Πώς να κερδίσετε χρήματα στο YouTube

Πώς να κερδίσετε χρήματα στο YouTube

Πώς να κερδίσετε χρήματα στο YouTube

1. Εγγραφείτε στο Πρόγραμμα συνεργατών YouTube

Το Πρόγραμμα συνεργατών YouTube είναι ο τρόπος με τον οποίο οι τακτικοί χρήστες του YouTube αποκτούν πρόσβαση σε ειδικές λειτουργίες της πλατφόρμας.

Δεν χρειάζεται να είστε συνεργάτης για να κερδίσετε χρήματα στο YouTube (απλώς η δημιουργία ενός λογαριασμού AdSense και η λήψη προβολών αρκεί για να το χειριστείτε), αλλά το να είστε Partner το κάνει πολύ πιο εύκολο.

Οι Συνεργάτες YouTube έχουν πρόσβαση σε πολλαπλές ροές εισοδήματος: όχι μόνο διαφημίσεις βίντεο, αλλά χρεώσεις συνδρομής YouTube Premium και λειτουργίες που αξιοποιούν απευθείας το πορτοφόλι των πιστών θαυμαστών σας, όπως το Super Chat, οι συνδρομές καναλιού και το ράφι εμπορικών προϊόντων (περισσότερα για αυτά αργότερα.)

Βήμα 1: Ξεκινήστε ένα κανάλι στο YouTube

Μην ανησυχείτε, έχουμε έναν εύχρηστο οδηγό για αυτό. Ονομάζεται “Πώς να δημιουργήσετε ένα κανάλι YouTube”.

Βήμα 2: Κάντε το κανάλι σας αρκετά επιτυχημένο ώστε να πληροί τις απαιτήσεις του Προγράμματος συνεργατών YouTube

Για να εγγραφείτε στο πρόγραμμα, χρειάζεστε τουλάχιστον 1.000 συνδρομητές και 4.000 ώρες παρακολούθησης τους προηγούμενους 12 μήνες.

Ακολουθούν μερικές ιδέες για το πώς να αποκτήσετε περισσότερες από αυτές τις πολύτιμες προβολές στο YouTube.

Βήμα 3: Δημιουργήστε έναν λογαριασμό AdSense

Αυτό είναι απλό. Απλώς ακολουθήστε τον επίσημο οδηγό του YouTube για τους λογαριασμούς AdSense.

Βήμα 4: Εξερευνήστε τις νέες σας δυνατότητες δημιουργίας εσόδων

Κάθε κανάλι δημιουργίας εσόδων έχει διαφορετικές απαιτήσεις καταλληλότητας. Για παράδειγμα:

  • Έσοδα από διαφημίσεις: για να κερδίσετε έσοδα από διαφημίσεις, πρέπει να είστε τουλάχιστον 18 ετών και να δημιουργήσετε περιεχόμενο που να είναι φιλικό προς τους διαφημιστές. Βασικά, όσο λιγότερο αμφιλεγόμενα είναι τα βίντεό σας, τόσο πιο άνετα θα είναι οι διαφημιστές του YouTube να προβάλλουν διαφημίσεις σε αυτά και τόσο περισσότερα χρήματα κερδίζετε.
  • Έσοδα YouTube Premium: εάν ένα μέλος του YouTube Premium παρακολουθεί το βίντεό σας, λαμβάνετε ένα μέρος της συνδρομής του. (Αυτό είναι αυτόματο, το οποίο είναι ωραίο.)
    Συνδρομές καναλιού: για να πουλήσετε συνδρομές καναλιού στους συνδρομητές σας (δηλαδή, οι θαυμαστές σας επιλέγουν να σας πληρώσουν ένα επιπλέον ποσό), πρέπει να είστε τουλάχιστον 18 ετών και να έχετε περισσότερους από 30.000 συνδρομητές.
  • Ράφι εμπορικών προϊόντων: για να πουλήσετε εμπορεύματα από το ράφι εμπορικών προϊόντων του YouTube, πρέπει να είστε τουλάχιστον 18 ετών και να έχετε τουλάχιστον 10.000 συνδρομητές.
  • Πληρωμές Super Chat: εάν θέλετε οι θαυμαστές σας να έχουν τη δυνατότητα να πληρώνουν για να επισημαίνονται τα μηνύματά τους στις ζωντανές συνομιλίες σας κατά τη διάρκεια των ζωντανών ροών σας, πρέπει να είστε τουλάχιστον 18 ετών (και να ζείτε σε μια χώρα όπου προσφέρεται η δυνατότητα).

