Πως να αναγνωρίσετε πότε ενα προφίλ στο Facebook είναι ( fake / spam ) ψεύτικο!

Δείτε παρακάτω , πως μπορείτε πολύ γρήγορα να εντοπίσετε και διαγράψετε ένα ψεύτικο προφίλ στο Facebook σας!

Οι ψεύτικοι λογαριασμοί Facebook, μιμούνται όλα τα είδη των ανθρώπων, συμπεριλαμβανομένων των συντηρητικών, των φιλελευθέρων, των αλλόθρησκων κτλ, και το κάνουν για κάθε είδους λόγους. και φυσικά δεν είναι ένα κομματικό ή πολιτικά μονόπλευρο πρόβλημα.

Σε αυτό το κομμάτι, θα σας δώσουμε κάποιες συμβουλές για τον εντοπισμό ψεύτικων λογαριασμών στο Facebook. 

Ο στόχος αυτού του κομματιού είναι να κάνει περισσότερους ανθρώπους να συνειδητοποιήσουν πόσο εκτεταμένο είναι αυτό το πρόβλημα, να ενεργοποιήσει περισσότερους ανθρώπους να αναφέρουν ψεύτικους λογαριασμούς και να κάνει τους ανθρώπους πιο επιφυλακτικούς σχετικά με τους λογαριασμούς και τους ιστότοπους στο διαδίκτυο. Υπάρχει επίσης η ελπίδα, ότι η μεγαλύτερη ανησυχία του κοινού για αυτό το πρόβλημα , θα οδηγήσει στο Facebook να το αντιμετωπίσει σοβαρότερα.

Υπάρχουν μερικές ανεξάρτητες ενδείξεις που θα καταστήσουν πολύ πιθανό ότι ένας λογαριασμός είναι ψεύτικος (όπως η εύρεση του πραγματικού προσώπου από τον οποίο έχουν κλαπεί την εικόνα).

Feel the Web

 

Ένδειξη # 1: Κοινή χρήση ιστοτόπων χαμηλής ποιότητας και διαφημίσεων

Ο στόχος πολλών ψεύτικων λογαριασμών είναι να σας πάνε σε έναν συγκεκριμένο ιστότοπο. Σε αυτόν τον ιστότοπο υπάρχουν πολλές διαφημίσεις και ο κάτοχος του ιστότοπου βγάζει χρήματα από τους διαφημιζόμενους, δείχνοντας πόσους επισκέπτες είχε στον ιστότοπό του προβάλλοντας αυτές τις διαφημίσεις.

Έτσι, η στρατηγική πολλών ψεύτικων λογαριασμών είναι να δημοσιεύσετε συνδέσμους σε αυτούς τους ιστότοπους σε δημοφιλείς ομάδες Facebook, όπου θα λάβουν πολλά κλικ. Μερικές φορές μια πιο μακροπρόθεσμη στρατηγική είναι να σας κάνει να ακολουθήσετε π.χ. μια ομάδα στο Facebook με την ελπίδα ότι θα κάνετε κλικ σε ιστοσελίδες αργότερα.

Ένας λογαριασμός που μοιράζεται ιστότοπους χαμηλής ποιότητας ή ψεύτικων ειδήσεων δεν αποτελεί σημάδι σίγουριας ότι ένας λογαριασμός είναι ψεύτικος. και πολλοί πραγματικοί άνθρωποι μοιράζονται αυτές τις τοποθεσίες. Ωστόσο, ένας λογαριασμός που μοιράζεται συχνά ιστότοπους χαμηλής ποιότητας μπορεί να είναι ένα καλό αρχικό σημάδι fake λογαριασμού.

Για να δείτε τι έχει δημοσιεύσει δημόσια σε ομάδες: 1) στη σελίδα αναζήτησης στο Facebook, στην ενότητα “Δημοσιεύτηκε από”, επιλέξτε “επιλέξτε μια πηγή” και εισάγετε το όνομα του ύποπτου λογαριασμού, 2) πιθανόν να υπάρχουν πολλοί λογαριασμοί με αυτό το όνομα , οπότε προσπαθήστε να βρείτε την εικόνα που ταιριάζει με τον ύποπτο λογαριασμό.

Για πολλούς ψεύτικους λογαριασμούς, θα δείτε ότι έχουν πραγματοποιήθει πολλές αναρτήσεις ιστότοπων χαμηλής ποιότητας στις ομάδες του Facebook σε συγκεκριμένες θέσεις.

