Πώς να προωθήσετε την επιχείρησή σας στο Twitter ( v2 )


Όλοι οι ιδιοκτήτες μιας επιχείρησης αναζητούν συνεχώς τρόπους να την αναπτύξουν. Και ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να το κάνετε είναι να αποκτήσετε μεγαλύτερη προβολή στα κοινωνικά μέσα.

Αλλά πώς ακριβώς χρησιμοποιείτε τα social media για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας;

Οι πρόσφατες αλλαγές πολιτικής του Facebook έχουν καταστήσει αρκετά δύσκολο τα brands, να αποκτήσουν ορατότητα. Ωστόσο, το Instagram και το Twitter εξακολουθούν να διαθέτουν μεγάλες δυνατότητες για επιχειρήσεις, που επιθυμούν να προωθηθούν στα κοινωνικά μέσα.

Το 93% των ανθρώπων που ακολουθούν τις επιχειρήσεις στο Twitter, δήλωσαν ότι σχεδίαζαν να κάνουν μια αγορά από αυτούς. 68% από αυτούς έχουν παραδεχθεί ότι αγοράζουν κάτι τουλάχιστον μία φορά από τις επιχειρήσεις που ακολουθούν στο Twitter. Είναι μια μεγάλη πλατφόρμα για να οικοδομήσουμε σχέσεις με τους πελάτες σας και να ασχοληθούμε μαζί τους.

Εάν εξακολουθείτε να προσπαθείτε να υπολογίσετε πώς να χρησιμοποιήσετε το Twitter για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας ηλεκτρονικού εμπορίου, σας έχουμε νεότερα.. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να επενδύσετε κάποιο χρόνο στην κατανόηση των βασικών στοιχείων της προώθησης στο Twitter.

 

1. Προσαρμόστε το περιεχόμενό σας

Το Twitter λειτουργεί πολύ διαφορετικά από το Instagram και το Facebook όταν πρόκειται για περιεχόμενο. Στο Twitter, οι χρήστες επιτρέπεται να χρησιμοποιούν μόνο 280 χαρακτήρες ανά tweet. Επομένως, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι μπορείτε να καταγράψετε την ουσία του μηνύματός σας μέσα σε αυτό το όριο λέξεων.

Το περιεχόμενο Twitter πρέπει να είναι δελεαστικό και συνοπτικό, αλλά και αρκετά ενδιαφέρον για να προσελκύσει το ακροατήριό σας. Χρησιμοποιήστε τα σχετικά hashtag για να έχετε μεγαλύτερη προβολή. Ωστόσο, μην τα χρησιμοποιείτε υπερβολικά, καθώς αυτό μπορεί να απομακρύνει το κοινό σας. Συνιστάται να χρησιμοποιείτε το πολύ δύο hashtags σε κάθε θέση.

Αν θέλετε γνήσιους οπαδούς στη σελίδα Twitter, θα πρέπει να βρείτε ένα διασκεδαστικό και δημιουργικό περιεχόμενο. Προσπαθήστε να διατηρήσετε τον τόνο των tweets σας συνομιλητικό.., όχι διαφημιστικό. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να βεβαιωθείτε ότι το κοινό σας παραμένει με ενδιαφέρον στο περιεχόμενό σας.

Image via Twitter

 

Για παράδειγμα, η ανάρτηση του Man Crates σχετικά με τη Διεθνή Ημέρα Μπέικον αποσκοπούσε στην έναρξη μιας συζήτησης για το μπέικον. Ακόμα κι αν μιλάνε για τις συνταγές μπέικον , προωθούν επίσης τα φαγητά τους με φαγητό. Χρησιμοποίησαν επίσης hashtags για μεγαλύτερη ορατότητα. Η κατώτατη γραμμή είναι: Ελάτε στο Twitter.

