SEO και το Περιεχόμενο Μάρκετινγκ

Πώς ο συνδυασμός, του μάρκετινγκ περιεχομένου και των πρακτικών SEO, μπορεί να λειτουργήσει αρμονικά για να ενισχύσει την επισκεψιμότητα του ιστότοπού σας?

Το μάρκετινγκ γίνεται όλο και πιο κυρίαρχο στη στρατηγική των επιχειρήσεων κάθε χρόνο. Το 2018, οι επιχειρήσεις δαπανούν το 11,4% του προϋπολογισμού τους στις στρατηγικές μάρκετινγκ, και αυτό αυξάνεται στο 13,4% στη σφαίρα B2C.

Πού επενδύουν αυτό το κεφάλαιο , οι επιχειρήσεις ;

Το μάρκετινγκ είναι ένας ευρύς όρος, εξάλλου. Ωστόσο, το καλύτερο ερώτημα, αντί να ακολουθήσετε ένα απλό πακέτο, είναι: Πού πρέπει να διατεθεί αυτή η επένδυση για την επιχείρησή σας;

 

Ήρθε η ώρα να δούμε πώς ο συνδυασμός μάρκετινγκ περιεχομένου και SEO δημιουργεί μακροπρόθεσμη απόδοση επένδυσης (ROI) όταν κατευθύνεται με όραμα.

Με αυτό τον τρόπο, εννοούμε ότι υπάρχουν τακτικές, υποστηριζόμενες από αποδεικτικά στοιχεία, που αυξάνουν την παραγωγή, προσφέρουν στόχους μάρκετινγκ και προσφέρουν αξία στους επισκέπτες του ιστότοπού σας.

 

Περιεχόμενο μάρκετινγκ και SEO? τι σημαίνουν αυτοί οι όροι;

Το μάρκετινγκ περιεχομένου έχει έναν αρκετά συγκεκριμένο ορισμό, δηλαδή τη δημιουργία και τη διανομή πολύτιμου, σχετικού και συνεπούς περιεχομένου που προσελκύει ένα συγκεκριμένο κοινό. Είναι ένα απίστευτα χρήσιμο τρόπο μάρκετινγκ, καθώς παρέχει τρεις φορές περισσότερους επισκέπτες από το παραδοσιακό μάρκετινγκ, ενώ είναι 62% φθηνότερο.

Το infographic μας δείχνει πώς το μάρκετινγκ περιεχομένου, τροφοδοτεί το μέλλον των επιχειρήσεων και τώρα οι πρώτοι υιοθετώντες, χρησιμοποιούν τις τελευταίες τεχνολογίες για να ξεχωρίζουν από το πλήθος.

SEO είναι μια πρακτική μάρκετινγκ, χωρίς κόστος, γνωστή ως οργανικά αποτελέσματα μηχανών αναζήτησης. Υπάρχουν πολλές διαφορετικές τεχνικές, τόσο δημιουργικές όσο και τεχνικές για τη βελτίωση της κατάταξης και την προώθηση της επισκεψιμότητας σε έναν ιστότοπο.

Η συνεργασία της Google με το DeepMind, εξουδετερώνει τα εμπόδια μάρκετινγκ που χειρίζονται τεχνικές SEO χωρίς να παρέχουν αξία στους επισκέπτες του site.

Σήμερα, παράγοντες όπως τα ποσοστά αναπήδησης, επηρεάζουν τις ταξινομήσεις των μηχανών αναζήτησης. Η προσθήκη κριτηρίων SEO που δίνει έμφαση στο UI καθιστά την ύφανση του μάρκετινγκ περιεχομένου και SEO ακόμα πιο κρίσιμη.

Και εδώ φτάσαμε στο κύριο θέμα του τίτλου αυτού του άρθρου.

Δεν μπορείτε να διαχωρίσετε το μάρκετινγκ περιεχομένου και τις πρακτικές SEO, εάν θέλετε να ευδοκιμεί ο ιστότοπός σας!

