχος σας θα πρέπει να είναι, να καταταχθούμε στην κορυφή των 10, γιατί ας είμαστε ειλικρινείς, δύσκολα πηγαίνει κάποιος πραγματικά μετά από την πρώτη σελίδα.
Λοιπόν, πώς θα φτάσετε στα top 10;
Προκειμένου να ταξινομήσετε ένα συγκεκριμένο ερώτημα αναζήτησης, χρειάζεστε δύο πράγματα – περιεχόμενο και διασύνδεση. Το τμήμα περιεχομένου πρέπει να είναι αρκετά αυτονόητο. Θέλετε το απόλυτο καλύτερο περιεχόμενο – προϊόντα, πληροφορίες, blogs κ.λπ.
Το άλλο μέρος αποτελείται από backlinks. Με τους απλούστερους όρους, backlinks είναι ακριβώς άλλες ιστοσελίδες που με υπερσύνδεσμους στον ιστότοπό σας. Αυτό είναι που χρησιμοποιεί η Google για να κρίνει τη δημοτικότητα. Όσο backlinks υψηλότερης ποιότητας έχετε, τόσο περισσότερο η Google θα σας εμπιστευτεί. Υπάρχουν τόνοι διαφορετικών τρόπων με τους οποίους μπορείτε να αποκτήσετε αυτά τα backlinks, αλλά, τελικά, τα χρειάζεστε. διαφορετικά, η Google δεν θα σας εμπιστευτεί.
Κατανοήστε τα βασικά στο SEO
Είναι κρίσιμο να έχετε τουλάχιστον μια βασική κατανόηση του SEO. Υπάρχουν πολλοί οδηγοί για να ξεκινήσετε στο SEO, αλλά υπάρχουν δύο κύρια πράγματα που πρέπει να ξέρετε για να κατανοήσετε SEO.
Το πρώτο είναι ότι η λέξη-κλειδί σας πρέπει να βρεθεί μέσα στο περιεχόμενό σας. Αν θέλετε να ταξινομηθείτε για “Εταιρεία Φροντίδας Δέρματος”, θα πρέπει να υπάρχει στον τίτλο της σελίδας σας, στην περιγραφή της σελίδας, στην κεφαλίδα, στο περιεχόμενο, κ.λπ.
Χρειάζεστε επίσης ιστότοπους για να συνδέσετε το περιεχόμενό σας στη σελίδα τους, το οποίο θα σας ανανεώνει την κατάταξη.
Η διασύνδεση είναι μια καλή, βασική στρατηγική για να βοηθήσει το προφίλ σύνδεσής σας. Αυτό συμβαίνει όταν οι ιστοτόποι σας, συνδέονται με άλλες σελίδες στον μέσω της γραμμής πλοήγησης, της γραμμής πλοήγησης στο κάτω μέρος ή συνδέονται μέσα στο περιεχόμενο.
Digital PR
Μία από τις πιο ελκυστικές τακτικές στις νέες επιχειρήσεις είναι η ψηφιακή PR. Ωστόσο, υπάρχουν κάποιες παρανοήσεις, εδώ, με το ψηφιακή PR:
- Πρέπει να έχετε ένα δημοφιλές προϊόν ή ιστορία.
- Πρέπει να είσαι καλός στο PR.
Παρόλο που μπορεί να νομίζετε ότι το προϊόν σας είναι καλό, αυτό δεν σημαίνει ότι είναι στην πραγματικότητα καλό. Αν δεν έχετε καλό προϊόν, χρειάζεστε τουλάχιστον μια καλή ιστορία ή δηλώσεις. Ορισμένες δημοφιλείς δηλώσεις που έχω δει είναι παρακάτω:
- Ο λόγος που ξεκίνησε η εταιρεία είναι ενδιαφέρον
- Ο ιδιοκτήτης είναι νέος επιχειρηματίας
- Έχει ανακύκλωση ή “πράσινη” πρόβλεψη
- Δίνει κέρδη σε φιλανθρωπικές οργανώσεις
Στο τέλος, θέλετε να έχετε μια ενδιαφέρουσα ιστορία που οι δημοσιογράφοι θα θέλουν να πάρουν και να γράψουν. Αν δεν νομίζετε ότι είστε ο καλύτερος στο PR, ή απλώς δεν έχετε το χρόνο, μπορείτε επίσης να συνεργαστείτε με PR freelancers, PR agencies, ή ακόμα και μερικές επιχειρήσεις SEO.