Μπορείτε να γράψετε πολλά σχετικά με τον τρόπο αναγνώρισης ιστότοπων με ανεπιθύμητη αλληλογραφία, αλλά μερικές σημαντικές ενδείξεις είναι: 1) μεγάλος αριθμός διαφημίσεων, 2) κακή και δύσκολη χρήση της γλώσσας, 3) όχι πληροφορίες / πληροφορίες επικοινωνίας, 4) ή ένας συγγραφέας που όταν διερευνηθεί στο διαδίκτυο φαίνεται φανταστικό.

 

Ένδειξη # 2: Διαφορετικό όνομα στη διεύθυνση URL

Πολλοί ψεύτικοι λογαριασμοί, όχι όλοι, θα εμφανίζουν διαφορετικό όνομα στη διεύθυνση URL από ότι φαίνεται στην οθόνη.

Αυτό συμβαίνει για λογαριασμούς που ήταν ιδιοκτησία ενός πραγματικού ατόμου που είχε πειραχτεί ή για ψεύτικους λογαριασμούς που χρησιμοποιήθηκαν για διαφορετικό σκοπό σε ένα σημείο (για παράδειγμα, μετάβαση από το περιεχόμενο που προορίζεται για τη Μέση Ανατολή στο περιεχόμενο με προορισμό την Αμερική).

Οι χρήστες του Facebook μπορούν να αλλάξουν το εμφανιζόμενο προφίλ στις Ρυθμίσεις. αυτό το όνομα που θα δυσκολέψει .. το έργο των δημιουργών πλαστών λογαριασμών. Από τότε που ξεδιπλώναμε ψεύτικους λογαριασμούς πολλές φορές σε ομάδες του Facebook, έχουμε παρατηρήσει λιγότερους από αυτούς τους πιο προφανείς δείκτες. Δεν είναι περίεργο ότι αυτοί οι τύποι γίνονται όλο και πιο προσεκτικοί.

Feel the Web

Ένδειξη # 3: Έλλειψη περιεχομένου, φωτογραφίες, αλληλεπιδράσεις

Αν ξοδεύετε λίγο χρόνο για να παρακολουθήσετε τους λογαριασμούς Facebook των ξένων (μη φίλων), θα διαπιστώσετε ότι οι περισσότεροι λογαριασμοί θα έχουν κάποιο περιεχόμενο ορατό. Μπορεί να έχουν ορισμένα τμήματα ή πτυχές κλειδωμένες ιδιωτικά, αλλά συνήθως θα υπάρχουν κάποια πράγματα που δίνουν πίστη στο γεγονός ότι είναι πραγματικοί άνθρωποι.

Για παράδειγμα, πολλοί λογαριασμοί θα έχουν: α) κάποιες φωτογραφίες που εμφανίζονται δημοσίως με φυσικά, οργανικά φαινομενικά σχόλια και αλληλεπιδράσεις, β) ένα διαφορετικό περιεχόμενο που δημοσιεύτηκε στον τοίχο τους (δηλαδή όχι όλα στο ίδιο θέμα), γ) Οι οπαδοί είναι ορατοί, δ) αρκετές φωτογραφίες προφίλ που είναι ορατές από μια σχετική χρονική περίοδο.

Όλα αυτά τα πράγματα είναι αρκετά συνηθισμένα για τους περισσότερους λογαριασμούς, ακόμη και πολύ ιδιωτικά, και μπορεί να αποτελέσουν έναν αρχικό δείκτη για τον εντοπισμό ενός λογαριασμού που δεν έχει σχεδόν προσωπικές φωτογραφίες ή μηδενικές προσωπικές φωτογραφίες ή δεν υπάρχουν σχόλια σχετικά με τις θέσεις του, ότι κάτι είναι παράξενο. Φυσικά κανένα από αυτα δεν είναι απόδειξη σίγουρη, αλλά μπορεί να σας ενθαρρύνει να ψάξετε λίγο περισσότερο, ενώ εάν έχετε δει πολλές προσωπικές φωτογραφίες και φαινομενικά οργανικές αλληλεπιδράσεις από τους Φίλους τους πάνω τους, μπορείτε να αποφασίσετε για περαιτέρω έλεγχο του λογαριασμού.

