You are currently viewing Business Growth Hacks που ανακαλύψαμε μέσα από τα B2B Marketing Trends🎟

Business Growth Hacks που ανακαλύψαμε μέσα από τα B2B Marketing Trends🎟

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

Σε αυτήν την ψηφιακά φορτισμένη εποχή, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η ανάπτυξη της επιχείρησής σας βασίζεται κυρίως στις στρατηγικές μάρκετινγκ. Για να επιτύχει το καλύτερο δυνατόν, η εταιρεία πρέπει να αναπτυχθεί και να προσαρμοστεί στις νέες εξελίξεις, για να εξασφαλίσει ότι το κοινό-στόχος λαμβάνει την καλύτερη δυνατή υπηρεσία.

Ένα μυστικό συστατικό είναι αυτό που κάνει τη διαφορά σε κάθε επιχείρηση που ανταγωνίζεται στην αγορά. Αυτές οι τάσεις μάρκετινγκ μπορούν να προσθέσουν στην επιχείρησή σας  πολύτιμες ευκαιρίες ανάπτυξης. Ας ανακαλύψουμε τις τάσεις μάρκετινγκ που έχουν σημαντικό αντίκτυπο στην ανάπτυξη των ενεργειών σας.

Υπερ-εξατομίκευση για την ενθάρρυνση της ειδικής επικοινωνίας

Είναι γνωστό ότι όταν μια εταιρεία εξυπηρετεί τις επιθυμίες των καταναλωτών, μπορεί να διατηρήσει τους πελάτες της και έτσι να τους έχει και μακροπρόθεσμα. Η τεχνολογία επέτρεψε στις επωνυμίες να ενσωματώσουν την προσαρμογή στις καμπάνιες μάρκετινγκ. Το 84% των πελατών αρέσει, όταν αντιμετωπίζονται ατομικά, όχι ως ένας αριθμός τελικά.

Μια τέτοια τάση στο 2020 και στο μέλλον θα σας βοηθήσει να προσαρμόσετε τις επικοινωνίες σας βάσει των προτιμήσεων των αγοραστών. Επειδή δεν θα είναι δύσκολο να μάθετε για την αγορά-στόχο σας ή να παραδώσετε προσαρμοσμένα μηνύματα και η γενική επικοινωνία θα είναι μια προσέγγιση παλιού σχολής , που δεν θα βρει θέση στη νέα εποχή.

Podcasts

Τα podcast είναι το καλύτερο μέσο για να προσεγγίσετε ένα τεράστιο κοινό. Όλα αυτά τα χρόνια, αυτά τα προγράμματα ήχου έχουν αποκτήσει τεράστια δημοτικότητα. Το podcast είναι μια συλλογή ψηφιακών αρχείων ήχου που μπορούν να ληφθούν ή να ακουστούν στο Διαδίκτυο. Η χρήση podcast για την επιχείρησή σας ως εναλλακτικό μάρκετινγκ θα σας βοηθήσει να προσεγγίσετε νέο κοινό.

Τα podcast μπορούν να βοηθήσουν ένα ευρύ φάσμα κοινού να εξοικειωθούν και να αποκτήσουν περισσότερη αλληλεπίδραση, με στόχο την ανάπτυξη της επιχείρησής σας.

Το κοινό σας είναι πολύ πιθανό να συνεχίσει να σας ακούει όσο συνεχίζεται η ηχητική σειρά. Βεβαιωθείτε ότι ανεβάζετε διαδραστικά podcast.  Ο κόσμος είναι παθιασμένος με τα podcast τελικά και συνεχίζει να αυξάνεται.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

Social Media Πωλήσεις

Το LinkedIn είναι η μόνη διαδικτυακή πλατφόρμα που οδηγεί κατευθείαν σε νέες επαφές μεταξύ επιχειρήσεων. Η κύρια ιδέα πίσω από τις social media πωλήσεις είναι να αξιοποιήσετε ένα δίκτυο που έχει ήδη δημιουργηθεί για την επίτευξη των στόχων σας . Κερδίζετε δυνητικούς πελάτες μέσω σχέσεων που έχουν ήδη δημιουργηθεί και θεωρούνται αξιόπιστες. Το LinkedIn θεωρείται η πιο δημοφιλής πλατφόρμα δικτύωσης για να γίνει αυτό.

