You are currently viewing Τα Κυριότερα Είδη του Digital Marketing ( σύντομος πρακτικός οδηγός )

Τα Κυριότερα Είδη του Digital Marketing ( σύντομος πρακτικός οδηγός )

[vc_row][vc_column][vc_column_text]Όλο και περισσότερες επιχειρήσεις σχεδιάζουν τους προϋπολογισμούς μάρκετινγκ τους σε ψηφιακά μέσα πλεον. Θεωρείται φθηνότερο σε σύγκριση με το έντυπο μάρκετινγκ και τη διαφήμιση στην τηλεόραση και το ραδιόφωνο. Οι ψηφιακές καμπάνιες μάρκετινγκ είναι πιο εύκολο να δημιουργηθούν, να εκτελεστούν, να παρακολουθούνται και τα αποτελέσματα είναι ανιχνεύσιμα και μετρήσιμα με τρόπο που δεν μπορούν να προσφέρουν τα μη ψηφιακά μάρκετινγκ και διαφημίσεις.

Αλλά για την επιχείρηση που κάνει το πρώτο βήμα στον κόσμο του ψηφιακού μάρκετινγκ, μπορεί να φαίνεται λίγο τρομακτικό. Όλη η ορολογία και οι τεχνικές ανοησίες μπορούν εύκολα να σας κάνουν να νιώσετε περίεργα- και αυτό δεν είναι το ιδανικό..

Το βασικό πρόβλημα που εμποδίζει τις περισσότερες εταιρείες να επενδύσουν στο ψηφιακό μάρκετινγκ, είναι ότι δεν ξέρουν τι χρειάζονται.

Και ορισμένες εταιρείες ψηφιακού μάρκετινγκ θα επωφεληθούν από αυτό, προσφέροντάς  «πλήρη κάλυψη». Η επένδυση στο ψηφιακό μάρκετινγκ είναι μια μεγάλη απόφαση, αλλά δεν χρειάζεται να πληρώσετε για ολόκληρο το “έργο”. Μερικές φορές είναι λίγο δουλειά PPC να προωθούμε κάποια εποχιακά προϊόντα που πωλούνται ή κάποιο μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων για να αυξάνετε τους ακόλουθους σας στο διαδίκτυο.

Όποιες και αν είναι οι ανάγκες σας, όταν πρόκειται για επενδύσεις στο ψηφιακό μάρκετινγκ, πρέπει να βρείτε τη σωστή υπηρεσία για τους στόχους σας.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

Μάρκετινγκ περιεχομένου

Αυτό το στυλ μάρκετινγκ είναι λίγο διαφορετικό..Δεν αφορά τόσο το μάρκετινγκ προϊόντων και υπηρεσιών απευθείας στους πελάτες, αλλά τη δημιουργία εμπλουτισμένου και πολύτιμου περιεχομένου που βελτιώνει την εμπειρία των πελατών. Μερικές από τις μεγαλύτερες μάρκες στον κόσμο  δημοσιεύουν ενεργά ιστολόγια, εικόνες και βίντεο που σχετίζονται με την επιχείρησή τους, τα οποία είναι επίσης διασκεδαστικά και ενημερωτικά. Είναι αυτό που καθιερώνει την επιχείρησή σας ως επωνυμία και ουσιαστικά αυτό που κάνει τους πελάτες σας να σας προσέχουν περισσότερο. Είναι σαν να προωθείτε την επωνυμία σας χωρίς να έχετε ως κίνητρο να πουλήσετε οτιδήποτε πίσω από τις αναρτήσεις σας – απλώς παρέχοντας πληροφορίες που είναι τόσο εμπλουτισμένες όσο και ελκυστικές.

