Παρακάτω και μετά απο εκτεταμένη έρευνα διαπιστώσαμε γιατί το Μάρκετινγκ είναι μια επένδυση μακροπρόθεσμη, για την εταιρείας σας..
«Το μάρκετινγκ δεν είναι μόνο πολύ ευρύτερο από την πώληση. δεν είναι καθόλου εξειδικευμένη δραστηριότητα. Περιλαμβάνει ολόκληρη την επιχείρηση. Είναι το σύνολο της επιχείρησης από τη σκοπιά του τελικού αποτελέσματός της, δηλαδή από τη σκοπιά του πελάτη. Επομένως, η ανησυχία και η ευθύνη για το μάρκετινγκ πρέπει να διαπερνά όλους τους τομείς της επιχείρησης.»– Πίτερ Ντράκερ