11 συμβουλές για να βρείτε έμπνευση

Στο σημερινό άρθρο θα βρείτε  11 συμβουλές για να βρείτε έμπνευση για το Blog σας.

Ποια είναι η λύση για το Blog  ενός συγγραφέα ή όταν υπάρχει έλλειψη ιδεών; Κάθε συγγραφέας θα συναντήσει έλλειψη έμπνευσης κάθε τόσο.. Θα κοιτάζετε την οθόνη σας, χωρίς να ξέρετε τι να γράψετε.. Ωστόσο, είστε αποφασισμένοι να γράφετε αναρτήσεις Blog σε τακτική βάση. Ευτυχώς, υπάρχουν πολλοί τρόποι για να εμπνευστείτε!

Λήψη νέων ιδεών για αναρτήσεις ιστολογίου από τον ιστότοπό σας

1. Έμπνευση από το κοινό σας

Εάν το Blog σας διαθέτει μια ενότητα σχολίων για το κοινό σας να αφήσει σχόλια, πιθανότατα θα λάβετε μερικά. Ενώ οι περισσότερες από τις αντιδράσεις που λαμβάνετε θα είναι απλώς θετικές (ή αρνητικές) δηλώσεις, ενδέχεται να λάβετε και ερωτήσεις . Ίσως ορισμένες από αυτές τις ερωτήσεις να απαντηθούν εύκολα , αλλά άλλες ερωτήσεις θα είναι εκτός θέματος ή χρειάζονται επεξεργασία. Αυτά τα είδη ερωτήσεων είναι εξαιρετικά σημεία αφετηρίας για την επόμενη ανάρτησή σας. Θα μπορούσατε να δοκιμάσετε να διατηρήσετε μια λίστα με σχετικές ερωτήσεις όποτε συναντάτε, ώστε να έχετε ένα μέρος να κοιτάξετε όταν η έμπνευση είναι περιορισμένη..

2. Αναφορά απόδοσης στο Google Search Console

Το Google Search Console σας δείχνει περισσότερα από τα σφάλματα ανίχνευσης. Ρίξτε μια ματιά στην αναφορά απόδοσης στο GSC. Η αναφορά απόδοσης εμφανίζει τα ερωτήματα αναζήτησης που χρησιμοποιούν οι χρήστες στις οποίες κατατάσσεται ο ιστότοπός σας. Θα μπορούσαν να υπάρχουν ερωτήματα στη λίστα για τα οποία δεν έχετε σκεφτεί ποτέ να γράψετε.

Ας υποθέσουμε ότι έχετε ένα κεντρικό ιστολόγιο και παρατηρείτε ότι κάποιος κατέληξε στον ιστότοπό σας μετά από αναζήτηση για [milkshake κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης]. Ίσως έχετε ήδη γράψει για την εγκυμοσύνη και τα μιλκσέικ, αλλά όχι σε αυτόν τον συνδυασμό . Αυτό θα μπορούσε να σας εμπνεύσει να γράψετε ένα άρθρο σχετικά με τις συνταγές milkshake που μπορείτε να φτιάξετε στο σπίτι και να είστε ασφαλείς κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, για παράδειγμα.

3. Συμβουλευτείτε την έρευνα λέξεων-κλειδιών σας

Όλοι όσοι έχουν μια σταθερή στρατηγική SEO  έχουν πραγματοποιήσει σωστή έρευνα λέξεων-κλειδιών. Έτσι, θα πρέπει να έχετε ένα έγγραφο που περιέχει εκατοντάδες λέξεις και φράσεις για τις οποίες θέλετε να κατατάξετε. Φυσικά, μια λέξη-κλειδί δεν είναι ακόμα θέμα για μια ανάρτηση, αλλά μπορεί να είναι μια αρχή.