Βήμα 5: Υποβολή σε συνεχείς κριτικές

Ως συνεργάτης YouTube, το κανάλι σας θα έχει υψηλότερο επίπεδο, σύμφωνα με το YouTube. Πρέπει να ακολουθείτε όχι μόνο τις πολιτικές του Προγράμματος συνεργατών YouTube, αλλά και τις Οδηγίες κοινότητας. Για να μην αναφέρουμε την παραμονή στη σωστή πλευρά του νόμου περί πνευματικών δικαιωμάτων.

2. Δημιουργήστε περιεχόμενο χορηγίας

Δεν χρειάζεται να είσαι στο Instagram για να είσαι influencer. Το πλεονέκτημα της στρατηγικής #sponcon είναι ότι δεν χρειάζεται να περιορίσετε τα κέρδη σας στο YouTube. Διαπραγματεύεστε απευθείας με την επωνυμία και σας πληρώνουν απευθείας. Δεν είναι περίεργο που είναι ένας δημοφιλής τρόπος για τους YouTubers να κερδίζουν χρήματα.

Εάν μπορείτε να προσφέρετε στις επωνυμίες ένα μεγάλο ή/και αφοσιωμένο κοινό —και το περιεχόμενό σας είναι σχετικό με την αγορά-στόχο τους— πιθανότατα θέλουν να ακούσουν από εσάς.

Για παράδειγμα, ο YouTuber Aaron Marino, γνωστός και ως Alpha M, είναι μεγάλος στον χώρο του lifestyle των ανδρών. Πόσο μεγάλο? Τόσο μεγάλο που ακόμη και τα βίντεό του που εξηγούν τις συνεργασίες με την επωνυμία του έχουν συνεργάτες επωνυμίας.

Βήμα 1: Βρείτε μια επωνυμία για να συνεργαστείτε

Η ποιότητα είναι σημαντική, όταν πρόκειται για τα ονόματα με τα οποία συνεργάζεστε. Πιθανότατα έχετε ήδη μια λίστα επιθυμιών με επωνυμίες ονείρων. Είτε στοχεύετε στα αστέρια είτε χτίζετε τον εαυτό σας σε στυλ βάσης, φροντίστε να τελειοποιήσετε την προώθηση της επωνυμίας σας προτού την στείλετε.

Επίσης, σκεφτείτε να εγγραφείτε σε μια πλατφόρμα μάρκετινγκ επιρροών. Αυτοί είναι ενδιάμεσοι ιστότοποι που βοηθούν τις ομάδες μάρκετινγκ να βρουν κατάλληλους παράγοντες επιρροής για να συνεργαστούν. Το FameBit ήταν ένα από τα πρώτα που εστίασε στους YouTubers, για παράδειγμα.

Βήμα 2: Κάντε μια συμφωνία

Σύμφωνα με αυτήν την πρόσφατη μελέτη από την πλατφόρμα μάρκετινγκ επιρροών Klear, τα βίντεο του YouTube είναι, κατά μέσο όρο, ο πιο ακριβός τύπος περιεχομένου που μπορούν να αγοράσουν οι επωνυμίες με χορηγία από τους influencers. Βασικά, οι επηρεαστές του YouTube μπορούν να χρεώνουν περισσότερα για τα βίντεό τους από ό,τι θα χρεώνουν για τις ιστορίες του Instagram ή τις αναρτήσεις στο Facebook, επειδή απλώς η παραγωγή του βίντεο είναι πιο ακριβή.

Αν και το ποσοστό σας θα ποικίλλει ανάλογα με το μέγεθος του κοινού σας, τη δέσμευση και τη συνάφεια με τον πιθανό συνεργάτη σας, μάθετε την αξία σας προτού υπογράψετε ένα συμβόλαιο.

