Το να είστε ο ειδικός κοινωνικών μέσων, σημαίνει να μάθετε να κάνετε τα πάντα – να αναλύσετε, να δημιουργήσετε, να διαφημίσετε κλπ.
Και ο ευκολότερος τρόπος να το κάνετε γρήγορα και αποτελεσματικά , είναι να εξοπλίσετε τον εαυτό σας με εργαλεία για το μάρκετινγκ των κοινωνικών σας μέσων, ή των πελατών σας.
Αυτό το infographic θα γίνει το πολυεργαλείο σου, όταν πρόκειται για την επιλογή των σωστών εργαλείων για την επιχείρησή σας.
Εδώ θα βρείτε τις κορυφαίες επιλογές για την παρατήρηση των κοινωνικών μέσων, τη διαχείριση, το μάρκετινγκ περιεχομένου, τη δημιουργία ροών εργασίας και τη διαφήμιση.
Κάντε κλικ στην εικόνα να την δείτε σε μεγαλύτερο μέγεθος
Πηγές:
Awario , digital information world