Διαλέξτε μία από τις λέξεις-κλειδιά της λίστας σας. Τι βρίσκουν πραγματικά οι άνθρωποι εάν αναζητούν αυτόν τον συγκεκριμένο όρο; Γκούγκλαρετε το. Δείτε τι εμφανίζεται..  Είναι  καλό? Θα μπορούσες να τα κάνεις καλύτερα; Ίσως τα αποτελέσματα να σας εμπνεύσουν να γράψετε κάτι παρόμοιο, κάτι που ταιριάζει με τα παρόντα αποτελέσματα. Όμως, προσπαθώντας να γράψετε κάτι που ξεχωρίζει θα μπορούσε επίσης να είναι μια στρατηγική, αν είστε βέβαιοι ότι εξακολουθεί να ταιριάζει με την πρόθεση του χρήστη.

4. Pinterest

Το Pinterest είναι μια όμορφη πηγή έμπνευσης, ειδικά για τους bloggers! Μπορεί να σας βοηθήσει να βρείτε αρκετά στοιχεία για τα επόμενα θέματα. Αναζητήστε λέξεις-κλειδιά όπως [ιδέες ιστολογίου ιστολογίου], [ιδέες ιστολογίου] ή [τι πρέπει να κάνετε blog]. Για να αποκτήσετε ακόμη μεγαλύτερη έμπνευση, συμπεριλάβετε τη θέση σας στα αποτελέσματα αναζήτησης. Για παράδειγμα: [ιδέες ανάρτησης ιστολογίου για μητέρες] ή [ιδέες ανάρτησης ιστολογίου για bloggers τρόπου ζωής].

Είναι καλή ιδέα να είστε προσεκτικοί επίσης. Κατά τη γνώμη μου, το Pinterest είναι ο παράδεισος του clickbait. Η υπέρβαση της ποσότητας πάνω στην ποιότητα καλά κρατεί.. Μείνετε εστιασμένοι, διαφορετικά θα χάσετε χρόνο.

5. Δημιουργία ιδεών περιεχομένου

Για να είμαστε σαφείς, η Δημιουργία ιδεών περιεχομένου δεν θα σας δώσει ιδέες για έτοιμα άρθρα. Στην καλύτερη περίπτωση, θα σας οδηγήσει στη σωστή κατεύθυνση, στη χειρότερη περίπτωση θα σας προσφέρει μερικά καλά αστεία για να χαλαρώσετε. Για παράδειγμα, μπορείτε να εισαγάγετε τον όρο [οικιακή εγκατάσταση]. Το Content Idea Generator θα μπορούσε να σας δώσει τον ακόλουθο τίτλο: «Οι 15 μεγαλύτερες οικιακές βλάβες». Μια ιδέα περιεχομένου σχετικά με το [κρασί]: «17 απροσδόκητες χρήσεις του κρασιού». Εισαγάγετε [μωρό] και μια πρόταση που μπορεί να εμφανιστεί: «20 ιδέες που μπορείτε να κλέψετε από τα μωρά».

Έτσι, ενώ το Content Idea Generator δεν θα σας δώσει αμέσως αυτό που θέλετε, είναι σίγουρο όμως θα βοηθήσει την  δημιουργικότητά σας. Λαμβάνοντας τα προηγούμενα παραδείγματα, θα μπορούσατε να επεκταθείτε σε αυτό και να πάρετε τις ακόλουθες ιδέες ιστολογίου:

«Οι 15 μεγαλύτερες λάτρεις των φυτικών σπιτιών»: μια ανάρτηση για κοινά λάθη που κάνουν οι άνθρωποι όταν φροντίζουν τα φυτά στα σπίτια τους
«17 μη αναμενόμενες χρήσεις για το κρασί»: μια ανάρτηση σχετικά με τη χρήση κρασιού για μαγείρεμα, καθαρισμό, ψήσιμο κ.λπ.
«20 ιδέες που μπορείτε να κλέψετε από μωρά»: θα μπορούσε να εμπνεύσει μια ανάρτηση ιστολογίου σχετικά με τις συνήθειες των μωρών που πρέπει να υιοθετήσουν οι ενήλικες, όπως να κοιμάστε αρκετά, να ντυθείτε ζεστά, να εκφράσετε τα συναισθήματά σας κ.λπ.