Πως δουλεύει
Μέσω της δημοσίευσης ιστολογίων, βίντεο και εικόνων, δημιουργείτε μια πιστή καταναλωτική βάση, που επισκέπτεται τον ιστότοπό σας για περιεχόμενο που εξυπηρετεί έναν σκοπό. Είτε πρόκειται για ενημερωτικό περιεχόμενο σχετικά με τις γνώσεις της επιχείρησής σας ή της βιομηχανίας που μοιράζεστε, οι πελάτες σας θα εκτιμήσουν την προσπάθεια κάθε ιστολογίου ή βίντεο που δημοσιεύετε. Πρόκειται για την ακρόαση των αναγκών των πελατών σας και την παραγωγή όσων θέλουν. Εάν το περιεχόμενό σας είναι αρκετά κατάλληλο για κοινή χρήση, μπορεί να συμβάλει στην αύξηση της κυκλοφορίας ιστοσελίδας και πιθανώς σε περισσότερες επιχειρήσεις.

Στρατηγική
Το μάρκετινγκ περιεχομένου πρέπει να είναι μια μακροπρόθεσμη επένδυση, και όπως το SEO πρέπει να “εργάζεται” συνεχώς για να αποφέρει αποτελέσματα.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

Μάρκετινγκ μέσω email

Μια άλλη μορφή μάρκετινγκ είναι το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και το μαντέψατε, περιλαμβάνει το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Είναι μια μορφή άμεσου μάρκετινγκ που στέλνει πληροφορίες, προσφορές, ιστολόγια κ.λπ. απευθείας στα εισερχόμενα της λίστας αλληλογραφίας σας.  Ναι, μπορεί να εμφανιστεί παράλληλα με τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου  και αν δεν μπορείτε να δημιουργήσετε ένα email που είναι εντυπωσιακό, τότε θα περάσει απαρατήρητο..

Ευτυχώς υπάρχουν εργαλεία και πρακτορεία μάρκετινγκ μέσω email (όπως εμάς), που μπορούν να σας βοηθήσουν. Το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσεγγίσετε τους πελάτες σας, να αλληλεπιδράσετε μαζί τους μετά από αγορές ή ακόμη και να τους στείλετε ένα ενημερωτικό δελτίο. Προσοχή, η αποστολή ανεπιθύμητων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα το οδηγήσει στο φάκελο spam. Επομένως, βεβαιωθείτε ότι έχετε συγκεντρώσει τη λίστα αλληλογραφίας σας με τα δικά σας μέσα και όχι από τρίτη εταιρεία. Πρέπει να είναι οι πελάτες σας ή να έχουν επιλέξει να λαμβάνουν το email σας.

Πως δουλεύει
Χρησιμοποιώντας την υπάρχουσα λίστα αλληλογραφίας σας, μπορείτε να δημιουργήσετε μια πιθανή λίστα παραληπτών για την αλληλογραφία σας. Είτε πρόκειται για επαναληπτικό μάρκετινγκ, είτε για ενημέρωσή τους σε μια νέα ανάρτηση ιστολογίου, πρέπει να στείλετε το σωστό μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στα σωστά άτομα. Μόλις αποφασίσετε σχετικά με το ταχυδρομείο που θα στείλετε, χρησιμοποιώντας εργαλεία μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή ένα πρακτορείο μάρκετινγκ , μπορείτε να σχεδιάσετε ένα θέμα ( template ) για αποστολή στη λίστα αλληλογραφίας σας. Αυτό μπορεί να φέρει επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας ή ακόμη και να σας βοηθήσει να πουλήσετε ορισμένα προϊόντα με μοναδικούς κωδικούς έκπτωσης. Με τα εργαλεία ανάλυσης, μπορείτε να παρακολουθείτε πράγματα όπως το ρυθμό ανοίγματος και ακόμη  πόσα κλικ  γίνονται σε έναν σύνδεσμο.

Στρατηγική
Το μάρκετινγκ μέσω email θεωρείται συνήθως βραχυπρόθεσμο αλλά μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως μακροπρόθεσμο. Εάν στέλνετε μοναδικούς κωδικούς έκπτωσης για σύντομο χρονικό διάστημα, μπορεί να είναι μια βραχυπρόθεσμη λύση για την αύξηση των πωλήσεων. Ή αν επιλέξετε να στείλετε ιστολόγια ή ενημερωτικά δελτία, για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα του ιστότοπού σας, μπορεί να χρησιμοποιηθεί μακροπρόθεσμα. Απλώς μην στέλνετε email μετά το email κάθε μέρα – δεν αρέσει στο κοινό αυτό γενικώς..[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

