Μεταπηδήστε στο περιεχόμενο

Τα 3 Σημαντικά Στοιχεία της Εταιρικής Εικόνας

    Feel the Web

    Ποιός είναι ο απώτερος σκοπός της εταιρικής ταυτότητας, ενός λόγοτυπου, μιας Ιστοσελίδας κτλ?
    Γιατί αυτή τη στιγμή που μιλάμε, εταιρικοί κολοσσοί, μετρούν ακόμα και πόσα hertz πρέπει να μεταδίδει το άνοιγμα της συσκευασίας των προϊόντων τους?

    Όλα τα παραπάνω έχουν ένα κοινό στόχο!

    Την σύνδεση της αντίληψης του κοινού, με την εμπιστοσύνη των προϊόντων

    Παρακάτω αναφέρονται τα τρία απο τα πιο σημαντικά θέματα προς την δημιουργία του εταιρικού προϊόντος, κτλ.
    – ΧΡΩΜΑ
    Οι φυσικοί πιστεύουν ότι το ανθρώπινο μάτι δεν βλέπει καθόλου χρώμα, το μυαλό το δημιουργεί μέσω νευρικών διαδικασιών που πραγματοποιούνται στο πίσω μέρος του εγκεφάλου.
    – ΣΧΗΜΑ
    Μόλις προσδιοριστεί το χρώμα, κοντά στο πίσω μέρος του οπτικού φλοιού, στέλνετε ένα σήμα ποιο μονοπάτι>> , από εκεί, στο μπροστινός μέρος του αντίστοιχα, όπου σχήμα και αντικείμενα αναγνωρίζονται. Μπορεί ακόμα να δει σχήματα που δεν υπάρχουν εκεί! ( όπως κρυμμένα αντικείμενα στο λευκό χώρο ενός λογοτύπου).
    – ΝΟΗΜΑ
    Ενώ το χρώμα και το σχήμα είναι πληροφορίες, άμεσες στο νου από το περιβάλλον, το περιεχόμενο και το νόημα, είναι η πληροφορία που έρχεται μετά, μέσα την μνήμη που μας βοηθά να καταλάβουμε περί τίνος πρόκειται
    Αυτή η διαδικασία, χρησιμοποιεί πολλά μέρη του εγκεφάλου, αλλά πρωτίστως την αμυγδαλή και τον μετωπιαίο φλοιό, όπου επεξεργάζονται τα συναισθήματα και οι επιβραβεύσεις.

    Αφήστε μια απάντηση

    Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

    Κατασκευή Ιστοσελίδας - Κατασκευή Eshop
    Επισκόπηση απορρήτου

    Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.