6 Ιδέες Περιεχομένου για Social Media, που θα λατρέψει το κοινό σας!

6 Ιδέες Περιεχομένου για Social Media, που θα λατρέψει το κοινό σας!

Τα Social Media το 2022 είναι μόνο μέρος του τρόπου που ζούμε.. Οι άνθρωποι ξοδεύουν περισσότερες από δύο ώρες κάθε μέρα και χρησιμοποιούν 7+ διαφορετικές πλατφόρμες κάθε μήνα, οπότε ήρθε η ώρα για τις πιο καλές Ιδέες Περιεχομένου για Social Media!

Είναι μια τεράστια ευκαιρία για τις επωνυμίες να αυξήσουν την προβολή τους και να συνδεθούν με πιθανούς πελάτες εκεί που βρίσκονται ήδη.

Αλλά το να ανακαλύψετε τους τύπους περιεχομένου Social Media που θέλετε να δημοσιεύσετε μπορεί να φαίνεται περίπλοκο. Υπάρχουν τόσες πολλές επιλογές! Αυτό που λειτουργεί καλά για μια πλατφόρμα μπορεί να μην έχει καλή απόδοση σε μια άλλη. Οι χρήστες έχουν διαφορετικές προτιμήσεις ανάλογα με την ηλικία τους και άλλους δημογραφικούς παράγοντες. Για να μην αναφέρουμε ότι οι τάσεις και οι βέλτιστες πρακτικές των Social Media αλλάζουν με γρήγορους ρυθμούς.

Συνοπτικά

  • Η εύρεση περιεχομένου (π.χ. άρθρα, βίντεο κ.λπ.) είναι ένας από τους πέντε κορυφαίους λόγους για τους οποίους οι άνθρωποι χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
  • Οι ιστορίες μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα εξαιρετικό κανάλι για να μοιράζεστε πιο απλό, καθημερινό περιεχόμενο με το κοινό σας.
  • Τα γραφήματα μοιράζονται 3 φορές περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο είδος οπτικού περιεχομένου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
  • Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να ενισχύσετε τα άρθρα του ιστολογίου σας και άλλο περιεχόμενο για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας.
  • Οι μισοί ενήλικες χρήστες του Διαδικτύου αναφέρουν ότι αγοράζουν προϊόντα από διαφημίσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Βίντεο (με λεζάντες!)

Το βίντεο είναι ο τύπος διαδικτυακού περιεχομένου που καταναλώνεται περισσότερο και προτιμάται περισσότερο για τους χρήστες του Διαδικτύου. Η Cisco προβλέπει ότι το βίντεο θα αντιπροσωπεύει το επιβλητικό 82% της συνολικής επισκεψιμότητας στο διαδίκτυο μέχρι το τέλος του 2022. Ακόμη πιο σημαντικό, 9 στα 10 άτομα αναφέρουν ότι θέλουν να δουν περισσότερα βίντεο από επωνυμίες. Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι αναρτήσεις βίντεο κερδίζουν 48% περισσότερες προβολές από τις αναρτήσεις χωρίς αυτές.

Με άλλα λόγια: οι αριθμοί είναι δύσκολο να αγνοηθούν.

Το HubSpot διαπίστωσε επίσης ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ο δεύτερος πιο κοινός σκοπός για βίντεο που δημιουργούνται από επωνυμίες.

Social media videos are the second most common purpose for the videos created by brands.

 

Ιστορίες – Stories

Οι ιστορίες είναι ένα από τα καλύτερα κανάλια για περιεχόμενο βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά είναι επίσης ένα εξαιρετικό μέρος για να δημοσιεύετε φωτογραφίες, να επισημαίνετε σημαντικές αναρτήσεις και να μοιράζεστε περιεχόμενο αλληλεπίδρασης όπως έρευνες, δημοσκοπήσεις και άλλα.