Εάν δημοσιεύσετε περιεχόμενο σχετικά με κάτι που είναι ήδη δημοφιλές, είναι πιθανό να κερδίσετε περισσότερη έλξη στο Twitter. Παρακολουθήστε λοιπόν την τρέχουσα τάση στο Twitter κάθε μέρα.

2. Εκπτώσεις προσφοράς

Ανταμείψτε τους πελάτες σας, για να σας παρακολουθήσουν στο Twitter προσφέροντάς τους ειδικές εκπτώσεις ή κωδικούς promo. Με αυτό, τους δίνετε ένα κίνητρο για να αγοράσετε επίσης τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Σίγουρα θα σας βοηθήσει να αυξήσετε τα ποσοστά μετατροπής σας.

Εάν θέλετε να πάρετε  μια μεγαλύτερη μεατροπή, μπορείτε επίσης να συνεργαστείτε με influencers και bloggers. Ζητήστε τους να μοιραστούν μια αναθεώρηση των προϊόντων σας μαζί με τους μοναδικούς κωδικούς έκπτωσης ή συνδέσμους θυγατρικών. Τα Giveaways είναι επίσης ένας καλός τρόπος για να προωθήσετε την επιχείρησή σας . Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να προσεγγίσετε ένα ευρύτερο κοινό που ενδέχεται να μην έχετε πρόσβαση .

Ζητήστε από τους επηρεαστές να επισημάνουν τον λογαριασμό σας στο Twitter στις αναρτήσεις τους. Αυτό θα διασφαλίσει ότι η επωνυμία σας θα έχει μεγαλύτερη ορατότητα, οπαδούς, αφοσίωση και αξιοπιστία.

Ο blogger ομορφιάς, Andreea Cristina, έχει πάνω από 13.000 οπαδούς στο Twitter. Συνεργάζεται τακτικά με μεγάλες και μεσαίες επιχειρήσεις για να ενισχύσει την προβολή και τις πωλήσεις τους.


Image via Twitter

 

Μπορείτε επίσης να διεξάγετε διαγωνισμούς για να κερδίσετε επιπλέον στο Twitter. Ζητήστε από τους οπαδούς σας να ολοκληρώσουν κάποιες εργασίες και να τους ενθαρρύνετε να επαναλάβουν το περιεχόμενό σας. Αυτός είναι ένας τρόπος διασκέδασης για την εμπλοκή τους, ενώ προωθείτε το εμπορικό σήμα σας.

3. Προσφέρετε καλή υποστήριξη πελατών

Το Twitter έχει να κάνει με τη συνεργασία με τους πελάτες σας για την οικοδόμηση μακροπρόθεσμων σχέσεων μαζί τους. Για να εξασφαλίσετε ότι οι πελάτες σας θα σας βρίσκουν εύκολα προσβάσιμοι, παρέχετε καλή υποστήριξη πελατών στο Twitter. Μπορεί να είναι ένας γρήγορος και εύκολος τρόπος για τους πελάτες να επιλύσουν τα προβλήματά τους.

Ως επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου, θα πρέπει να χρησιμοποιείτε το Twitter για να απαντάτε σε ερωτήματα των πελατών. Απαντήστε σε αυτά εάν τιτλοφορούν για τα προβλήματά τους ή παραπονούνται για δυσαρέσκεια με τα προϊόντα σας. Όταν απαντάτε αποτελεσματικά στους πελάτες σας, στέλνετε ένα μήνυμα που σας ενδιαφέρει.

Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να βελτιώσετε την εμπειρία των πελατών σας και να αποκτήσετε μεγαλύτερη αξιοπιστία. Μια επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου μπορεί να είναι επιτυχής μόνο εάν μπορεί να προσφέρει αποτελεσματική υποστήριξη πελατών.

Η Amazon πήρε πραγματικά αυτή τη στρατηγική ένα βήμα παραπέρα. Δημιούργησαν έναν αποκλειστικό λογαριασμό Twitter για να απαντήσουν σε ερωτήματα πελατών.