(Σημαντική Σημείωση: η έλλειψη περιεχομένου / αλληλεπίδρασης είναι πιο ύποπτη για τους λογαριασμούς νεαρής ηλικίας απ ‘ό, τι για τους παλαιότερους λογαριασμούς · οι ηλικιωμένοι μπορεί απλά να μην είναι ενεργοί στο Facebook, αλλά αυτό ισχύει λιγότερο για τα νεότερα άτομα. λιγότερο εξοικειωμένοι με τις ρυθμίσεις απορρήτου και συχνά έχουν μεγάλο μέρος του περιεχομένου και της δραστηριότητάς τους δημόσιους, συνεπώς οι γενικοί κανόνες εξακολουθούν να ισχύουν γενικά για αυτούς, υποθέτοντας ότι είναι κάπως ενεργοί στο Facebook.)

Επίσης, πολλοί ψεύτικοι λογαριασμοί θα έχουν δημιουργηθεί πρόσφατα. Εάν βλέπετε ότι υπάρχει μόνο μία προσωπική εικόνα δημόσια και είναι το πρώτο δημοσίως ορατό πράγμα που δημοσιεύτηκε μόλις πριν από λίγες εβδομάδες, αυτό είναι ύποπτο. Πολλοί ψεύτικοι λογαριασμοί δεν έχουν ορατά προσωπικά στοιχεία. Οι περισσότεροι θα χρησιμοποιήσουν ένα ή δύο που τραβήχτηκαν από κάπου αλλού, αρκεί να περάσουν συγκεντρωτικά σε μια γρήγορη ματιά.

 

Προτροπή & Ενέργειες

Αναφέρετε απομιμήσεις στο Facebook. Ακόμα κι αν δεν είσαι σίγουρος, καλό είναι να το εξετάσετε προσεκτικά. Τα ψεύτικα προφίλ κυμαίνονται από υποτιθέμενες νέες, ομορφές κτλ που αναζητούν αγάπη μέχρι απο έναν απατεώνα που προσποιείται ότι είναι Αμερικανός ναύαρχος: ένα πραγματικό συμβάν με  ψεύτικο προφιλ που κατάφερε να συλλέξει πληροφορίες επικοινωνίας και προσωπικές λεπτομέρειες για άλλους υψηλόβαθμους αξιωματούχους.

Feel the Web

Συμβουλές

Σκεφτείτε τον παλιό κανόνα που λέει: “Εάν ακούγεται πολύ καλό για να είναι αληθινό, πιθανότατα είναι.” Εφαρμόστε τους στους υποψήφιους νέους φίλους σας. Ρωτήστε τον εαυτό σας γιατί και αν κάποιος  θα σας πλησίαζε..

Περιηγηθείτε στις ρυθμίσεις απορρήτου του Facebook για τη “Σύνδεση στο Facebook” και περιορίστε ποιος μπορεί να δει τη λίστα φίλων σας στο στενότερο δυνατό κοινό, χωρίς να συμπεριλάβει τους “Φίλους των Φίλων”. Αποφύγετε τη χρήση νέων ονομάτων σε απάτες.

Προειδοποίηση

Αν αρχίσετε να λαμβάνετε μεγάλα ποσά μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ανεπιθύμητων μηνυμάτων αμέσως μετά την προσθήκη μιας νέας γνωριμίας στον κατάλογο των online φίλων σας, μπορεί να έχετε γίνει φίλος με ένα ψεύτικο προφίλ που υπάρχει μόνο για να συλλέξετε ονόματα για απάτες μάρκετινγκ.

 

Υπάρχει κάποιος που κλέβει την εικόνα του προφίλ σας στο Facebook;

Μια ωραία μικρή δοκιμασία θα ήταν να δοκιμάσετε αν κάποια ψεύτικα προφίλ Facebook χρησιμοποιούν την εικόνα του προφίλ σας..

Χρησιμοποιώντας την παραπάνω δοκιμασία και είναι αρκετά εύκολο να αποκαλυφθεί. Έτσι εντοπίστε τη σελίδα σας στο Facebook, αποθηκεύστε την εικόνα προφίλ που χρησιμοποιείτε και κάντε την αναζήτηση εικόνων Google. Εάν παρατηρήσετε ότι η εικόνα του προφίλ σας υπάρχει σε άλλα προφίλ, σας προτείνω να την αναφέρετε στο Facebook χρησιμοποιώντας αυτό  το link.

 

Από Thomas Krypas

Μετάβαση στο περιεχόμενο