Υπάρχουν δεκάδες δείκτες απόδοσης που μπορείτε να δείτε για να παρακολουθήσετε την απόδοση επένδυσης (ROI) του περιεχομένου σας και εδώ συνοπτικά θα δείτε ποιοί είναι οι κυριότεροι δείκτες Απόδοσης.

Οι 3 Κυριότεροι Δείκτες Απόδοσης για να μετρήσετε το ROI σας

Υπάρχουν δεκάδες δείκτες απόδοσης που μπορείτε να δείτε για να παρακολουθήσετε την απόδοση επένδυσης (ROI) του περιεχομένου σας και εδώ συνοπτικά θα δείτε ποιοί είναι οι 3 Κυριότεροι Δείκτες Απόδοσης.

Οι μετρήσεις απόδοσης θα αποκαλύψουν όσα πρέπει να γνωρίζετε, αρκεί να τα συνδέσετε με τους επιχειρηματικούς σας στόχους. Που σημαίνει ότι δεν πρόκειται να εστιάσετε συνεχώς στις ίδιες μετρήσεις.

Θυμηθείτε, μέρος της μέτρησης της απόδοσης επένδυσης (ROI) στο οποίο οι marketeers δυσκολεύονται περισσότερο είναι να χαθούν στους αριθμούς. Οι πάρα πολλές μετρήσεις δεν θα σας οδηγήσουν πουθενά τελικά.

Καθώς οι επιχειρηματικοί σας στόχοι και, επομένως, οι προτεραιότητες μάρκετινγκ περιεχομένου τα 10 KPIs στο Digital Marketing που πρέπει να παρακολουθείτε αλλάζουν, θα αλλάζουν και οι αριθμοί που χρησιμοποιείτε για τη μέτρηση της απόδοσης. Το κόλπο είναι να βεβαιωθείτε ότι οι καθορισμένες μετρήσεις σας λένε πάντα την ιστορία του περιεχομένου σας.

  1. Επισκεψιμότητα: Για παράδειγμα, εάν προσπαθείτε να δημιουργήσετε το κοινό σας, σίγουρα, κοιτάξτε την επισκεψιμότητα της Ιστοσσελίδας σας. Θέλετε επίσης να μάθετε το μερίδιο της επωνυμίας σας στη ροή και την κοινή χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης, το ποσοστό εγκατάλειψης και τον χρόνο στον ιστότοπο? Αυτό θα σας δώσει μια καλύτερη ιδέα για την αφοσίωση και πόσο από το περιεχόμενό σας είναι ο βασιλιάς στον κλάδο σας.
  2. Δυνητικοί πελάτες: Εάν η επιχείρησή σας χρειάζεται δυνητικούς πελάτες και μετατροπές με καλύτερες αποδόσεις, η στρατηγική περιεχομένου σας πιθανώς θα επικεντρωθεί στη δημιουργία περιπτωσιολογικών μελετών,  ηλεκτρονικών βιβλίων και άλλου τύπου περιεχομένου που παρακινεί τους χρήστες να εγγραφούν στο ενημερωτικό δελτίο σας ( newsletter ). Εδώ θα δείτε τόσο τους αριθμούς μετατροπής για το περιεχόμενό σας όσο και τους αριθμούς διατήρησης πελατών. Πόσο καιρό θα παραμείνουν ως πελάτες εκείνοι που εργάζεστε τόσο σκληρά για να αποκτήσετε, με το περιεχόμενό σας;
  3. Διατήρηση: Για την αφοσίωση των πελατών, η εστίαση θα είναι στη διατήρηση καθώς και στην παρακολούθηση των σχολίων των πελατών. Πόση ανταπόκριση λαμβάνετε και ποια είναι η ποιοτική ανταπόκριση στο περιεχόμενό σας; Τι ποσοστό των ανθρώπων ανταποκρίνεται θετικά στις αναρτήσεις σας στα κοινωνικά δίκτυα, τις αναρτήσεις ιστολογίου, τα βίντεο, τις εκδηλώσεις ή άλλους τύπους περιεχομένου;

 

Οι Κυριότεροι Δείκτες Απόδοσης , ανα κατηγορία σε έναν Πίνακα!
οι κυριότεροι δείκτες απόδοσης

Feel the Web - Κατασκευή Ιστοσελίδων, Κατασκευή Eshop, Digital Marketing

Σχόλια μέσω Facebook