Το υπέροχο με τις ιστορίες είναι ότι από τη φύση τους, είναι ένας πιο απλός τρόπος αλληλεπίδρασης με το κοινό σας. Ενώ φυσικά πρέπει να διατηρήσετε το ίδιο επίπεδο φροντίδας και ποιότητας που τηρείτε για άλλους τύπους περιεχομένου μέσων κοινωνικής δικτύωσης, μπορείτε επίσης να μοιράζεστε περισσότερο καθημερινό περιεχόμενο που διατηρεί την επωνυμία σας ορατή και κορυφαία στους οπαδούς σας.

Διαδραστικές αναρτήσεις 

Οι διαδραστικές αναρτήσεις έχουν τεράστιες δυνατότητες να ενισχύσουν την απόδοση επένδυσης στα κοινωνικά δίκτυα μάρκετινγκ. Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τρόποι για να είσαι διαδραστικός στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά εδώ αναφέρομαι σε κάτι περισσότερο από απλώς ενότητες σχολίων. Μιλώ για περιεχόμενο που είναι διαδραστικό από τη φύση του — ζωντανές ροές, δημοσκοπήσεις, έρευνες, περιεχόμενο Q&A και άλλα.

Ο ακριβής τρόπος με τον οποίο μπορείτε να δημοσιεύσετε αυτό το είδος περιεχομένου εξαρτάται από την πλατφόρμα. Το Instagram, για παράδειγμα, πρωτοστάτησε στις διαδραστικές ιστορίες μέσων κοινωνικής δικτύωσης με χαρακτηριστικά όπως κλίμακες αξιολόγησης, κουτιά Q&A, δημοσκοπήσεις και άλλα. Το Twitter είναι γνωστό για τη δυνατότητα δημοσκόπησης που διαθέτει μέσα στο tweet (και ανώνυμα), όπου οι άνθρωποι μπορούν να είναι απόλυτα ειλικρινείς στις απαντήσεις τους. Το Facebook Live ήταν ένα από τα πρώτα μέρη που είδαμε χρήστες να αλληλεπιδρούν απευθείας με επωνυμίες μέσω ζωντανών ροών.

Το διαδραστικό περιεχόμενο είναι ένας καταπληκτικός τρόπος για να αυξήσετε την αφοσίωση. Παρουσιάζουν επίσης μια ευκαιρία να συλλέξετε πολύτιμες πληροφορίες από το κοινό σας σχετικά με τις προτιμήσεις προϊόντων και άλλες απόψεις που έχουν σημασία για τη μεγαλύτερη στρατηγική σας.

Infographics

Τα γραφήματα είναι εξαιρετικά για τη συμπύκνωση σύνθετου, λεπτομερούς περιεχομένου σε μια εύπεπτη ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Εάν καλύπτετε ένα τεχνικό θέμα, πολλούς αριθμούς και στατιστικά στοιχεία ή απλώς μεγάλο όγκο πληροφοριών που πρέπει να βρίσκονται σε ένα μέρος, τα γραφήματα μπορούν να είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για να το κάνετε.

Τα γραφήματα προσφέρονται ιδιαίτερα καλά για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως τον πιο κοινόχρηστο τύπο οπτικού περιεχομένου — μοιράζονται 3 φορές περισσότερο από τα βίντεο ή οποιονδήποτε άλλο τύπο κανονικών εικόνων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ακολουθεί μια λίστα με 40 υπέροχα infographics που θα σας εμπνεύσουν.

Σύνδεσμοι προς εξωτερικό περιεχόμενο

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα πρέπει οπωσδήποτε να αξιοποιηθούν ως μέρος της στρατηγικής ευρύτερου περιεχομένου σας για να ενισχύσετε το περιεχόμενο που δημιουργείτε σε άλλα μέρη — στο ιστολόγιό σας, στο κανάλι YouTube, στον ιστότοπο και πολλά άλλα.

Συνιστώ να μοιράζεστε κάθε ανάρτηση ιστολογίου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μπορείτε επίσης να αναβιώσετε παλαιότερο περιεχόμενο ή επίκαιρα θέματα όταν είναι λογικό. Ενθαρρύνετε τους αναγνώστες σας να μοιράζονται και το περιεχόμενό σας, προσθέτοντας κουμπιά κοινής χρήσης κοινωνικών δικτύων στις σελίδες άρθρων του ιστολογίου σας.

 

Σχόλια μέσω Facebook