Λοιπόν, πώς βοηθά το ψηφιακό PR σας SEO; Ακολουθούν οι 3 καλύτεροι λόγοι:
1. Links
Πρώτα απ ‘όλα, το ψηφιακό PR συγκεντρώνει συνδέσμους, οι οποίοι είναι η ψυχή του SEO. Αυτό μπορεί πραγματικά να βοηθήσει να κάνετε μια εκκίνηση από το SEO μηδέν στο SEO ήρωα από τη μια μέρα στην άλλη. Ωστόσο, βεβαιωθείτε ότι πρέπει να εστιάζετε στο μοναδικό περιεχόμενο για τις ενέργειες του PR. Χρειάζεται επίσης να βεβαιωθείτε ότι έχετε συνδέσμους μέσα στο ίδιο το άρθρο.
2. Brand Exposure
Όσο περισσότεροι άνθρωποι αναζητούν το όνομά σας, τόσο πιο δημοφιλές γίνεται. Όσο πιο δημοφιλής γίνεται, τόσο περισσότεροι άνθρωποι σας εμπιστεύονται. Όσο περισσότεροι άνθρωποι σας εμπιστεύονται, τόσο πιο πιθανό είναι να συνδεθούν μαζί με εσάς. Το ψηφιακό PR μπορεί πραγματικά να βοηθήσει το SEO επειδή μπορεί να βοηθήσει στην οικοδόμηση της μάρκας σας, η οποία, με τη σειρά της, σας βοηθά να δημιουργήσετε το SEO σας αυξάνοντας την πιθανότητα να συνδεθούν μαζί σας ή με το περιεχόμενό σας.
3. Social Signals
Δεν με νοιάζει πόσες φορές η Google λέει ότι τα μηνύματα των κοινωνικών μέσων δεν βοηθούν στην κατάταξή τους ή σε ό, τι λένε άλλοι ειδικοί.
Βοηθά! Η Google ανιχνεύει τις κινήσεις των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης και είναι σε θέση να κρίνει τη δημοτικότητα που βασίζεται σε συνδέσμους και τα σήματα τους.
Reverse Engineer
Αντίστροφη μηχανική είναι μια κλασική τακτική, αλλά μια διαχρονική. Μπορείτε να ανατρέψετε τους ανταγωνιστές σας και να δείτε πώς έλαβαν τα καλά τους backlinks και να τα αντιγράψετε.
Και, είναι αρκετά εύκολο να το κάνετε τελικά. Μπορείτε να δείτε αυτό το πλήρες άρθρο σχετικά με την αντίστροφη μηχανική για περισσότερα αν σας ενδιαφέρει βρίσκεται στον οδηγό Ahrefs εδώ.
Το πρώτο πράγμα που θέλετε να κάνετε είναι να εξαγάγετε τους συνδέσμους των ανταγωνιστών σας χρησιμοποιώντας ένα εργαλείο όπως το Ahrefs. Στη συνέχεια, πάρτε αυτούς τους συνδέσμους και ταξινομήστε τις με την υψηλότερη ποιότητα. Από εκεί, μπορείτε να σχεδιάσετε μια στρατηγική που θα σας βοηθήσει να αποκτήσετε παρόμοιους συνδέσμους.
Ας πούμε ότι είστε μια εταιρεία σχεδιασμού ιστοσελίδων WordPress. Όταν εισέρχεστε και δείτε το προφίλ σύνδεσης ενός ανταγωνιστή, βλέπετε ότι έχουν 1.000.000 συνδέσμους. “@+*/@!!!! Πώς μπορείτε να πάρετε 10,000,000 backlinks για να ανταγωνιστείτε;
Ωστόσο, αν κοιτάξετε προσεκτικά όλα αυτά, πολλά βρίσκονται στο υποσέλιδο της ιστοσελίδας δίνοντας τους πίστη για το σχέδιο. Αυτό δημιουργεί αυτόν τον μεγάλο αριθμό συνδέσμων, επομένως, δεν χρειάζεται να δημιουργήσετε 10,000,000 backlinks. Απλά πρέπει να κάνετε κάποια έργα με μερικούς μεγάλους ιστότοπους και να εγκαταστήσετε το σύνδεσμο υποσέλιδου.
Συνολικά, η αντίστροφη μηχανική είναι ένας πολύ καλός τρόπος για μια start-up για να καταλάβετε τους ανταγωνιστές τους και να κάνετε ένα σχέδιο περιεχομένου για να αποκτήσετε την ίδια τακτική.
Προσδιορίστε τις αναζητήσεις
Ένα από τα μεγαλύτερα ζητήματα που βλέπω όταν ξεκινά μια start-up, είναι ότι γενικά δεν γνωρίζουν τι αναζητούν στους ανταγωνιστές τους. Ωστόσο, αυτό είναι εύκολο να διορθωθεί. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα εργαλείο όπως το SEMRush, το Google AdWords ή το Ahrefs και να υπολογίσετε τι αναζητούν οι καταναλωτές.