Ως μεμονωμένη επιχείρηση, μπορείτε να αξιοποιήσετε την πλατφόρμα LinkedIn για δικτύωση και οικοδόμηση σχέσεων. Χρησιμοποιήστε την για να δημιουργήσετε μια λίστα δυνητικών πελατών και, στη συνέχεια, τοποθετήστε τους στη διοχέτευση πωλήσεων. Η κοινωνική ακρόαση όπως ονομάζεται, επιτρέπει στην ομάδα πωλήσεών σας να εντοπίζει νέους δυνητικούς πελάτες, ώστε να μπορείτε αργά να επικοινωνήσετε μαζί τους με χρήσιμες πληροφορίες, όταν είναι η κατάλληλη στιγμή για να ενισχύσετε την ανάπτυξη της επιχείρησής σας.

Account based marketing

Πολλοί οργανισμοί B2B προσπαθούν τώρα να υιοθετήσουν στρατηγικές Account based marketing για να προσφέρουν απαράμιλλη, αυθεντική και ανταποκρινόμενη αφοσίωση πελατών. Ενώ οι παραδοσιακές στρατηγικές μάρκετινγκ B2B εξαρτώνται περισσότερο από την ανάπτυξη ευρείας ευαισθητοποίησης του κοινού, το Account based marketing βασίζεται στην ιδέα προσέγγισης λογαριασμών αξίας με κατάλληλα ειδικά μηνύματα.

Σε μια στρατηγική μάρκετινγκ βάσει λογαριασμού, κάθε λογαριασμός πελάτη αντιμετωπίζεται ξεχωριστά και οι αγοραστές αναθεωρούνται με τις πολύ συναφείς και αποτελεσματικές προτάσεις των πωλητών. Βοηθά τελικά τις επιχειρήσεις να αποκτήσουν μεγαλύτερους λογαριασμούς και να βελτιώσουν τη διατήρηση των πελατών.

Περιεχόμενο πολυμέσων: Ήχος, Βίντεο και Infographic

Ενώ το περιεχόμενο που βασίζεται σε κείμενο παίζει ζωτικό ρόλο στο μάρκετινγκ B2B, το περιεχόμενο πολυμέσων με διαδραστικό ύφος, λειτουργεί ως οπτικό μέσο του περιεχομένου μάρκετινγκ. Οπτικό περιεχόμενο, όπως βίντεο και κινούμενα σχέδια, ένα Infographic είναι επωφελές για τις εταιρείες B2B να βελτιώσουν τις επωνυμίες τους συνδέοντας σας με το κοινό μέσω λεπτομερών και σχετικών εικόνων.

Μια άλλη κοινή πτυχή του ψηφιακού μάρκετινγκ που έχει αποκτήσει πρόσφατα εξέχουσα θέση είναι τα βίντεο. Τα βίντεο είναι ένα ζωτικό εργαλείο για οποιαδήποτε καμπάνια μάρκετινγκ στο B2B. Μπορούν να προσεγγίσουν και να προσελκύσουν περισσότερους πελάτες. Περιττό να πούμε, οτι είναι trend στις μέρες μας, επειδή δεν είναι μόνο της εποχής αλλα και διαχρονικά.

Αν και είναι δύσκολο να συμβαδίζει με τις τελευταίες τάσεις μάρκετινγκ B2B στον σημερινό χαοτικό επιχειρηματικό κόσμο, είναι σημαντικό να μεγιστοποιήσετε την προσέγγιση χρηστών και τις πωλήσεις. Χωρίς αξιοσημείωτες στρατηγικές μάρκετινγκ, δεν μπορεί κανείς να τρέξει μια επιτυχημένη επιχείρηση, και για αυτό, μπορείτε να ακολουθήσετε και να παρακολουθείτε τις πιο πρόσφατες τάσεις.

Η παραμονή στη νέες τάσης, σάς βοηθά να μην είστε πίσω από τις μετασχηματιστικές αλλαγές, και όταν εφαρμοστούν σωστά, θα έχουν αναμφίβολα το καλύτερο αποτέλεσμα. .[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Σχόλια μέσω Facebook