Βήμα 3: Να είστε διαφανείς σχετικά με τη διαφήμισή σας

Το περιεχόμενο που χορηγείται είναι διαφήμιση. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να βεβαιωθείτε ότι συμμορφώνεστε με τις πολιτικές διαφημίσεων της Google. Η FTC (Η.Π.Α.) και η ASA (Η.Β.) έχουν και οι δύο οδηγίες για τις οποίες θα πρέπει να γνωρίζετε επίσης, εάν είστε Αμερικανός ή Βρετανός κτλ.

Η διαφάνεια είναι καλή για τη νομική σας υπόσταση, αλλά και για τη σχέση σας με το κοινό σας. Το YouTube διαθέτει μια λειτουργία ορατής αποκάλυψης που σας βοηθά να βεβαιωθείτε ότι το κοινό σας γνωρίζει ότι διαφημίζεστε σε αυτό.

3. Γίνετε συνεργάτης affiliate

Εάν το κοινό σας στο YouTube είναι πιστό και αφοσιωμένο, αλλά δεν είναι ακόμα εκεί, αναζητήστε εταιρείες που επενδύουν στο μάρκετινγκ θυγατρικών.

Οι YouTubers που συνδέονται με επιχειρήσεις ενθαρρύνουν τους θεατές τους να επισκεφτούν το ηλεκτρονικό κατάστημα της επωνυμίας ή συγκεκριμένες σελίδες προϊόντων. Στη συνέχεια λαμβάνουν ένα ποσοστό των πωλήσεων που πραγματοποιούνται μέσω των συνδέσμων συνεργατών τους — το μαντέψατε.

Όσον αφορά τη ρύθμιση και την επιμελητεία, οι συνεργασίες συνεργατών είναι παρόμοιες με τις συμφωνίες περιεχομένου χορηγίας, επομένως ακολουθήστε τα βήματα από την συμβουλή #3 για να ξεκινήσετε.

4. Κάντε τους θαυμαστές σας να σας πληρώσουν απευθείας

Αυτή η στρατηγική για να κερδίσετε χρήματα στο YouTube περιλαμβάνει μερικές διαφορετικές ροές εισοδήματος, αλλά όλες έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό: πρέπει να διευκολύνετε τους θαυμαστές σας να δείξουν την εκτίμησή τους με την πιστωτική τους κάρτα.

Βήμα 1: Φιλοξενήστε ζωντανές συνομιλίες όπου οι χρήστες μπορούν να χρησιμοποιήσουν το Super Chat

Στις αρχές του 2017, το YouTube αντικατέστησε την προηγούμενη λειτουργία Χρηματοδότησης από θαυμαστές με το Super Chat. Αυτή είναι μια λειτουργία που είναι διαθέσιμη μόνο στους συνεργάτες YouTube κατά τη διάρκεια ζωντανής ροής.

Ουσιαστικά, οι θεατές σας μπορούν να κάνουν τα σχόλιά τους πιο ορατά — επισημαίνονται και καρφιτσώνονται για ορισμένο χρονικό διάστημα ανάλογα με το ποσό που πληρώνουν — στη ροή ζωντανής συνομιλίας.

Βήμα 2: Ενθαρρύνετε τους θαυμαστές σας να γίνουν μέλη του καναλιού

Join button on a YouTube Channel

Το YouTube προσφέρει τη δυνατότητα να αφήσετε τους θεατές σας να σας πληρώσουν για να γίνετε μέλη του καναλιού σας. Σε αντάλλαγμα, λαμβάνουν προσαρμοσμένα emoji, σήματα και πρόσβαση σε αποκλειστικότητες μόνο για μέλη, όπως Ζωντανές συνομιλίες μαζί σας.

Για παράδειγμα, οι Wintergatan είναι ένα σουηδικό συγκρότημα που κατασκευάζει επίσης περίτεχνες μηχανές μαρμάρου και δημοσιεύει βίντεο σχετικά με αυτό στο κανάλι τους στο YouTube. Ευχαριστούν τακτικά τα μέλη του καναλιού τους στα βίντεό τους. Καθιστούν επίσης σαφές τι υποστηρίζουν τα χρήματα από τις συνδρομές:

Θα χρειαστεί να δημιουργήσετε μια στρατηγική προώθησης για να πείσετε τους ανθρώπους να γίνουν μέλη, η οποία μπορεί να περιλαμβάνει ή όχι πολλά επίπεδα ιδιότητας μέλους. Όπως και το Super Chat, αυτή η λειτουργία είναι διαθέσιμη μόνο στους συνεργάτες YouTube.