Feel the WebΠώς Περιεχόμενο Marketing Ενισχύει SEO

Πάρτε το ακόλουθο σενάριο ως παράδειγμα:

Διαβάζετε ένα άρθρο στο διαδίκτυο και συναντάτε έναν άγνωστο όρο που είναι υπερσυνδεδεμένος. Κάνοντας κλικ σε αυτόν, ο συγγραφέας σας μεταφέρει σε μια άλλη πηγή που εξηγεί την έννοια και που εμπλουτίζει την εμπειρία σας ως χρήστης του ιστότοπου.

Αυτή η στρατηγική πηγάζει από το μάρκετινγκ περιεχομένου. Ωστόσο, ενεργεί επίσης για την ενίσχυση SEO. Αυτή η οικοδόμηση συνδέσεων βοηθάει να εμφανίζονται στπυς ανιχνευτές μηχανών αναζήτησης, ότι ο ιστότοπός σας είναι μια αξιόπιστη πηγή σε ένα θέμα.  Το SEO δεν μπορεί να επιβιώσει χωρίς περιεχόμενο?… εξαρτάται από το μάρκετινγκ περιεχομένου για την εφαρμογή τεχνικών SEO.

Λειτουργεί επίσης αντίστροφα, δημιουργώντας αστρικό περιεχόμενο που μπορείτε να περιμένετε για να δείτε την τοποθεσία του ξενιστή που στέλνει την κυκλοφορία σας μέσω των συνδέσμων.

 

Πρακτικές που συνδυάζουν το SEO και το Περιεχόμενο Μάρκετινγκ

Μια δυναμική 00στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου, υπάρχει μόνο με τη συμμετοχή πρακτικών SEO. Αν ξεκινήσετε να εφαρμόζετε τις παρακάτω τεχνικές, οι οποίες συνδυάζουν το μάρκετινγκ περιεχομένου με εργαλεία SEO, θα αναπτύξετε πιο ισχυρές καμπάνιες μάρκετινγκ που θα βελτιώσουν την παρουσία του ιστότοπού σας στο διαδίκτυο.

Το Lead Generation είναι μια συμπληρωματική μέθοδος για την ενίσχυση του μάρκετινγκ περιεχομένου. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτό το άρθρο για να μάθετε τακτικές που οδηγούν περαιτέρω την κυκλοφορία στον ιστότοπό σας.

Επιδιόρθωση Σπασμένων συνδέσμων
Η Επιδιόρθωση Σπασμένων συνδέσμων είναι μια έξυπνη τακτική για την τόνωση του SEO, ενώ παράλληλα επιτυγχάνεται ο στόχος του μάρκετινγκ περιεχομένου. Η διαδικασία περιλαμβάνει την εύρεση συνδέσμων νεκρού σημείου και την παροχή στον ιδιοκτήτη του site της πλήρους επιχειρησιακής σας, θεαματικής εναλλακτικής λύσης. Είναι επίσης μια δημοφιλής τακτική στην ενίσχυση της SEO.

Πώς να εκτελέσετε αυτή τη διαδικασία σε τρία βήματα:

  1. Πηγές ιστοτόπων που είναι ηγέτες στον κλάδο σας
  2. Βρείτε αναστροφές στις σελίδες τους που οδηγούν σε αδιέξοδα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ιστότοπους όπως αυτό, έτσι δεν χρειάζεται να το κάνετε με το χέρι.
  3. Επικοινωνήστε με τον κάτοχο του ιστότοπου, ενημερώνοντάς τον για το σπασμένο backlink και προσφέροντας το άρθρο σας, που παρέχει το περιεχόμενο που χρειάζονται.
  4. Γράφοντας εξαιρετικό περιεχόμενο που αντικαθιστά αποτελεσματικά τους σπασμένους συνδέσμους, είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα SEO και περιεχομένου μάρκετινγκ που εργάζονται αρμονικά.

Feel the Web

Blogging και προώθηση των επισκεπτών

Αν δεν προωθείτε το μάρκετινγκ περιεχομένου σας, μοιάζει πολύ με την οικοδόμηση ενός νέου ξενοδοχείου, αλλά μην βάζετε πινακίδες, που να λένε ότι υπάρχει πραγματικά. Πρέπει να μεγαλώνετε την κοινότητά σας μέσω των κοινωνικών μέσων, του μάρκετινγκ σχολίων, του blogging των επισκεπτών και ακόμη και των πληρωμένων αναζητήσεων και διαφημίσεων.