6. Παγκόσμιες Μέρες κ.α.

Το Days Of The Year είναι ένας ιστότοπος που έχει κάποια έμπνευση να προσφέρει για όλα τα είδη ιστολογίων. Αυτός ο ιστότοπος συλλέγει όλες τις αστείες, παράξενες και για διακοπές . Μπορείτε εύκολα να χάσετε μερικές ώρες κατά την κύλιση σε αυτόν τον ιστότοπο. Κρατήστε πάντοτε δίπλα σας στυλό και  σημειωματάριο, γιατί είναι βέβαιο ότι θα σας δώσει τόνους έμπνευσης. Υπάρχουν ημέρες διαθέσιμες για κάθε θέμα. Είστε οπαδός των μυθικών πλασμάτων; Η 9η Απριλίου είναι «ημέρα μονόκερου». Υπάρχει επίσης μια «ημέρα καλλικάτζαρου» και μια «ουρλιάζοντας την ημέρα του φεγγαριού». Η 25η Μαΐου είναι «ημέρα πετσετών», η οποία μπορεί να δώσει ιδέες για δημοσιεύσεις σε bloggers ταξιδιού και bloggers τρόπου ζωής. Σκεφτείτε αναρτήσεις ιστολογίου όπως: «Πώς να κρατήσετε τις πετσέτες σας απαλές» ή «Με αυτές τις πληροφορίες δεν θα αγοράσετε ποτέ ξανά τη λανθασμένη πετσέτα».

7. Άλλα blogs και συναδέλφους bloggers

Το Διαδίκτυο είναι γεμάτο έμπνευση για ιδέες blog, και υπάρχουν πολλά μέρη για να κοιτάξετε. Ίσως να ακολουθείτε άλλους bloggers που σας εμπνέουν. Ένας πολύ καλός τρόπος για να βρείτε ιδέες για αναρτήσεις ιστολογίου είναι να διαβάσετε άλλες αναρτήσεις ή ακόμα και να μετακινηθείτε στις ροές δεδομένων. Ομοίως, μπορείτε να συμμετάσχετε σε ομάδες Facebook που σχετίζονται με τις εξειδικευμένες ομάδες σας ή τις ομάδες Facebook για bloggers. Η συζήτηση ιδεών με συναδέλφους bloggers σίγουρα θα κάνει τους δημιουργικούς σας χυμούς να ρέουν! Βεβαιωθείτε, ωστόσο, ότι δεν αντιγράφετε τις ιδέες των ανθρώπων. Και δώστε πίστωση όπου απαιτείται πίστωση.

Αποκτήστε έμπνευση για την ανάρτηση στο blog από τη ζωή σας

8. Τρέχοντα γεγονότα

Ένας άλλος τρόπος για να βρείτε ιδέες για δημοσιεύσεις είναι να σκεφτείτε τα τρέχοντα γεγονότα από την άποψη της θέσης σας. Για να το κάνετε αυτό, μείνετε συντονισμένοι σε διαφορετικούς ιστότοπους ειδήσεων ή εγκαταστήστε μια ειδοποίηση για συγκεκριμένα θέματα. Για το ιστολόγιό σας, θα πρέπει να μεταφράσετε αυτά τα μηνύματα ειδήσεων για να σχετίζονται με την αποστολή του ιστολογίου σας.

