Γιατί ο μάρκετινγκ είναι μια επένδυση μακροπρόθεσμη, για την εταιρείας σας

Γιατί το μάρκετινγκ είναι μια επένδυση μακροπρόθεσμη, για την εταιρείας σας?

Γιατί το μάρκετινγκ είναι μια επένδυση μακροπρόθεσμη, για την εταιρείας σας?

 
Το #μάρκετινγκ μπορεί να αποφέρει άμεσα μερίσματα και μπορεί να προσφέρει μακροπρόθεσμη αξία στην εταιρεία σας, αλλά πρέπει να το υποστηρίζετε εντός του οργανισμού σας, με συνέπεια για να λειτουργήσει καθόλου. Η διακοπή και η έναρξη οποιουδήποτε είδους μάρκετινγκ σας φέρνει σε μειονεκτική θέση και σας κοστίζει χρήματα αυξάνοντας νέο προσωπικό ή νέους πωλητές μάρκετινγκ.
 
Είναι ευκολότερο, ταχύτερο και φθηνότερο να κάνετε σταδιακές βελτιώσεις στα προγράμματα μάρκετινγκ αντί να επινοείτε εκ νέου και να προσαρμόζετε προγράμματα σε νέο κοινό, νέους κανονισμούς και νέες τεχνολογίες. Κάθε παύση σας κοστίζει χρόνο και ανοίγει την πόρτα στους ανταγωνιστές σας να πάρουν τη θέση σας στην αγορά σας.
 
«Το μάρκετινγκ δεν είναι μόνο πολύ ευρύτερο από την πώληση. δεν είναι καθόλου εξειδικευμένη δραστηριότητα. Περιλαμβάνει ολόκληρη την επιχείρηση. Είναι το σύνολο της επιχείρησης από τη σκοπιά του τελικού αποτελέσματός της, δηλαδή από τη σκοπιά του πελάτη. Επομένως, η ανησυχία και η ευθύνη για το μάρκετινγκ πρέπει να διαπερνά όλους τους τομείς της επιχείρησης.» – Πίτερ Ντράκερ
 
Ο σκοπός του μάρκετινγκ δεν είναι το «growth hacking» ή η αντιστάθμιση ενός βραχυπρόθεσμου ελλείμματος εσόδων – το μάρκετινγκ είναι μέσα για να το κερδίσει σε όλη τη διάρκεια ζωής της εταιρείας σας.
Η επένδυση στο μάρκετινγκ όταν η επιχείρηση είναι καλή συμβάλλει στην προστασία της εταιρείας σας από απρόβλεπτες αλλαγές στην αγορά.
Η επένδυση στο μάρκετινγκ όταν η επιχείρηση είναι καλή συμβάλλει στην προστασία της εταιρείας σας από απρόβλεπτες αλλαγές στην αγορά.
 
Οι δασμοί που οδηγούν σε οικονομικές κυρώσεις ή αυξημένο κόστος επιχειρηματικής δραστηριότητας, αλλαγές στον φορολογικό κώδικα και φυσικές καταστροφές μπορούν όλα να επηρεάσουν τον τρόπο που δραστηριοποιείτε και το κόστος των αγαθών σας. Όταν το κόστος σας αυξάνεται, το πρώτο ένστικτο είναι να μετακυλίσετε το κόστος στους καταναλωτές σας, αλλά εάν έχουν συνηθίσει να πληρώνουν μια συγκεκριμένη τιμή ή οι ανταγωνιστές σας πιέζουν να ανταγωνιστούν στην τιμή, πρέπει να βρείτε έναν τρόπο να απορροφήσετε μερικά από αυτά. δικαστικά έξοδα.
 
Το κόστος των καλών αυξήσεων – η παραγωγή του έργου σας μόλις έγινε 10% πιο ακριβή; Επειδή έχετε αφιερώσει χρόνο για να καλλιεργήσετε μια καλή ομάδα πελατών με υψηλά περιθώρια κέρδους, μπορείτε να απορροφήσετε την αύξηση του κόστους χωρίς μεγάλη αναστάτωση στην επιχείρησή σας, τους υπαλλήλους ή τον αγωγό παραγωγής σας.
Μειωμένη καταναλωτική δαπάνη – μάθετε γιατί οι πελάτες σας αγοράζουν πραγματικά και τον συγκεκριμένο πόνο που λύνει το προϊόν σας και είστε σε καλή θέση να συνεχίσετε να συνδέεστε και να πουλάτε σε πελάτες που πιστεύουν ότι πρέπει να έχουν το προϊόν σας, ανεξάρτητα από το πόσα χρήματα προσπαθούν να σώσει ή την εποχή του χρόνου.
Θέματα απασχόλησης – η αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας που δημιουργείται από τα συνεχιζόμενα προγράμματα μάρκετινγκ σας βοηθά να διασφαλίσετε ότι έχετε την καλύτερη ποιότητα ανθρώπων που εργάζονται για εσάς. Το μάρκετινγκ και η αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας θα σας βοηθήσουν να αποκτήσετε υπαλλήλους και η κουλτούρα σας για την υποστήριξη των εργαζομένων θα εξασφαλίσει ότι θα παραμείνουν.
Σχόλια μέσω Facebook