Viral Marketing

Γνωρίζετε αυτά τα viral βίντεο που βλέπετε στο διαδίκτυο; Λοιπόν, ορισμένες εταιρείες τα χρησιμοποιούν ως έξυπνη μορφή μάρκετινγκ. Είτε συνεργάζεστε με έναν δημοφιλή δημιουργό περιεχομένου , έναν δημοφιλή influencer κοινωνικών μέσων είτε το προωθείτε, η ιδέα του viral μάρκετινγκ είναι να δημιουργήσετε κάτι αξιοσημείωτο – κάνοντάς το αστείο, με τάση επικαιρότητας και ενημερωτικό.

Πως δουλεύει
Τα viral βίντεο ή οι εικόνες θα προωθήσουν έμμεσα ένα προϊόν ή μια υπηρεσία (είτε πρόκειται για το προϊόν που περιλαμβάνεται είτε για την υπηρεσία που χρησιμοποιείται), σε όλα τα κοινοποιείται στα κοινωνικά μέσα. Τα βασικά του viral μάρκετινγκ είναι πολύ απλά. Δημιουργείτε ένα κομμάτι περιεχομένου που είναι τόσο συναρπαστικό που όσοι ασχολούνται με αυτό θα θέλουν να το μοιραστούν με τους φίλους και την οικογένειά τους αμέσως.

Στρατηγική
Αυτή είναι μια εξαιρετική επιλογή για τις επιχειρήσεις b2c, και υπάρχουν πολλοί επιδότες και δημιουργοί περιεχομένου εκεί έξω που μπορούν να συνδυάσουν το μάρκετινγκ επιρροής με το viral μάρκετινγκ προκειμένου να μεγιστοποιήσουν την εμβέλεια του viral περιεχομένου σας. Ωστόσο, πρέπει να γνωρίζετε ότι το ιογενές μάρκετινγκ είναι ένας από τους πιο δύσκολους τύπους ψηφιακού μάρκετινγκ, αλλά δεν είναι αδύνατο να επιτευχθεί. Ένα καλό πρώτο βήμα που πρέπει να κάνετε είναι να ερευνήσετε τι έχει λειτουργήσει στο παρελθόν και τι έχει αποτύχει.

Εάν δημιουργήσετε ένα κομμάτι περιεχομένου που γίνεται viral, όχι μόνο θα δείτε αύξηση της απόδοσης επένδυσης (ROI), αλλά θα αυξήσετε επίσης την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας. Μαζί με τους καταναλωτές που συσχετίζουν θετικές αξίες και viral περιεχόμενο με την επιχείρησή σας.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

Διαφήμιση για κινητά

Η διαφήμιση για κινητά είναι κάτι που καλύπτει όλες τις μορφές ψηφιακού μάρκετινγκ που αναφέραμε παραπάνω. Είτε πρόκειται για διαφημίσεις κοινωνικής δικτύωσης για κινητά, διαφημίσεις αναζήτησης για κινητά ή ακόμα και για διαφημίσεις τηλεόρασης και ραδιοφώνου για κινητά, κάθε μορφή ψηφιακού μάρκετινγκ που αναφέραμε μπορεί να μεταφερθεί σε κινητά. Οι επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο μετατοπίζουν περισσότερο από τον διαφημιστικό προϋπολογισμό τους σε κινητά, επειδή οι καταναλωτές ξοδεύουν περισσότερο χρόνο στις κινητές τους συσκευές περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη συσκευή.

Πως δουλεύει
Μπορείτε να στοχεύσετε διαφημίσεις για κινητά ανά τμήματα κοινού ή χρησιμοποιώντας γεωγραφική περιοχή. Το Geofencing είναι μια από τις πιο δημοφιλείς τακτικές, καθώς βασίζεται στη φυσική τοποθεσία του καταναλωτή. Πρόκειται για μια στρατηγική που εστιάζει στη περιοχή, καθώς μπορείτε να στοχεύσετε διαφημίσεις κινητής τηλεφωνίας σε ένα σαφώς καθορισμένο και σχετικό κοινό.