Ένα απίστευτα σχετικό παράδειγμα είναι το τρέχον ξέσπασμα του COVID-19. Επηρεάζει όλους, οπότε είναι λογικό να γράφουμε γι ‘αυτό (χωρίς να εκμεταλλευόμαστε την κατάσταση ή να επιστρέφουμε σε κουρασμένα κλισέ). Εάν διαθέτετε ιστολόγιο για μητέρες, θα μπορούσατε να γράψετε τρόπους για να περάσετε καραντίνα με τα παιδιά σας, ενώ όσοι διαθέτουν blog μάρκετινγκ θα μπορούσαν να συζητήσουν τρόπους για να παραμείνουν ορατοί στους πελάτες και άτομα με ιστολόγια τροφίμων μπορεί να καλύπτουν υγιεινές συνταγές για να μαγειρέψουν με κονσερβοποιημένα συστατικά, δώστε μερικά παραδείγματα.

9. Οι καθημερινές σας δραστηριότητες

Οι καταστάσεις από τη δική σας δουλειά θα μπορούσαν επίσης να αποτελέσουν μεγάλη έμπνευση για αναρτήσεις ιστολογίου. Μπορείτε να γράψετε για πράγματα που συμβαίνουν στην καθημερινή σας ζωή και για το πώς τα κάνετε. Ή ακόμα και για το τι κάνετε εάν οι πελάτες ή οι συνάδελφοί σας αντιμετωπίζουν ένα συγκεκριμένο πρόβλημα. Θα μπορούσε κάλλιστα ότι άλλοι άνθρωποι αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα και αναζητούν πληροφορίες.

Εάν γράφετε για πραγματικές καταστάσεις, πρέπει πάντα να βεβαιωθείτε ότι σέβεστε το απόρρητο του πελάτη, των φίλων ή των συναδέλφων σας και να ζητήσετε άδεια για τη χρήση της υπόθεσής τους στο ιστολόγιό σας. Για παράδειγμα: ένας θεραπευτής με ένα blog για να δώσει στους ανθρώπους συμβουλές ψυχικής υγείας, μπορεί να θέλει να χρησιμοποιήσει παραδείγματα από την πρακτική τους. Σε αυτήν την περίπτωση, είναι ζωτικής σημασίας να αλλάξετε ονόματα και λεπτομέρειες προκειμένου να προστατεύσετε το απόρρητο των πελατών – και το μέλλον της πρακτικής!

10. Ηρεμήστε το κεφάλι σας

Κάνοντας πίσω από ένα γραφείο και κοιτάζοντας την οθόνη σας για πολύ καιρό μπορεί να είναι η αιτία της έλλειψης έμπνευσης. Έτσι, αλλάξτε το περιβάλλον σας. Κάντε μια βόλτα έξω, αν μπορείτε. Και αν η έξοδος δεν είναι αυτή τη στιγμή επιλογή, προσπαθήστε να βρείτε έναν άλλο τρόπο για να καθαρίσετε το κεφάλι σας. Ξέρετε τι λειτουργεί καλύτερα για εσάς, είτε πρόκειται για διαλογισμό, πλέξιμο, άσκηση ή παιχνίδι με το σκυλί σας. Χαλαρώστε και σκεφτείτε κάτι άλλο για λίγο: Μόλις επιστρέψετε στον υπολογιστή σας, πιθανότατα θα αισθανθείτε πολύ πιο εμπνευσμένος από πριν.

Συμπερασματικά

Μην απελπιστείτε όταν δυσκολεύεστε να σκεφτείτε ιδέες για το ιστολόγιο. Η έμπνευση είναι γύρω σας! Στον ιστότοπό σας, στο Διαδίκτυο και εκεί έξω στον πραγματικό κόσμο. Μερικές φορές χρειάζεται απλώς μια διαφορετική προοπτική ή προσέγγιση και θα ήταν καλό να αρχίσετε να γράφετε ξανά! Τι κάνετε όταν η έμπνευσή σας εξαντλείται; Μπορείτε να μας ενημερώσετε μας στα σχόλια!

Από Thomas Krypas

Μετάβαση στο περιεχόμενο