Ένας hacker ανάπτυξης είναι ουσιαστικά ένας marketer που μπορεί να χρησιμοποιήσει έναν συνδυασμό τεχνικών, όπως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το viral marketing και το SEO, για να αυξήσει τη συνειδητοποίηση της επωνυμίας και τα ποσοστά μετατροπών το συντομότερο δυνατό.
Μερικά από τα πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη για την ανάπτυξη του μάρκετινγκ περιεχομένου σας περιλαμβάνουν:
SEO – Ο αλγόριθμος της Google αλλάζει πάντα. Οι επιτυχημένοι χάκερ περιεχομένου παραμένουν ενημερωμένοι με αυτές τις αλλαγές και ξέρουν πώς να δημιουργούν το περιεχόμενό τους προκειμένου να τα χρησιμοποιούν για δικό τους όφελος.
Ανάλυση και βελτιστοποίηση δεδομένων – οι επιτυχημένες στρατηγικές hacking περιεχομένου βασίζονται σχεδόν πάντα σε δεδομένα. Αναλύοντας προσεκτικά τα δεδομένα που έχετε στη διάθεσή σας, μπορείτε να αναζητήσετε ευκαιρίες βελτιστοποίησης και να τροποποιήσετε τη στρατηγική περιεχομένου σας για ανάπτυξη.
Αναγνωρίζοντας ευκαιρίες – ένας καλός χάκερ περιεχομένου θα είναι πάντα επιφυλακτικός για την επόμενη ευκαιρία. Κάτι σαν να είσαι ο πρώτος που θα δημοσιεύσει μια έκτακτη είδηση στον κλάδο σου θα μπορούσε να είναι το κλειδί σου για την επίτευξη εκρηκτικής επιτυχίας.
Κατανόηση της ιογένειας – το ιογενές περιεχόμενο είναι ένας από τους ακρογωνιαίους λίθους του hacking περιεχομένου. Δεν υπάρχει σίγουρος τρόπος για να διασφαλίσετε ότι ένα κομμάτι περιεχομένου θα γίνει ιογενές, αλλά οι χάκερ περιεχομένου θα κάνουν το καλύτερο δυνατό για να μεγιστοποιήσουν τις πιθανότητες να συμβεί αυτό.
Πρωτοτυπία – η παραβίαση περιεχομένου έχει να κάνει με το να βρεις τη δική σου μοναδική διαδρομή και να μην αντιγράφεις τι κάνουν όλοι οι άλλοι. Μόνο όσοι πειραματίζονται και σκέφτονται έξω από το κουτί μπορούν να γίνουν πραγματικοί χάκερ περιεχομένου.
Επιπλέον, το hacking ανάπτυξης δεν έχει να κάνει με τυχαία δοκιμή μιας τακτικής και να δει τι συμβαίνει. Οι hackers ανάπτυξης είναι μεθοδικοί στην προσέγγισή τους, εκτελώντας μια σειρά από προσεκτικά διαχειριζόμενα και μετρούμενα «πειράματα». Αυτή η συνεχής δοκιμή και αξιολόγηση σημαίνει ότι μπορούν να βρουν γρήγορα τις πιο αποτελεσματικές μεθόδους μάρκετινγκ. Με άλλα λόγια, δίνουν προσοχή σε ό, τι λειτουργεί και βρίσκουν έναν τρόπο να αναπαράγουν αυτήν την επιτυχία.