Feel the WebYoung Woman On Sofa Shopping Online With Laptop

[vc_row][vc_column][vc_column_text]Είναι μια περίεργη στιγμή για όλους μας. Μια εποχή που απαιτεί δημιουργικές ιδέες σε προσωπικό και επιχειρηματικό επίπεδο. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πολλά εστιατόρια προσφέρουν τώρα φαγητό ή  γεύματα delivery.

Σε αυτό το άρθρο, θα σας δώσουμε μερικές συμβουλές για να προωθήσετε την επιχείρηση σας και να βελτιστοποιήσετε τον ιστότοπό σας για “τοπικές παραδόσεις”. Και παρόλο που χρησιμοποιούμε εστιατόρια ως παράδειγμα, μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε αυτές τις συμβουλές εάν έχετε κατάστημα μόδας ή οποιοδήποτε άλλο είδος τοπικής επιχείρησης.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

1. Ενημερώστε για την υπηρεσία παράδοσης φαγητού delivery σας

Αφού λάβετε την απόφαση να ξεκινήσετε την παράδοση φαγητού, πρέπει να ενημερώσετε όσο το δυνατόν περισσότερα άτομα. Ένα καλό ξεκίνημα είναι η δημοσίευση των ειδήσεων στο δικό σας Twitter, Instagram και Facebook. Τώρα ίσως σκέφτεστε: «Facebook; Είναι ακόμα λειτουργικό αυτό το πράγμα; ” Είναι σίγουρα! Στην πραγματικότητα, πολλοί άνθρωποι έχουν βρει το δρόμο τους πίσω στο Facebook. Επομένως,  ζωντανέψτε την παλιά σας σελίδα εάν δεν έχετε δημοσιεύσει κάτι για λίγο. Αλλά μην σταματάτε εκεί!  Τι γίνεται με τη συνεργασία με τοπικούς influencers; Με αυτόν τον τρόπο, θα προσεγγίσετε ένα ολοκαίνουργιο κοινό με την είδηση ότι παραδίδετε νόστιμο φαγητό δίπλα από την πόρτα τους. Τέλος, μην ξεχάσετε να προσθέσετε τη νέα σας υπηρεσία σας στο Twitter και το Instagram.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”18989″ img_size=”full” alignment=”right”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_separator][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

2. Βεβαιωθείτε ότι σας θυμούνται

Εάν δεν το κάνετε ακόμα, συμπεριλάβετε ένα μενού με κάθε παράδοση για να βάλουν οι πελάτες στο ψυγείο τους. Βεβαιωθείτε ότι οι χρήστες μπορούν να κάνουν λήψη και εκτύπωση αυτού του μενού από τον ιστότοπό σας. Εάν έχετε εβδομαδιαίο μενού, συμπεριλάβετε την ημερομηνία έναρξης και λήξης, ώστε οι πελάτες σας να γνωρίζουν μέχρι πότε μπορούν να παραγγείλουν από αυτό το μενού. Επίσης, προσθέστε τον προτιμώμενο τρόπο λήψης παραγγελιών αναφέροντας τον αριθμό τηλεφώνου ή / και τον ιστότοπό σας.

Συμπεριλάβετε επώνυμες χαρτοπετσέτες, σουβέρ ή οτιδήποτε μπορούν να βάλουν σε ένα συρτάρι κουζίνας και να βλέπουν κάθε φορά που βγάζουν π.χ. μαχαιροπήρουνα. Για παράδειγμα, η τοπική μας πίτσα περιλαμβάνει μικρά πακέτα χαρτοπετσέτων με ένα απλό εταιρικό αυτοκόλλητο σε κάθε παραγγελία. Δουλεύει… Παραγγείλαμε ήδη δύο φορές.

Το Mailchimp επιτρέπει εύκολους τρόπους δημιουργίας ενός ενημερωτικού δελτίου. Και αν χρησιμοποιείτε  WordPress είναι πολύ εύκολο να προσθέσετε μια φόρμα συνδρομής σε ενημερωτικά δελτία στον ιστότοπό σας. Γιατί το λέμε αυτό; Επειδή με αυτήν τη φόρμα μπορείτε γρήγορα να δημιουργήσετε τη δυνατότητα στους πελάτες να εγγραφούν στα εβδομαδιαία μενού σας.! Εύκολη εγγραφή, εύκολη διεγγραφή.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”19007″ img_size=”full” alignment=”right”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_separator][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

3. Κουπόνια

Η επιχείρησή σας διαθέτει κουπόνια; Προωθήστε τα! Μια πώληση είναι μια πώληση. Μόλις την περασμένη εβδομάδα, παραγγέλλω φαγητό και αγόρασα επίσης τρία κουπόνια εστιατορίου. Ως κάρτες δώρων. Τα επανασυσκευάστηκαν και τα έστειλα σε τοπικά μέλη της οικογένειας. Και διέταξαν παράδοση εστιατορίου σε αντάλλαγμα.

