You are currently viewing Τα 3 Σημαντικά Στοιχεία της Εταιρικής Εικόνας

Τα 3 Σημαντικά Στοιχεία της Εταιρικής Εικόνας

Ποιός είναι ο απώτερος σκοπός της εταιρικής ταυτότητας, ενός λόγοτυπου, μιας Ιστοσελίδας κτλ?
Γιατί αυτή τη στιγμή που μιλάμε, εταιρικοί κολοσσοί, μετρούν ακόμα και πόσα hertz πρέπει να μεταδίδει το άνοιγμα της συσκευασίας των προϊόντων τους?

Όλα τα παραπάνω έχουν ένα κοινό στόχο!

Την σύνδεση της αντίληψης του κοινού, με την εμπιστοσύνη των προϊόντων

Παρακάτω αναφέρονται τα τρία απο τα πιο σημαντικά θέματα προς την δημιουργία του εταιρικού προϊόντος, κτλ.
– ΧΡΩΜΑ
Οι φυσικοί πιστεύουν ότι το ανθρώπινο μάτι δεν βλέπει καθόλου χρώμα, το μυαλό το δημιουργεί μέσω νευρικών διαδικασιών που πραγματοποιούνται στο πίσω μέρος του εγκεφάλου.
– ΣΧΗΜΑ
Μόλις προσδιοριστεί το χρώμα, κοντά στο πίσω μέρος του οπτικού φλοιού, στέλνετε ένα σήμα ποιο μονοπάτι>> , από εκεί, στο μπροστινός μέρος του αντίστοιχα, όπου σχήμα και αντικείμενα αναγνωρίζονται. Μπορεί ακόμα να δει σχήματα που δεν υπάρχουν εκεί! ( όπως κρυμμένα αντικείμενα στο λευκό χώρο ενός λογοτύπου).
– ΝΟΗΜΑ
Ενώ το χρώμα και το σχήμα είναι πληροφορίες, άμεσες στο νου από το περιβάλλον, το περιεχόμενο και το νόημα, είναι η πληροφορία που έρχεται μετά, μέσα την μνήμη που μας βοηθά να καταλάβουμε περί τίνος πρόκειται
Αυτή η διαδικασία, χρησιμοποιεί πολλά μέρη του εγκεφάλου, αλλά πρωτίστως την αμυγδαλή και τον μετωπιαίο φλοιό, όπου επεξεργάζονται τα συναισθήματα και οι επιβραβεύσεις.

Σχόλια μέσω Facebook

Αφήστε μια απάντηση