Βήμα 3: Ενθαρρύνετε τους θαυμαστές σας να γίνουν συνδρομητές YouTube Premium

Αυτό το βήμα είναι το τελευταίο στη λίστα μας για αυτήν τη στρατηγική, επειδή ωφελεί το κανάλι σας μόνο έμμεσα. Τούτου λεχθέντος, όταν τα μέλη του YouTube Premium παρακολουθούν το κανάλι σας, λαμβάνετε μείωση της συνδρομής τους. (Και το ίδιο κάνει και κάθε άλλο κανάλι που παρακολουθούν.)

5. Χρησιμοποιήστε το crowdfunding

Η προσέλκυση δωρεών στο διαδίκτυο είναι πλέον συνηθισμένη. Είτε θέλετε να δημιουργήσετε συνεχή έσοδα από μια ομάδα μικρών μηνιαίων δωρεών είτε θέλετε να χρηματοδοτήσετε ένα προσωπικό έργο που σχετίζεται με το κανάλι, το crowdfunding είναι το πόσοι YouTubers κερδίζουν χρήματα.

Βήμα 1: Δημιουργήστε έναν λογαριασμό crowdfunding

Το YouTube διαθέτει μια λίστα με εγκεκριμένους ιστότοπους crowdfunding για να διαλέξετε.

Για επαναλαμβανόμενη χρηματοδότηση, το Patreon είναι κορυφαία επιλογή. Εν τω μεταξύ, ιστότοποι όπως το GoFundMe ή το Kickstarter είναι οι καλύτεροι για μεμονωμένες καμπάνιες για να αποκτήσετε ένα νέο μικρόφωνο ή νέο φορητό υπολογιστή …

Ακόμη και γνωστά ονόματα όπως το Walk Off the Earth ή η Veronica Mars (εντάξει, είναι φανταστικός χαρακτήρας) έχουν χρησιμοποιήσει την Patreon για να χρηματοδοτήσουν τα έργα τους, είτε πρόκειται για μουσικά βίντεο είτε για ταινίες μεγάλου μήκους.

walk off the earth crowdfunding page

Βήμα 2: Προωθήστε την καμπάνια σας στα βίντεό σας

Αναλυτικά οι συγκεκριμένοι στόχοι σας, ώστε οι άνθρωποι να γνωρίζουν ακριβώς τι μπορούν να περιμένουν όταν πετύχετε.

Επίσης, προσφέρετε δελεαστικά προνόμια που στοιβάζονται καθώς οι θαυμαστές σας επιλέγουν πόσα χρήματα θέλουν να δωρίσουν.

Για περισσότερες πληροφορίες και έμπνευση, ανατρέξτε σε αυτόν τον λεπτομερή οδηγό για τις στρατηγικές crowdfunding.

Βήμα 3: Πηγαίνετε πέρα ​​από το YouTube

Μια επιτυχημένη καμπάνια είναι μια υπόθεση πολλαπλών πλατφορμών. Έχουμε μερικές συμβουλές για το πώς να προωθήσετε το κανάλι σας στο YouTube (και κατ’ επέκταση την καμπάνια crowdfunding) οπουδήποτε αλλού.

6. Άδεια χρήσης του περιεχομένου σας στα μέσα ενημέρωσης

Όταν ένα βίντεο γίνεται viral, κάθε ειδησεογραφικό μέσο θέλει να πάρει στα χέρια του ένα αντίγραφο για να το επαναλάβει για το κοινό του. Ευτυχώς, οι καθιερωμένες εταιρείες μέσων ενημέρωσης γνωρίζουν καλά ότι πρέπει να πληρώσουν για αυτό που χρησιμοποιούν. Και voila, έχετε και άλλο έναν τρόπο για να κερδίσετε χρήματα στο YouTube.