Γι ‘αυτό φροντίστε να προωθήσετε αυτά τα κουπόνια στον ιστότοπό σας. Και αν δεν έχετε ακόμη ψηφιακή έκδοση, σκεφτείτε σίγουρα να δημιουργήσετε μια. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να στείλετε το κουπόνι ή τη δωροκάρτα σας στη διεύθυνση email του πελάτη σας![/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”19010″ img_size=”full” alignment=”right”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_separator][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

4. Είναι δυνατή η επιτόπου παραλαβή ;

Λαμβάνοντας τα σωστά μέτρα σχετικά με την κοινωνική απομάκρυνση, πολλά εστιατόρια εξακολουθούν να προσφέρουν φαγητό. Εάν το εστιατόριο σας προσφέρει επίσης στους πελάτες αυτήν τη δυνατότητα, τότε είναι σημαντικό να το προωθήσετε. Όχι μόνο επειδή δίνετε στους πελάτες την επιλογή να εξοικονομήσουν λιγα χρηματα στο κόστος παράδοσης, αλλά σας εξοικονομεί επίσης χρόνο![/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”18990″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_separator][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

5. Βελτιστοποιήστε την περιοχή παράδοσης φαγητού

Η τοπική βελτιστοποίηση είναι πραγματικά πολύ δύσκολη εάν εξυπηρετείτε μια ευρεία περιοχή. Η τοπική βελτιστοποίηση τείνει να λειτουργεί καλύτερα αν είστε σε θέση να βελτιστοποιήσετε για μια τοποθεσία, τη φυσική σας διεύθυνση.  Αλλά ακόμα κι αν βρίσκεστε σε μια συγκεκριμένη πόλη, ίσως θέλετε να παραδώσετε και σε άλλες γειτονικές πόλεις. Η βελτιστοποίηση για πόλεις και περιοχές στις οποίες δεν βρίσκεστε, είναι ένα οπως καταλαβαίνετε διαφορετικό παιχνίδι …

Μια σημαντική προειδοποίηση: δεν υπάρχει γρήγορη τεχνική για την κατάταξη σας σε περισσότερες από μία πόλεις από μία φυσική διεύθυνση. Υπάρχει μια ιδιότητα AreaServed που ορίζεται στη σήμανση schema.org, αλλά αυτή τη στιγμή δεν λαμβάνεται υπόψη από την Google. Γι ‘αυτό μην επενδύετε σε έναν σωρό χρημάτων για να δουλέψεει για εσάς. Αλλά μην ανησυχείτε, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”19006″ img_size=”full”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_message]Αυτό ήταν, τώρα κάντε το delivery σας δυνατότερο!

Είναι όλα τα αυτά τα μικρά πράγματα που κάνουν τα τοπικά καταστήματα υπέροχα. Τα παραδείγματα των προωθητικών ενεργειών που έχουμε δει μέχρι στιγμής είναι καταπληκτικά και μπορούν να μας διδάξουν απο τους «ειδικούς» ένα ή δύο πράγματα για δημιουργικές ιδέες μάρκετινγκ. Συνεχίστε λοιπόν και σκεφτείτε δημιουργικά! Αυτές είναι περίεργες στιγμές και ελπίζουμε ότι οι συμβουλές και τα κόλπα σε αυτό το άρθρο θα σας βοηθήσουν να βελτιστοποιήσετε την παράδοση φαγητού για να διατηρήσετε την επιχείρησή σας σε λειτουργία και κερδοφόρα.

Θα φροντίσουμε να επισκεφτούμε και εμέις με την σειρά μας όλα τα τοπικά εστιατόρια όταν το COVID-19 είναι ξανά υπό έλεγχο. Προς το παρόν, θα κάνουμε συχνές παραγγελίες στα τοπικό μας μαγαζιά και ανυπομονούμε για το καταπληκτικό φαγητό που θα μας παραδώσετε!

[/vc_message][/vc_column][/vc_row]

Από Thomas Krypas

Μετάβαση στο περιεχόμενο