Μεταπηδήστε στο περιεχόμενο

Γιατί το Twitter απαγόρευσε διαφημίσεις της Kaspersky

    Feel the Web

    Η Twitter Inc.  τον Απρίλιο που πέρασε απαγόρευσε τις διαφημίσεις από την Kaspersky Lab, αναφέροντας ότι το επιχειρηματικό μοντέλο της εταιρίας παραβιάζει τους κανονισμούς διαφήμισης και επικαλείται ισχυρισμούς των ΗΠΑ ότι το ότι η Kaspersky συνδέεται με Ρώσικες υπηρεσίες πληροφοριών.

    Το Twitter επιβεβαίωσε την απαγόρευση σε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προς το Reuters όταν ο ιδρυτής της Kaspersky Lab Eugene Kaspersky αποκάλυψε το τι έγινε σε μια δημοσίευση στο blog του.

    Η απαγόρευση από το Twitter ακολουθεί την γραμμή της Washington που έχει γνωστοποιήσει ότι η Kaspersky Lab έχει στενούς δεσμούς με τις υπηρεσίες πληροφοριών της Ρωσίας και ότι το λογισμικό της θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για κατασκοπία, γεγονός που ώθησε τη κυβέρνηση του Trump να απαγορεύσει τα προϊόντα της εταιρείας από κυβερνητικά δίκτυα των ΗΠΑ.

    Η Kaspersky Lab έχει διαψεύσει επανειλημμένα τους ισχυρισμούς αυτούς αναφέροντας ότι θα ανοίξει τον κώδικα της εφαρμογής για να μπορούν να τον επιθεωρήσουν εμπειρογνώμονες και ζήτησε από ένα ομοσπονδιακό δικαστήριο των ΗΠΑ να άρει την απαγόρευση.

    Ο Eugene Kaspersky αναφέρει στο blog του:

    Δεν έχουμε παραβιάσει κανέναν γραπτό ή άγραφο όρο και το επιχειρηματικό μας μοντέλο είναι το ίδιο επιχειρηματικό μοντέλο που χρησιμοποιείται σε ολόκληρη την βιομηχανία του κυβερνοχώρου: Παρέχουμε στους χρήστες μας προϊόντα και υπηρεσίες και μας πληρώνουν.

    Ωστόσο, και η Facebook Inc δήλωσε ότι είχε απομακρύνει την Kaspersky Lab τον περασμένο Οκτώβριο από τις λίστες των antivirus που διαθέτει προληπτικά για τους χρήστες του κοινωνικού δικτύου.

    Ετικέτες:

    Αφήστε μια απάντηση

    Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

    Κατασκευή Ιστοσελίδας - Κατασκευή Eshop
    Επισκόπηση απορρήτου

    Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.