Τα Κυριότερα λάθη παρακολούθησης μετατροπών του Google Ads που πρέπει να αποφύγουμε

Τα πιο κοινά λάθη παρακολούθησης μετατροπών του Google Ads που πρέπει να αποφύγετε:

Εδώ θα δείτε εναν γρήγορο και οδηγό για την παρακολούθηση μετατροπών του Google Ads . Αυτό που καλύπτουμε παρακάτω είναι περισσότερο από τα λάθη που κάνουν οι διαφημιζόμενοι μόλις ρυθμιστούν. Αυτά είναι δύσκολο να εντοπιστούν επειδή δεν συνοδεύονται από μηνύματα σφάλματος. Αλλά ευτυχώς για εσάς, σας καλύψαμε, ώστε να μπορείτε να αποφύγετε ανακριβείς αναφορές και παραπλανητικά δεδομένα.

Όταν δημιουργείτε μια νέα ενέργεια μετατροπής στο Google Ads, μπορείτε να επιλέξετε μια κατηγορία στην οποία ανήκει. Αφήστε αυτές τις κατηγορίες να λειτουργήσουν ως προτροπές για να σκεφτείτε όλους τους τρόπους με τους οποίους οι χρήστες μπορούν να αλληλεπιδράσουν μαζί σας στον ιστότοπό σας και, στη συνέχεια, βεβαιωθείτε ότι τους παρακολουθείτε όλους.

Η παρακολούθηση των μετατροπών είναι σημαντική για την αξιολόγηση της απόδοσης των διαφημίσεων σας στο Google Ads. Εδώ λοιπόω μερικά κύρια λάθη παρακολούθησης μετατροπών που πρέπει να αποφύγετε:

  1. Εγκατάσταση του κώδικα παρακολούθησης μετατροπών σε λανθασμένη σελίδα: Πρέπει να βεβαιωθείτε ότι έχετε εγκαταστήσει τον κώδικα παρακολούθησης μετατροπών στη σελίδα που πρέπει. Αν είναι λανθασμένη σελίδα, δεν θα λαμβάνετε σωστά δεδομένα μετατροπών.
  2. Λανθασμένη διαμόρφωση των μετρήσεων μετατροπών: Πρέπει να βεβαιωθείτε ότι ορίζετε σωστά τα μετρήσιμα στοιχεία των μετατροπών σας. Για παράδειγμα, αν προσφέρετε πολλαπλά προϊόντα στον ιστότοπό σας, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι έχετε ορίσει σωστά τον τρόπο μέτρησης για κάθε προϊόν.
  3. Μη συμπερίληψη όλων των μετατροπών: Πρέπει να λαμβάνετε υπόψη όλες τις μετατροπές που συμβαίνουν στην ιστοσελίδα σας
  4. Να μην χρησιμοποιείτε τον σωστό τύπο παρακολούθησης μετατροπών: Χρησιμοποιήστε τον σωστό τύπο παρακολούθησης μετατροπών, ανάλογα με τον τρόπο που θέλετε να μετρήσετε τις μετατροπές σας.
  5. Να μην παρακολουθείτε όλες τις μετατροπές σας: Είναι σημαντικό να παρακολουθείτε όλες τις μετατροπές σας, όχι μόνο τις συναλλαγές ή τις κρατήσεις.
  6. Να μην έχετε διαβάσει τις οδηγίες παρακολούθησης μετατροπών του Google Ads

 

 

Από Feel the Web

Μετάβαση στο περιεχόμενο