Μπορείτε να βάλετε λέξεις-κλειδιά που νομίζετε ότι αναζητούν και στη συνέχεια αυτά τα εργαλεία θα σας δώσουν προτάσεις. Μπορεί να πάρει λίγο χρόνο και κοσκίνισμα, αλλά μπορείτε να βρείτε τις καλές φράσεις-κλειδιά που οι άνθρωποι χρησιμοποιούν για τον κλάδο σας.
Για παράδειγμα, ας επιστρέψουμε στο αρχικό μας παράδειγμα και να πούμε ότι πουλάτε βιολογικά προϊόντα φροντίδας του δέρματος. Ωστόσο, αναφέρεστε στα προϊόντα σας ως “Φυσικά προϊόντα φροντίδας του δέρματος”.
Μπορεί να πιστεύετε ότι οι χρήστες θα σας βρουν χρησιμοποιώντας τη φράση αναζήτησης, αλλά εάν όλοι αναζητούν “βιολογικά προϊόντα φροντίδας του δέρματος”, ίσως χρειαστεί να αλλάξετε το σχέδιο και το στόχο σε αυτές τις λέξεις-κλειδιά.
Μόλις έχετε τις φράσεις αναζήτησης, μπορείτε να ξεκινήσετε την ανάπτυξη σελίδων προορισμού!
Κατασκευάστε Σελίδες Προορισμού
Αφού βρείτε τις εκπληκτικές λέξεις-κλειδιά για τις οποίες θέλετε να ταξινομήσετε, θα πρέπει να αναπτύξετε σελίδες προορισμού για αυτές. Πρέπει να βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε μόνο παρόμοιες λέξεις-κλειδιά ανά σελίδα προορισμού. Έτσι, αν θέλετε να ταξινομήθέιτε για “οργανική φροντίδα του δέρματος” και “φυσική φροντίδα του δέρματος”, θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε την ίδια σελίδα προορισμού. Ωστόσο, για το “οργανικό πλύσιμο προσώπου” και το “βιολογικό σαμπουάν”, θα χρειαστείτε διαφορετικές σελίδες προορισμού.
Αφού έχετε τις σελίδες που χρειάζεστε, θα πρέπει να αναπτύξετε ποιοτικό περιεχόμενο και εικόνες που θα στοχεύουν αυτές τις φράσεις. Απλά βεβαιωθείτε ότι η Google είναι η φράση λέξης κλειδιού που προσπαθείτε να ταξινομήσετε και ότι το περιεχόμενό σας είναι πολύ καλύτερο από αυτό που βρίσκετε σε αυτή την πρώτη σελίδα. Και να είστε ειλικρινείς με τον εαυτό σας: Είναι αυτό το περιεχόμενο πραγματικά καλύτερο, από των ανταγωνιστών σας;
Εάν δεν συμβεί, μην ανησυχείτε. Μπορείτε πάντα να προσλάβετε copywriters για να βελτιώσετε το περιεχόμενό σας και να φτάσετε τις κορυφαίες θέσεις.
Μόλις οι σελίδες προορισμού τοποθετηθούν στον ιστότοπό σας, βεβαιωθείτε ότι έχετε μια στρατηγική διασύνδεσης για να περάσετε την εξουσία από τους άλλους συνδέσμους σας σε αυτές τίς σελίδες.
Παράδειγμα! Η αρχική σελίδα σας και άλλες σελίδες που είναι συνδεδεμένες στη γραμμή πλοήγησης αξιοποιούν στο έπακρο τις συνδέσεις σας, οπότε για να μοιραστείτε την σύνδεση, πρέπει να συνδεθούν το ένα με το άλλο είτε στη γραμμή πλοήγησης, είτε με συνδέσεις στο πραγματικό περιεχόμενο.
Δημιουργήστε Viral Περιεχόμενο
Στη συνέχεια, πρέπει απλά να δημιουργήσετε κάποιο viral περιεχόμενο. Ακούγεται απλό, αλλά, στην πραγματικότητα, η δημιουργία περιεχομένου viral είναι εξαιρετικά επίπονη. Δεν είναι μια επιστήμη που μπορείτε να βάλετε σε φόρμουλα ή σε κάποια βήματα. Απλά δεν είναι κάτι που μπορείτε άνετα να το κάνετε.