Image via Twitter

 

Δημιούργησαν το @AmazonHelp να μην κερδίσουν μόνο οπαδούς, αλλά να παρέχουν και  έναν εύκολο τρόπο απάντησης στις ερωτήσεις των πελατών τους. Εάν κάνετε κύλιση στον κύριο λογαριασμό τους, θα βρείτε επίσης ερωτήματα που έχουν λυθεί. Ορισμένοι πελάτες τους ευχαρίστησαν ακόμη και για τις απαντήσεις τους!


Image via Twitter

Εάν μπορείτε να κρατήσετε τους πελάτες σας ευτυχείς στο Twitter, μπορεί να σας υποστηρίξουν και να εξαπλωθούν μερικά καλά λόγια για σας…

4. Μαρτυρίες

Εάν θέλετε να δώσετε ώθηση στις πωλήσεις σας, η διαφήμιση της μάρκας σας δεν αρκεί. Πρέπει να παρουσιάσετε τις εμπειρίες άλλων ατόμων που έχουν ήδη χρησιμοποιήσει τα προϊόντα σας.

Η κοινωνική απόδειξη, θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε αξιοπιστία και να κερδίσετε την εμπιστοσύνη των δυνητικών πελατών που περιηγούνται στη ροή σας στο Twitter.

Ενθαρρύνετε τους πελάτες σας να τιτλοποιούν τις κριτικές, τις φωτογραφίες ή τα βίντεο που διαθέτουν τα προϊόντα σας. Ζητήστε από αυτούς να σας επισημάνουν και να χρησιμοποιήσουν επώνυμο hashtag για να δημιουργήσουν κάποια επιπλέον buzz. Μπορείτε να μοιραστείτε τις ιστορίες τους στο προφίλ σας στο Twitter για να προσθέσετε περισσότερη αξιοπιστία στο εμπορικό σήμα σας.


Image via Twitter

 

Το makeup brand, Huda Beauty, χρησιμοποίησε αυτή τη στρατηγική για να κερδίσει περισσότερη αξιοπιστία. Ο λογαριασμός τους στο Twitter προβάλλει βίντεο και δημοσιεύσεις από άτομα που έχουν χρησιμοποιήσει τα προϊόντα τους.

Οι επιρροές μπορούν να βοηθήσουν στη δημιουργία buzz για τα προϊόντα σας και να σας δώσουν κάποια θετική δημοσιότητα επίσης. Εάν οι δυνητικοί πελάτες σας το βλέπουν αυτό, είναι πιθανότερο να έχουν μια θετική εντύπωση για το εμπορικό σήμα σας.

Η επίδειξη μαρτυριών από τους επηρεαστές, είναι ένας από τους ευκολότερους τρόπους για να προωθήσετε την επιχείρησή σας ηλεκτρονικού εμπορίου στο Twitter.

5. Engage με την κοινότητά σας

Εάν θέλετε να δημιουργήσετε μακροχρόνιες σχέσεις στο Twitter, θα πρέπει να στοχεύσετε στην οικοδόμηση μιας κοινότητας ομοειδών ανθρώπων. Για αυτό, θα πρέπει να ακολουθήσετε τους πελάτες σας, τους συνομηλίκους, τους ανταγωνιστές σας, τους bloggers, τους επηρεαστές και άλλους στον τομέα σας.

Μάθετε για τι μιλούν οι πελάτες σας και πως περνούν…

Εάν έχετε ένα κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου που πωλεί αθλητικά είδη, για παράδειγμα, είναι καλή ιδέα να προσέξετε τα επερχόμενα αθλητικά γεγονότα. Είτε πρόκειται για τη FIFA, το Wimbledon ή για τους Ολυμπιακούς Αγώνες, πρέπει να δείτε τι κερδίζει δημοτικότητα με το κοινό σας. Με βάση αυτό, ξεκινήστε ένα νήμα συνομιλίας με τους οπαδούς σας στο Twitter.

