You are currently viewing Γιατί το Twitter απαγόρευσε διαφημίσεις της Kaspersky

Γιατί το Twitter απαγόρευσε διαφημίσεις της Kaspersky

Η Twitter Inc.  τον Απρίλιο που πέρασε απαγόρευσε τις διαφημίσεις από την Kaspersky Lab, αναφέροντας ότι το επιχειρηματικό μοντέλο της εταιρίας παραβιάζει τους κανονισμούς διαφήμισης και επικαλείται ισχυρισμούς των ΗΠΑ ότι το ότι η Kaspersky συνδέεται με Ρώσικες υπηρεσίες πληροφοριών.

Το Twitter επιβεβαίωσε την απαγόρευση σε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προς το Reuters όταν ο ιδρυτής της Kaspersky Lab Eugene Kaspersky αποκάλυψε το τι έγινε σε μια δημοσίευση στο blog του.

Η απαγόρευση από το Twitter ακολουθεί την γραμμή της Washington που έχει γνωστοποιήσει ότι η Kaspersky Lab έχει στενούς δεσμούς με τις υπηρεσίες πληροφοριών της Ρωσίας και ότι το λογισμικό της θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για κατασκοπία, γεγονός που ώθησε τη κυβέρνηση του Trump να απαγορεύσει τα προϊόντα της εταιρείας από κυβερνητικά δίκτυα των ΗΠΑ.

Η Kaspersky Lab έχει διαψεύσει επανειλημμένα τους ισχυρισμούς αυτούς αναφέροντας ότι θα ανοίξει τον κώδικα της εφαρμογής για να μπορούν να τον επιθεωρήσουν εμπειρογνώμονες και ζήτησε από ένα ομοσπονδιακό δικαστήριο των ΗΠΑ να άρει την απαγόρευση.

Ο Eugene Kaspersky αναφέρει στο blog του:

Δεν έχουμε παραβιάσει κανέναν γραπτό ή άγραφο όρο και το επιχειρηματικό μας μοντέλο είναι το ίδιο επιχειρηματικό μοντέλο που χρησιμοποιείται σε ολόκληρη την βιομηχανία του κυβερνοχώρου: Παρέχουμε στους χρήστες μας προϊόντα και υπηρεσίες και μας πληρώνουν.

Ωστόσο, και η Facebook Inc δήλωσε ότι είχε απομακρύνει την Kaspersky Lab τον περασμένο Οκτώβριο από τις λίστες των antivirus που διαθέτει προληπτικά για τους χρήστες του κοινωνικού δικτύου.

Σχόλια μέσω Facebook

Αφήστε μια απάντηση