Ο καθένας μπορεί να χρησιμοποιήσει μια μικρή επιπλέον βοήθεια με την πρότασή του για υπηρεσίες ψηφιακού μάρκετινγκ. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο φτιάχτηκε μια λίστα με συμβουλές!
Από το πώς να γράψετε μια πρόταση ψηφιακού μάρκετινγκ έως το σχεδιασμό μιας, εδώ είναι πέντε γρήγορες συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να αφήσετε μια καλή εντύπωση. Και αν θέλετε να το πάτε στο επόμενο επίπεδο.. ενημερωθείτε για τις τελευταίες τάσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στο Envato Blog.
1. Αποφύγετε τη χρήση ορολογίας όπου είναι δυνατόν!
Η ορολογία είναι ένας όρος που περιγράφει λέξεις που κατανοούνται μόνο από άτομα μιας συγκεκριμένης ομάδας. Εάν χρησιμοποιείτε υπερβολική ορολογία, διατρέχετε τον κίνδυνο το κοινό σας να μην κατανοήσει την πρότασή σας για ψηφιακό μάρκετινγκ. Περιορίστε τη χρήση της ορολογίας σας και καθορίστε έναν συνειρμό ορολογίας που θα χρησιμοποιήσετε στην αρχή κάθε ενότητας.
2. Χρησιμοποιήστε Visuals
Η χρήση οπτικών είναι ένας δημιουργικός τρόπος για την παρουσίαση δεδομένων και άλλων χρήσιμων πληροφοριών. Όταν συντάσσετε τη διαδικτυακή σας πρόταση μάρκετινγκ, συμπεριλάβετε τα ακόλουθα για να επισημάνετε την άποψή σας:
- infographics
- charts
- graphs
- και υψηλής ποιότητας εικόνες
3. Προσοχή στα Χρώματα
Τι νιώθεις όταν βλέπεις το κόκκινο χρώμα; Bright έντονο πράσινο; Για ένα παστέλ μπλε;
Καθώς αυτά τα χρώματα σε κάνουν να νιώθεις διαφορετικούς τρόπους, το ίδιο θα κάνουν και τα χρώματα στην πρόταση μάρκετινγκ των social media. Προγραμματίστε τον τόνο που θέλετε να ορίσετε και χρησιμοποιήστε χρώματα που συμπληρώνουν αυτό το συναίσθημα.
4. Εξατομικεύστε την Πρότασή σας στον Πελάτη
Ενώ γράφετε την πρόταση ψηφιακής διαφήμισης, κάντε την εργασία σας. Ερευνήστε τον πελάτη σας online ή συζητώντας για τις ανάγκες του. Όταν ο πελάτης σας δει ότι έχετε αντιμετωπίσει τις ανησυχίες του στην πρόταση ψηφιακής διαφήμισης, θα χαλαρώσει και θα σας εμπιστευτεί περισσότερο.
5. Αξιοποιήστε σωστά το White Space
Αυτή η τελευταία συμβουλή είναι σημαντική, διότι βοηθά να βεβαιωθείτε ότι η σκληρή δουλειά σας δεν θα πάει χαμένη. Η καλή χρήση του λευκού χώρου είναι μια σχεδιαστική συμβουλή και στρατηγική που κάνει ευκολότερη την ανάγνωση του εγγράφου ψηφιακής πρότασης μάρκετινγκ. Αφαιρεί την ακαταστασία από κάθε σελίδα και αυτό σημαίνει ότι ο αναγνώστης σας δεν θα νιώσει περίεργα ανάμεσα στις ενότητες κειμένου.