Η αλήθεια είναι ότι πρέπει να προσπαθήσετε, να αποτύχετε και να εκτελέσετε πολλές καμπάνιες προτού να επιτύχετε. Ωστόσο, όταν δημιουργείτε viral περιεχόμενα, στέλνετε μαζί όγκο συνδέσμων και μηνυμάτων κοινωνικών μέσων στους ιστοτόπους σας, γεγονός που βοηθά εξαιρετικά το SEO.
Παρακάτω είναι 3 απλά βήματα για τη δημιουργία και προώθηση viral περιεχομένου:
Βήμα 1: Σχεδιάστε το θέμα με βάση τα δεδομένα
Πρώτα απ ‘όλα, ποτέ δεν πρόκειται να δημιουργήσετε ένα κομμάτι περιεχομένου και να γίνει viral στην πρώτη προσπάθεια. Θα πρέπει να δοκιμάσετε μια δέσμη διαφορετικών θεμάτων και ιδεών, να δημιουργήσετε ένα ακροατήριο, και στη συνέχεια, τελικά, θα βρεθεί το ιδανικό κοινό☺.
Βάλτε λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με τον κλάδο σας, και τι προσπαθείτε να κατατάξετε και βρείτε τα καλύτερα άρθρα. Μόλις βρείτε τα άρθρα που έχουν γίνει viral στο παρελθόν, μπορείτε να αναπαράγετε αυτά τα θέματα / ιδέες. Μελετώντας τι έχει κάνει καλά, κάντε τις εικασίες πίσω από αυτό που οι άνθρωποι αρέσουν και διαβάζουν.
Βήμα 2: Δημιουργήστε ελκυστικό περιεχόμενο (γραφή και σχεδιασμό)
Μόλις βρείτε ένα άρθρο που έχει καλή απόδοση, ξέρετε ποιο είναι το θέμα και το περιεχόμενο. Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε προς όφελός σας. Τώρα ήρθε η ώρα να πάρετε ό, τι λειτούργησε καλά και να το βελτιώσετε.
Μπορείτε να το κάνετε αυτό με πολλούς διαφορετικούς τρόπους.
Πρώτον, έχουν καλύτερους copywriters. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πραγματικά καταχωρίσεις, να δείτε πραγματικά, ή να χρησιμοποιήσετε άλλα εργαλεία για να βρείτε συγγραφείς. Απλά βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε copywriters 5 αστέρων.
Μόλις έχετε γράψει το περιεχόμενο, θα πρέπει να το έχετε επαγγελματικά διορθωμένο και σχεδιασμένο, με φοβερά στοιχεία μέσα στο περιεχόμενο. Μόνο τα λόγια δεν καταγράφουν πλέον την προσοχή των ανθρώπων. Χρειάζεστε ένα εξαιρετικά σχεδιασμένο περιεχόμενο για να το διαβάσει τελικά ο καταναλωτής.
Βήμα 3: Προώθηση του περιεχομένου
Μόλις το περιεχόμενό γραφτεί, διορθωθεί και σχεδιαστεί, ήρθε η ώρα να το βγάλουμε μπροστά στους ανθρώπους. Μπορείτε να το προωθήσετε μέσα από τα κανάλια κοινωνικών μέσων, τη διαφήμιση και τα ενημερωτικά δελτία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή ακόμα και μέσω εργαλείων όπως το Justreachout.io για να ενημερώσετε τους εκδότες περιεχομένου που έχουν γράψει παρόμοιο περιεχόμενο.
Η one-to-one επικοινωνία και η προώθηση είναι πάντα η καλύτερη!
Κάντε υπομονή
Πρέπει πάντα να κρατήσετε την υπομονή σας με την Google! Οι εταιρείες που κυριαρχούν στον κόσμο του SEO έχουν λάβει το SEO σοβαρά εδώ και χρόνια. Δεν εμφανίστηκαν από την μια μέρα στην άλλη. Δούλεψαν σκληρά για να φτάσουν εκεί που είναι.
Η Google εκτιμά την εμπιστοσύνη και τον χρόνο που την έχει πλησιάσει. Δυστυχώς, δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα για να αλλάξουμε αυτό. Αυτές οι αξίες είναι αδύνατον να ξεπεραστούν εκτός απο τον ανάλογο χρόνο.
Τελικό Συμπέρασμα
Συνολικά, το SEO για τις νεοσύστατες επιχειρήσεις είναι δύσκολο, όπως αναφέρθηκε σε αυτό το άρθρο, αλλά δεν είναι αδύνατο. Με τις σωστές στρατηγικές και εργασίες, μπορείτε να ξεκινήσετε την start up σε ένα εντελώς νέο επίπεδο επισκεψιμότητας – κάτι περισσότερο από ό, τι σκεφτήκατε ποτέ.