Στρατηγική
Πρέπει να σκεφτείτε προσεκτικά πώς να προσαρμόσετε την ευρύτερη στρατηγική σας για διαφημιζόμενους και να τη βελτιστοποιήσετε για το περιβάλλον των κινητών συσκευών. Πρέπει να λάβετε υπόψη ότι έχετε πολύ μικρότερο μέγεθος οθόνης για να εργαστείτε και ότι οι ενοχλητικές διακοπές τείνουν να εκτιμώνται λιγότερο στο κινητό από οποιαδήποτε άλλη συσκευή.

Μόλις προετοιμάσετε τα πάντα, είστε έτοιμοι να προωθήσετε τη διαφήμισή σας στο φάσμα των κινητών συσκευών και να ξεκινήσετε τη δοκιμή μετατροπών. Μπορείτε να συλλέξετε δεδομένα χρησιμοποιώντας βασικές μετρήσεις κατά την εκτέλεση της διαφημιστικής σας καμπάνιας για κινητά και, στη συνέχεια, να επενδύσετε ακόμη περισσότερο χρόνο για να τελειοποιήσετε τη στρατηγική σας μόλις γνωρίζετε ότι λειτουργεί.

Η γνώση των λεπτομερών λεπτομερειών θα σας βοηθήσει να περιστρέψετε και να δημιουργήσετε μια διαφημιστική καμπάνια για κινητά που έχει υψηλό ποσοστό μετατροπών. Μπορείτε να συλλέξετε και να αναλύσετε αυτά τα δεδομένα μέσω πηγών όπως το Google Analytics.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

Μάρκετινγκ social media

Το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media) είναι η διαδικασία του μάρκετινγκ μέσω, όπως το μαντέψατε, των κοινωνικών μέσων. Με κοινωνικές πλατφόρμες όπως το Facebook, το Twitter και το Instagram (για να αναφέρουμε μερικές) συνεχώς αναπτυσσόμενες, οι επιχειρήσεις στο διαδίκτυο πρέπει να επενδύσουν στο μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων προκειμένου να αυξήσουν τους ακόλουθους και να προσεγγίσουν μια εντελώς νέα ομάδα δυνητικών πελατών. Ανάλογα με τον τύπο της επιχείρησής σας, υπάρχει το συγκεκριμένο κοινωνικό δίκτυο για εσάς. Όλες οι επιχειρήσεις θα ήταν καλό να είναι στο Facebook, αλλά αν ειδικεύεστε στο B2B, το LinkedIn είναι για εσάς. Εάν είστε «οπτική επιχείρηση», τότε το Instagram είναι το ιδανικό. Θα μπορούσαμε να συνεχίσουμε, αλλά έχετε το νόημα. Θα πρέπει να βρίσκεστε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εάν δεν είστε, αλλά πώς εμπορεύεστε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;

Πως δουλεύει
Μέσω παρόμοιων καμπανιών και στοχευμένων διαφημίσεων, ο στόχος είναι να αυξήσετε το ενδιαφέρον του κοινού για εσας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με την ελπίδα να αποκτήσετε περισσότερες επισκέψεις μέσω αυτών των πλατφορμών. Ιστότοποι όπως το Facebook συλλέγουν δεδομένα σχετικά με τις προτιμήσεις και τα ενδιαφέροντά σας, καθώς και προσωπικούς παράγοντες, όπως ηλικία, τοποθεσία κ.λπ. Όλες αυτές οι πληροφορίες είναι διαθέσιμες στους επιχειρηματίες χρήστες του Facebook για τη δημιουργία στοχευμένων διαφημίσεων για εμφάνιση σε μια συγκεκριμένη δημογραφική ροή ειδήσεων. Αυτές οι διαφημίσεις μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την προώθηση προϊόντων, υπηρεσιών ή για να προσελκύσουν τους χρήστες να «αρέσουν» στη σελίδα σας, διατηρώντας τους ενημερωμένους με τις αναρτήσεις σας.

