Το TikTok έχει πάρει έρθει στον κόσμο πλέον σαν αστραπή – και όχι μόνο λόγω των εφήβων. Σίγουρα, το συντριπτικό δημογραφικό στοιχείο στην εφαρμογή είναι η Gen Z και οι χοροί στο TikTok εξακολουθούν να είναι ένας κυρίαρχος τύπος περιεχομένου, αλλά το TikTok παρέχει επίσης έναν αμέτρητο αριθμό έκθεσης στους δημιουργούς του συν την έκθεση που μπορεί να κάνει θαύματα για την επιχείρησή σας, τα άλλα κοινωνικά σας δίκτυα ή τη λίστα των email σας.
Ακολουθούν τα 5 TikTok Tips που πρέπει να γνωρίζετε, ώστε να φροντίσετε να αποκτάτε συνεχώς νέους ακολούθους:
1. Να είστε αυθεντικοί και να βρείτε το κοινό σας
Αρχικά, μπορεί να νιώσετε ότι πρέπει να δημοσιεύσετε ξεκαρδιστικά ή χορευτικά βίντεο για να μπείτε στο status quo του TikTok. Ωστόσο, υπάρχει μια θέση για τα πάντα στην πλατφόρμα – εκπαίδευση, ψυχαγωγία, έμπνευση, ταξίδια, και πολλά άλλα.
«Το TikTok έχει να κάνει με το να είσαι γνήσιος, είναι να διασκεδάζεις και να μην παίρνεις τον εαυτό σου πολύ σοβαρά. Οι χρήστες θα το αναγνωρίσουν και θα είναι πιο πιθανό να πατήσουν το follow ή το like, “μοιράστηκε το περιοδικό Prairie. Σε αντίθεση με τις περισσότερες πλατφόρμες περιεχομένου, το περιεχόμενό σας μπορεί (και πρέπει να είναι!) διασκεδαστικό και παιχνιδιάρικο. Δείξτε την προσωπικότητά σας μέσω των βίντεό σας και ενημερώστε το κοινό σας με τρόπους που συνήθως δεν εμφανίζονται μέσω του πλέγματος των φωτογραφιών στο Instagram.
2. Χρησιμοποιήστε τα Hashtags
Όλοι έχουμε ακούσει τις συμβουλές για τη χρήση hashtags – αλλά τα hashtags είναι ένα εντελώς νέο παιχνίδι στο TikTok, σε αντίθεση με το Instagram ή το Twitter. “Χρησιμοποιήστε hashtag και λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με το βίντεο στην ανάρτησή σας για να τα δούν περισσότερα άτομα που ασχολούνται με αυτόν τον τύπο περιεχομένου”, μας συμβουλευουν οι ειδικοί. Η χρήση ενός hashtag δεν σημαίνει απλώς ότι θα μεταβείτε στη σελίδα αυτού του hashtag – είναι πώς ο αλγόριθμος TikTok ξέρει σε ποιον να δείξει το περιεχόμενό σας.
Επομένως, αν δημοσιεύετε προσωπικές συμβουλές για τη χρηματοδότηση, χρησιμοποιώντας ένα hashtag, όπως το #personalfinance, το βίντεό σας θα προβληθεί μπροστά από το τέλειο επιμελημένο κοινό-στόχο σας: χρήστες που έχουν ήδη ασχοληθεί με σχετικά βίντεο στο παρελθόν. Αυτός είναι ένας από τους σημαντικότερους λόγους που η έκθεση αποδίδει και μετατρέπεται σε οργανική ανάπτυξη.
3. Αποκτήστε πρόσβαση στο Analytics
Κάθε χρήστης του TikTok έχει την επιλογή να αναβαθμίσει τον λογαριασμό του σε Pro λογαριασμό, ο οποίος είναι εντελώς δωρεάν. «Ο επαγγελματικός λογαριασμός θα σας επιτρέψει να βρείτε τα αναλυτικά στοιχεία σας και να στρατηγικοποιήσετε ανάλογα τις τακτικές σας. Θα βρείτε τις δημογραφικές πληροφορίες του κοινού σας, τις πιο ενεργές ώρες στην πλατφόρμα, ακόμη και τα τραγούδια που άκουγαν οι ακόιλουθοί σας μαζί με άλλες βασικές πληροφορίες », μας εξηγεί ο Ιδρυτής του ΤικΤοκ.