Το blogging των επισκεπτών έχει το πλεονέκτημα να έχουν τόσο τη δική σας ομάδα, όσο και τη δική σας συγγραφηκή ομάδα επισκεπτών, να προωθήσουν το περιεχόμενο. Σας δίνει ένα εντελώς νέο κοινό με το οποίο μπορείτε να συνδεθείτε και αυτή η πιθανή ώθηση στους οδηγούς δημιουργεί SEO magic.

Πολλές από αυτές τις μεθόδους είναι αμφίδρομες και δεν είναι διαφορετική για το blogging των επισκεπτών. Το blogging των επισκεπτών είναι τόσο απλό, όσο προσφέρει τις γνώσεις και την εξουσία σας όλα συσκευασμένα σε μια θέση blog. Αυτή η προσπάθεια αποπληρώνει τον εαυτό σας, οδηγώντας την κυκλοφορία πίσω στον δικό σας ιστότοπο, ώστε οι νεοφερμένοι να δουν τι έχετε δημιουργήσει (χάρη στο ημερολόγιο περιεχομένου).

Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενο για αποσπάσματα
Η απόκτηση του περιεχομένου σας και η προετοιμασία ενός αποσπάσματος μηχανών αναζήτησης είναι μια συνετή και πολύτιμη διαδικασία. Όταν ένα πρόγραμμα περιήγησης στο Web πληκτρολογεί μια ερώτηση στην Google, ένα χαρακτηριστικό απόσπασμα θα είναι το πρώτο πράγμα που βλέπει.

Πρόκειται για μια περίληψη μιας απάντησης σε ένα ερώτημα μηχανής αναζήτησης. Συχνά, οι χρήστες δεν χρειάζεται καν να κάνουν κλικ σε έναν ιστότοπο για να απαντήσουν στην ερώτησή τους. Ωστόσο, τα εμφανιζόμενα αποσπάσματα εμφανίζουν 2 φορές τα κλικ.

Παίρνετε πολύ χώρο στην οθόνη, ακόμη περισσότερο από ό, τι εάν κατατάξετε # 1!

Το μέλλον της SEO και του περιεχομένου μάρκετινγκ

Κάθε χρόνο βλέπουμε την μορφή βίντεο ως το προτιμώμενο περιεχόμενο. Το βίντεο είναι η υψηλότερη κατηγορία ανάπτυξης στις δαπάνες μάρκετινγκ, ενώ οι επενδύσεις αναμένεται να αυξηθούν πάνω από το διπλάσιο του ποσού από το 2016 έως το 2021.

Το εμπλουτισμένο περιεχόμενο, από εικόνες σε βίντεο και VR, θα γίνει αυτό που οι άνθρωποι περιμένουν από την εμπειρία περιήγησής τους.

Ωστόσο, οι τεχνικές SEO, όπως η ενσωμάτωση σχετικών και τρεχουσών λέξεων-κλειδιών, δεν πηγαίνουν πουθενά. Οι εικόνες χρειάζονται alt κείμενο και τα βίντεο χρειάζονται μεταδεδομένα ακριβώς όπως τα άρθρα ευδοκιμούν online με λέξεις-κλειδιά. Έτσι, αν και η μορφή των αλλαγών SEO και οι στρατηγικές περιεχομένου θα είναι επίσης υπερσυνδεδεμένες.

Η δημιουργία σχετικού περιεχομένου για το κοινό σας θα είναι πάντα βασική σε μια στρατηγική μάρκετινγκ κορυφαίας περιεχομένου. Ο τελικός χρήστης πρέπει να έρχεται πρώτοw κατά τη διαμόρφωση ενός σχεδίου των δημιουργικών διαδικασιών. Όλες οι τεχνικές και τα εργαλεία που αναφέρονται θα σας βοηθήσουν να επιτύχετε αυτόν τον απώτερο στόχο.

Από Thomas Krypas

Μετάβαση στο περιεχόμενο