Στρατηγική
Το SMM μπορεί να είναι μακροπρόθεσμη ή βραχυπρόθεσμη επένδυση. Ενώ η διατήρηση των κοινωνικών μέσων είναι βασική, η χρήση στοχευμένων διαφημίσεων μέσω της υπηρεσίας δεν χρειάζεται να συνεχιστεί για πάντα – διαφορετικά, θα μπορούσε να κοστίσει αρκετά.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

PPC ( pay per click )

Η PPC, ή Pay-per-click, είναι μια μορφή διαφήμισης σε μηχανές αναζήτησης, όπως το Google και το Bing. Είναι ένας τρόπος μετακίνησης στην κορυφή των σελίδων αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης με πληρωμένα μέσα. Ονομάζεται PPC επειδή ο λογαριασμός διαφήμισης χρεώνεται κάθε φορά που γίνεται κλικ σε μία από τις διαφημίσεις σας. Το κόστος κάθε διαφήμισης ή CPC (κόστος ανά κλικ), εξαρτάται από τη βαθμολογία ποιότητας του ιστότοπού σας και τον ανταγωνισμό της επιλεγμένης λέξης-κλειδιού. Οι εκστρατείες PPC μπορούν να είναι μια βραχυπρόθεσμη λύση και πολλοί την χρησιμοποιούν για να προωθήσουν συγκεκριμένα προϊόντα ή εποχιακές προσφορές, ως τρόπο για την αύξηση των εσόδων. Υπάρχουν περίπου 4 θέσεις για διαφημίσεις στο Google, οπότε η τοποθέτηση του ιστότοπού σας για μια επιλεγμένη λέξη-κλειδί μπορεί να είναι δύσκολη. Η εργασία όμως SEO αφορά την κατάταξή σας και «κερδίζεται», αλλά αγοράζετε την κατάταξή σας στην πρώτη σελίδα.

Πως δουλεύει
Προσφέροντας μια επιλεγμένη λέξη-κλειδί ή έναν όρο αναζήτησης, μπορείτε να φτάσετε στους 4-5 διαφημιστικούς χώρους που προσφέρονται από την Google. Μέσω εργαλείων όπως το Google AdWords, οι επαγγελματίες PPC εργάζονται για την εύρεση λέξεων-κλειδιών που ο ιστότοπός σας θα έχει καλή απόδοση και εξαρτάται από τον ανταγωνισμό, καθορίζεται το CPC. Μέσω υποβολής προσφορών για λέξεις-κλειδιά, έναντι ανταγωνιστών, η διαφήμισή σας εμφανίζεται σε σχετικά αποτελέσματα αναζήτησης και θα σας χρεώσει εάν ένας χρήστης κάνει κλικ στη διαφήμισή σας.

Υπόδειξη
Πάντα κάνετε την έρευνά σας, Βρείτε επιτυχημένες λέξεις-κλειδιά που δεν κοστίζουν πάρα πολύ και ποτέ μην φοβάστε να δοκιμάσετε νέες στρατηγικές. Σκεφτείτε μπροστά από τον ανταγωνισμό και όχι μαζί ..

Στρατηγική
Πολλοί από τους πελάτες μας χρησιμοποιούν τόσο βραχυπρόθεσμες όσο και μακροπρόθεσμες εκστρατείες PPC. Ανάλογα με το τι χρησιμοποιείτε το PPC σας, μπορεί να είναι εκατέρωθεν[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

SEO

Θα συνεχίσουμε με το SEO, που σημαίνει βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης. Το SEO λειτουργεί για να βελτιστοποιήσει την επιχείρησή σας για μηχανές αναζήτησης, όπως το Google και το Bing. Είναι όλα σχετικά με την αύξηση της κατάταξης των αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης για καλύτερη προβολή των χρηστών που αναζητούν τον ιστότοπό σας. Πολλοί άνθρωποι συνεχίζουν στη σελίδα 2 των μηχανών αναζήτησης, οπότε το SEO είναι απαραίτητο να δουλέψει εάν θέλετε να δημιουργήσετε περισσότερες συνδέσεις από διαδικτυακές αναζητήσεις. Σε καμία περίπτωση δεν είναι το SEO μια γρήγορη διαδικασία, όταν οι πελάτες μας εγγράφονται για το SEO, και τους ενημερώνουμε πάντα ότι θα πάρει χρόνο για να αποφέρει αποτελέσματα!