Αυτά τα αναλυτικά στοιχεία μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να σας βοηθήσουν να βελτιώσετε ή να αναπτύξετε τη στρατηγική περιεχομένου σας σύμφωνα με αυτό που απολαμβάνουν περισσότερο οι ακόλουθοί σας, ώστε να είστε σε καλύτερη θέση για να γίνετε viral ή να προσελκύσετε περισσότερη έκθεση. Καθώς ο χρόνος παρακολούθησης βίντεο είναι ένας σημαντικός παράγοντας στον αλγόριθμο (όσο περισσότερο παρακολουθεί το βίντεό σας, τόσο καλύτερα), πολλοί δημιουργοί επωφελούνται από την εκμάθηση του μέσου χρόνου παρακολούθησης του παρελθόντος περιεχομένου τους και, στη συνέχεια, λαμβάνοντας υπόψη αυτά τα δεδομένα δημιουργούν περισσότερο αξιόλογο προμο βίντεο.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row]
4. Βελτιστοποιήστε το βιογραφικό σας
Το άλλο κρυφό κόσμημα της TikTok είναι η ικανότητά του να προωθεί άλλους ιστότοπους και πλατφόρμες κοινωνικών μέσων. Στο προφίλ κάθε δημιουργού, υπάρχει ένα εικονίδιο “Instagram”, το οποίο συνδέεται αυτόματα με το Instagram σας. Επιτρέπεται επίσης ένας σύνδεσμος Ιστού. Αυτό δημιουργεί μια ευκαιρία που μοιάζει με τη διοχέτευση στο TikTok: ένα βίντεο που μοιράζει συμβουλές για τις πωλήσεις θα μπορούσε να γίνει viral και καθώς οι θεατές επισκέπτονται το προφίλ σας, θα μπορούσαν να σας ακολουθήσουν στο Instagram και να μεταβούν στον ιστότοπό σας για να αγοράσουν και το μάθημα πωλήσεων.
Κορυφαίο στέλεχος, συμβουλεύει να βελτιστοποιήσετε το βιογραφικό σας για να εκμεταλλευτείτε πλήρως αυτές τις δυνατότητες. “Αυξήστε την επισκεψιμότητα απευθείας στα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας και συμπεριλάβετε μια παρότρυνση για δράση για να ζητήσετε από τους χρήστες να έχουν μεγαλύτερη πιθανότητα μετατροπής”, ενθαρρύνει. Δεδομένου ότι το περιεχόμενό σας θα μιλήσει από μόνο του, δεν χρειάζεται να αναλύσετε τον αριθμό των λεπτομερειών που έχετε συνηθίσει να τοποθετείτε, από τα βιογραφικά σας Instagram ή Twitter. Χρησιμοποιήστε τον περιορισμένο χώρο ως παρότρυνση για δράση και αφήστε τους ενσωματωμένους συνδέσμους να κάνουν τα υπόλοιπα.
5. Βρείτε τι είναι δημοφιλές στην πλατφόρμα
Το TikTok είναι μια εφαρμογή που δημιουργείται αυτόματα από δημοφιλές περιεχόμενο. Είναι δυνατό να ανοίξετε την εφαρμογή και να παρακολουθήσετε έξι βίντεο σε δέκα λεπτά που όλα διαθέτουν το ίδιο, δημοφιλές τραγούδι. Όταν κάτι τείνει, ο καλύτερος τρόπος για να χρησιμοποιήσετε αυτό το πλεονέκτημα είναι να μεταβείτε στην τάση και να οδηγήσετε το κύμα. “Βρείτε δημοφιλές hashtag στη σελίδα ανακάλυψης, δημιουργήστε περιεχόμενο γύρω από αυτά τα θέματα και χρησιμοποιήστε αυτό το hashtag. Η χρήση της τάσης των τραγουδιών μπορεί επίσης να αυξήσει την πιθανότητα προβολής του βίντεό σας ».
Άλλοι δημιουργοί περιεχομένου όπως ο Gary Vaynerchuk ενθαρρύνουν επίσης τη μετάβαση στο TikTok για εκρηκτική οργανική ανάπτυξη και εμβέλεια. Με μια τέτοια ευκαιρία, προτρέπει ότι ένα «πλεονέκτημα πρώτου μετακινούμενου» είναι πρωταρχικό. Ίσως ήταν η εφαρμογή με τις περισσότερες λήψεις το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους (ξεπερνώντας τον υψηλότερο αριθμό λήψεων για οποιαδήποτε εφαρμογή ανά τρίμηνο, σύμφωνα με το TechCrunch), αλλά πολλοί χρήστες είναι μόνο θεατές. Γίνετε ένας από τους πρώτους δημιουργούς και παρακολουθήστε το οργανικό κοινό σας να ανεβαίνει.
Και καλή επιτυχία!!