Ζητήστε τις απόψεις, τις προτάσεις και τις εμπειρίες τους.

Το Twitter είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να έχετε μια φιλική συνομιλία με τους πελάτες σας. Έτσι σιγουρευτείτε ότι απαντάτε και σε αυτά.. Εκτιμήστε τις απαντήσεις τους και ευχαριστήστε τους για τη συμμετοχή τους.  Ένα ευγενικό μήνυμα μπορεί να  να παρακινήσει τους πελάτες σας να εμπλακούν περισσότερο με εσάς.


Image via Twitter

 

Το Glossier συνεργάζεται με τους πελάτες του και διατηρεί τις συνομιλίες με διασκέδαση. Με την απλή αναγνώριση και την ανταπόκριση στους πελάτες τους, τους δείχνουν την εκτίμησή τους για τη συγγραφή τους. Είναι μια απλή στρατηγική!

6. Χρησιμοποιήστε τις διαφημίσεις Twitter

Οι διαφημίσεις Twitter μπορούν να σας βοηθήσουν να αυξήσετε τις πωλήσεις, ανακατευθυνοντας τους πελάτες από το Twitter απευθείας στον ιστότοπο ή την εφαρμογή σας. Διαθέτουν μια λειτουργία στόχευσης που σας επιτρέπει να καθορίσετε την ηλικία, τη θέση, το φύλο και άλλα δημογραφικά στοιχεία για τη διαφήμισή σας. Έτσι, μπορείτε να διασφαλίσετε ότι η διαφήμισή σας θα φτάσει εύκολα στο κοινό-στόχο σας.

Στο Twitter, δεν υπάρχει ελάχιστο ποσό για μια καμπάνια που πρέπει να δαπανηθεί. Το κόστος των διαφημίσεων Twitter σας καθορίζεται από δημοπρασίες. Για όσους δεν μπορούν να αποφασίσουν για το ποσό της προσφοράς, υπάρχει και αυτόματη επιλογή υποβολής προσφορών. Θα σας δώσει την καλύτερη τιμή προσφοράς για εσάς βάσει των στόχων του προϋπολογισμού διαφημίσεων και της διαφημιστικής σας καμπάνιας.

Θα πρέπει να επιλέξετε τέσσερα έως πέντε tweets για να εστιάσετε στην καμπάνια σας. Όλα τα tweets που επιλέγετε πρέπει να έχουν ένα ισχυρό κουμπί παρότρυνσης για δράση. Το Twitter έχει επίσης μια επιλογή “Promote Mode” που προωθεί τα πρώτα 10 tweets σας κάθε μέρα. Το Twitter είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να διαφημίσετε, αλλά πρέπει να έχετε καλά καθορισμένους στόχους πριν ξεκινήσετε.

Συμπέρασμα

Αν θέλετε η επιχείρησή σας  να αναπτυχθεί, θα πρέπει να αποκτήσετε μεγαλύτερη προβολή στα κοινωνικά μέσα. Το Twitter μπορεί να σας βοηθήσει να αποκτήσετε περισσότερη εμπλοκή και ακόμη και να ενισχύσετε τις πωλήσεις για την επιχείρησή σας ηλεκτρονικού εμπορίου. Αλλά πρέπει να εργαστείτε για να οικοδομήσετε μια ισχυρή παρουσία μάρκας στο Twitter.

Οι ιδιότητες του Twitter μπορεί να χρειαστούν κάποιο χρόνο για να δείξουν σαφή αποτελέσματα, γι ‘αυτό πρέπει να είστε υπομονετικοί. Απλά βεβαιωθείτε ότι είστε συνεπείς και ενεργοί στο Twitter.

Ποιες άλλες στρατηγικές προώθησης Twitter έχουν λειτουργήσει για την επιχείρησή σας ηλεκτρονικού εμπορίου;

Υποβάλετε τις προτάσεις σας στην παρακάτω ενότητα σχολίων.

 

Spread the love
  • 1
    Share