Πως δουλεύει
Μέσω της έρευνας λέξεων-κλειδιών και της ανάλυσης κατάταξης, καθορίζουμε τον τρόπο με τον οποίο είστε δίκαιοι έναντι των ανταγωνιστών σας για την κατάταξη λέξεων-κλειδιών. Στη συνέχεια εργαζόμαστε για τη βελτιστοποίηση του ιστότοπού σας και του περιεχομένου σε αυτόν για μηχανές αναζήτησης, καθώς και για τη δημιουργία ποιοτικών συνδέσμων προς και από τον ιστότοπό σας, προκειμένου να επιτρέψουμε την αποτελεσματική ανίχνευση του ιστότοπού σας.

Το περιεχόμενό σας ανιχνεύεται από ρομπότ μηχανών αναζήτησης ή ανιχνευτές, για να συγκεντρώσει τα δεδομένα και να τα ευρετηριάσει στα αρχεία μηχανών αναζήτησης. Στη συνέχεια, όταν χρησιμοποιείται ένας σχετικός όρος αναζήτησης, η Google θα επιστρέψει τον ιστότοπό σας ως αποτέλεσμα. Η κατάταξη καθορίζει πόσο σχετικός είναι ο ιστότοπός σας με τον όρο αναζήτησης ενός χρήστη. Ο στόχος είναι να βρεθείτε στις 3 κορυφαίες θέσεις.

Στρατηγική
Το SEO είναι μια συνεχής στρατηγική και όσο περισσότερο επενδύετε σε αυτό, τόσο περισσότερα αποτελέσματα αποδίδει. Δεν είναι μια γρήγορη διαδικασία..[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

SEM

Το SEM ή το Search Engine Marketing θεωρείται γενικά ότι καλύπτει τόσο τη PPC όσο και την εργασία SEO. Η μεταφορά επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας μέσω μηχανών αναζήτησης δεν είναι εύκολη υπόθεση, γι ‘αυτό το SEO καιτ ο PPC προσπαθούν να εξετάσουν τη μεταφορά της εν λόγω επισκεψιμότητας τόσο μέσω πληρωμένων όσο και απλήρωτων μέσων. Η διαφήμιση επί πληρωμή της PPC και το SEO, που λειτουργούν για την αύξηση της οργανικής κίνησης. Αυτό δεν σημαίνει ότι η εργασία SEO είναι δωρεάν, αλλά θα αναφερθούμε  παρακάτω με λεπτομέρειες.

Λέξεις-κλειδιά
Οι λέξεις-κλειδιά βρίσκονται στα βασικά θεμέλια οποιασδήποτε στρατηγικής μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης. Πρώτα πρέπει να προσδιορίσετε τις λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα της επιχείρησής σας. Οι λέξεις-κλειδιά πρέπει να είναι αυτές που είναι πολύ πιθανό να χρησιμοποιήσουν οι υποψήφιοι πελάτες σας κατά την υποβολή ερωτήματος αναζήτησης. Ένας εύκολος τρόπος για να ξεκινήσετε με τις λέξεις-κλειδιά είναι χρησιμοποιώντας το Google Keyword Planner.[/vc_column_text][vc_separator][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]Αυτή είναι η λίστα μας! Ας ελπίσουμε, τώρα να καταλάβεται λίγο περισσότερο τους τύπους του ψηφιακού μάρκετινγκ. Αυτό σημαίνει ότι θα μπορείτε να βρείτε τη σωστή υπηρεσία για εσάς..

Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με το ψηφιακό μάρκετινγκ, μπορείτε να μιλήσετε με την ομάδα εμπειρογνωμόνων μας. Θα σχεδιάσουμε μια επιτυχημένη στρατηγική μάρκετινγκ για σας να βοηθήσουμε με τους στόχους σας![/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Σχόλια μέσω Facebook