Ως δημιουργός περιεχομένου, η αδειοδότηση της πιο επιτυχημένης δουλειάς σας στα μέσα μπορεί να είναι τόσο απλή όσο να διασφαλίσετε ότι είναι εύκολο να βρείτε.

Βήμα 1: Διατηρήστε τα στοιχεία επικοινωνίας σας ενημερωμένα στη σελίδα Πληροφορίες

Ποτέ δεν ξέρεις πότε θα χτυπήσει κεραυνός. Ακόμα κι αν δεν έχετε διαχειριστή επιχείρησης, δημιουργήστε έναν γενικό λογαριασμό email στον οποίο μπορείτε να υποδείξετε για επιχειρηματικές ερωτήσεις.

Βήμα 2: Εγγραφείτε σε μια αγορά δικαιωμάτων βίντεο

Η Jukin Media είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να ξεκινήσετε. Ακόμα κι αν δεν έχετε ένα viral βίντεο όπως η κυρία της μάσκας Chewbacca (δείτε παρακάτω), τα μέσα ενημέρωσης χρειάζονται συχνά έγκαιρα πλάνα για να ολοκληρώσουν τις αναφορές τους.

Jukin Media video package

Για παράδειγμα, ο Jukin έχει έναν ολόκληρο κατάλογο βίντεο με «άξια ενημέρωσης» στα οποία μπορείτε να συνεισφέρετε, εάν έχετε αποκλειστικό υλικό από μια μεγάλη φυσική καταστροφή, αεροπορικό δυστύχημα ή πανούκλα ακρίδων.

Πόσα χρήματα τελικά μπορείτε να κερδίσετε στο YouTube;

Δυστυχώς, αυτή η παλιά ερώτηση έχει μια αναμενόμενη απάντηση: εξαρτάται.

Ο ουρανός είναι το όριο, όπως αποδεικνύει η ιστορία του 9χρονου YouTuber και πολυεκατομμυριούχου Ryan Kaji. Αλλά η είσοδος σε 7ψήφιο αριθμό απαιτεί πολύ χρόνο, συνεπή δουλειά και τύχη.

Τα έσοδα από το YouTube βασίζονται σε μεγάλο βαθμό στο AdSense. Με απλά λόγια, οι χρήστες του YouTube πληρώνονται για κάθε προβολή διαφήμισης στο κανάλι τους. Ωστόσο, τα ποσοστά ποικίλλουν μεταξύ γεωγραφικών περιοχών, δημογραφικών στοιχείων, ακόμη και βιομηχανιών (οι διαφημίσεις λογισμικού μπορεί να έχουν υψηλότερο CPM από, για παράδειγμα, τις διαφημίσεις ρούχων).

Κατά μέσο όρο, οι χρήστες του YouTube κερδίζουν από 3 έως 5 $ ανά 1.000 προβολές βίντεο μέσω του AdSense. Εάν το κανάλι σας προσεγγίζει πολλά άτομα, αυτό μπορεί να φτάσει σε ένα καλό μισθό. Δεν είναι ασυνήθιστο για μεγάλους δημιουργούς να εξαργυρώνουν πάνω από 200.000 $ κάθε μήνα μόνο από το AdSense.

Αλλά ακόμα κι αν το κανάλι σας είναι δημοφιλές και τα έσοδα από το AdSense γεμίζουν τον τραπεζικό σας λογαριασμό, να θυμάστε ότι η φήμη του YouTube εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, ορισμένοι (ή οι περισσότεροι) από τους οποίους είναι εκτός ελέγχου — ο αλγόριθμος του YouTube μπορεί να αλλάξει, όπως και τα γούστα του κοινού σας και ανάγκες.

Για να βεβαιωθείτε ότι τα χρήματα που κερδίζετε στο YouTube μετατρέπονται σε ένα υγιές και σταθερό εισόδημα, ακολουθήστε τις 6 συμβουλές μας και διασταυρώστε τες .  Οι επώνυμες προσφορές και το crowdfunding μπορούν να σας αποφέρουν χρήματα ακόμα κι αν, για οποιονδήποτε λόγο, τα οφέλη σας στο AdSense μειωθούν..

Σχόλια μέσω Facebook